Verraad, verraad, hetzelfde boze riedeltje als vorige keer. De SP kiest duidelijk voor de Geert-aanpak.quote:
Wilders: 'Heb geen ruggengraat van een banaan'quote:
quote:
Precies.quote:Op zondag 8 december 2024 16:50 schreef Hexagon het volgende:
Jimmy durft in ieder geval fouten toe te geven
https://www.welingelichte(...)er-achteraf-verkeerd
Link? Deze heb ik even gemistquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:45 schreef Hexagon het volgende:
Zijn Oekraine koers is in ieder geval volledig flop.
Hij wil geen herbewapening maar vrede onderhandelen, en dan op Poetin vertrouwen.
Ik weet niet of je dit debat al terug kan kijken. Maar zie de bijdrage van de SP daarin.quote:
Gesprekken met anderen. Ik geloof ook niet dat je zonder t gesprekken het zou kunnen, ook niet zonder gesprekken met Poetin.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:45 schreef Hexagon het volgende:
Hij wil geen herbewapening maar vrede onderhandelen, en dan op Poetin vertrouwen.
Uiteraard, maar je kan geen afspraken maken met Poetin als je geen macht kan tonen. Dat wenst Jimmy niet te snappen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gesprekken met anderen. Ik geloof ook niet dat je zonder t gesprekken het zou kunnen, ook niet zonder gesprekken met Poetin.
Hij is een rare, naïeve sukkel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:45 schreef Hexagon het volgende:
Krijgt 'ie ook al centjes van het Kremlin?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:45 schreef Hexagon het volgende:
Maar dat kunnen we wel. We kunnen laten zien hoe Rusland als wereldmacht volledig achter begint te lopen op de overige blokken en dat als ze ook maar enigszins kans willen maken om onder de druk van de VS en China uit te komen, ze dan aan ons geweldige buren en partners hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je kan geen afspraken maken met Poetin als je geen macht kan tonen. Dat wenst Jimmy niet te snappen.
Dit is mijn grootste bezwaar tegen de SP i.c.m. dubieuze figuren uit het verleden met een pro-Russische retoriek.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:45 schreef Hexagon het volgende:
Vindt hij dat echt nog steeds?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:45 schreef Hexagon het volgende:
Geen idee, maar maart is nog niet zo lang geleden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vindt hij dat echt nog steeds?
Maar goed, ik stemde toch al jaren niet meer op de SP.
Nouja, hun punt ligt ook een beetje anders dan hier gesteld werd. zie ook:quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:15 schreef Gehenna het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hij wil vooral geen afbraak op sociale zaken tbv extra defensie uitgaven (daar hebben anderen het steeds over en is wmb ook een vals dilemma). Ik hoor: Er is genoeg materieel in Europa om een vuist te maken, zorg dat we die goed en efficiënt inzetten.
Ja dit. Plus in de periode dat ik lid was, gingen ze ineens full anti migratie en heb ik mijn lidmaatschap opgezegd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:45 schreef Hexagon het volgende:
Er zitten een aantal goede punten in, maar dat hele soft power/ vrede is vrij kansloos. Klinkt een beetje zoals de pro-Russische escalatie/NOEKS- roepers helaas.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:46 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nouja, hun punt ligt ook een beetje anders dan hier gesteld werd. zie ook:
[..]
ja eensquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er zitten een aantal goede punten in, maar dat hele soft power/ vrede is vrij kansloos. Klinkt een beetje zoals de pro-Russische escalatie/NOEKS- roepers helaas.
Positieve punten:
- Wapens niet meer bij Amerika kopen
- Lokaal produceren
Ik kan me nog voorstellen dat je een lager bedrag wil besteden, maar dan moet je niet zo naïef doen dat er te onderhandelen valt met Putin.
SP komt er toch nooit uit met de VVD, dus lekker makkelijk praten voor Sjimmie.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:45 schreef Nober het volgende:
PVV en VVD kaltstellen, briljant!
[ x ]
https://x.com/MiesBee/status/1930982071545029115
Precies, dit zeggen ze al sinds jaar en dag en terecht ook wmbquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
SP komt er toch nooit uit met de VVD, dus lekker makkelijk praten voor Sjimmie.
Het spreekt kiezers aan die zelf ook permanent verongelijkt zijn.quote:
Wat Dijk vooral zegt is dat de SP ook niet in het volgende kabinet komt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:45 schreef Nober het volgende:
PVV en VVD kaltstellen, briljant!
[ x ]
https://x.com/MiesBee/status/1930982071545029115
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |