SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ziet wel een foto van mijquote:quote:Op donderdag 18 april 2024 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet meer? Heb je dat wel gedaan dan?
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Elke herhalende TT is per defenitie datquote:Op donderdag 18 april 2024 18:59 schreef JustinK het volgende:
Hoewel @:Aardappelschotel een prima vent is, beginnen z'n TT's wel @:Paul achtige vormen aan te nemenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ja lekker boeiendquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ga een pannenkoek met stroop eten
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Naamtopics met god erin nog meerquote:Op donderdag 18 april 2024 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elke herhalende TT is per defenitie dat![]()
![]()
Lust ook welquote:Op donderdag 18 april 2024 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga een pannenkoek met stroop eten![]()
![]()
Zolang die zich maar niet als @Paul gaat gedragen. Hoewel die wel met lovely heeft gedatequote:Op donderdag 18 april 2024 18:59 schreef JustinK het volgende:
Hoewel @:Aardappelschotel een prima vent is, beginnen z'n TT's wel @:Paul achtige vormen aan te nemen![]()
Precies, ziedende jaloezie van de neuzelaarsquote:Op donderdag 18 april 2024 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee niet je TT
Maar geneuzel over de TT![]()
![]()
In zijn dromen jaquote:Op donderdag 18 april 2024 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang die zich maar niet als @:paul gaat gedragen. Hoewel die wel met lovely heeft gedate![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moet kunnen!quote:Op donderdag 18 april 2024 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit weekend wordt lastig, maar over 2 of 3 weken?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Bij normaal 'daten' geeft de andere partij ook toestemming.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang die zich maar niet als @:paul gaat gedragen. Hoewel die wel met lovely heeft gedate
Ik weet het, het is een moeilijk te bevatten concept voor sommigen.![]()
O jij durft.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
@kree is het oneens met jequote:Op donderdag 18 april 2024 19:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bij normaal 'daten' geeft de andere partij ook toestemming.
Ik weet het, het is een moeilijk te bevatten concept voor sommigen.![]()
Dan slaap ik nog, dat kijk jij wel zo vroeg?quote:
Ik twijfel nogquote:Op donderdag 18 april 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan slaap ik nog, dat kijk jij wel zo vroeg?
5 uur is wel vroegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon kijken als je wakker bentquote:Op donderdag 18 april 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan slaap ik nog, dat kijk jij wel zo vroeg?![]()
![]()
Nja is maar een foto van mijn gezichtquote:
Een knap gezichtquote:Op donderdag 18 april 2024 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja is maar een foto van mijn gezicht
7 uur vind ik ook, kijk eigenlijk bijna geen race meerquote:Op donderdag 18 april 2024 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik twijfel nog
5 uur is wel vroeg
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
7 uur vind ik ook, kijk eigenlijk bijna geen race meer![]()
![]()
Nou vannacht niet,maar meestal wel 1 of 2 keerquote:Op donderdag 18 april 2024 19:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel een keer wakker bent?
Nu toch ook?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou vannacht niet,maar meestal wel 1 of 2 keer![]()
![]()
Ik zet ook geen wekker om vrijetraining of race te kijkenquote:Op donderdag 18 april 2024 19:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Joh
Maar gewoon geen wekker zetten en pas kijken als je 's ochtends wakker wordt
Ik zet alleen de wekker voor een ontbijt op bed te brengen.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zet ook geen wekker om vrijetraining of race te kijkenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Lekker slapenquote:Op donderdag 18 april 2024 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zet ook geen wekker om vrijetraining of race te kijken![]()
![]()
Zet de wekker maar op zondag 9 uurquote:Op donderdag 18 april 2024 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zet alleen de wekker voor een ontbijt op bed te brengen.
Moet je hier wel op bed liggen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik heb.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
JodenkoekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij heten die al lang niet meer zo.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heten die al lang niet meer zo.
Klopt, zonder n is het iddquote:Op donderdag 18 april 2024 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heten die al lang niet meer zo.![]()
nee helaas maar wel een SM radquote:Op donderdag 18 april 2024 19:23 schreef SwJ het volgende:
[..]
nee, maar heb jij een mouwloze tuinstoel in je kelder?![]()
quote:
Je hebt er wel eentje
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Daar was een heel gezeik over net als negerzoenen en Moorkoppen. Jodenkoeken heeft niets te maken met Joden maar in deze koeken werd oorspronkelijk jodium toegevoegd. Vandaar de naam.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik las 'need a bug'quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:hoe komt dat?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat snapte ik ook niks van die naams veranderingquote:Op donderdag 18 april 2024 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar was een heel gezeik over net als negerzoenen en Moorkoppen. Jodenkoeken heeft niets te maken met Joden maar in deze koeken werd oorspronkelijk jodium toegevoegd. Vandaar de naam.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Weet niet echt. Heb net gegeten en ben nu helemaal draaierig en zwak. Misschien gaat het zo wel beter hopelijk.quote:![]()
beter ff sliepie doenquote:Op donderdag 18 april 2024 19:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet niet echt. Heb net gegeten en ben nu helemaal draaierig en zwak. Misschien gaat het zo wel beter hopelijk.![]()
Aww niet fijn. Nu even rustig aan?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet niet, net gegeten en valt niet helemaal goed.
*afstandsknuffel*Trust nobody![]()
O dat is minder. Heb je zelf gekookt?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet niet echt. Heb net gegeten en ben nu helemaal draaierig en zwak. Misschien gaat het zo wel beter hopelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ga even een uurtje op bed.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww niet fijn. Nu even rustig aan?
*afstandsknuffel*![]()
![]()
Yupquote:Op donderdag 18 april 2024 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Heb je zelf gekookt?Pasta bolognese had ik nog.
Maar ik ga even liggen. Misschien tot straks![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
YupPasta bolognese had ik nog.
Maar ik ga even liggen. Misschien tot straks![]()
![]()
![]()
Doe maar. Tot laters en anders tot morgenquote:Op donderdag 18 april 2024 19:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
YupPasta bolognese had ik nog.
Maar ik ga even liggen. Misschien tot straks
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind alles best, eerst weekend.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: