abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218927767
Zat net naar de spotjes te kijken voor de zendtijd voor politieke partijen en daar kwam de SP langs met Jimmy Dijk.

Filmpje leek te gelikt, heb het een paar frames een kans gegeven maar stopte bij het nee schudden toen hij het had over een of ander kroeg waar hij zogenaamd vaak komt.

Is Jimmy Dijk een win of flop? Natuurlijk moet hij een paar jaar de kans krijgen maar dit filmpje lijkt wel van een marketingbureau te komen en waar Caroline nog geloofwaardig over komt als boer mis ik dit een beetje bij Jimmy Dijk.

Niet mijn OP

Hier maar verder
Robert Moog died for our synths
  Redactie Frontpage vrijdag 3 oktober 2025 @ 15:25:10 #2
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_218927808
FLOP. Ik heb ruim 10 jaar op de SP gestemd, maar geen haar op mijn hoofd die er nu aan denkt om eind van de maand op hem te stemmen.
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 15:26:09 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218927824
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 15:25 schreef Stephan5 het volgende:
FLOP. Ik heb ruim 10 jaar op de SP gestemd, maar geen haar op mijn hoofd die er nu aan denkt om eind van de maand op hem te stemmen.
Wat maakt het dat Jimmy jou wegjaagt?
  Redactie Frontpage vrijdag 3 oktober 2025 @ 15:28:15 #4
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_218927839
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 15:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Omdat hij Stephan van Baarle trekjes begint te krijgen. (Hij lijkt er ook wel een beetje op) ZIjn hele manier van debateren vind ik vaak aan de vijandige kant, en ik ben het niet meer met zijn standpunten eens betreffende als SP zijnde. :N
pi_218927926
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 15:28 schreef Stephan5 het volgende:

[..]
Omdat hij Stephan van Baarle trekjes begint te krijgen. (Hij lijkt er ook wel een beetje op) ZIjn hele manier van debateren vind ik vaak aan de vijandige kant, en ik ben het niet meer met zijn standpunten eens betreffende als SP zijnde. :N
En zijn voorgangers vond je mensen met opbouwende kritiek die niet vijandig waren? SP is onder Jimmy Dijk wat mij betreft juist opgeschoven van alleen maar kritiek langs de zijlijn en altijd was alles fout en niemand kon het goed doen naar echt serieus meedenken over oplossingen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Redactie Frontpage vrijdag 3 oktober 2025 @ 15:44:02 #6
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_218927946
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 15:40 schreef Hanca het volgende:

[..]
En zijn voorgangers vond je mensen met opbouwende kritiek die niet vijandig waren? SP is onder Jimmy Dijk wat mij betreft juist opgeschoven van alleen maar kritiek langs de zijlijn en altijd was alles fout en niemand kon het goed doen naar echt serieus meedenken over oplossingen.
Het gaat ook om hoe je je gedraagt, en dat schort er bij Jimmy nogal aan, en dan ook nog vóór stemmen op de beruchte Piri-motie....brrrr... :r
pi_218927986
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 15:44 schreef Stephan5 het volgende:

[..]
Het gaat ook om hoe je je gedraagt, en dat schort er bij Jimmy nogal aan, en dan ook nog vóór stemmen op de beruchte Piri-motie....brrrr... :r
Hij gedraagt zich toch netter dan de beide Marijnissens? Zie echt het probleem wat dat betreft niet, waarschijnlijk zit de verandering meer bij jou dan bij de SP.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 15:52:25 #8
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218928022
Ik denk dat Jimmy hetzelfde probleem heeft als Agnes Kant of Lilian Marijnissen. Komt te zuur en humorloos over.
  Redactie Frontpage vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:24:18 #9
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_218928240
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 15:47 schreef Hanca het volgende:

[..]
Hij gedraagt zich toch netter dan de beide Marijnissens? Zie echt het probleem wat dat betreft niet, waarschijnlijk zit de verandering meer bij jou dan bij de SP.
We zien dat de toon enorm is verhard en Jimmy doet daar zeker aan mee. Het respect voor elkaar is in de Tweede Kamer momenteel vér te zoeken. De voorgangers van Jimmy waren echt wel wat fatsoenlijker naar elkaar toe in het debat. En Jimmy is wel degelijk van standpunten een andere richting opgegaan waar ik mij niet in kan vinden.
pi_218928392
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 15:47 schreef Hanca het volgende:

[..]
Netter dan Jan Marijnissen? Dat valt toch ook wel weer mee.
pi_218928424
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Netter dan Jan Marijnissen? Dat valt toch ook wel weer mee.
Die kwam regelmatig echt woest uit de hoek, dat zie ik Jimmy Dijk niet echt doen. Nou viel Marijnissen toen ook meer op, nu is beschaafd zijn al uitzonderlijk in de hele Kamer.
pi_218928733
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:46 schreef Hanca het volgende:
Die kwam regelmatig echt woest uit de hoek
De grote opwinding was toen Marijnissen "Effe dimmen" tegen Frans Weisglas de kamervoorzitter zei...

Dat kun je nu nauwelijks nog voorstellen dat dat toen echt een flink thema was qua 'verval van het taalgebruik' in de tweede kamer ...

#opavertelt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:33:51 #13
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218928748
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:29 schreef RM-rf het volgende:

[..]
De grote opwinding was toen Marijnissen "Effe dimmen" tegen Frans Weisglas de kamervoorzitter zei...

Dat kun je nu nauwelijks nog voorstellen dat dat toen echt een flink thema was qua 'verval van het taalgebruik' in de tweede kamer ...

#opavertelt
"Flapdrol" Koenders, ook al een schokgolf in het land van kleine gebaren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_218928759
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:29 schreef RM-rf het volgende:

[..]

#opavertelt
Taalgebruik was netter, maar de boodschap was echt niet rustiger dan die van Jimmy Dijk.
pi_218928803
Hij trouwt trouwens vandaag. Niet heel ideaal gepland midden in de campagne :P
pi_218929043
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:43 schreef KareldeStoute het volgende:
Hij trouwt trouwens vandaag. Niet heel ideaal gepland midden in de campagne :P
Komende 3 weken op huwelijksreis.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 19:22:57 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218929542
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 15:52 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat Jimmy hetzelfde probleem heeft als Agnes Kant of Lilian Marijnissen. Komt te zuur en humorloos over.
Heeft gewoon geen charisma. Simpel eigenlijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 21:14:25 #18
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_218930770
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Heeft gewoon geen charisma. Simpel eigenlijk.
Dat vind eigenlijk wel meevallen, zeker gezien de voorgangers en wat er verder in de kamer zit.

En hij is wel eens fel, maar in mijn ogen wel op sympathieke manier.
Robert Moog died for our synths
pi_218931213
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:14 schreef Gehenna het volgende:

[..]
Dat vind eigenlijk wel meevallen, zeker gezien de voorgangers en wat er verder in de kamer zit.

En hij is wel eens fel, maar in mijn ogen wel op sympathieke manier.
Vind ik ook. Ik vond Marijnissen een aardige vrouw, maar het kwam niet over. Bij Dijk zie ik het vuur in de SP weer terug.
En dat hij vaak nors overkomt snap ik, het is ook een drama in die 2e kamer.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 22:26:08 #20
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218931303
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 15:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 15:44 schreef Stephan5 het volgende:

[..]
Oke, Etto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')