Daar gaat mijn managerquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:54 schreef Tekaschi het volgende:
Mooi Carlos!
Hulk en Bottas ook goed, Stroll weer slecht.
Na de sprintrace had ik geen traan gelaten als Max als 20e moest starten. Tenminste nog wat actie en inhaalacties.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:54 schreef -XOR- het volgende:
VER pakt hier met een blinddoek om en achteruitrijdend ook nog wel pole
In de race een caravan erachter en halverwege een dutje doen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:54 schreef -XOR- het volgende:
VER pakt hier met een blinddoek om en achteruitrijdend ook nog wel pole
Heb hem ook in mijn manager verdommequote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In de race een caravan erachter en halverwege een dutje doen.
Ik heb de highlights van de sprint teruggekeken, maar de gevechten tussen de Ferrari's, Alonso en Perez waren wel heerlijk hoor. Dat Verstappen in de RB er met kop en schouders bovenuit steekt is een gegeven, laat het dan daarachter maar spannend zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:55 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Na de sprintrace had ik geen traan gelaten als Max als 20e moest starten. Tenminste nog wat actie en inhaalacties.
Aangezien hij uit eigen beweging terugkwam naar de pits is hij niet stilgevallen op de baan, wat er met die regel bedoeld wordt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee omdat hij stil stond tijdens de kwali op de baan
Aan een vrouw asfalt gaan uitleggen met een schuurpapieranalogie, dat gaat natuurlijk niet werken.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aan een vrouw asfalt gaan uitleggen met een schuurpapieranalogie, dat gaat natuurlijk niet werken.
Gaat nog 5 jaar door.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aan een vrouw asfalt gaan uitleggen met een schuurpapieranalogie, dat gaat natuurlijk niet werken.
Ik kijk geen Viaplay, maar ik gok: Kees?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:59 schreef Questular het volgende:
Die man met de bril bij Viaplay in de studio (ben zijn naam weer vergeten) mogen ze elke race daar neerzetten.
Ernest Knoorsquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:59 schreef Questular het volgende:
Die man met de bril bij Viaplay in de studio (ben zijn naam weer vergeten) mogen ze elke race daar neerzetten.
O, fout gegokt.quote:
Beetje laat hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Even alles bij gekeken en hier ben ik
De sprint zelf duurt nauwelijks langerquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb de highlights van de sprint teruggekeken
haha ja ik was ook in de veronderstelling dat ik de sprint aan het terugkijken was totdat ze even een paar ronden oversloegen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
De sprint zelf duurt nauwelijks langer
FTFYquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ongekende taferelen in China door de enorme populariteit van Zhou aldus WC eend het objectieve F1TV, "electrifying".
Ondertussen zijn er textieldoeken over lege tribunes gespannen.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die had gewoon d'r plakwimpers in haar ogen hangen.
het publiek daar is wel tof hoor. Hoop fans stonden al op Shanghai airport coureurs op te wachten.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ongekende taferelen in China door de enorme populariteit van Zhou aldus het objectieve F1TV, "electrifying".
Ondertussen zijn er textieldoeken over lege tribunes gespannen.
wat ze vooraf roepenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:06 schreef Perox het volgende:
De McLarens gaven niet veel voor hun kansen dit weekend vooraf, maar dat lijkt toch wat anders te liggen nu....
Tja, het hele team bestaat om hem een zitje te geven.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:06 schreef Rnie het volgende:
Het is toch gewoon schandalig dat Stroll nog in die wagen zit joh.
waar zie je strollquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:06 schreef Rnie het volgende:
Daddy cashquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:06 schreef Rnie het volgende:
Mjah het leek een steekhoudend verhaal over een gebrek aan snelle bochten, klonk aannemelijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ze vooraf roepen
neem ik nooit zo serieus
mooi tochquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
Die zie je niet in Q3. Dat is het probleem.
Volgens Alonso is hij een potentiële wereldkampioenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:06 schreef Rnie het volgende:
In welke sport?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens Alonso is hij een potentiële wereldkampioen
en weer kreeg nando een mooie cheque van papa strollquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tennis. Maar pappa zegt, "ik heb dit team nu voor je gekocht, dus je blijft nu maar lekker racen".quote:
Window lickingquote:
Het zoontje van de baas afvallen is not done natuurlijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op de PlayStation ja.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn coureurs die slechter presteren en mogen blijven zitten. Stroll heeft in ieder geval nog een paar podiums gehaald.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
Die zie je niet in Q3. Dat is het probleem.
Die podiums zijn ook al jaren geleden. Stroll bakt er echt niks meer van.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er zijn coureurs die slechter presteren en mogen blijven zitten. Stroll heeft in ieder geval nog een paar podiums gehaald.
Ach, als ie dit zo altijd doet in de Q dan is het gewoon een prima tweede rijder.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:14 schreef Nattekat het volgende:
Perez nog trager dan de slechte tijd van Verstappen net.
die 3 tiende is wel het hoogst haalbare voor hemquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:14 schreef Nattekat het volgende:
Perez nog trager dan de slechte tijd van Verstappen net.
Ja, ook die was onder 1:34quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:15 schreef Tijn het volgende:
Had Max met alleen z'n eerste run pole gehad?
Nee, voor het teamquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:15 schreef RAVW het volgende:
De twee bulls onder de 1:34 de rest er boven
En nummer 100 is binnen voor Max
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:15 schreef Tijn het volgende:
In Australië deed hij het nog prima. En ook vorig jaar heeft hij nog een aantal vierde en vijfde plaatsen gehaald, dus dat is gewoon onzin.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die podiums zijn ook al jaren geleden. Stroll bakt er echt niks meer van.
quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is hard bezig om een contract voor 2025 te verdienen
Zeker wel. Checo in vorm weer. Nu de race afwachtenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, op deze manier gaat Red Bull gewoon zijn contract verlengen.
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:15 schreef Tijn het volgende:
Wel even zien of hij dit niveau vasthoudt en niet net als vorig seizoen enorm terugvalt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, op deze manier gaat Red Bull gewoon zijn contract verlengen.
Nummertje 21 alweerquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:16 schreef greysbones het volgende:
eerste poll in China voor Max![]()
weer eentje afgestreept
Red Bull zal niet over een nacht ijs gaan, denk ik en wachten tot het midden van het seizoen voor ze een beslissing nemen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:18 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wel even zien of hij dit niveau vasthoudt en niet net als vorig seizoen enorm terugvalt.
Denk ik ook. Maar dit laat wel zien dat hij het kan.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Red Bull zal niet over een nacht ijs gaan, denk ik en wachten tot het midden van het seizoen voor ze een beslissing nemen.
Mag jij vinden, maar ik ben niet onder de indruk van af en toe een vijfde of zesde plaats met deze auto.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In Australië deed hij het nog prima. En ook vorig jaar heeft hij nog een aantal vierde en vijfde plaatsen gehaald, dus dat is gewoon onzin.
en perez zegt het ookquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:21 schreef -XOR- het volgende:
Ho-Pin probeert Tjekko uitspraken te laten doen.
Checo liet zich niet uit de tent lokken, heel verstandig.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:21 schreef -XOR- het volgende:
Viel me op dat er niet echt op werd ingegaan door onze Mexicaanse vriend. Het lijkt wel of hij zich dit seizoen wel in zijn rol schikt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:21 schreef -XOR- het volgende:
Heeft Sergio weer aan de paddenstoelen gezeten?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
en perez zegt het ook
ja morgen moeten we kunnen vechten..
nee als je wordt uitgelokt en je hebt een vechtersmentaliteit dan doe je strijdende uitsprakenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft Sergio weer aan de paddenstoelen gezeten?
leg de afstandsbediening naast je neerquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Het is 2024 en F1TV dwingt me nog steeds om p te staan om de nabeschouwing op te starten
Nee, ik heb de muis nodig. LG tv's hebben geen F1TV app.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
leg de afstandsbediening naast je neer
Chromecastgod.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Het is 2024 en F1TV dwingt me nog steeds om p te staan om de nabeschouwing op te starten
Afgelopen jaren was hij ook al dominant maar hij had de pech dat Ferrari over één ronde zo snel was. Sinds Ferrari de bandenslijtage onder controle heeft, zijn ze dat voordeel kwijt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:31 schreef PzKpfw het volgende:
Verstappen was in de race al een beest maar begint nu ook steeds beter te worden in de kwalificaties.
Koop een Chromecast.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb de muis nodig. LG tv's hebben geen F1TV app.
ah net als de frame...quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb de muis nodig. LG tv's hebben geen F1TV app.
Ik zit al klaar met de finale van vorig jaar bij Eurosportquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:35 schreef Jane het volgende:
Geen idee of hier nog meer liefhebbers zijn, maar over een halfuurtje begint het WK snooker.
Kijken of O'Sullivan het ook weer kan flikken.
Sinds we een nieuwe TV met Google TV hebben, is onze Google TV Chromecast overcompleet. Als je wil mag je 'm overnemen voor weinigquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Die van mij is maar 720p. En F1TV is toch net iets beter dan dat op volle kwaliteit.quote:
Tja, dan leg je een paar tientjes neer voor een nieuwere.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mij is maar 720p. En F1TV is toch net iets beter dan dat op volle kwaliteit.
Ik steek gewoon een hdmi kabel van mijn pc in m'n tv en heb alles wat ik nodig heb.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sinds we een nieuwe TV met Google TV hebben, is onze Google TV Chromecast overcompleet. Als je wil mag je 'm overnemen voor weinig
dan stoppen met zeiken dat je op moet staan want daar kies je zelf voorquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik steek gewoon een hdmi kabel van mijn pc in m'n tv en heb alles wat ik nodig heb.
Boomerquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik steek gewoon een hdmi kabel van mijn pc in m'n tv en heb alles wat ik nodig heb.
Niet helemaal. Niet het gemak van naar de volgende uitzending gaan.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Behalve een afstandsbediening blijkbaar. Niet zeuren dan.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
HDMI kabel van ¤8 (overduidelijke fout van Coolblue waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt) wint die strijd gemakkelijk. Heb geen Chromecast meer nodigquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dan leg je een paar tientjes neer voor een nieuwere.
Ik hoop niet dat je voor advocaat studeert. De tegenpartij maakt gehakt van je tegenstrijdige beweringen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
HDMI kabel van ¤8 (overduidelijke fout van Coolblue waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt) wint die strijd gemakkelijk. Heb geen Chromecast meer nodig
Ik denk dat ze bij RB de chassis gewisseld hebben om te kijken of het aan Dani Ric lag of aan het chassis.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar is Tsunoda dit weekend eigenlijk mee bezig....
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet helemaal. Niet het gemak van naar de volgende uitzending gaan.
Ah, keuzes dus. Dan ook niet moeilijk doen als je het jezelf bewust moeilijker maaktquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
HDMI kabel van ¤8 (overduidelijke fout van Coolblue waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt) wint die strijd gemakkelijk. Heb geen Chromecast meer nodig
Ik kan me een leven zonder Chromecast met Google TV niet meer voorstellen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, keuzes dus. Dan ook niet moeilijk doen als je het jezelf bewust moeilijker maakt
ah joh hij hoeft maar 8e te worden en heeft het aantal punten in 1 weekend verdubbeldquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Twee foutjes van Ham op één dag. Kostbare foutjes.
dus als dat ding niet meer werkt ga jij middel X zoeken?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik kan me een leven zonder Chromecast met Google TV niet meer voorstellen.
Het zou voor mij dan echt niet meer hoeven allemaal.
Dan zoek je de dichtstbijzijnde brug op?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik kan me een leven zonder Chromecast met Google TV niet meer voorstellen.
Het zou voor mij dan echt niet meer hoeven allemaal.
Zie edit.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus als dat ding niet meer werkt ga jij middel X zoeken?
Ik wilde ook net zeggen... dat klinkt ook een tikje dramatisch.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus als dat ding niet meer werkt ga jij middel X zoeken?
ik dacht nog aan de omgevingsfactorenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan zoek je de dichtstbijzijnde brug op?
Hij had iets veranderd aan de auto na de sprint, las ik net ergens. Of had hij er nog meer?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
Oh, dit is wel een leuk spelletje.
Drie keer raden wat het excuus van Hamilton is
Geen zorgen, hij is heel voorspelbaar.
Discriminatie?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
De Red Bulls zijn te snel!quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
Lewis is wel heel erg gevoelig voor kleine veranderingen aan zijn auto. Klaagde ook steen en been in zijn dominante jaren.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij had iets veranderd aan de auto na de sprint, las ik net ergens. Of had hij er nog meer?
zn team heeft wat aangepast. buiten zijn schuldquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
Weer eens aan het experimenteren met de auto, ik keer volle punten uit voor dit antwoord.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij had iets veranderd aan de auto na de sprint, las ik net ergens. Of had hij er nog meer?
quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer eens aan het experimenteren met de auto, ik keer volle punten uit voor dit antwoord.
quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoop speciaal voor jou dat die je favoriet eraf kegelt.
HAHAHAHAquote:
Zielig.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHA![]()
Karma has served voor het plaatsen van deze nare poll![]()
YES
(Ik kijk nu pas de sprint 😎)
Volgens mij hield Lewis het anders best netjes dit keer. Ja, ik was ook verbaasd.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHA![]()
YES
Mooi hèquote:
Norris werd er idd niet afgekegeldquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij hield Lewis het anders best netjes dit keer. Ja, ik was ook verbaasd.
Verbaasd lol. Clean is die altijd. Ja hij vecht harder omdat die auto sloom is.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij hield Lewis het anders best netjes dit keer. Ja, ik was ook verbaasd.
beste Rookie in het veldquote:
Ja die reed er lekker vrijwillig af. Allemaal dankzij Janequote:
jij geeft dus nu aan dat HAM moedwillig NOR van de baan af heeft geknalt?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die reed er lekker vrijwillig af. Allemaal dankzij Jane
Heb je de kwalificatie voor de race al gekeken?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHA![]()
YES
Max pole, Perez P2, Hamilton P18 puur op snelheid. Graag gedaan.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gisteren?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hamilton heeft het gisteren en in de sprint toch gewoon prima gedaan?
'Hamilton is clean' is een contradictio in terminis.quote:
kwali voor de sprintquote:
Lijkt me wel, die P2 in de regen was toch gewoon meer dan uitstekend?quote:
Het enige wat die Jane hier hoopt is dat Lewis er mensen af beukt zodat ze lekker kunnen bashen. En nu rijdt Lando er zelf af en hebben ze niks te bashen. Dat is gewoon heerlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij geeft dus nu aan dat HAM moedwillig NOR van de baan af heeft geknalt?
ik ben je even kwijt met je karmabeweringen
Ok, dus HAM rijdt toch NIET zo clean?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ah oke je komt dus gewoon weer de boel opjutten en vindt het dan straks weer oneerlijk als iemand iets zegt over Russel of Hamiltonquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het enige wat die Jane hier hoopt is dat Lewis er mensen af beukt zodat ze lekker kunnen bashen. En nu rijdt Lando er zelf af en hebben ze niks te bashen. Dat is gewoon heerlijk.
De kwali, die was pas heerlijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het enige wat die Jane hier hoopt is dat Lewis er mensen af beukt zodat ze lekker kunnen bashen. En nu rijdt Lando er zelf af en hebben ze niks te bashen. Dat is gewoon heerlijk.
Wacht maar tot ie de kwalificatie heeft gekekenquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke je komt dus gewoon weer de boel opjutten en vindt het dan straks weer oneerlijk als iemand iets zegt over Russel of Hamilton
“Die reed er vrijwillig af”quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dus HAM rijdt toch NIET zo clean?
Was ook oneerlijk die poll. En dan is het des te leuker als het tegenovergestelde gebeurtquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke je komt dus gewoon weer de boel opjutten en vindt het dan straks weer oneerlijk als iemand iets zegt over Russel of Hamilton
Ik dacht dat je (terecht) sarcastisch wasquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
“Die reed er vrijwillig af”
Wat snap je daar niet aan
Open er een topic over in KLBquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was ook oneerlijk die poll. En dan is het des te leuker als het tegenovergestelde gebeurt
quote:
quote:
Nee onterecht want ik was niet sarcastisch. Waarom zou ik sarcastisch zijn? Lando kon zijn verlies niet nemen en probeerde een vergeefse poging.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je (terecht) sarcastisch was
quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Schijnt aan de vuile kant te zijnquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:23 schreef Nizno het volgende:
hebben we nog iets te vertellen over de 18e plek op de startgrid morgen?
Hamilton start tussen P17 en P19.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:23 schreef Nizno het volgende:
Geen zin om open deuren in te trappenquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:23 schreef Nizno het volgende:
no sweatquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:23 schreef Nizno het volgende:
oeh dan heeft Norris daar ook last vanquote:
O geloof me, ik zit echt op geen enkele manier te hopen dat Lewis er iemand af rijdt, hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max pole, Perez P2, Hamilton P18 puur op snelheid dankzij een uitstapje naast de baan (en daardoor eruit gebumped). Graag gedaan.
Nee, dan was z'n tijd illegaal geweest en had ie helemaal achteraan gestaan.quote:
laat gaan als hij niet eens de moeite wil nemen om je te mentionen als hij je naam gebruiktquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:24 schreef Jane het volgende:
[..]
O geloof me, ik zit echt op geen enkele manier te hopen dat Lewis er iemand af rijdt, hoor.
Ik wel. Als het voor mijn manager beter uitkomtquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:24 schreef Jane het volgende:
[..]
O geloof me, ik zit echt op geen enkele manier te hopen dat Lewis er iemand af rijdt, hoor.
Stroll mag best alleen crashen hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wel. Als het voor mijn manager beter uitkomt
Hij was een groot coureurquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lewis krijgt hier nog altijd alle aandacht.
Groot coureur dus
Max staat op pole en Perez is P2quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max op 7s voor en Perez zit de kloten op P5
Maar verder geen verschil in kwaliteit
Nog steeds dus.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij was een groot coureur
maar als persoon vind ik het een lamlul
ja joh primaquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog steeds dus.
Alonso en Button hebben als wereldkampioenen ook wel eens in een ballenauto achteraan gereden.
Zegt niet zoveel over de coureur, zoals Alonso nu weer laat zien.
Oja, Perez doet straks bazenactie naar P3, niks klotenquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max op 7s voor en Perez zit de kloten op P5
Maar verder geen verschil in kwaliteit
Moet jij niet naar de Kuip?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lewis krijgt hier nog altijd alle aandacht.
Groot coureur dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de Kuip?Over aandacht gesproken inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon geluk dat ze lopen te kloten voor hemquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, Perez doet straks bazenactie naar P3, niks kloten
Nee klopt, ik zit nu nog te trillen op mijn stoel. Hier hebben ze het over 20 jaar nog over.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Damn wat was deze sprint geweldig zeg. Blij dat ze niet hebben geluisterd naar dat geklaag van Max, dit had geen echte raceliefhebber willen missen.
je bent echt een nare stokerquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Damn wat was deze sprint geweldig zeg. Blij dat ze niet hebben geluisterd naar dat geklaag van Max, dit had geen echte raceliefhebber willen missen.
Mag ik alleen lieve dingen zeggen over Max of zoquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent echt een nare stoker
en dan janken over anderen als ze wat over Hamilton zeggen
Bah
Je kunt ook gewoon een paar weken gewoon niks zeggen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag ik alleen lieve dingen zeggen over Max of zo
Volgens mij is een forum gemaakt om je mening te geven. Als je daar niet tegenkan moet je er misschien niet komen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een paar weken gewoon niks zeggen.
QFFRquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij is een forum gemaakt om je mening te geven. Als je daar niet tegenkan moet je er misschien niet komen.
Volgens mij werd Max ook gewoon om zijn mening gevraagd in de media. Als je daar niet tegen kan moet je misschien geen tv meer kijken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij is een forum gemaakt om je mening te geven. Als je daar niet tegenkan moet je er misschien niet komen.
Ze hebben wel ten dele geluisterd, nu het format anders is en je de auto voor een sprint en de hoofdrace kan afstellen is het ook beter.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dan moet jij ook tegen meningen kunnen die jou niet aan staan.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind deze post onnodig en partijdig.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet jij ook tegen meningen kunnen die jou niet aan staan.
En F1TVquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
had @:Nizno het toch goed aan zien komen
Ze willen duidelijkheid over de regels krijgen. Gaat het puur om het veroorzaken van de rode vlag en tijdelijk stil staan of mag een coureur na het veroorzaken van de rode vlag nog wel deelnemen aan de kwali als de coureur op eigen kracht de pits kan bereiken.quote:
Dat is jouw mening en we hebben zojuist unaniem vastgesteld dat je die hier mag delen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind deze post onnodig en partijdig.
Eens.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben wel ten dele geluisterd, nu het format anders is en je de auto voor een sprint en de hoofdrace kan afstellen is het ook beter.
gewoon F1TV nagepraat en tegengesproken dat het ging om rood veroorzakenquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
had @:Nizno het toch goed aan zien komen
heeft niets te maken met rood veroorzakenquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze willen duidelijkheid over de regels krijgen. Gaat het puur om het veroorzaken van de rode vlag en tijdelijk stil staan of mag een coureur na het veroorzaken van de rode vlag nog wel deelnemen aan de kwali als de coureur op eigen kracht de pits kan bereiken.
en technisch gezien stond hij naast de trackquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon F1TV nagepraat en tegengesproken dat het ging om rood veroorzaken
Dan zullen ze toch eerst eens moeten vaststellen wat precies wel en wat precies niet een rode vlag-situatie is.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze willen duidelijkheid over de regels krijgen. Gaat het puur om het veroorzaken van de rode vlag en tijdelijk stil staan of mag een coureur na het veroorzaken van de rode vlag nog wel deelnemen aan de kwali als de coureur op eigen kracht de pits kan bereiken.
Ook dit ja.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
en technisch gezien stond hij naast de track
Ik zou het ook heel vreemd vinden, maar duidelijkheid is wel nodig.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan zullen ze toch eerst eens moeten vaststellen wat precies wel en wat precies niet een rode vlag-situatie is.
Er vliegt wel eens vaker iemand uit de bocht tijdens kwalificatie, die daarna gewoon doorkan. Dat nu iemand direct dacht dat Sainz zou gaan uitvallen, daar kun je Sainz niet voor straffen, lijkt me.
Ik vond de rode vlag wat overdreven. Had ook gewoon dubbel geel kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan zullen ze toch eerst eens moeten vaststellen wat precies wel en wat precies niet een rode vlag-situatie is.
Er vliegt wel eens vaker iemand uit de bocht tijdens kwalificatie, die daarna gewoon doorkan. Dat nu iemand direct dacht dat Sainz zou gaan uitvallen, daar kun je Sainz niet voor straffen, lijkt me.
Het ging waarschijnlijk om de kwalificatie tijd te handhaven, met dubbel geel kan niemand een betere tijd neerzetten.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond de rode vlag wat overdreven. Had ook gewoon dubbel geel kunnen zijn.
ze moesten de borden reparerenquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond de rode vlag wat overdreven. Had ook gewoon dubbel geel kunnen zijn.
Klopt, maar in dit geval hoorde rood er bij.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
heeft niets te maken met rood veroorzaken
yup maar ja als het zo in de boeken staat is het logisch dat AM gaat kijken of ze dat kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, maar in dit geval hoorde rood er bij.
De regel is bedacht vanwege de file pits uit waarbij coureurs op de baan stil gingen staan om ruimte te creëren.
plus dat het een precedent zal scheppen voor de toekomstquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup maar ja als het zo in de boeken staat is het logisch dat AM gaat kijken of ze dat kunnen gebruiken
je kunt ook je post aanpassenquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
plus dat het een precedent zal scheppen voor de toekomst
klopt maar dit is duidelijker dat ik dit niet direct door hadquote:
Moet jij zeggen, met je "nare poll"quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ach. Wat zouden hem die punten boeien. Denk dat die dat prima voor lief neemt zolang zijn zoon op het wereldtoneel staat.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:29 schreef Donderkonijn het volgende:
Het moet Pa Stroll nu toch wel pijnlijk duidelijk zijn dat Lance het team punten kost. Hij word er compleet afgereden door Alonso.
Ik begrijp vooral niet dat Lance het zelf nog leuk vindt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:29 schreef Donderkonijn het volgende:
Het moet Pa Stroll nu toch wel pijnlijk duidelijk zijn dat Lance het team punten kost. Hij word er compleet afgereden door Alonso.
Wordt vooral gedwongen door lawrence die wanhopig z'n eigen dromen door lance probeert te leven vermoed ikquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp vooral niet dat Lance het zelf nog leuk vindt.
Ik weet het niet, denk dat pa toch wel een WK in gedachte heeft of iig heeft gehad voor Lance, voor z'n pa ook niets dan lof want die schept de juiste voorwaarden wel en ook nog eens dat hij er zakelijk beter van wordt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ach. Wat zouden hem die punten boeien. Denk dat die dat prima voor lief neemt zolang zijn zoon op het wereldtoneel staat.
Als andere investeerder zou ik wel minder blij zijn dat er geen betere rijder kan worden aangetrokken omdat zoon in de auto moet blijven.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, denk dat pa toch wel een WK in gedachte heeft of iig heeft gehad voor Lance, voor z'n pa ook niets dan lof want die schept de juiste voorwaarden wel en ook nog eens dat hij er zakelijk beter van wordt.
Daar ben ik niet zo zeker van en al helemaal omdat de andere investeerders waarschijnlijk niet blind, seniel en geldmoe zijnquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Papa Stroll morgen Max zou kunnen contracteren flikkert ie natuurlijk Alonso eruit en niet zijn zoon.
Dat was het hele plan, Lance ooit WK maken. Maar met de huidige lichting is 90% van het veld gewoon beter dan Lance Stroll dus dat gaat nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, denk dat pa toch wel een WK in gedachte heeft of iig heeft gehad voor Lance, voor z'n pa ook niets dan lof want die schept de juiste voorwaarden wel en ook nog eens dat hij er zakelijk beter van wordt.
Wel eens, maar ze weten/wisten natuurlijk wel waar ze instapten en uiteindelijk zorgt Lawrence wel voor value van het geheel ondanks dat ze wat meer aan de punten zouden hebben kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als andere investeerder zou ik wel minder blij zijn dat er geen betere rijder kan worden aangetrokken omdat zoon in de auto moet blijven.
De ambitie van Aston Martin als team zal zijn om zoiets klaar te spelen als Williams deed in de jaren '90, toen ze zo'n dominante auto hadden dat zelfs Jacques Villeneuve het kampioenschap kon winnen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:51 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat was het hele plan, Lance ooit WK maken. Maar met de huidige lichting is 90% van het veld gewoon beter dan Lance Stroll dus dat gaat nooit gebeuren.
Klopt. Die gaat echt NOOIT zijn zoon eruit pleuren. Is een utopie.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Papa Stroll morgen Max zou kunnen contracteren flikkert ie natuurlijk Alonso eruit en niet zijn zoon.
Ik betwijfel ten zeerste dat als je nu Stroll in de beste auto zou zetten, dat hij dan mee doet om het podium. Kijk maar naar hoeveel meer Alonso nu al uit die wagen perst. Hij heeft af en toe zijn momenten maar is veel te grillig en inconsistent om ooit een gooi naar WK te doen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
De ambitie van Aston Martin als team zal zijn om zoiets klaar te spelen als Williams deed in de jaren '90, toen ze zo'n dominante auto hadden dat zelfs Jacques Villeneuve het kampioenschap kon winnen.
Leukquote:
Met de beste auto zou die echt wel hoger komen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste dat als je nu Stroll in de beste auto zou zetten, dat hij dan mee doet om het podium. Kijk maar naar hoeveel meer Alonso nu al uit die wagen perst. Hij heeft af en toe zijn momenten maar is veel te grillig en inconsistent om ooit een gooi naar WK te doen.
Was absoluut een beestachtige sprintquote:
sprint*quote:
Ik ook, netjes terug gekeken!quote:
Aston moet dan ook niet zomaar "de snelste auto" bouwen als ze Stroll kampioen willen maken. Die auto zal echt 2-3 seconden per lap sneller moeten zijn dan de rest.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste dat als je nu Stroll in de beste auto zou zetten, dat hij dan mee doet om het podium. Kijk maar naar hoeveel meer Alonso nu al uit die wagen perst. Hij heeft af en toe zijn momenten maar is veel te grillig en inconsistent om ooit een gooi naar WK te doen.
Dan moeten ze in de andere auto ook nog een absolute pannenkoek zetten, wel één met geld.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:26 schreef Tijn het volgende:
Aston moet dan ook niet zomaar "de snelste auto" bouwen als ze Stroll kampioen willen maken. Die auto zal echt 2-3 seconden per lap sneller moeten zijn dan de rest.
Daarom moet die auto ook zoveel sneller zijn dan de rest, he. Anders redt Stroll het natuurlijk nietquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moeten ze in de andere auto ook nog een absolute pannenkoek zetten, wel één met geld.
Natuurlijk, maar een Alonso is dan 5-6 seconden sneller dan de rest en dan wordt Lance alsnog tweede.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom moet die auto ook zoveel sneller zijn dan de rest, he. Anders redt Stroll het natuurlijk niet
zet er iemand neer die bereid is om voor heel veel geld over te stappen en tijdens het racen het gaspedaal niet volledig te gebruikenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar een Alonso is dan 5-6 seconden sneller dan de rest en dan wordt Lance alsnog tweede.
Op het moment dat Aston zo'n auto heeft, lozen ze Alonso natuurlijk. Al was het maar omdat-ie tegen die tijd 75 isquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar een Alonso is dan 5-6 seconden sneller dan de rest en dan wordt Lance alsnog tweede.
Zoiets als Button of Keke Rosberg zou hij best kunnen doen, als hij een voor zijn doen heel consistent seizoen heeft, met veel regen, en een teamgenoot in de categorie Magnussen of zo.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |