Ja en ook fijn dat ze dan gelijk de diagnose even stelt. Ik had ooit een blinde darm die uit elkaar geknald was. Haar diagnose was dat ik buikgriep had en het even aan moest zien.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind het altijd vervelend dat de assistente dan gaat vragen wat de klachten zijn. Dat is niet altijd even handig.
Vooral omdat ik er een aantal ken.
Dat is echt schandalig ja.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja en ook fijn dat ze dan gelijk de diagnose even stelt. Ik had ooit een blinde darm die uit elkaar geknald was. Haar diagnose was dat ik buikgriep had en het even aan moest zien.
Dat leverde me 7 weken ziekenhuis op, was kantje boord.
quote:
Geen idee wat je hiermee wil zeggen.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Is wat we 'gewoon' half-om-half noemen ook zo aanstootgevend?
Dat is een lekker baantjequote:Op woensdag 17 april 2024 09:00 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen. Dagje kantoorwerken hier. Oortjes in met podcast en hopelijk zo weinig mogelijk gestoord worden
Ik ben zo blij dat wij tegenwoordig ook via de app afspraken kunnen maken enzo. Maar het is wel redelijk knullig als je inderdaad voor die dag een afspraak wilt maken omdat iets spoed heeft, want dan kom je er niet meer tussen.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:13 schreef mazaru het volgende:
Even bellen naar de huisarts. Ik bel om 8 uur dan krijg ik een bandje dat ze om 8 uur open gaan en ik dan moet bellen
Ik bel om 2 over 8, ik krijg een bandje dat ze om 8 uur open gaan en dan moet bellen.
Ik bel om 5 over 8, ik krijg een bandje dat ze om 8 uur open gaan en dan moet bellen.
Dan eerst maar even naar de wc.
Ik bel om 8 over 8, ik krijg een bandje dat het druk is en ik op een later tijdstip terug moet bellen
Voor spoed moet je weer op toets 1 drukkenquote:Op woensdag 17 april 2024 09:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat wij tegenwoordig ook via de app afspraken kunnen maken enzo. Maar het is wel redelijk knullig als je inderdaad voor die dag een afspraak wilt maken omdat iets spoed heeft, want dan kom je er niet meer tussen.
Herkenbaar. Bij mij herkende de assistente een beginnende bloedvergiftiging niet. Ik heb serieus mijn moeder met het spoednummer laten bellen om de ernst aan te kunnen geven.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja en ook fijn dat ze dan gelijk de diagnose even stelt. Ik had ooit een blinde darm die uit elkaar geknald was. Haar diagnose was dat ik buikgriep had en het even aan moest zien.
Ja, maar dat is nog weer andere spoed denk ikquote:Op woensdag 17 april 2024 09:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor spoed moet je weer op toets 1 drukken
Of er ook een neiging is om plaatjes te maken van varkkoehybride om het idee van halfomhalf-gehakt visueel kracht bij te zetten. Ik vind het gek dat kipkoe die visualistieneiging oproept zonder er een koevark maast te laten grazen of zoelen.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee wat je hiermee wil zeggen.
Voor alles is wel iemand te vinden die het aanstootgevend vindt
Ik vind dat echt niet kunnen. Laat de diagnose aan de dokter over. Dat ze globaal vragen waar je een afspraak voor wil maken snap ik, dan heeft de dokter een handvat. Maar daar moet het wel stoppen. Voor de rest moet ze je gewoon inplannen.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Herkenbaar. Bij mij herkende de assistente een beginnende bloedvergiftiging niet. Ik heb serieus mijn moeder met het spoednummer laten bellen om de ernst aan te kunnen geven.
Ja dat snap ik. Ik zat het gisteren te lezen. Wat een schrik moet je dan hebben. Hoe gaat het met hem?quote:Op woensdag 17 april 2024 09:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog weer andere spoed denk ik
Ik belde gisteren met de nachthuisarts en toen kreeg ik eerst 2 minuten uitleg. Dat was ook behoorlijk irritant.
En ik werk vandaag vanuit huis, want wil een oogje op mijn jongste houden.
He ja, een half-om-half! En dan de vraag of gekruid half-om-half dan van een ander beest komt of van hetzelfde beest maar met alleen een andere kleur, zoals chocolademelk van een Milkakoe komtquote:Op woensdag 17 april 2024 09:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Of er ook een neiging is om plaatjes te maken van varkkoehybride om het idee van halfomhalf-gehakt visueel kracht bij te zetten. Ik vind het gek dat kipkoe die visualistieneiging oproept zonder er een koevark maast te laten grazen of zoelen.
Zit onder de pijnstillers, dus heeft gelukkig niet veel pijn (en de ergste pijn was natuurlijk gisteren). Hij voelt wel dat er een wond een beetje trekt en vandaag zal het ergens ook wel gaan jeuken natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2024 09:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Ik zat het gisteren te lezen. Wat een schrik moet je dan hebben. Hoe gaat het met hem?
Ach gos, nou verwen hem maar flink, dat mag wel na zoiets.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Zit onder de pijnstillers, dus heeft gelukkig niet veel pijn (en de ergste pijn was natuurlijk gisteren). Hij voelt wel dat er een wond een beetje trekt en vandaag zal het ergens ook wel gaan jeuken natuurlijk
Oh dat is wel echt ernstig jaquote:Op woensdag 17 april 2024 08:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog turducken verkopenquote:
Fijn dat de operatie is geslaagdquote:Op woensdag 17 april 2024 09:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Zit onder de pijnstillers, dus heeft gelukkig niet veel pijn (en de ergste pijn was natuurlijk gisteren). Hij voelt wel dat er een wond een beetje trekt en vandaag zal het ergens ook wel gaan jeuken natuurlijk
quote:Op woensdag 17 april 2024 10:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog turducken verkopen
quote:Op woensdag 17 april 2024 07:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die waren toch bezig met cloud seeding?
Met sommige dingen moet je niet rotzooienquote:
Wel eens ja overigensquote:Op woensdag 17 april 2024 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met sommige dingen moet je niet rotzooien
Dat heb ik een keer gedaan. Niet met opzet.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor spoed moet je weer op toets 1 drukken
Volgens mij moet je dan minstens dood zijn voordat je dat mag doenquote:Op woensdag 17 april 2024 11:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gedaan. Niet met opzet.
Maar ze werd echt kwaad op me
Ik heb daar 1 keer op laten drukken, toen ik een lekkend aneurysma had. Overigens werd daar wel meteen de juiste actie ondernomen, waar de assistente (die naast de spoedassistente zatquote:Op woensdag 17 april 2024 11:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan minstens dood zijn voordat je dat mag doen
Oh die wordt door een ander opgenomen. Dat wist ik nietquote:Op woensdag 17 april 2024 11:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb daar 1 keer op laten drukken, toen ik een lekkend aneurysma had. Overigens werd daar wel meteen de juiste actie ondernomen, waar de assistente (die naast de spoedassistente zat) dat niet deed
Hier niet. En dan bedoel ik de huisarts.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh die wordt door een ander opgenomen. Dat wist ik niet
Gevalletje eigen schuld mogelijk ook nogquote:
Tegenwoordig zijn het ook allemaal van die gezondheidscentra waar de huisartsen zitten. Het is al een doolhof om uit te vinden op welke verdieping en in welke gang je huisarts verstopt zit.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier niet. En dan bedoel ik de huisarts.
In dit geval wel. Kan puur toeval geweest zijn natuurlijk, dat weet ik niet!quote:Op woensdag 17 april 2024 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh die wordt door een ander opgenomen. Dat wist ik niet
Hier gelukkig alles gelijkvloers en 1 gangetje.. de arts komt je vanzelf halen ..quote:Op woensdag 17 april 2024 12:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn het ook allemaal van die gezondheidscentra waar de huisartsen zitten. Het is al een doolhof om uit te vinden op welke verdieping en in welke gang je huisarts verstopt zit.
Oh lekker ouderwets. Veel persoonlijker ook. Dat mis ik wel, vroeger had mijn huisarts zijn praktijk in zijn eigen huis. Die nam ook echt de tijd voor je. Tegenwoordig hebben ze het veel te druk. Mensen gaan ook voor een scheet die dwars zit al naar de dokter.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier gelukkig alles gelijkvloers en 1 gangetje.. de arts komt je vanzelf halen ..
Valt hier mee, maar goed ik woon dan ook in Frieslandquote:Op woensdag 17 april 2024 12:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn het ook allemaal van die gezondheidscentra waar de huisartsen zitten. Het is al een doolhof om uit te vinden op welke verdieping en in welke gang je huisarts verstopt zit.
Ahh tja dat heeft zijn voor- en zijn nadelenquote:Op woensdag 17 april 2024 12:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt hier mee, maar goed ik woon dan ook in Friesland
Het was wel lekker vorige week maar hier schijnt nu ook de zon.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Regen. Niet normaal en op 13 april nog zomer.
De bui is wat opgeschovenquote:Op woensdag 17 april 2024 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met sommige dingen moet je niet rotzooien
Mazzeltje voor jullie, hier wederom de hele dag beroerd.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het was wel lekker vorige week maar hier schijnt nu ook de zon.
Oh echt?quote:Op woensdag 17 april 2024 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Mazzeltje voor jullie, hier wederom de hele dag beroerd.
Niet Oman beroerd maar niet best hoor
Het is hier eigenlijk de hele week al wel beroerd. Vandaag zou beter zijn maar mijn jas ligt al weer op de kachel om wat te drogen voor vanmiddag. Enige dat net wat beter was was dat het een keertje niet windkracht 5 a 6 was maar daar kregen we de kou voor terugquote:Op woensdag 17 april 2024 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Het is geen weer om met een korte broek te lopen en er zijn ook wolken, maar er is hier ook zon.
Ik lees wel net dat het na 1500 uur wat gaat regenen.
Maandag was het wel heftig weerkleindochter was ziek waardoor ze niet naar de opvang kon , ik moest oppassen , en toen ik aan het einde van de middag naar huis fietste begon het toch een partij te waaien en regenen
Daar was ik niet zo blij mee
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |