Ze maken wel problemen over wolven in Gelderland en Drenthe, maar de ijsberen die je hier ziet lopen inmiddels, pfoe.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:14 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik loop sinds vorige week weer in mijn gevoerde laarzen, wollen vest en winterjas. Met de kachel op 23 op het werk. Vanochtend zelfs handschoenen op de fiets
Gordijnen dicht?quote:
Doe mij maar zonneGod Ra.quote:
Er zijn mensen hier die je dit kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben wel heel benieuwd wat voor weer ons in mei te wachten staat.
Ze zijn het wel allemaal eensquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn mensen hier die je dit kunnen vertellen.
Komt omdat Mei idd top wordt.quote:
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:Op woensdag 24 april 2024 07:46 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf zaterdag eindelijk de lente temperaturen terug, als het goed is. Hopelijk blijven ze nu
Eerder deze week gaf mijn weer app aan dat het ergens volgende week 23 graden met een zonnetje en wat bewolking zou zijn.quote:Op woensdag 24 april 2024 07:46 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf zaterdag eindelijk de lente temperaturen terug, als het goed is. Hopelijk blijven ze nu
snachts nog laagquote:Op woensdag 24 april 2024 07:46 schreef INViCTuS het volgende:
Mei is altijd een teleurstellende maand. Koud en veel regen. Juni is ook vaak kutweer. Dan kun je in juli en augustus nog een paar mooie dagen krijgen, en daarna kukel je weer de herfst in. Het wordt wederom een rukzomer, omdat de zee nauwelijks is opgewarmd in dit toendraklimaatquote:Op woensdag 24 april 2024 08:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eerder deze week gaf mijn weer app aan dat het ergens volgende week 23 graden met een zonnetje en wat bewolking zou zijn.
Guess what?
Dat is inmiddels bijgesteld naar 18 graden, bewolkt met 55% kans op regen
Pfffffffffffff @:Pisces29
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |