Ik laat er altijd een (1) auto voor. Niet meer, niet minder. Als iedereen dat doet, past het primaquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:00 schreef Perox het volgende:
Ik moet gaan kijk de rest wel even later .
quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:00 schreef Perox het volgende:
Ik moet gaan kijk de rest wel even later .
Hoezo uiteraard? Stroll is normaal prima in de regen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alonso zit er weer bij maar Stroll uiteraard niet.
Heb je weinig aan als er al droge rondjes gereden zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo uiteraard? Stroll is normaal prima in de regen.
Truequote:Op vrijdag 19 april 2024 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je weinig aan als er al droge rondjes gereden zijn.
Omdat regen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:06 schreef Zorro het volgende:
Waarom stond die klaphark van een Stroll in de pits als ie 15e staat?
Russ heeft zijn rondje vernaggeldquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:06 schreef beantherio het volgende:
Beetje triest dat Mercedes dit laat gebeuren. Dat de auto niet goed is hoeft niet te betekenen dat ze hoeven te falen met de tactiek bij het kwalificeren.
In wat voor zin falen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:06 schreef beantherio het volgende:
Beetje triest dat Mercedes dit laat gebeuren. Dat de auto niet goed is hoeft niet te betekenen dat ze hoeven te falen met de tactiek bij het kwalificeren.
Ja,. maar als ze putdeksels te goed hebben vastgelast dan krijg je weer een overstromingquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:06 schreef Jane het volgende:
Voordeel is dat de bermbrandjes nu wel verleden tijd zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |