Wat is dat voor spel?quote:Op maandag 15 april 2024 00:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Spel?
Ik speel wel eens een spel over schidpadden
Kom je een keer spelen?quote:
Ik zal het eens aan de baas voorleggenquote:Op maandag 15 april 2024 09:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom je een keer spelen?
Vriendin ook mee?
Wat een prutsers danquote:Op maandag 15 april 2024 13:08 schreef chufi het volgende:
@:Domnivoor https://www.nu.nl/dieren/(...)r-te-warm-water.html ?
Ja, ik ben op de hoogte…quote:Op maandag 15 april 2024 13:08 schreef chufi het volgende:
Op dit moment weet ik niet meer dan wat er in het nieuws is gekomen.quote:Op maandag 15 april 2024 13:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar geen idee wat Domni er over te zeggen heeft
Da's best wel zwaar kutquote:Op maandag 15 april 2024 13:08 schreef chufi het volgende:
Oh, jij hebt verstand van zaken?quote:Op maandag 15 april 2024 13:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op dit moment weet ik niet meer dan wat er in het nieuws is gekomen.
Ik ben er in maart geweest. Voor zover ik het kan beoordelen hadden ze de zaken goed op orde daar.
ok, we wachten het af...quote:Op maandag 15 april 2024 13:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op dit moment weet ik niet meer dan wat er in het nieuws is gekomen.
Ik ben er in maart geweest. Voor zover ik het kan beoordelen hadden ze de zaken goed op orde daar.
oh!quote:Op maandag 15 april 2024 14:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weet iets van schildpadden, en ik ben onlangs in die quarantaineruimte geweest.
Ja hoorde het ook , maar mn internet is het blijven doen..quote:Op maandag 15 april 2024 14:18 schreef tonja het volgende:
Lekker onweertje hier. Hoorde je die knal ook @:chufi? Mijn internet klapte er even uit. Geen idee of het daarmee te maken had.
Het zal wel toeval geweest zijn, het was ook snel weer terug.quote:Op maandag 15 april 2024 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoorde het ook , maar mn internet is het blijven doen..
Ben benieuwdquote:Op maandag 15 april 2024 14:16 schreef Domnivoor het volgende:
Komend weekend ga ik er meer over horen.
ja joh, net zo gemakkelijk, totaal geen problemen in de huizenmarkt je hopt zo naar een ander die je beter bevalt...quote:
Oh heb jij hem nu?quote:
Hier ook, daarstraks wel een buitje met wat woei.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op maandag 15 april 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier ook, daarstraks wel een buitje met wat woei.
Over schildpadden gesproken, kwam een meme tegen met een schildpad:Die gaat al jaren rond, met uiteenlopende gezichten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zal hij nog wel even rondgaanquote:Op maandag 15 april 2024 17:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die gaat al jaren rond, met uiteenlopende gezichten.
Spellenmeetquote:Op maandag 15 april 2024 10:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zal het eens aan de baas voorleggen
En niet zo'n kleintje ookquote:Op maandag 15 april 2024 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier komt nu ook net weer een bui langs ...
Waarom is er een vaarverbod(je) ?quote:Op maandag 15 april 2024 18:07 schreef pullup het volgende:
[..]
En niet zo'n kleintje ook![]()
Heb mazzel dat er een vaarverbodje was uitgevaardigd anders zat ik er nu middenin
Teveel windquote:Op maandag 15 april 2024 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarom is er een vaarverbod(je) ?
Lekker toch, midden tussen die krokodillenquote:Op maandag 15 april 2024 18:07 schreef pullup het volgende:
[..]
En niet zo'n kleintje ook![]()
Heb mazzel dat er een vaarverbodje was uitgevaardigd anders zat ik er nu middenin
Ja dat bootje zag er ook niet enorm ruim uitquote:Op maandag 15 april 2024 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch, midden tussen die krokodillen
Dat gebeurd vaker, alleen deze hield de voorsprong de hele racequote:
Als je 20 m verderop begint ...quote:Op maandag 15 april 2024 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat gebeurd vaker, alleen deze hield de voorsprong de hele race
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 15 april 2024 22:49 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen weer.Dan zijn we weer geel vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
Hopelijk dat ik niet van mijn fiets af waai.quote:
Anker meequote:Op dinsdag 16 april 2024 07:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hopelijk dat ik niet van mijn fiets af waai.
en dat is?quote:Op dinsdag 16 april 2024 06:13 schreef pullup het volgende:
Hollands vogeltje, meteen eentje waar ik geen fan van benSlecht karakter
[ afbeelding ]
Zo'n irritante meerkoet.quote:
Ken ook niemand die het leuke beesten vind. Het zijn een beetje de wespen onder de vogelsquote:
quote:
Wow!! Heftig ja!!quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:58 schreef Troel het volgende:
Zo, eindelijk thuis na een enerverend dagje ziekenhuis. Gelukkig is alles goed gekomen, maar het is toch raar om ineens op de OK in een blauw pak te staan omdat je kind onder het mes moet.
Ja, er zijn geen onderdelen afgestorven en ik kan nog oma worden. Technisch gezienquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wow!! Heftig ja!!
Gaat het nu goed met je kind?
Sterkte iig!!![]()
Dat kan ik me voorstellen , de rest snap ik niet in deze contextquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, er zijn geen onderdelen afgestorven en ik kan nog oma worden. Technisch gezien![]()
Maar ben wel echt kapot nu
Hij had een gedraaide bal en als dat niet op tijd verholpen wordt sterft het af omdat de bloedtoevoer dan niet werktquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen , de rest snap ik niet in deze context![]()
![]()
Maar nogmaals sterkte. En ik ben nog steeds erg blij met mijn kleindochter![]()
Oh jee , Wow!quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij had een gedraaide bal en als dat niet op tijd verholpen wordt sterft het af omdat de bloedtoevoer dan niet werkt
Ik hou wel van ralletjes. Met hun bizarre poten. Hun pulletjes zijn helemaal spectaculair lelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ken ook niemand die het leuke beesten vind. Het zijn een beetje de wespen onder de vogels
Slecht karakter vind ik wel meevallenquote:Op dinsdag 16 april 2024 06:13 schreef pullup het volgende:
Hollands vogeltje, meteen eentje waar ik geen fan van benSlecht karakter
[ afbeelding ]
Ze zijn altijd elkaar en de eenden aan het terroriseren. Met een bloedvaart op de ander af.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Slecht karakter vind ik wel meevallen
Altijd?quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn altijd elkaar en de eenden aan het terroriseren. Met een bloedvaart op de ander af.
En maar knokken en piepen
Nou ja wespen zijn ook wel eens bezig met niet irritant rond mijn glas te vliegen of te steken. Maakt ze niet minder ellendig.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Altijd?![]()
Ik kom ze regelmatig tegen maar ik vind dit wel een beetje generaliseren
Dat kan je toch niet met elkaar vergelijkenquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja wespen zijn ook wel eens bezig met niet irritant rond mijn glas te vliegen of te steken. Maakt ze niet minder ellendig.
Deze beesten hebben gewoon een agressieve grondhouding
Helemaal niet jammerquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet met elkaar vergelijken![]()
Enfin beetje jammer dit
Goed dat je er op tijd bij was. Is je zoontje ook alweer thuis?quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij had een gedraaide bal en als dat niet op tijd verholpen wordt sterft het af omdat de bloedtoevoer dan niet werkt
Wie terroriseert hier eendjes?quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn altijd elkaar en de eenden aan het terroriseren. Met een bloedvaart op de ander af.
En maar knokken en piepen
Als ze een poging doen tot vliegen.. vind ik het altijd net lijken alsof er met een mitrailleur achter ze geschoten wordquote:
Die meerkoetenquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed dat je er op tijd bij was. Is je zoontje ook alweer thuis?
[..]
Wie terroriseert hier eendjes?
Zit even te denkenquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ze een poging doen tot vliegen.. vind ik het altijd net lijken alsof er met een mitrailleur achter ze geschoten word
quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit even te denkenHeb er nog nooit een daadwerkelijk zien opstijgen geloof ik. Altijd dat wat jij beschrijft en dan net over het wateroppervlak.
Ik ga morgen kijken of ik een filmpje kan makenquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb zitten zoeken.. daadwerkelijk geen beelden van een meerkoet die zo over het water "loopt" op heel internet
Leuk!quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken of ik een filmpje kan maken![]()
![]()
Zal je net zien dat ze het niet doen dan
Ja, hij is gelukkig weer thuis.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed dat je er op tijd bij was. Is je zoontje ook alweer thuis?
[..]
Wie terroriseert hier eendjes?
quote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb zitten zoeken.. daadwerkelijk geen beelden van een meerkoet die zo over het water "loopt" op heel internet
Zonder die linker pic had ik het niet geradenquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rara wie is/was dit?
[ afbeelding ]
Ha ze vliegenquote:
Ze schijnen best wel goed te kunnen vliegen. Ze starten alleen heel onhandigquote:
Goed gevonden! tnx! Maar dat zijn geen Nederlandse koeten hèquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze schijnen best wel goed te kunnen vliegen. Ze starten alleen heel onhandig
Ja.. het is triestquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Zonder die linker pic had ik het niet geraden
Oh daar zit verschil in?quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed gevonden! tnx! Maar dat zijn geen Nederlandse koeten hè
Maar die Nederlandse koeten zijn nèt anders .. die kunnen minder vliegen en lopen veeel langer
Pullup gaat dat morgen even prachtig documenteren
Ik kan ze natuurlijk even wat proberen op te jagenquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed gevonden! tnx! Maar dat zijn geen Nederlandse koeten hè
Maar die Nederlandse koeten zijn nèt anders .. die kunnen minder vliegen en lopen veeel langer
Pullup gaat dat morgen even prachtig documenteren
Túúrlijkquote:
Ja die komen hier nog best veel voorquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Futen, die vind ik altijd mooi en fascinerend.
Bijna on-Nederlands, met al die kleuren en kuifjes
Ze duiken onderwater voor voedsel... maar het leuke is, dat ze echt meters verderop kunnen opduiken. Dus het was altijd een soort spelletje... om te gokken of te spotten.. waar ze weer opduiken.
@:Pullup Zie je nog veel futen tegenwoordig?
[ afbeelding ]
Ik zie alleen maar schildpaddenquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
Wie kan de verscholen schildpad vinden?
[ afbeelding ]
Pacman's zijn er genoeg jaquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En hoeveel Pacman's zie je?
Hallucinerend die foto! Komt vast door de Lotusbloem
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lastig... ik heb hem, maar hij is nog erg jong
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
We hebben een winnaar!quote:
Heftigquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:58 schreef Troel het volgende:
Zo, eindelijk thuis na een enerverend dagje ziekenhuis. Gelukkig is alles goed gekomen, maar het is toch raar om ineens op de OK in een blauw pak te staan omdat je kind onder het mes moet.
Daar geloof ik weinig vanquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu geef ik helemaal niets om voetbal....
Maar we gaan die Rotterdammers de zee in spoelen
Ik ben voorquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu geef ik helemaal niets om voetbal....
Maar we gaan die Rotterdammers de zee in spoelen
Het eerste geloof ik wel, maar dat Feyenoord dit gaat verliezen geloof ik niet zo veel van. We gaan het zien zondagquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van het eerste of het tweede?
NEC heeft nog NOOIT iets gewonnenquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het eerste geloof ik wel, maar dat Feyenoord dit gaat verliezen geloof ik niet zo veel van. We gaan het zien zondag
7-0 lijkt me wel een goede uitslagquote:
Huh? Wie boeit dat?quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:01 schreef chufi het volgende:
Moet Feyenoord verliezen dan is het om Ajax buiten Europees voetbal te houden ....
genoeg volgens mij ....quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh? Wie boeit dat?
Als F verliest is het omdat Nijmegen ze de Moeder Bolkt!
ja respectquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik begrijp het wel
Mar denk dat jij mijn mood ook wel begrijpt
quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Beetje grofgebekt wel ...
Terwijl ze er heerlijk uitziet
LOL... knulletje gaat huilliequote:Op dinsdag 16 april 2024 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze knul is er beroemd door geworden![]()
[ afbeelding ]
Dat is all inclusieve.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inclusief exclusieve invalshoeken
quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL... knulletje gaat huillie
Maz! Dat is lang geledenquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze knul is er beroemd door geworden![]()
[ afbeelding ]
Oude liefde roest nietquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maz! Dat is lang geleden![]()
En wat een grote jongen is dat geworden.
Veeleisendquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh Yeah! Voor minder doe ik het niet!
Leuk je weer te zienquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oude liefde roest niet![]()
Ja he? Het is ook alweer meer dan 20 jaar geleden. Die foto is genomen toen fans van Borussia Dortmund de minuut stilte ter nagedachtenis aan Pim Fortuyn verstoorden. Hij werd toen boos omdat iedereen boos werd vertelt hij.
Ik wist het ook niet hoor. Ik zat het net hier te lezen: https://www.hartvannederl(...)eldberoemd-door-zijnquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk je weer te zien![]()
Is die foto alweer 20 jaar?Natuurlijk ken ik de foto, maar het verhaal erachter kende ik niet.
Owquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet hoor. Ik zat het net hier te lezen: https://www.hartvannederl(...)eldberoemd-door-zijn
Ik schrik vooral van de tijdquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet hoor. Ik zat het net hier te lezen: https://www.hartvannederl(...)eldberoemd-door-zijn
< Kijkt argwanend en luistert naar de koolzuurelamniatie van de SchültenMeister.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:05 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond![]()
Ik mag hier van mezelf weer komen
Af en toe vraag je je echt af hoe de tijd zo snel voorbij kan gaan. Het ene moment zit je nog onder de jeugdpuistjes en ineens zijn die vervangen door rimpelsquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik schrik vooral van de tijd
Lijkt nog zo kort geleden.. en nu ben jij oud!
De WAT?quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt argwanend en luistert naar de koolzuurelamniatie van de SchültenMeister.
Welkom terugquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Af en toe vraag je je echt af hoe de tijd zo snel voorbij kan gaan. Het ene moment zit je nog onder de jeugdpuistjes en ineens zijn die vervangen door rimpels
Dank je wel! Leuk om hier weer te zijnquote:
Ik zie je !,... Maar ben je er wel?quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel! Leuk om hier weer te zijn
Oehhh filosofisch!!quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie je !,... Maar ben je er wel?
quote:
< Grommt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
BB is over en je moet weer ergens heen zeg maar
Het is net Jaws:quote:
Die waren toch bezig met cloud seeding?quote:Op woensdag 17 april 2024 06:36 schreef pullup het volgende:
Ik geloof ook dat ze in Dubai in een dag net zo veel regen hebben gehad als normaal in 10 jaar![]()
[ x ]
Dat zijn hele grote eieren?quote:Op woensdag 17 april 2024 07:53 schreef Domnivoor het volgende:
De koeippen staan weer in de wei![]()
[ afbeelding ]
(Midjourney, TheFreshPrince)
Portret van een koeip
[ afbeelding ]
De AH gaat daar vlees van verkopen
Is wat we 'gewoon' half-om-half noemen ook zo aanstootgevend?quote:Op woensdag 17 april 2024 07:53 schreef Domnivoor het volgende:
De koeippen staan weer in de wei![]()
[ afbeelding ]
(Midjourney, TheFreshPrince)
Portret van een koeip
[ afbeelding ]
De AH gaat daar vlees van verkopen
Bellen is sowieso irritant ja.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:13 schreef mazaru het volgende:
Even bellen naar de huisarts. Ik bel om 8 uur dan krijg ik een bandje dat ze om 8 uur open gaan en ik dan moet bellen
Ik bel om 2 over 8, ik krijg een bandje dat ze om 8 uur open gaan en dan moet bellen.
Ik bel om 5 over 8, ik krijg een bandje dat ze om 8 uur open gaan en dan moet bellen.
Dan eerst maar even naar de wc.
Ik bel om 8 over 8, ik krijg een bandje dat het druk is en ik op een later tijdstip terug moet bellen
Ik haat bellen! En zeker naar de huisarts. Altijd gedoe om er tussen te komen. Online kan ook, maar dan kan ik pas over een week of 2 terecht.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Bellen is sowieso irritant ja.![]()
Laatst de anwb gebeld met pech. Uiteindelijk moest het ik online regelen.
Wat overigens heel soepel ging
Ik vind het altijd vervelend dat de assistente dan gaat vragen wat de klachten zijn. Dat is niet altijd even handig.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik haat bellen! En zeker naar de huisarts. Altijd gedoe om er tussen te komen. Online kan ook, maar dan kan ik pas over een week of 2 terecht.
Ja en ook fijn dat ze dan gelijk de diagnose even stelt. Ik had ooit een blinde darm die uit elkaar geknald was. Haar diagnose was dat ik buikgriep had en het even aan moest zien.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind het altijd vervelend dat de assistente dan gaat vragen wat de klachten zijn. Dat is niet altijd even handig.
Vooral omdat ik er een aantal ken.
Dat is echt schandalig ja.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja en ook fijn dat ze dan gelijk de diagnose even stelt. Ik had ooit een blinde darm die uit elkaar geknald was. Haar diagnose was dat ik buikgriep had en het even aan moest zien.
Dat leverde me 7 weken ziekenhuis op, was kantje boord.
Geen idee wat je hiermee wil zeggen.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Is wat we 'gewoon' half-om-half noemen ook zo aanstootgevend?
Dat is een lekker baantjequote:Op woensdag 17 april 2024 09:00 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen. Dagje kantoorwerken hier. Oortjes in met podcast en hopelijk zo weinig mogelijk gestoord worden
Ik ben zo blij dat wij tegenwoordig ook via de app afspraken kunnen maken enzo. Maar het is wel redelijk knullig als je inderdaad voor die dag een afspraak wilt maken omdat iets spoed heeft, want dan kom je er niet meer tussen.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:13 schreef mazaru het volgende:
Even bellen naar de huisarts. Ik bel om 8 uur dan krijg ik een bandje dat ze om 8 uur open gaan en ik dan moet bellen
Ik bel om 2 over 8, ik krijg een bandje dat ze om 8 uur open gaan en dan moet bellen.
Ik bel om 5 over 8, ik krijg een bandje dat ze om 8 uur open gaan en dan moet bellen.
Dan eerst maar even naar de wc.
Ik bel om 8 over 8, ik krijg een bandje dat het druk is en ik op een later tijdstip terug moet bellen
Voor spoed moet je weer op toets 1 drukkenquote:Op woensdag 17 april 2024 09:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat wij tegenwoordig ook via de app afspraken kunnen maken enzo. Maar het is wel redelijk knullig als je inderdaad voor die dag een afspraak wilt maken omdat iets spoed heeft, want dan kom je er niet meer tussen.
Herkenbaar. Bij mij herkende de assistente een beginnende bloedvergiftiging niet. Ik heb serieus mijn moeder met het spoednummer laten bellen om de ernst aan te kunnen geven.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja en ook fijn dat ze dan gelijk de diagnose even stelt. Ik had ooit een blinde darm die uit elkaar geknald was. Haar diagnose was dat ik buikgriep had en het even aan moest zien.
Ja, maar dat is nog weer andere spoed denk ikquote:Op woensdag 17 april 2024 09:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor spoed moet je weer op toets 1 drukken
Of er ook een neiging is om plaatjes te maken van varkkoehybride om het idee van halfomhalf-gehakt visueel kracht bij te zetten. Ik vind het gek dat kipkoe die visualistieneiging oproept zonder er een koevark maast te laten grazen of zoelen.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee wat je hiermee wil zeggen.
Voor alles is wel iemand te vinden die het aanstootgevend vindt
Ik vind dat echt niet kunnen. Laat de diagnose aan de dokter over. Dat ze globaal vragen waar je een afspraak voor wil maken snap ik, dan heeft de dokter een handvat. Maar daar moet het wel stoppen. Voor de rest moet ze je gewoon inplannen.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Herkenbaar. Bij mij herkende de assistente een beginnende bloedvergiftiging niet. Ik heb serieus mijn moeder met het spoednummer laten bellen om de ernst aan te kunnen geven.
Ja dat snap ik. Ik zat het gisteren te lezen. Wat een schrik moet je dan hebben. Hoe gaat het met hem?quote:Op woensdag 17 april 2024 09:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog weer andere spoed denk ik
Ik belde gisteren met de nachthuisarts en toen kreeg ik eerst 2 minuten uitleg. Dat was ook behoorlijk irritant.
En ik werk vandaag vanuit huis, want wil een oogje op mijn jongste houden.
He ja, een half-om-half! En dan de vraag of gekruid half-om-half dan van een ander beest komt of van hetzelfde beest maar met alleen een andere kleur, zoals chocolademelk van een Milkakoe komtquote:Op woensdag 17 april 2024 09:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Of er ook een neiging is om plaatjes te maken van varkkoehybride om het idee van halfomhalf-gehakt visueel kracht bij te zetten. Ik vind het gek dat kipkoe die visualistieneiging oproept zonder er een koevark maast te laten grazen of zoelen.
Zit onder de pijnstillers, dus heeft gelukkig niet veel pijn (en de ergste pijn was natuurlijk gisteren). Hij voelt wel dat er een wond een beetje trekt en vandaag zal het ergens ook wel gaan jeuken natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2024 09:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Ik zat het gisteren te lezen. Wat een schrik moet je dan hebben. Hoe gaat het met hem?
Ach gos, nou verwen hem maar flink, dat mag wel na zoiets.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Zit onder de pijnstillers, dus heeft gelukkig niet veel pijn (en de ergste pijn was natuurlijk gisteren). Hij voelt wel dat er een wond een beetje trekt en vandaag zal het ergens ook wel gaan jeuken natuurlijk
Oh dat is wel echt ernstig jaquote:Op woensdag 17 april 2024 08:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog turducken verkopenquote:
Fijn dat de operatie is geslaagdquote:Op woensdag 17 april 2024 09:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Zit onder de pijnstillers, dus heeft gelukkig niet veel pijn (en de ergste pijn was natuurlijk gisteren). Hij voelt wel dat er een wond een beetje trekt en vandaag zal het ergens ook wel gaan jeuken natuurlijk
quote:Op woensdag 17 april 2024 10:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog turducken verkopen
quote:Op woensdag 17 april 2024 07:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die waren toch bezig met cloud seeding?
Met sommige dingen moet je niet rotzooienquote:
Wel eens ja overigensquote:Op woensdag 17 april 2024 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met sommige dingen moet je niet rotzooien
Dat heb ik een keer gedaan. Niet met opzet.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor spoed moet je weer op toets 1 drukken
Volgens mij moet je dan minstens dood zijn voordat je dat mag doenquote:Op woensdag 17 april 2024 11:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gedaan. Niet met opzet.
Maar ze werd echt kwaad op me
Ik heb daar 1 keer op laten drukken, toen ik een lekkend aneurysma had. Overigens werd daar wel meteen de juiste actie ondernomen, waar de assistente (die naast de spoedassistente zatquote:Op woensdag 17 april 2024 11:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan minstens dood zijn voordat je dat mag doen
Oh die wordt door een ander opgenomen. Dat wist ik nietquote:Op woensdag 17 april 2024 11:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb daar 1 keer op laten drukken, toen ik een lekkend aneurysma had. Overigens werd daar wel meteen de juiste actie ondernomen, waar de assistente (die naast de spoedassistente zat) dat niet deed
Hier niet. En dan bedoel ik de huisarts.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh die wordt door een ander opgenomen. Dat wist ik niet
Gevalletje eigen schuld mogelijk ook nogquote:
Tegenwoordig zijn het ook allemaal van die gezondheidscentra waar de huisartsen zitten. Het is al een doolhof om uit te vinden op welke verdieping en in welke gang je huisarts verstopt zit.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier niet. En dan bedoel ik de huisarts.
In dit geval wel. Kan puur toeval geweest zijn natuurlijk, dat weet ik niet!quote:Op woensdag 17 april 2024 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh die wordt door een ander opgenomen. Dat wist ik niet
Hier gelukkig alles gelijkvloers en 1 gangetje.. de arts komt je vanzelf halen ..quote:Op woensdag 17 april 2024 12:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn het ook allemaal van die gezondheidscentra waar de huisartsen zitten. Het is al een doolhof om uit te vinden op welke verdieping en in welke gang je huisarts verstopt zit.
Oh lekker ouderwets. Veel persoonlijker ook. Dat mis ik wel, vroeger had mijn huisarts zijn praktijk in zijn eigen huis. Die nam ook echt de tijd voor je. Tegenwoordig hebben ze het veel te druk. Mensen gaan ook voor een scheet die dwars zit al naar de dokter.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier gelukkig alles gelijkvloers en 1 gangetje.. de arts komt je vanzelf halen ..
Valt hier mee, maar goed ik woon dan ook in Frieslandquote:Op woensdag 17 april 2024 12:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn het ook allemaal van die gezondheidscentra waar de huisartsen zitten. Het is al een doolhof om uit te vinden op welke verdieping en in welke gang je huisarts verstopt zit.
Ahh tja dat heeft zijn voor- en zijn nadelenquote:Op woensdag 17 april 2024 12:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt hier mee, maar goed ik woon dan ook in Friesland
Het was wel lekker vorige week maar hier schijnt nu ook de zon.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Regen. Niet normaal en op 13 april nog zomer.
De bui is wat opgeschovenquote:Op woensdag 17 april 2024 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met sommige dingen moet je niet rotzooien
Mazzeltje voor jullie, hier wederom de hele dag beroerd.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het was wel lekker vorige week maar hier schijnt nu ook de zon.
Oh echt?quote:Op woensdag 17 april 2024 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Mazzeltje voor jullie, hier wederom de hele dag beroerd.
Niet Oman beroerd maar niet best hoor
Het is hier eigenlijk de hele week al wel beroerd. Vandaag zou beter zijn maar mijn jas ligt al weer op de kachel om wat te drogen voor vanmiddag. Enige dat net wat beter was was dat het een keertje niet windkracht 5 a 6 was maar daar kregen we de kou voor terugquote:Op woensdag 17 april 2024 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Het is geen weer om met een korte broek te lopen en er zijn ook wolken, maar er is hier ook zon.
Ik lees wel net dat het na 1500 uur wat gaat regenen.
Maandag was het wel heftig weerkleindochter was ziek waardoor ze niet naar de opvang kon , ik moest oppassen , en toen ik aan het einde van de middag naar huis fietste begon het toch een partij te waaien en regenen
Daar was ik niet zo blij mee
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |