Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Ahw. Nog niet eens 1 puntje...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
162 puntjes al Sally
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja - maar net niet.quote:
Ik opende expres geen nieuw topic
Ow, @aloa heeft me nu ingehaald
ik doe het niet eens voor punten, maar wilde ff posten en was ie dicht, hahaha
dus tja open ik maar nieuwe he
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Expedite goorisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja het helpt wel beetje altijd natuurlijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik betaal mijn vaste lasten van de punten
![]()
Hiroshima waren ze netThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat ik pasta maak op basis van een kerriesaus ipv tomatensausquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
De famie Gooris van Sam Gooris en Kelly Pfaffquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denk het ook wel een beetje heel erg behoorlijk maar niet zo veelquote:Op zaterdag 20 april 2024 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja het helpt wel beetje altijd natuurlijkUw ADH vitamine Worst
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja eigenlijk zouden ze meer moeten betalen, maarja dat is overal zo. Het helpt beetje.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Denk het ook wel een beetje heel erg behoorlijk maar niet zo veel
Ja nee ik beetje wel maar ook niet of wel denk ik geen idee wss mss of zoquote:Op zaterdag 20 april 2024 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja eigenlijk zouden ze meer moeten betalen, maarja dat is overal zo. Het helpt beetje.Uw ADH vitamine Worst
![]()
Heftig toenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja denk er ook over om maar te stoppen eigenlijk, het betaald niet genoegquote:Op zaterdag 20 april 2024 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja nee ik beetje wel maar ook niet of wel denk ik geen idee wss mss of zo
Dan ben je al aardig op leeftijdquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O ok das niet duidelijkerquote:Op zaterdag 20 april 2024 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De famie Gooris van Sam Gooris en Kelly Pfaff
En nog bolkenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Klinkt lekker.. met bloemkoolquote:Op zaterdag 20 april 2024 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ik pasta maak op basis van een kerriesaus ipv tomatensaus
♡♡♡♡![]()
![]()
Mikey is 50quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zekerquote:
♡♡♡♡![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kijk tegenwoordig eigenlijk vaak filmpjes van youtbuers enzo die dan avontuur aangaan....
Weet niet maar ze geven me soort positive vibe. Weet niet of het door camera is ofzo. maar over het algemeen soort van avontuur trekt mij wel altijd?
Ben er denk te onzeker voor om te doen, dat het al niet makkelijk kan enzo met huidig werk?Do what you love, love what you do!![]()
R.I.P DTS.![]()
Dit al gezien ?quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:08 schreef kree het volgende:
ik kijk tegenwoordig eigenlijk vaak filmpjes van youtbuers enzo die dan avontuur aangaan....
Weet niet maar ze geven me soort positive vibe. Weet niet of het door camera is ofzo. maar over het algemeen soort van avontuur trekt mij wel altijd?
Ben er denk te onzeker voor om te doen, dat het al niet makkelijk kan enzo met huidig werk?
R.I.P DTS.![]()
die niet, er zijn er veel ook natuurlijk. maar ga hem ff kijkenquote:
Fomo show is wel geinigquote:Uw ADH vitamine Worst
Niks aan gewoon thuisblijven is beste, zeker voor jouquote:Op zaterdag 20 april 2024 01:08 schreef kree het volgende:
Ben er denk te onzeker voor om te doen, dat het al niet makkelijk kan enzo met huidig werk?Uw ADH vitamine Worst
Ken je dat programma op rtl4 'de piano'quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:08 schreef kree het volgende:
Ben er denk te onzeker voor om te doen, dat het al niet makkelijk kan enzo met huidig werk?
Leuk programma![]()
Van de week was ik helemaal ontroerd door een meiske die een prachtig nummer op de piano speelde, ik kreeg er wel wat traantjes van, zo mooi![]()
En nu ga ik naar bed
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Net weer nieuw wist niet dat ze nog een seizoen gingen maken die tobias mag ik wel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
die niet, er zijn er veel ook natuurlijk. maar ga hem ff kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja had dat gekeken keertje, enne nu heb ik zelf op die stations gespeeld wel eens. En dat is onwijs grappig.quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ken je dat programma op rtl4 'de piano'
Leuk programma![]()
Van de week was ik helemaal ontroerd door een meiske die een prachtig nummer op de piano speelde, ik kreeg er wel wat traantjes van, zo mooi![]()
En nu ga ik naar bed
Alleen dat programma is geproduceerd wel en niet de werkelijkheid zoals ik het zag.Do what you love, love what you do!![]()
Zit er weer eentje heel luid te racen, fantaseer altijd dat er een boomstam zo dwars door z'n ruit gaat net als bij final destinationUw ADH vitamine Worst
Laatst even zelf gekeken toevallig ('blijven hangen'), maar zoals ik het begreep zijn ze gevraagd om daar te gaan spelen, en gaat Chantal een nonchalant praatje met ze maken. En daarna wordt gevraagd volgens mij of ze nog even willen blijven om de uitslag dan te horen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja had dat gekeken keertje, enne nu heb ik zelf op die stations gespeeld wel eens. En dat is onwijs grappig.
Alleen dat programma is geproduceerd wel en niet de werkelijkheid zoals ik het zag.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
Zit er weer eentje heel luid te racen, fantaseer altijd dat er een boomstam zo dwars door z'n ruit gaat net als bij final destination
♡♡♡♡![]()
Ja kijkt lekker weg al moeten die daan en Jeppe niet altijd Thobias in de zeik nemen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
als het gaat over dat programma, dan ben ik het met happy eens hoor?quote:
Het is niet zoals het is.
En zeker met Utrecht CS zit conservatorium dicht bij en was onwijs grappig daar gewoon elkaar te ontmoeten want iedereen kwam naar die piano. Dat de media er een programma van maakt best.
Maarre dat is niet de vibe dus....... het was veel leuker toen zonder cameras behalve wij die ff wat filmde.
Blij dat ik dat vastlegde, want dat is hoe het gaat en mensen leuk vinden zonder hele camera ploeg en productie erbij.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
als het gaat over dat programma, dan ben ik het met happy eens hoor?
Het is niet zoals het is.
En zeker met Utrecht CS zit conservatorium dicht bij en was onwijs grappig daar gewoon elkaar te ontmoeten want iedereen kwam naar die piano. Dat de media er een programma van maakt best.
Maarre dat is niet de vibe dus....... het was veel leuker toen zonder cameras behalve wij die ff wat filmde.
Blij dat ik dat vastlegde, want dat is hoe het gaat en mensen leuk vinden zonder hele camera ploeg en productie erbij.....?quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Laatst even zelf gekeken toevallig ('blijven hangen'), maar zoals ik het begreep zijn ze gevraagd om daar te gaan spelen, en gaat Chantal een nonchalant praatje met ze maken. En daarna wordt gevraagd volgens mij of ze nog even willen blijven om de uitslag dan te horen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
🐍They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja dus, dat is wat het dus niet was en niet bedoelt voor ook?quote:
probeer dat uit te leggen? toen was het spontaan.
en hoezeer dat programma dat wil maken, tis in scene gezet, en weet zeker hoop die ik daar ontmoet hebt doen daar eigenlijk dan niet aan mee....Do what you love, love what you do!![]()
ik vind het btw ok dat ze dat filmen ofzo.
hele complete media show van maken niet zo zeer....Do what you love, love what you do!![]()
echt wat denken jullie wat je ziet? is dat werkelijkheid. ja natuurlijk muziek maken wel. maar er is al heel stuk aan vooraf gegaan. en gok nog tekenen dingen voor uitzenden.
En echt denk dat iedereen die daar gaat zitten aan die piano dat niet wil ofzo.?
Getekend interview etc balblabla. dat mag he want kan sommige helpen. maar hou wel iun de gaten dat dit genaakt is dus voor media. en hoezeer ze best doen met verborgen camera;s. dat is het niet.,Do what you love, love what you do!![]()
Ooit heb ik in Italië gewerkt kree.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mijn opnamen geven het idee iig en is geen handtekeningen voor nodig. zo was het.quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:34 schreef kree het volgende:
echt wat denken jullie wat je ziet? is dat werkelijkheid. ja natuurlijk muziek maken wel. maar er is al heel stuk aan vooraf gegaan. en gok nog tekenen dingen voor uitzenden.
En echt denk dat iedereen die daar gaat zitten aan die piano dat niet wil ofzo.?
Getekend interview etc balblabla. dat mag he want kan sommige helpen. maar hou wel iun de gaten dat dit genaakt is dus voor media. en hoezeer ze best doen met verborgen camera;s. dat is het niet.,Do what you love, love what you do!![]()
Wel al jaren geledenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wellicht is het wel opgenomen zonder medeweten, maar met achteraf goedkeuren voor uitzenden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:34 schreef kree het volgende:
Getekend interview etc balblabla. dat mag he want kan sommige helpen. maar hou wel iun de gaten dat dit genaakt is dus voor media. en hoezeer ze best doen met verborgen camera;s. dat is het niet.,
Maar goed, deze hele kwestie is laatst ook al besproken.
Laat die mensen in een sprookje geloven
Ligano sabidaro heb ik gewerktThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou voor media dat? denk niet... wat ik opnam wel. wat hun doen is echt wel met directie ervan enzo, want herken nl niet hoe het echt zo ging...quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Wellicht is het wel opgenomen zonder medeweten, maar met achteraf goedkeuren voor uitzenden.
Maar goed, deze hele kwestie is laatst ook al besproken.
Laat die mensen in een sprookje gelovenDo what you love, love what you do!![]()
Animatie werk toenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het zou me niks verbazen als er nog voor betaald werd ook trouwens voor dat
maar haalt het leuke ervan af voor mij wel.Do what you love, love what you do!![]()
Tv is sowieso nooit wat het lijkt. Dat geldt ook voor de actualiteiten programma’s. Daarom kan je beter lekker de tv uitzetten en een paar dikke lijnen opsnuiven (met of zonder drankje erbij).quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:40 schreef kree het volgende:
maar haalt het leuke ervan af voor mij wel.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat heb je me wel eens verteldquote:Op zaterdag 20 april 2024 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja had dat gekeken keertje, enne nu heb ik zelf op die stations gespeeld wel eens. En dat is onwijs grappig.
Alleen dat programma is geproduceerd wel en niet de werkelijkheid zoals ik het zag.![]()
Tof! Maar ook een leuk programma met mensen die prachtig piano kunnen spelen, maar ik wilde eigenlijk gaan slapen en zat te wachten op mijn mobiel die in de lader ligt
Slaap lekker alvast
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Was zwaar werk hoorquote:Op zaterdag 20 april 2024 01:40 schreef kree het volgende:
maar haalt het leuke ervan af voor mij wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tv is sowieso nooit wat het lijkt. Dat geldt ook voor de actualiteiten programma’s. Daarom kan je beter lekker de tv uitzetten en een paar dikke lijnen opsnuiven (met of zonder drankje erbij).nou enige voordeel wat ik eruit zie en heb hier vaker mee gemaild met NS. doe toch die piano's bijhouden. dat helpt hierbijquote:Op zaterdag 20 april 2024 01:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tv is sowieso nooit wat het lijkt. Dat geldt ook voor de actualiteiten programma’s. Daarom kan je beter lekker de tv uitzetten en een paar dikke lijnen opsnuiven (met of zonder drankje erbij).
helaas zijn er altijd clowns die het leuk vinden om te slopen, en heb hier gemaild over met NS. tja ik snap kost hun geld ook. en ze wilden beetje opgeven wel, terwijl het eigenlijk leuk ding is.Do what you love, love what you do!![]()
er is niks mis met dat programma? alleen bedenk wel dat het niet de realiteit is zoals het ging en leuk is.quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb je me wel eens verteld![]()
Tof! Maar ook een leuk programma met mensen die prachtig piano kunnen spelen, maar ik wilde eigenlijk gaan slapen en zat te wachten op mijn mobiel die in de lader ligt
Slaap lekker alvast
Fomo show checkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nog nachtmerrie van? die film. ik herinner me nog dat we die keken en op kleuterklas enzo......\quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
nu trouwens niet meer he die film als ik het zo kijk.
Maar ok toen. en moet je weten kleuter school achtig, ik vond t niks en vond het eng enzo,..
bedenk jaren terug enzo dit hoor..... maar trok dat niet. hahahaha. oogjes maar ff dicht enzo onder film.Do what you love, love what you do!![]()
Ik mik loreland vond ik prachtig vroegerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kijk amper meer tv? zit ter denken om hert op te zeggen ook allemaal... maarja het is maar paar euro per maand extra.quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tv is sowieso nooit wat het lijkt. Dat geldt ook voor de actualiteiten programma’s. Daarom kan je beter lekker de tv uitzetten en een paar dikke lijnen opsnuiven (met of zonder drankje erbij).Do what you love, love what you do!![]()
nou geloof ik, maar toen toen ik 6 was ofzo..... brrrrr.quote:Op zaterdag 20 april 2024 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mik loreland vond ik prachtig vroegerDo what you love, love what you do!![]()
Ja ik keek er elke week naar uit een nieuwe aflevering.quote:Op zaterdag 20 april 2024 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou geloof ik, maar toen toen ik 6 was ofzo..... brrrrr.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tja die hele film zal wel meevallen, nu zou het geen probleem zijn enzo. Maar vond dat toen eng. en weet niet meer helemaal waarom.quote:Op zaterdag 20 april 2024 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik keek er elke week naar uit een nieuwe aflevering.
maar had mn ogen dicht en handje vast met mn toen basis school vriendinnetje. dat weet ik nog wel.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt. Klopt. Eens. Maar mijn lijn mag je hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2024 01:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tv is sowieso nooit wat het lijkt. Dat geldt ook voor de actualiteiten programma’s. Daarom kan je beter lekker de tv uitzetten en een paar dikke lijnen opsnuiven (met of zonder drankje erbij).![]()
LijnenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-04-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2787 / +110 / +0 / 2979 / 3896
2. AardappelSchotel / 719 / +16 / +0 / 2235 / 2630
3. kree / 699 / +1 / +24 / 1706 / 2159
4. Monsterkoekie / 674 / +0 / +0 / 2544 / 2825
5. JustinK / 552 / +5 / +0 / 1982 / 2264
6. drakin / 546 / +12 / +14 / 1308 / 1545
7. Dr.Mikey / 540 / +135 / +24 / 639 / 859
8. MizzezAmy / 496 / +14 / +0 / 1444 / 1817
9. HappyCharly / 485 / +7 / +1 / 1537 / 1754
10. Superbadeendje / 471 / +35 / +0 / 995 / 1269
11. devzero / 439 / +95 / +0 / 701 / 897
12. hemarookworst / 386 / +22 / +1 / 778 / 1018
13. KillemWieft / 380 / +2 / +2 / 152 / 324
14. Lovely / 350 / +21 / +0 / 1128 / 1373
15. ieniminimuis / 305 / +49 / +0 / 1061 / 1273
16. DerRabbit / 212 / +2 / +0 / 447 / 514
17. greysbones / 193 / +18 / +0 / 947 / 1037
18. gebrokenglas / 181 / +1 / +0 / 533 / 641
19. aloa / 176 / +48 / +8 / 530 / 615
20. Speklap3000 / 171 / +0 / +0 / 1136 / 1241SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nice!quote:Op zaterdag 20 april 2024 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Klopt. Eens. Maar mijn lijn mag je hebben
Hoe meer lijnen, hoe meer vreugd.
Hier ook vaak.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De Twentsche Electrische Tramweg (TET) Maatschappij is ook voor mijn tijd, maar dat is in Hengeloquote:![]()
![]()
TET![]()
Nep RET.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
TET![]()
Nep RET.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo sliepenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
haat commercie, dit is hoe het gaat. en toeval met iedereen daar ontmoeten, dat is het leuke. an die panos. was al in contact met NS btw/
maarja
GnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar nu willen we een filmpje waar jij piano speeltquote:Op zaterdag 20 april 2024 03:20 schreef kree het volgende:
haat commercie, dit is hoe het gaat. en toeval met iedereen daar ontmoeten, dat is het leuke. an die panos. was al in contact met NS btw/
maarja![]()
Sowieso optieven met die herrie in openbare ruimtes. Gelukkig kom ik zelden op NS stations, maar ook op straat zit ik niet te wachten op dergelijke onzin.quote:Op zaterdag 20 april 2024 03:20 schreef kree het volgende:
maarjaProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hahah ik heb ook gedaan hoor, maargoed iemand moest filmen. hahaha. dus minder van mij als de rest.quote:Op zaterdag 20 april 2024 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar nu willen we een filmpje waar jij piano speelt
quote:Op zaterdag 20 april 2024 03:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso optieven met die herrie in openbare ruimtes. Gelukkig kom ik zelden op NS stations, maar ook op straat zit ik niet te wachten op dergelijke onzin.![]()
![]()
tjah. of gewooj muzikanten met elkaar.quote:
zoek maar uit, hier staat wat van mij
https://www.youtube.com/channel/UC_dpzI5h5xv3TNXcjaAqqhwDo what you love, love what you do!![]()
En dan zo’n gozer erbij die heel opdringerig met zo’n centenbak bij voorbijgangers in hun gezicht gaat staan rammelen.quote:
Ik weet niet wat erger is, die gozer of de hare krishna mensen die op campus soms met hun instrumenten lopen te zingen jammerenquote:Op zaterdag 20 april 2024 03:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En dan zo’n gozer erbij die heel opdringerig met zo’n centenbak bij voorbijgangers in hun gezicht gaat staan rammelen.![]()
Een reply zonder quote kan natuurlijk altijd, maar als er berichten tussen zitten, dan wordt het verwarrend![]()
ik zit nog ff America. made te kijken. soort master film.
Hee;;omg weer moet goed maar volg hem wel in engels.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
OkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Concentreer je maar op je film ik hou wel de wachtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We zijn je dankbaar daarvoorquote:Op zaterdag 20 april 2024 04:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Concentreer je maar op je film ik hou wel de wacht![]()
Goed heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
ja thanks.quote:Op zaterdag 20 april 2024 04:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Concentreer je maar op je film ik hou wel de wachtDo what you love, love what you do!![]()
![]()
ik denk. het ff declareren nog enzo hier. zeg maar voor betaald,d maar ok wacht is gehouden dan nul dus ok
![]()
![]()
![]()
![]()
F5Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
![]()
tis erg grappig he want kijk die film dan zo.
en denk je verzonnen verhaal, maar no shit, zo gaat het echt gewoon. en meer als wij weten.Do what you love, love what you do!![]()
no shitquote:Op zaterdag 20 april 2024 05:09 schreef kree het volgende:
tis erg grappig he want kijk die film dan zo.
en denk je verzonnen verhaal, maar no shit, zo gaat het echt gewoon. en meer als wij weten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol snap wel hele film Hollywood gemaakt enzo.
maar toch he het is een waar verhaal...Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Ðrakin?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
die hele film hoewel zo mooi ook, verteld wel hoe verneukeratief alles is. Ik geloof nl echt dat verhaal.......Do what you love, love what you do!![]()
lol iedereen moet maar denken wat ie wil, maar weet eentje van mijn film favoriet die. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
![]()
tis wel grappig maar ik weet ook hoe "cummintiy" service is,,, of wel taakstraf.Do what you love, love what you do!![]()
meen het echt. en sta achter dat ik mss straf moest hebben/. maar helemaal eens ermee ga ik het nooit wordenDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Wat heb je geflikt dan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 06:36 schreef kree het volgende:
meen het echt. en sta achter dat ik mss straf moest hebben/. maar helemaal eens ermee ga ik het nooit worden![]()
nou iedereen kan je dat terug laten linken, over jaren is dit. maar heb neit zo zin om terug te zoeken. vast wel anderen en heb het uitgebreid omschrevenquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ook geen zin om te zoekenquote:Op zaterdag 20 april 2024 06:40 schreef kree het volgende:
[..]
nou iedereen kan je dat terug laten linken, over jaren is dit. maar heb neit zo zin om terug te zoeken. vast wel anderen en heb het uitgebreid omschreven![]()
nou ik denk tis goed verhaal,, maar blijf het opzoeken wel anders. tis simpel te vinden of anderen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ben nooit serieusquote:Op zaterdag 20 april 2024 06:59 schreef kree het volgende:
[..]
mijn boet t niks? kan toch. later weer serieus.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
jawel. nooit echt serieus zijn is nl niet leuk ook... maar beetje kletsen kunnen is pluspunt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
KloptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hadden jullie nou ingediend declaratie voor ff reageren hier van fok?
Betaling is wat laat.Do what you love, love what you do!![]()
Beetje? Jij?quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:02 schreef kree het volgende:
[..]
jawel. nooit echt serieus zijn is nl niet leuk ook... maar beetje kletsen kunnen is pluspunt.![]()
![]()
![]()
lol kan wel serieus zijn, maar ben ook van alles onwijs grappige maken. hahaha hangt maar af wie of wat vraagt dusquote:
ik weet niet he? echt waar hoe serieus ik films of series moet nemen op waargebeurde verhalen...
Maar ok ook na wat andere dingen gekeken te hebben via YouTube enzo, denk meer als ik dacht. WTF
EchtDo what you love, love what you do!![]()
ik vertrouw overheden voor geen meter, in eerste al USA en daarna net zo goed NL of EUDo what you love, love what you do!![]()
dat jullie het maar weten van mijn mening, echt hoop dat iemand me op andere gedachten kan brengen nog?Do what you love, love what you do!![]()
owh heb je vast wel, maargoed snap wil je je er niet in mengen denkquote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-04-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2787 / +110 / +0 / 2979 / 3896
2. kree / 779 / +1 / +104 / 1722 / 2203
3. AardappelSchotel / 724 / +16 / +5 / 2236 / 2633
4. Monsterkoekie / 674 / +0 / +0 / 2544 / 2825
5. Dr.Mikey / 555 / +135 / +39 / 646 / 870
6. drakin / 554 / +12 / +22 / 1323 / 1563
7. JustinK / 552 / +5 / +0 / 1982 / 2264
8. MizzezAmy / 496 / +14 / +0 / 1444 / 1817
9. devzero / 487 / +95 / +48 / 714 / 927
10. HappyCharly / 485 / +7 / +1 / 1537 / 1754
11. Superbadeendje / 471 / +35 / +0 / 995 / 1269
12. KillemWieft / 389 / +2 / +11 / 155 / 330
13. hemarookworst / 386 / +22 / +1 / 778 / 1018
14. Lovely / 350 / +21 / +0 / 1128 / 1373
15. ieniminimuis / 305 / +49 / +0 / 1061 / 1273
16. greysbones / 213 / +18 / +20 / 954 / 1051
17. DerRabbit / 212 / +2 / +0 / 447 / 514
18. Rob / 200 / +39 / +33 / 248 / 336
19. gebrokenglas / 182 / +1 / +1 / 534 / 643
20. Bally-b / 179 / +10 / +21 / 269 / 359SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Onmogelijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 07:25 schreef kree het volgende:
dat jullie het maar weten van mijn mening, echt hoop dat iemand me op andere gedachten kan brengen nog?![]()
Klopt, ik heb alleen de laatste posts gelezen en kan er dus niets van vinden...quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
owh heb je vast wel, maargoed snap wil je je er niet in mengen denk
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
happy, zeg jij het eens dan? ik wil maar zeggen het glas is altijd meer half vol als half leeg enzo/...quote:
meen ik echt, tis vaak te negatief hier.Do what you love, love what you do!![]()
verder zal de rest het me hier wel geen reet meer mee eens van vinden?
maarja he
Rutte wil al een deel van de soevereiniteit van het Nederlandse financiële systeem aan Europa overdragen en zegt dat we dat helemaal een prima idee vinden!quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:23 schreef kree het volgende:
ik vertrouw overheden voor geen meter, in eerste al USA en daarna net zo goed NL of EU![]()
![]()
tja nou ik analyseer het niet allemaal. Maar vind t gewoon allemaal slecht idee.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Rutte wil al een deel van de soevereiniteit van het Nederlandse financiële systeem aan Europa overdragen en zegt dat we dat helemaal een prima idee vinden!Do what you love, love what you do!![]()
Is het glas niet meer dan halfvol?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:10 schreef kree het volgende:
[..]
tja nou ik analyseer het niet allemaal. Maar vind t gewoon allemaal slecht idee.![]()
![]()
voor mij is ie half vol. en hoop enzo en stem je dan op etc.quote:
dat ze het in regering weer verprutsen is vraag twee. denk niet die hebben het glas half vol?Do what you love, love what you do!![]()
nu alweer zwaar teleurgesteld in dit stemmen en doen enzo en beloftes van alle partijen trouwens..,.....Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
voor mij is ie half vol. en hoop enzo en stem je dan op etc.
dat ze het in regering weer verprutsen is vraag twee. denk niet die hebben het glas half vol?![]()
![]()
hahaha mss is dat wel zo, zwaar onderwerp ff zo....quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh daar is het nog wat te vroeg voor imho
Maar bakje koffie mag ook
ii neem er nog eentje en even relativeren allemaal, tis lastig mening over geven enzo he.....quote:Do what you love, love what you do!![]()
En na regen komt altijd zonneschijn he.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:22 schreef kree het volgende:
[..]
ii neem er nog eentje en even relativeren allemaal, tis lastig mening over geven enzo he.....![]()
![]()
ok toch? beetje saai verder. maarre ook doe er geen moeite mee om gewoon ff dingen te vragen waar mensen niet op zitten te wachten.quote:
Haha goed zoquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker loos aan het lullen terwijl we semi-intellectueel proberen over te komen.![]()
![]()
Vragen kan altijdquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:26 schreef kree het volgende:
[..]
ok toch? beetje saai verder. maarre ook doe er geen moeite mee om gewoon ff dingen te vragen waar mensen niet op zitten te wachten.![]()
![]()
euhmssss ik denk dat iedereen wel wat weet, wie gelijk heeft is vraag twee, maar daarom is het mss goe om beetje over te lullen. of we hebben allemaal niet gelijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker loos aan het lullen terwijl we semi-intellectueel proberen over te komen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker loos aan het lullen terwijl we semi-intellectueel proberen over te komen.Do what you love, love what you do!![]()
In plaats van dat gedoe over regen en zonneschijn wilde ik eigenlijk posten van dat op ieder potje een dekseltje past, maar dan zou het te obvious zijn dat ik nu gewoon dom uit m'n nek zit te lullen.quote:![]()
![]()
tjaquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:28 schreef ToT het volgende:
[..]
In plaats van dat gedoe over regen en zonneschijn wilde ik eigenlijk posten van dat op ieder potje een dekseltje past, maar dan zou het te obvious zijn dat ik nu gewoon dom uit m'n nek zit te lullen.
echt het is een mooie gedacht4e maar ik twijfel er steeds meer aan
Want dat is niet zo?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:28 schreef ToT het volgende:
[..]
In plaats van dat gedoe over regen en zonneschijn wilde ik eigenlijk posten van dat op ieder potje een dekseltje past, maar dan zou het te obvious zijn dat ik nu gewoon dom uit m'n nek zit te lullen.
Wat vertel je me nu?♡♡♡♡![]()
Hoi Char!quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Want dat is niet zo?
Wat vertel je me nu?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: