Ja ik keek er elke week naar uit een nieuwe aflevering.quote:Op zaterdag 20 april 2024 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou geloof ik, maar toen toen ik 6 was ofzo..... brrrrr.
tja die hele film zal wel meevallen, nu zou het geen probleem zijn enzo. Maar vond dat toen eng. en weet niet meer helemaal waarom.quote:Op zaterdag 20 april 2024 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik keek er elke week naar uit een nieuwe aflevering.
Klopt. Klopt. Eens. Maar mijn lijn mag je hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2024 01:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tv is sowieso nooit wat het lijkt. Dat geldt ook voor de actualiteiten programma’s. Daarom kan je beter lekker de tv uitzetten en een paar dikke lijnen opsnuiven (met of zonder drankje erbij).
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-04-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Nice!quote:Op zaterdag 20 april 2024 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Klopt. Eens. Maar mijn lijn mag je hebben
Hier ook vaak.quote:
De Twentsche Electrische Tramweg (TET) Maatschappij is ook voor mijn tijd, maar dat is in Hengeloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op zaterdag 20 april 2024 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
TET![]()
Nep RET.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |