Ik moet wel bekennen dat ik maandag en gisteren de thermostaat weer wat hoger heb gezetquote:Op woensdag 17 april 2024 13:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is hier eigenlijk de hele week al wel beroerd. Vandaag zou beter zijn maar mijn jas ligt al weer op de kachel om wat te drogen voor vanmiddag. Enige dat net wat beter was was dat het een keertje niet windkracht 5 a 6 was maar daar kregen we de kou voor terug![]()
Ja, de moeite doe ik doe om Marc wat bij te brengen...quote:
Dat is wel liev van jouquote:Op woensdag 17 april 2024 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, de moeite doe ik doe om Marc wat bij te brengen...
Gokje? Neequote:Op woensdag 17 april 2024 13:50 schreef pullup het volgende:
Maar Oma Nijn is wel een goedeZou die daar al eens geweest zijn?
In de Corona periodequote:Op woensdag 17 april 2024 13:53 schreef engine het volgende:
Ik ben er wel eens geweest. Was in de corona periode. Leuk hotel wel
Oma leest nog wel terug dus dat horen we nog welquote:
Dat is mooi!!quote:Op woensdag 17 april 2024 13:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Oma leest nog wel terug dus dat horen we nog wel
Moeder natuur die zegt dat zij bepaalt wanneer het regent. 'Don't mess with me!' Oftewel: لا تعبث معيquote:
Echt tof jaquote:
Whuttt?quote:Op woensdag 17 april 2024 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt tof ja
We hadden het hier vorig jaar al eens over dat de tickets helaas niet binnen mijn bereik liggen qua financiën, tenminste, ik heb er geen 7 to 10 duizend euro voor over
Geen idee, zal wel naar Parijs gaan?quote:
Aha, dan pak ik ook de trein weer naar Utrecht dus ik ga oplettenquote:Op woensdag 17 april 2024 14:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Whuttt?Dat is veel geld idd
![]()
Ik heb ff zitten googelen maar wat een prachtige trein is dat![]()
Ik lees ook dat hij donderdag weer uit A'dam vertrekt
https://www.treinenweb.nl(...)r-amsterdam-toe.htmlquote:Op woensdag 17 april 2024 14:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha, dan pak ik ook de trein weer naar Utrecht dus ik ga opletten
Niet mijn favoriete koers dit, eigenlijk hoef je alleen dat laatste sprintje op de muur te volgenquote:
Daar komt het meestal wel op neer de laatste jaren.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet mijn favoriete koers dit, eigenlijk hoef je alleen dat laatste sprintje op de muur te volgen
Ja vooral gewoon heel vreemd omdat het van kwaad naar erger ging in de twee/drie weken dat ik daar was. In het begin kon je nog naar het winkelcentrum, eten in het restaurant van het hotel maar dat werd allemaal gesloten.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:53 schreef pullup het volgende:
[..]
In de Corona periodeDat was dan wel een heftige reis
Was een rare tijd jaquote:Op woensdag 17 april 2024 14:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vooral gewoon heel vreemd omdat het van kwaad naar erger ging in de twee/drie weken dat ik daar was. In het begin kon je nog naar het winkelcentrum, eten in het restaurant van het hotel maar dat werd allemaal gesloten.
Ook het wegkomen was toen al lastig. Heel veel vluchten werden gecanceld.
Heb je nog Fuuten gespot vandaag?quote:Op woensdag 17 april 2024 17:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Was een rare tijd ja
Voor mij ging toen op de donderdag voor het seizoen zou beginnen alles op slot en was al het winterwerk ongeveer voor niets geweest want er ging geen wedstrijd meer door
Geen futen, die zitten ook voornamelijk op de amstel en we trainen nu op de bosbaan.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je nog Fuuten gespot vandaag?
Stom van mij, ik bedoelde ook de meerkoetenquote:Op woensdag 17 april 2024 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen futen, die zitten ook voornamelijk op de amstel en we trainen nu op de bosbaan.![]()
![]()
![]()
Wel die stomme meerkoeten, zelfs veel op de kant maar het was te veel takkeweer om uitstapjes te maken of de camera tevoorschijn te halen
Moest gewoon op kantoor doorwerken, voor ons was het allemaal niet spannend blijkbaar.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Was een rare tijd ja
Voor mij ging toen op de donderdag voor het seizoen zou beginnen alles op slot en was al het winterwerk ongeveer voor niets geweest want er ging geen wedstrijd meer door
Wonderbaarlijk slecht, graadje of 2/3 in de vroegte en regelmatig buitjesquote:Op woensdag 17 april 2024 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stom van mij, ik bedoelde ook de meerkoeten
Takkeweer weer dus.
Ik had het raam open en moest mn dekbedje toch even over me heen trekken ... was idd wat frisjesquote:Op woensdag 17 april 2024 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk slecht, graadje of 2/3 in de vroegte en regelmatig buitjes
Wat voor kijkers heb je dan nog meer ?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:24 schreef sigme het volgende:
Vrijdag vogelexcursie, vandaag dan eindelijk maar eens een fatsoenlijk kijkertje gekocht:
[ afbeelding ]
Foto'tje van internet
Swarovski?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:24 schreef sigme het volgende:
Vrijdag vogelexcursie, vandaag dan eindelijk maar eens een fatsoenlijk kijkertje gekocht:
[ afbeelding ]
Foto'tje van internet
Oh, we hadden er maar eentje, ook een kleintje. Da's echt een goedkoopje, een Pentax.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor kijkers heb je dan nog meer ?
Ja, dat was eigenlijk niet het plan. Maar we zijn er voor naar een speciaalzaak geweest en tamelijk uitgebreid getest. Deze was voor mij echt veruit het best; zó superklein en dan toch erg goed beeld.quote:
OK alhoewel Pentax vroeger wel bekend stond om kwaliteitquote:Op woensdag 17 april 2024 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, we hadden er maar eentje, ook een kleintje. Da's echt een goedkoopje, een Pentax.
Maar nu hebben we dit kleintje dus gekocht, veel en veel betere kwaliteit dan die pentax.
En ook een monokijker 8x42:
[ afbeelding ]
Om beter naar die torenvalken van ons te kunnen loeren
[..]
Ja, dat was eigenlijk niet het plan. Maar we zijn er voor naar een speciaalzaak geweest en tamelijk uitgebreid getest. Deze was voor mij echt veruit het best; zó superklein en dan toch erg goed beeld.
Die ik zoek is 'iets anders' dan dezequote:Op woensdag 17 april 2024 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom dan nog .. er staat al een plaatje
Ja we kennen ze wel ///quote:Op woensdag 17 april 2024 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ik zoek is 'iets anders' dan deze
Dat is te zien jaquote:Op woensdag 17 april 2024 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zit wat spanning op zeg maar .. winnen is vereist
Wij wonen aan zee, dan is een verrekijker natuurlijk hartstikke leuk. Wij hebben een Russische borderguardkijker op statief en verder nog een Leica 10x42, een handkijker die we eigenlijk alleen maar gebruiken als we met een vriendin van ons meegaan naar de paardenraces.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, we hadden er maar eentje, ook een kleintje. Da's echt een goedkoopje, een Pentax.
Maar nu hebben we dit kleintje dus gekocht, veel en veel betere kwaliteit dan die pentax.
En ook een monokijker 8x42:
[ afbeelding ]
Om beter naar die torenvalken van ons te kunnen loeren
[..]
Ja, dat was eigenlijk niet het plan. Maar we zijn er voor naar een speciaalzaak geweest en tamelijk uitgebreid getest. Deze was voor mij echt veruit het best; zó superklein en dan toch erg goed beeld.
Die hebben vast betere. Deze hebben we al heel lang en kostte destijds 80 gulden. Dat is ook wat ie waard is.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
OK alhoewel Pentax vroeger wel bekend stond om kwaliteit
Die rus is stoer!quote:Op woensdag 17 april 2024 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij wonen aan zee, dan is een verrekijker natuurlijk hartstikke leuk. Wij hebben een Russische borderguardkijker op statief en verder nog een Leica 10x42, een handkijker die we eigenlijk alleen maar gebruiken als we met een vriendin van ons meegaan naar de paardenraces.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kijk nu wat anders, was er wel klaar meequote:
En blij met wat je nu kijkt ?quote:Op woensdag 17 april 2024 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kijk nu wat anders, was er wel klaar mee
Ik kijk ook pas sinds een maand of 2 a 3quote:Op woensdag 17 april 2024 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
volgens mij nooit gezien .... 14 jaar
Dan heb je nog veel te kijken ....quote:Op woensdag 17 april 2024 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kijk ook pas sinds een maand of 2 a 3
Valt mee, volg het op Paramount, dus volg wat zij uitzendenquote:
Ok ja dat kan natuurlijk ook,,, vast uitzendschema ?quote:Op woensdag 17 april 2024 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt mee, volg het op Paramount, dus volg wat zij uitzenden
Een goede kijker is behoorlijk prijzig, wat was je voor deze kwijt?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:24 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Foto'tje van internet
Iedere avond 2 afleveringen na de film.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ja dat kan natuurlijk ook,,, vast uitzendschema ?
leuke film?quote:Op donderdag 18 april 2024 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedere avond 2 afleveringen na de film.
Iedere avond een andere, dus dat wisseltquote:
okquote:Op donderdag 18 april 2024 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedere avond een andere, dus dat wisselt
Zelfde vogeltje, en hij bewoog hierquote:
Nicequote:Op donderdag 18 april 2024 06:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfde vogeltje, en hij bewoog hier
[ afbeelding ]
Black-backed dwarf kingfisher werd ie genoemd
¤750 voor het verrekijkertje, de mono was stuk goedkoper; ¤160quote:Op woensdag 17 april 2024 23:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Een goede kijker is behoorlijk prijzig, wat was je voor deze kwijt?
Oeh dat is echt een fors bedragquote:Op donderdag 18 april 2024 06:58 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! Berijpte velden buiten, het vriest aan de grond.
[..]
¤750 voor het verrekijkertje, de mono was stuk goedkoper; ¤160
Nou, in de betere verrekijkerhoek is dit dan dus een 'niet zo dure'. We hebben er ook een van ¤1200 en eentje van ¤2400 (quote:Op donderdag 18 april 2024 07:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Oeh dat is echt een fors bedrag
Maar goed kwaliteit kost vaak wat
Hij lijkt op het ijsvogeltje, zal er wel fam van zijn, of kingfisher betekent ijsvogelquote:Op donderdag 18 april 2024 06:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfde vogeltje, en hij bewoog hier
[ afbeelding ]
Black-backed dwarf kingfisher werd ie genoemd
Kingfisher = ijsvogelquote:Op donderdag 18 april 2024 07:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij lijkt op het ijsvogeltje, zal er wel fam van zijn, of kingfisher betekent ijsvogel
The Fisherking geweldige film.quote:
Ja dat soort bedragen houden me nog steeds tegen.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:58 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! Berijpte velden buiten, het vriest aan de grond.
[..]
¤750 voor het verrekijkertje, de mono was stuk goedkoper; ¤160
Supercoolquote:Op donderdag 18 april 2024 11:07 schreef mazaru het volgende:
Gewoon in Vlaardingen in de Broekpolder(Niet mijn foto helaas)
[ afbeelding ]
Die zit al in de maagquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:
Jep.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je er diep over na denkt... kun je nu niets en niemand meer geloven, tenzij je er zelf bij bent.
En dan heb ik het nog niet eens over kwaadwillenden.
Met één foto kunnen ze je alles in de schoenen schuiven.
Richting familie, school, werk, buurt, justitie... zeg het maar.
Levens kunnen hierdoor verwoest worden met een paar klikken,
Video kan niet meer als bewijs dienen...
Begin me echt een ouwe zeikerd te voelen
Goed adviesquote:Op donderdag 18 april 2024 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep.
En ze stoppen het ook niet. Laat maar gaan...
Ook daar heb je te maken met meningen, je ontkomt er niet aan.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed advies
Vind het wel lastig... ik ben best politiek
geëngageerd, en de geschreven pers heb je al niets meer aan... als nu video ook niet meer telt.. dan ...eeuh... tja... wat dan?
Hoe bepaal je nog een mening.. of wat is waar?
Dit maakt mij alleen maar meer wensend dat ik ergens op het land woon, weg van de massa...levend met de seizoenen.
Maar dat is al jaren zo. Ik zat als lokale nieuwmiep naast de verslaggever van de regionale DPG-krant en als je dan de krant de dag erna las, had je het gevoel dat je bij een heel andere vergadering had gezeten!quote:Op donderdag 18 april 2024 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed advies
Vind het wel lastig... ik ben best politiek geëngageerd, en de geschreven pers heb je al niets meer aan... als nu video ook niet meer telt.. dan ...eeuh... tja... wat dan?
Dit maakt mij alleen maar meer wensend dat ik ergens op het land woon, weg van de massa...levend met de seizoenen.
Meningen zijn juist welkom, mits onderbouwdquote:Op donderdag 18 april 2024 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook daar heb je te maken met meningen, je ontkomt er niet aan.
Wha! Fijn om het eens uit de eerste hand te horen!quote:Op donderdag 18 april 2024 18:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar dat is al jaren zo. Ik zat als lokale nieuwmiep naast de verslaggever van de regionale DPG-krant en als je dan de krant de dag erna las, had je het gevoel dat je bij een heel andere vergadering had gezeten!
Ja dat weet ik toch, maar ik bedoelde dat je er op het platteland ook niet aan ontkomt, je kan nergens meer op vertrouwen, zelfs niet aan beeld.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meningen zijn juist welkom, mits onderbouwd, ga ik graag in discussie, met wederzijds waarde, respect, fles wijn en een kaas plankje.
I
Ik bedoel meer: ze laten het maar gaan. Dat hele AI is nogal een bedreiging vind ik.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed advies
Vind het wel lastig... ik ben best politiek geëngageerd, en de geschreven pers heb je al niets meer aan... als nu video ook niet meer telt.. dan ...eeuh... tja... wat dan?
Ah.. op die fiets. Eens, garanties krijg je nergens.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch, maar ik bedoelde dat je er op het platteland ook niet aan ontkomt, je kan nergens meer op vertrouwen, zelfs niet aan beeld.
Nog geen weekend?quote:Op donderdag 18 april 2024 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben sowieso beetje fokked op vandaag.![]()
Had vandaag ruzie met een collega... en geloof me, je moet een knappe jongen zijn om met mij ruzie te krijgen.. maarja.. we draaien 50 à 60 uur per week al een week of drie.. je kunt merken dat de lontjes korter worden.
Toen ik opgroeide was er de VUT... lekker naar Benidorm op je 55ste. *poef*quote:Op donderdag 18 april 2024 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Doe mij maar liever vakantie, ik red het in de weekenden niet
Nog beter ja...quote:Op donderdag 18 april 2024 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Doe mij maar liever vakantie, ik red het in de weekenden niet
Dat is wat vroegquote:Op donderdag 18 april 2024 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toen ik opgroeide was er de VUT... lekker naar Benidorm op je 55ste. *poef*
Ontzettend waar!quote:Op donderdag 18 april 2024 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beter te vroeg dan te laat
quote:
Wie heeft die even snel genomen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 07:44 schreef pullup het volgende:
De maan die voor de aarde schuift![]()
[ afbeelding ]
Was n't mequote:
Ja. Maar er zijn twee foto’s op elkaar geplakt. De maan staat niet zo dichtbij.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is de kant die je nooit ziet. Vanaf aarde dan.
Weet nog niet zeker of dat de samenvatting van vandaag wordtquote:
Ik moet er zo nog weer uit dus helaas.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet nog niet zeker of dat de samenvatting van vandaag wordt
Wel handig als je daar je gezicht laat zien jaquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet er zo nog weer uit dus helaas.
We hebben Nederlandse kampioenschappen dit weekeinde
Mooie plaatquote:Op vrijdag 19 april 2024 07:44 schreef pullup het volgende:
De maan die voor de aarde schuift![]()
[ afbeelding ]
Ik ben met 3 tevredenquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel handig als je daar je gezicht laat zien ja
Hoeveel medailles ga je ophalen?
Gouden danquote:
Mooi, ook geleerd via gehoor vogels te herkennen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:13 schreef sigme het volgende:
Steltkluten, gewone kluten, winter- en zomertaling, tafeleend, geoorde fuut en gewone fuut, kuifeenden zaagbekken, lepelaars en uiteraard handenvol ganzen en waterhoentjes. 't Was een drukte van belang. In het bos ook maar daar hebben we amper wat gezien, vooral gehoord.
Ja, jazekerquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi, ook geleerd via gehoor vogels te herkennen?
Het is een hint, je kijkt teveel tv.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:53 schreef Puzzie het volgende:
KPN heeft ook al de vanaf gisteravond een storing zodat ik niet veel op tv kan zien![]()
Altijd leuk
Das minder leuk.. zit er al schot in de oplossing?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:53 schreef Puzzie het volgende:
KPN heeft ook al de vanaf gisteravond een storing zodat ik niet veel op tv kan zien![]()
Altijd leuk
Whutt? Ik kijk zelden tv maar als ik dan zoals gisteren wel iets wil zien , dan wil ik het ook kunnen zienquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is een hint, je kijkt teveel tv.
Dus lekker naar buiten nu, het is lente
Nee , ik las vanmorgen dat het ergens vanmiddag gaat zijn maar dan ben ik al wegquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Das minder leuk.. zit er al schot in de oplossing?
Dan maar hopen dat het is opgelost wanneer je weer terugbentquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , ik las vanmorgen dat het ergens vanmiddag gaat zijn maar dan ben ik al weg
Is KPN het niet mee eens?quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Whutt? Ik kijk zelden tv maar als ik dan zoals gisteren wel iets wil zien , dan wil ik het ook kunnen zien
ik ga een nachtje logeren bij kleindochter (oftewel vanavond oppassenquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat het is opgelost wanneer je weer terugbent
Ik ben allang blij dat ik wel gewoon internet hebquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is KPN het niet mee eens?
Uitzendinggemist lost een hoop op vaak
En je kleindochter heeft vast wel werkende tvquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik wel gewoon internet heb
Pas op met Baby.TVquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik ga een nachtje logeren bij kleindochter (oftewel vanavond oppassen
Twijfel of ik de verwarming hier eens even aanzetquote:
Maar ze doen er zo hun best opquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het Russisch dan hoef ik ook niet
Air is altijd goedquote:
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Twijfel of ik de verwarming hier eens even aanzet
Ik heb de thermostaat alweer lager gezetquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is nee geworden,quote:
Standaard lager? Hij staat hier altijd op 15.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb de thermostaat alweer lager gezet
Hier op 16quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is nee geworden,
[..]
Standaard lager? Hij staat hier altijd op 15.
Snap ik ja. Hier gaat ie op 19.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms gewoon naar 25quote:
Whuttt?quote:
Eventjes is dat zoo lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Whuttt?
Maar goed jij betaalt ervoor. Ik vind dat zonde van het geld
Zo hoog heb ik hem nog nooit in mijn hele leven gezetquote:
Ik wel dus.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo hoog heb ik hem nog nooit in mijn hele leven gezet
Klinkt als trollen maar als jij maar lol hebt toch?quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wel dus.
En dan trui uit, lekker hoela muziekje en cocktail erbij.
Zonnehoed op en zon op tv aan
Ok de tv, cocktail en zonnehoed is niet echt. Maar het gaat hier echt soms naar 25quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Klinkt als trollen maar als jij maar lol hebt toch?
Hey Marioquote:
Ben de hele dag weer buiten geweest dus zet hem nu even op 21quote:
Nog winstkansen voor goud (x3) ?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben de hele dag weer buiten geweest dus zet hem nu even op 21
Kan nog 4 wordenquote:
Dat het morgen een mooie en succesvolle dag mag wordenquote:Op zaterdag 20 april 2024 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan nog 4 worden![]()
Vandaag is er al eentje stiekem kampioen geworden omdat hij zich als enige in zijn leeftijdscategorie heeft geplaatst voor de A finale in het senioren veld en morgen dus automatisch de beste is.
Verder zitten er morgen dan 5 van de 6 in de A finale van me bij de mannen en zijn de lichte dame en lichte heer ook favoriet
Ik was een paar jaar geleden in Doorn, komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
Voor het eerst in mijn leven in Maarn geweest vandaag
Dat ligt daar inderdaad net iets onderquote:Op zaterdag 20 april 2024 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was een paar jaar geleden in Doorn, komt wel dichtbij zo.
Dat is inderdaad een hele mooie omgeving, ik was er met mijn dochter en heb toen een flinke boswandeling gemaakt, een begraafplaats bezocht en naar Amersfoort geweest omdat ze uit haar broek scheurdequote:Op zaterdag 20 april 2024 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ligt daar inderdaad net iets onder![]()
Omgeving daar is mooi![]()
Vandaag was ik daar vooral omdat @:Domnivoor een presentatie ging geven voor zijn schildpaddenvrienden
Ja echt mooie bossen daar. Ik ben af en toe in Austerlitz bij vrienden. Gaan we of wandelen of mountainbikenquote:Op zaterdag 20 april 2024 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ligt daar inderdaad net iets onder![]()
Omgeving daar is mooi![]()
Vandaag was ik daar vooral omdat @:Domnivoor een presentatie ging geven voor zijn schildpaddenvrienden
Zo triest, vooral omdat ik het idee heb dat het voorkomen had kunnen worden, want hoe kan een sensor uit de bak schieten en waarom ging er geen alarm af?quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:31 schreef Domnivoor het volgende:
@:pullup @:marcb1974
Ik heb vandaag de verzorgers van Blijdorp gesproken over het incident:
Er was ‘s nachts een sensor van de thermostaat uit de bak geschoten, waardoor de verwarming op hol was geslagen. Er was geen alarm afgegaan, en de nachtwaker had niets gemerkt.
‘s Morgens troffen ze dode schildpadden aan![]()
Een schrale troost is dat de meest zeldzame schildpad niet in die bak zat.
Er zijn maatregelen genomen om dit in de toekomst te voorkomen.
Uit haar broek scheurde, hoezo dat?quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele mooie omgeving, ik was er met mijn dochter en heb toen een flinke boswandeling gemaakt, een begraafplaats bezocht en naar Amersfoort geweest omdat ze uit haar broek scheurde
Daar is het echt de perfecte omgeving voorquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja echt mooie bossen daar. Ik ben af en toe in Austerlitz bij vrienden. Gaan we of wandelen of mountainbiken
Zielig voor de schildpadjesquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:31 schreef Domnivoor het volgende:
Er was ‘s nachts een sensor van de thermostaat uit de bak geschoten, waardoor de verwarming op hol was geslagen. Er was geen alarm afgegaan, en de nachtwaker had niets gemerkt.
Ze deed een 'kunstje' aan een klimrek en ineens.....krak!quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Uit haar broek scheurde, hoezo dat?
[..]
Daar is het echt de perfecte omgeving voor
Dit soort incidenten 'mogen' dus nietquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:31 schreef Domnivoor het volgende:
Dat weet ik verder niet. Deze verzorgers zijn daar ook niet verantwoordelijk voor.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo triest, vooral omdat ik het idee heb dat het voorkomen had kunnen worden, want hoe kan een sensor uit de bak schieten en waarom ging er geen alarm af?
Ik verwachtte van jou ook geen antwoorden op mijn vragen, maar ik vind het wel onnodig dat het gebeurd is.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat weet ik verder niet. Deze verzorgers zijn daar ook niet verantwoordelijk voor.
Ah! Dat zijn inderdaad van die dingen waar je wat op kan scheurenquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze deed een 'kunstje' aan een klimrek en ineens.....krak!
Jij leeft in een wereld zonder ongelukken?quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo triest, vooral omdat ik het idee heb dat het voorkomen had kunnen worden, want hoe kan een sensor uit de bak schieten en waarom ging er geen alarm af?
Vaak komen verbeteringen in systemen ook doordat het een keer is misgegaan op een manier die niet eerder is voorzien. Met het vorige systeem is het aldoor goed gegaan en nu er dingen zoals een alarm gaan komen is het achteraf makkelijk denken 'had dat eerder gedaan', maar dat is altijd zo met terugwerkende kracht.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:58 schreef chufi het volgende:
Helaas ,... maar een alarmsensor op een sensor .... ja dat kan natuurlijk, maar als die faalt wat zet je daar dan weer op ...? nog een sensor ...
Daar is ook echt maar 1 van!quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:31 schreef Domnivoor het volgende:
Ja volslagen debiel. Of moesten haar volgers die drankjes betalen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:37 schreef chufi het volgende:
Ik zat net ff een tijdje een stream van een Koreaans meisje te volgen die naar een Poolparty ging in Las Vegas waar ene DJ David Guwetta zou draaien .... ticket was iets van 70$ for girls en 125$ for boys .. (dat mag dus daar gewoon) Na een tijdje eindelijk binnen (moest dr selfie stick afgeven) ... Na een tijdje toch ff wat te drinken besteld ... grote beker met ijs , 1 shotje wodka en nog een scheutje van iets simples. 30$ was met tip (24 zonder).... Half uurtje binnen geweest en weer weg ... Zonder David Guwetta gezien te hebben ... who cares was dr comment ...
Ze was netje maar was al weer weg.. DJ David Guetta nooit gezien en gehoord .. zou pas over een uurtje of 2 langskmen ... kassaquote:Op zondag 21 april 2024 01:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja volslagen debiel. Of moesten haar volgers die drankjes betalen?
Lol. als je het daar van moet hebbenquote:Op zondag 21 april 2024 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze was netje maar was al weer weg.. DJ David Guetta nooit gezien en gehoord .. zou pas over een uurtje of 2 langskmen ... kassa
quote:Op zondag 21 april 2024 01:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lol. als je het daar van moet hebben![]()
![]()
Slaap lekker choef!
Dat je meisjes goedkoper doet binnenkomen is toch wel erg fout ?quote:Op zondag 21 april 2024 01:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lol. als je het daar van moet hebben![]()
![]()
Slaap lekker choef!
Ja, die omgang met gasten is compleet idioot, dat zei ik net ook ook al. Tegenover meisjes is dat sowieso totaal respectloos.quote:Op zondag 21 april 2024 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je meisjes goedkoper doet binnenkomen is toch wel erg fout ?
En voor de mannen behoorlijk lullig ... maar ook gevaarlijk... want je betaald er min of meer voor ... ... voor wat vraag je je dan afquote:Op zondag 21 april 2024 03:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, die omgang met gasten is compleet idioot, dat zei ik net ook ook al. Tegenover meisjes is dat sowieso totaal respectloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |