Ik laat er altijd een (1) auto voor. Niet meer, niet minder. Als iedereen dat doet, past het primaquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:00 schreef Perox het volgende:
Ik moet gaan kijk de rest wel even later .
quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:00 schreef Perox het volgende:
Ik moet gaan kijk de rest wel even later .
Hoezo uiteraard? Stroll is normaal prima in de regen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alonso zit er weer bij maar Stroll uiteraard niet.
Heb je weinig aan als er al droge rondjes gereden zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo uiteraard? Stroll is normaal prima in de regen.
Truequote:Op vrijdag 19 april 2024 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je weinig aan als er al droge rondjes gereden zijn.
Omdat regen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:06 schreef Zorro het volgende:
Waarom stond die klaphark van een Stroll in de pits als ie 15e staat?
Russ heeft zijn rondje vernaggeldquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:06 schreef beantherio het volgende:
Beetje triest dat Mercedes dit laat gebeuren. Dat de auto niet goed is hoeft niet te betekenen dat ze hoeven te falen met de tactiek bij het kwalificeren.
In wat voor zin falen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:06 schreef beantherio het volgende:
Beetje triest dat Mercedes dit laat gebeuren. Dat de auto niet goed is hoeft niet te betekenen dat ze hoeven te falen met de tactiek bij het kwalificeren.
Ja,. maar als ze putdeksels te goed hebben vastgelast dan krijg je weer een overstromingquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:06 schreef Jane het volgende:
Voordeel is dat de bermbrandjes nu wel verleden tijd zullen zijn.
Dat kwam omdat george z'n eerste rondje niet goed genoeg was, heeft 0 met tactiek te makenquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Onvoldoende rekening houden met de komende regen.
Dan hebben ze een tactische fout gemaakt door George in dienst te nemen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kwam omdat george z'n eerste rondje niet goed genoeg was, heeft 0 met tactiek te maken
Denk dat ze ook een beetje naar de engineering side of things moeten kijkenquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan hebben ze een tactische fout gemaakt door George in dienst te nemen.
er is maar 1 Max hequote:Op vrijdag 19 april 2024 10:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan hebben ze een tactische fout gemaakt door George in dienst te nemen.
Misschien wel slimmer inderdaad. Dan sowieso geen kans op schade.quote:
ja vlak nadat ik het zei ging de P bij zijn nam wegquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien wel slimmer inderdaad. Dan sowieso geen kans op schade.
Neuj die accepteert het maar gewoonquote:
8.quote:
Nee das zijn zoonquote:
Zondag wel. Morgen minder kans op regen.quote:
Norris zegt... Hold my beerquote:
TLquote:
P3quote:
12 wdc's in totaalquote:
nopequote:
Helaas slecht kwalificatie voor een sprint race.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:21 schreef Doevelaer het volgende:
Lewis 'slecht seizoen, washed' Hamilton zet Russell hier even op z'n nummer
P4quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:22 schreef Tijn het volgende:
Vanaf P3 heeft Max wel een goeie kans om 'm alsnog te winnen. Gelukkig toch nog een tijd neer kunnen zetten, want vanaf P10 was het wel een ander verhaal geweest.
p4quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:22 schreef Tijn het volgende:
Vanaf P3 heeft Max wel een goeie kans om 'm alsnog te winnen. Gelukkig toch nog een tijd neer kunnen zetten, want vanaf P10 was het wel een ander verhaal geweest.
P4.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:22 schreef Tijn het volgende:
Vanaf P4 heeft Max wel een goeie kans om 'm alsnog te winnen. Gelukkig toch nog een tijd neer kunnen zetten, want vanaf P10 was het wel een ander verhaal geweest.
dat staat erquote:
Ik had net de live timing open omdat ik niet geloofde dat Hamilton P1 zou zijn toen Norris #TeamLH alsnog trollde.quote:
kunnen ze gelukkig weer een keer juichenquote:
Juichen omdat Norris zijn tijd terugkrijgtquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunnen ze gelukkig weer een keer juichen
Zou ik echt lachwekkend zijn. Van dat uitstapje hadden beiden uitsluitend nadeel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:24 schreef Nizno het volgende:
F1TV was al bezig. als de tijd van Norris was verwijderd had die van Max ook weg gemoeten...
werd niet gezegd dat dat de reden was dat Norris het terug kreeg maar je proefde een smaakje
Juichen omdat hij morgen op de eerste rij mag starten, finishen op P7 is ook weer eens leukquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Juichen omdat Norris zijn tijd terugkrijgt
Wat hadden ze dan moeten doen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:25 schreef S95Sedan het volgende:
Veel te kort die sessie voor regen.
Ging helemaal nergens over dit, helemaal met nieuw asfalt.
ja dag hoorquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk het vanavond wel even in 4K terug op YouTube. 4K
Even wat vuurpijlen in de lucht om de regen te blokkeren. Deden ze bij de Olympische Spelen ookquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan moeten doen?
dan hadden ze nog meer bermbrandjesquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Even wat vuurpijlen in de lucht om de regen te blokkeren. Deden ze bij de Olympische Spelen ook
Tijd verdubbelen. met 2:00+ per rondje plus inlap ging dit gewoon nergens over.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan moeten doen?
Als iedereen erom zit te springen dat Verstappen eens een keer niet dominant wint dan zie ik de logica niet dat ze zouden willen voorkomen dat ie eens een keer op P10 zou moeten starten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:24 schreef Nizno het volgende:
F1TV was al bezig. als de tijd van Norris was verwijderd had die van Max ook weg gemoeten...
werd niet gezegd dat dat de reden was dat Norris het terug kreeg maar je proefde een smaakje
Nieuw asfalt is maar een klein deel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:25 schreef S95Sedan het volgende:
Veel te kort die sessie voor regen.
Ging helemaal nergens over dit, helemaal met nieuw asfalt.
Lijkt me dat Verstappen morgen gewoon wint, zitten wat teveel rechte stukken op het circuit om dat onmogelijk te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:25 schreef Jane het volgende:
Hoop dat Lando de sprint wint. Max mag 2 worden.
Leg anders meteen de rode loper uit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd verdubbelen. met 2:00+ per rondje plus inlap ging dit gewoon nergens over.
De reden zou zijn omdat hij in de laatste bocht eraf ging hij die ronde en de volgende kwijt zou zijn. Idem voor Norris. Maar dat hebben ze blijkbaar aangepast of telde helemaal niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als iedereen erom zit te springen dat Verstappen eens een keer niet dominant wint dan zie ik de logica niet dat ie eens een keer op P10 zou moeten starten.
In zijn laatste ronde heb ik hem trouwens niet van de baan zien glijden. Maar ik heb niet zijn hele ronde gezien.
Samenvattingquote:
Ja, ze hebben de regeltjes wat gebogen gezien de omstandigheden (want geen voordeel onder deze omstandigheden)quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De reden zou zijn omdat hij in de laatste bocht eraf ging hij die ronde en de volgende kwijt zou zijn. Idem voor Norris, maar dat hebben ze blijkbaar aangepast.
Dat zou me ook niet verbazen. Al moet hij Hamilton natuurlijk voorbij, dus hij kan ook nog van de baan gereden worden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me dat Verstappen morgen gewoon wint, zitten wat teveel rechte stukken op het circuit om dat onmogelijk te maken.
In z'n voorlaatste ronde ging ie er vanaf maar het lijkt me dat je dan wel gewoon een nieuwe ronde mag proberen. Ik kende die regel niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De reden zou zijn omdat hij in de laatste bocht eraf ging hij die ronde en de volgende kwijt zou zijn. Idem voor Norris, maar dat hebben ze blijkbaar aangepast.
Normaal telt de tijd in de volgende ronde dan ook niet. Omdat je er voordeel van zou hebben dat je een TL had in de laatste bocht.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
In z'n voorlaatste ronde ging ie er vanaf maar het lijkt me dat je dan wel gewoon een nieuwe ronde mag proberen. Ik kende die regel niet.
In de laatste bocht kun je er (onder normale omstandigheden) er voordeel uit halen voor je volgende ronde. Bijvoorbeeld als je aanvangssnelheid hoger is doordat je sneller door de bocht gaat.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
In z'n voorlaatste ronde ging ie er vanaf maar het lijkt me dat je dan wel gewoon een nieuwe ronde mag proberen. Ik kende die regel niet.
Ok. Ik ben al niet zo'n fan van hoe track limits op veel circuits worden gehanteerd, maar die regel gaat dan wel heel erg ver. In veel gevallen (zoals heel duidelijk hier) kun je track limits overschrijden en er juist nadeel van hebben. In dit geval zal het bij zowel Norris als Verstappen de volgende ronde ook nadelig hebben beinvloed.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Normaal telt de tijd in de volgende ronde dan ook niet. Omdat je er voordeel van zou hebben.
Daarom hebben ze de regels dus gebogen nu.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ok. Ik ben al niet zo'n fan van hoe track limits op veel circuits worden gehanteerd, maar die regel gaat dan wel heel erg ver. In veel gevallen (zoals heel duidelijk hier) kun je track limits overschrijden en er juist nadeel van hebben. In dit geval zal het bij zowel Norris als Verstappen de volgende ronde ook nadelig hebben beinvloed.
Daar kun je je iets bij voorstellen als het 30 graden en kurkdroog is, maar nu toch niet?quote:
Bij dat laatste zet ik vraagtekens. Maar ik vind dan ook dat ze veel terughoudender moeten zijn met het implementeren van track limits.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom hebben ze de regels dus gebogen nu.
Omdat je er onder deze omstandigheden géén voordeel van hebt.
Maar normaliter is het gewoon een zinnige regel.
Kort samengevat is het dus geen vaste regel maar iets wat per circuit kan worden toegepast als dat circuit een laatste bocht heeft waar het voordeel op kan leveren. En bij dit circuit was er dus niet zo'n regel.quote:Think I know why Norris got the laptime back. There is no instruction in the race director’s event notes here for the next lap to be invalidated if a driver exceeds track limits at the final corner.
In Bahrain for example it read: “Additionally, each time a driver fails to respect track limits at the entry or exit of turn 15, will result in that lap time and the immediately following lap time being invalidated by the Stewards.”
That provision is added to tracks where going off at the final corner could be advantageous for the start of the next lap.
Werd in eerste instantie wel gezegd op F1TV.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
Bij dat laatste zet ik vraagtekens. Maar ik vind dan ook dat ze veel terughoudender moeten zijn met het implementeren van track limits.
Op The Race hebben ze er in het live blog trouwens nog wat nadere uitleg bij:
[..]
Kort samengevat is het dus geen vaste regel maar iets wat per circuit kan worden toegepast als dat circuit een laatste bocht heeft waar het voordeel op kan leveren. En bij dit circuit was er dus niet zo'n regel.
Abu Dabhi 2021 meltdown?quote:
Ja duh, what else.quote:
Goed niveautje weer nattekat.quote:
Wat een onzin dit zeg.quote:
Ik heb er anders speciaal voor jou ook een optie bijgezet.quote:
Hoop speciaal voor jou dat die je favoriet eraf kegelt.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb er anders speciaal voor jou ook een optie bijgezet.
Nee, niet Lando!quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoop speciaal voor jou dat die je favoriet eraf kegelt.
Waarom niet? Die tijd is toch gewoon afgenomen? Alleen de tijd van de ronde daarná niet. In die ronde erna waren er geen TL's voor Norris.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
Lando had nooit pole mogen hebben
Deze exit is onderdeel van zijn volgende rondequote:Op vrijdag 19 april 2024 11:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom niet? Die tijd is toch gewoon afgenomen? Alleen de tijd van de ronde daarná niet. In die ronde erna waren er geen TL's voor Norris.
Yes, leuke sessie.quote:
Twitter gaat los (nou ja, dat is standaard natuurlijk) omdat Norris dat niet verdient en dat het niet eerlijk is en dat ze dat alleen maar doen omdat Verstappen het ook deed en weet ik veel.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze exit is onderdeel van zijn volgende ronde
Ja, maar die regel is hier dus niet toegepast. Óf door de omstandigheden waardoor en helemaal geen sprake was van voordeel óf omdat die regel dit weekend en op dit circuit sowieso niet geldt. Daar verschillen de meningen over.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfs dan krijg je de indruk dat er brandbare chemicaliën op het gras liggen.quote:
Heel bijzonder, inderdaad.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:38 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Zelfs dan krijg je de indruk dat er brandbare chemicaliën op het gras liggen.
Het heeft de hele week geregend in Shanghai, dan vat gras echt niet zomaar vlam.
Mogelijk. Ze schijnen het asfalt geverfd te hebben, dus misschien daardoor.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:38 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Zelfs dan krijg je de indruk dat er brandbare chemicaliën op het gras liggen.
Het heeft de hele week geregend in Shanghai, dan vat gras echt niet zomaar vlam.
Ze hebben een bitumen coating aangebracht om het grid in het asfalt te sealen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mogelijk. Ze schijnen het asfalt geverfd te hebben, dus misschien daardoor.
Gezelquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:10 schreef Tarado het volgende:
Door deze starting grid toch iets meer de neiging om er toch voor op te staan.
Ietsje meer dan. Ietsje.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:10 schreef Tarado het volgende:
Als het droog is, is Verstappen binnen 5 ronden eerste. Als het nat is, rood.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:10 schreef Tarado het volgende:
QFFRquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het droog is, is Verstappen binnen 5 ronden eerste. Als het nat is, rood.
Maakt het iets uit of je om 5 uur opstaat, of op je gebruikelijke tijd en dan meteen de Sprintrace kijkt?quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:10 schreef Tarado het volgende:
Om 9 uur is een veel belangrijkere sessiequote:Op vrijdag 19 april 2024 13:29 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Maakt het iets uit of je om 5 uur opstaat, of op je gebruikelijke tijd en dan meteen de Sprintrace kijkt?
Of de vertraging nou 30 seconden is of 4 uur, echt live kijk je het toch niet
het is best moeilijk om 4 uur later op te staan en niks mee te krijgen van de race via mobiel of internet, met 30 seconden heb je daar geen last van.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:29 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Maakt het iets uit of je om 5 uur opstaat, of op je gebruikelijke tijd en dan meteen de Sprintrace kijkt?
Ik vind dat er wel een groot verschil in beleving is tussen iets dat uren geleden gebeurd en gedocumenteerd is, of dat je het een paar seconden nadat het heeft plaatsgevonden al op je scherm hebt. In dat laatste geval kijk je mee met geschiedenis dat nog in de maak is, dat heeft toch wat extra’s.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:29 schreef Dauthi het volgende:
[..]
mooi verwoordquote:Op vrijdag 19 april 2024 13:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel een groot verschil in beleving is tussen iets dat uren geleden gebeurd en gedocumenteerd is, of dat je het een paar seconden nadat het heeft plaatsgevonden al op je scherm hebt. In dat laatste geval kijk je mee met geschiedenis dat nog in de maak is, dat heeft toch wat extra’s.
Oh dat is heel makkelijk, dat is je nieuwsverslaving in toom houden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is best moeilijk om 4 uur later op te staan en niks mee te krijgen van de race via mobiel of internet, met 30 seconden heb je daar geen last van.
Dat zit tussen je oren.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel een groot verschil in beleving is tussen iets dat uren geleden gebeurd en gedocumenteerd is, of dat je het een paar seconden nadat het heeft plaatsgevonden al op je scherm hebt. In dat laatste geval kijk je mee met geschiedenis dat nog in de maak is, dat heeft toch wat extra’s.
Zelfde verhaal. Je kan meteen doorgaan met kijken na de sprint race. Je hoeft niet te wachten en kan gelijk door met de rest van je dag.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om 9 uur is een veel belangrijkere sessie
Dat ben ik niet met je eens hoor, het gaat niet zo zeer om die 30 seconden maar dat het het oud nieuws is 4 uur later, natuurlijk zou ik op kunnen staan zonder naar mijn mobiel te kijken, laptop of computer in te schakelen en dan meteen vertraagd kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:56 schreef Dauthi het volgende:
Dat zit tussen je oren.
Je bent er niet bij, echt live is het met al die vertragingen toch al niet. Er naar kijken verandert niets aan wat er gebeurd op het circuit.
Maar dat is niets anders dan psychologisch.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens hoor, het gaat niet zo zeer om die 30 seconden maar dat het het oud nieuws is 4 uur later, natuurlijk zou ik op kunnen staan zonder naar mijn mobiel te kijken, laptop of computer in te schakelen en dan meteen vertraagd kijken.
Maar even onoplettend zijn, wat uiteraard best wel voorkomt als je net opstaat en je weet de uitslag voor je gaat kijken.
Sorry, maar wat is daar precies moeilijk aan?quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is best moeilijk om 4 uur later op te staan en niks mee te krijgen van de race via mobiel of internet, met 30 seconden heb je daar geen last van.
Nee want met 30 seconden vertraging weet je nog niks en met 4 uur wel, zo moeilijk is het toch allemaal niet, heeft weinig met psychologie te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:05 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Maar dat is niets anders dan psychologisch.
Dus gewoon doen alsof het 1980 is, ok dan.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:07 schreef DjVero het volgende:
[..]
Sorry, maar wat is daar precies moeilijk aan?
Gewoon ff geen social media - inclusief WhatsApp - of nieuwssites in de gaten houden, tv aan en kijken maar.
Kijk maar eens op straat.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:17 schreef Nattekat het volgende:
Hoe identificeer je een sociale media verslaafde
quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijk maar eens op straat.
Dat is toch niet moeilijk? Je staat dan toch net op?quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een wekker, daar gebruik ik ook m'n mobiel voor en als ik daarop kijk weet ik hoogstwaarschijnlijk de uitslag al.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is toch niet moeilijk? Je staat dan toch net op?
Je wordt wakker, zet koffie en zet TV aan om het terug te kijken.
Protip: vraag je partner de wekker te zetten, hoef jij 'm niet te zetten! En weer door.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een wekker, daar gebruik ik ook m'n mobiel voor en als ik daarop kijk weet ik hoogstwaarschijnlijk de uitslag al.
Daar heb ik echt geen last van, ook met telefoon als wekker. Zet wel even de F1 whatsapp groep op mute.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een wekker, daar gebruik ik ook m'n mobiel voor en als ik daarop kijk weet ik hoogstwaarschijnlijk de uitslag al.
1990 kan ook nog.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus gewoon doen alsof het 1980 is, ok dan.
Die regel dat bij track limits in of na de laatste bocht voor de start-finish je volgende rondetijd wordt afgenomen is omdat je daar voordeel van kan hebben bij het aanzetten richting de volgende ronde.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, was ik ook altijd bang voor, maar gaat goed.De push berichten van F1 zijn gelukkig ook zonder de uitslag in de titel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als ik ga terugkijken moet ik die f1tv app openen en de video aanklikken om te casten. Hopelijk staat de winnaar er dan niet al op de foto
Natuurlijk wel. De race verloopt anders als ik niet kijk, dan als ik wel kijk.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:56 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Oh dat is heel makkelijk, dat is je nieuwsverslaving in toom houden.
[..]
Dat zit tussen je oren.
Je bent er niet bij, echt live is het met al die vertragingen toch al niet. Er naar kijken verandert niets aan wat er gebeurd op het circuit.
F1: Norris pakt sprintpole in nat Shanghai, Verstappen 4equote:Op vrijdag 19 april 2024 15:06 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Nee, was ik ook altijd bang voor, maar gaat goed.De push berichten van F1 zijn gelukkig ook zonder de uitslag in de titel.
NOS heb ik wel push berichten uitgezet, die eikels geven altijd de naam van de winnaar in de titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |