inmiddels zijn we een paar dagen verder en heeft Trump tussen al zijn Court troubles door Johnson twee keer verdedigd. denk dat Moscow Marge voorlopig even haar mond houdtquote:Op zondag 21 april 2024 01:21 schreef Kijkertje het volgende:
Oh en Mike Johnson is uiteraard het slachtoffer van de Deep State nu hij zich bedacht heeft en eindelijk de steun voor Oekraine in stemming heeft gebracht!![]()
[ x ]
[ x ]
Doet hem niets, want hij betaalt toch niet. Enige is hem de cel ingooien, maar dat is wat hij wil en wat de rechter daarom niet wil. Maar ik denk dat het daar toch op uitdraait. Op een gegeven moment komt er een laatste waarschuwing, wordt er nadrukkelijk uitgelegd dat de volgende keer cel is en dan BAM!quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:28 schreef AnneX het volgende:
Als ik judge zou zijn…vanaf nu iedere overtreding de fine verdubbelen.
1-2-4-8-16-32 etc. duizend dollars.
Pecker lijkt op Fred Trump vind ik.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:40 schreef Kijkertje het volgende:
Samenvatting vervolg getuigenis David Pecker:
[ x ]
[ x ]
FAKE NEWS!![]()
[ x ]
Ja, dat zie ik ook alsmaar!quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Pecker lijkt op Fred Trump vind ik.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:40 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[ x ]
FAKE NEWS!![]()
[ x ]
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:40 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[ x ]
FAKE NEWS!![]()
[ x ]
Ik weet niet of het kan maar ik zou hem een taakstraf geven. Papier prikken of schoffelen in downtown New York. Community service... publiek werk met je grote mond. In zo'n fluoriscerend hesje met "shame" eropquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:43 schreef V. het volgende:
[..]
Doet hem niets, want hij betaalt toch niet. Enige is hem de cel ingooien, maar dat is wat hij wil en wat de rechter daarom niet wil. Maar ik denk dat het daar toch op uitdraait. Op een gegeven moment komt er een laatste waarschuwing, wordt er nadrukkelijk uitgelegd dat de volgende keer cel is en dan BAM!
Leuk idee, maar denk niet dat het gebruikelijk is om bejaarden papier te laten ruimen of andere fysieke arbeid te laten leveren.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:30 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik weet niet of het kan maar ik zou hem een taakstraf geven. Papier prikken of schoffelen in downtown New York. Community service... publiek werk met je grote mond. In zo'n fluoriscerend hesje met "shame" erop
Kan best... Trump heeft dezelfde lengte en hetzelfde gewicht als Chris Hemsworth, las ik, en volgens Ronny Jackson is het de gezondste gozer ooit!quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Leuk idee, maar denk niet dat het gebruikelijk is om bejaarden papier te laten ruimen of andere fysieke arbeid te laten leveren.
Hm, ja, Ronny Jackson....lijkt mij niet de meest betrouwbare bron. Teruggezet in rang wegens alcohol en drugs misbruik en het maken van sexuele en denigrerende opmerkingen over ondergeschikten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:31 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Kan best... Trump heeft dezelfde lengte en hetzelfde gewicht als Chris Hemsworth, las ik, en volgens Ronny Jackson is het de gezondste gozer ooit!
Dat schijnt niet kunnen hoorde ik van Neal Katyal. De advocaten kunnen ook niet zelf opstappen. Alleen de rechter kan dat beslissen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:24 schreef AnneX het volgende:
Zou trump er op aansturen om de advocaten te ontslaan?
Dus weer uitstel te genereren. Kan dat?
Man man man…en werkt de rechter alleen? Of zit er nog wat assistentie achter de coulissen?
Alle talkshows draaien overuren met het afbranden van zijn advocaten en analyseren en judge Juan Merchan lijkt in zijn eentje het verloop in het gareel te houden.
P.S. “duizenden protesters buiten het gerechtsgebouw” …volgens ?
Dat zou lachen zijn. Of marine one die hem ophaalt als zijn straf erop zit.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:42 schreef Dutch_view het volgende:
. Wat als hij het gevang in moet en President wordt, dan moet er iemand met hem mee voor de koffer met nuke-codes?
Heeft ze haar naam veranderd na haar zangcarrière?quote:
Al dat opspuiten en gladrekken en die oorlogskleuren zijn toch om mooier te lijken? Ik zie wel dat ze voor de Cameron Diaz-look gaat, maar ze wordt met de dag lelijker, die lippen lijken wel het resultaat van een allergische voedsel-reactie.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Heeft ze haar naam veranderd na haar zangcarrière?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |