< Kijkt argwanend en luistert naar de koolzuurelamniatie van de SchltenMeister.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:05 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond![]()
Ik mag hier van mezelf weer komen
Af en toe vraag je je echt af hoe de tijd zo snel voorbij kan gaan. Het ene moment zit je nog onder de jeugdpuistjes en ineens zijn die vervangen door rimpelsquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik schrik vooral van de tijd
Lijkt nog zo kort geleden.. en nu ben jij oud!
De WAT?quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt argwanend en luistert naar de koolzuurelamniatie van de SchltenMeister.
Welkom terugquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Af en toe vraag je je echt af hoe de tijd zo snel voorbij kan gaan. Het ene moment zit je nog onder de jeugdpuistjes en ineens zijn die vervangen door rimpels
Dank je wel! Leuk om hier weer te zijnquote:
Ik zie je !,... Maar ben je er wel?quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel! Leuk om hier weer te zijn
Oehhh filosofisch!!quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie je !,... Maar ben je er wel?
quote:
< Grommt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
BB is over en je moet weer ergens heen zeg maar
Het is net Jaws:quote:
Die waren toch bezig met cloud seeding?quote:Op woensdag 17 april 2024 06:36 schreef pullup het volgende:
Ik geloof ook dat ze in Dubai in een dag net zo veel regen hebben gehad als normaal in 10 jaar![]()
[ x ]
Dat zijn hele grote eieren?quote:Op woensdag 17 april 2024 07:53 schreef Domnivoor het volgende:
De koeippen staan weer in de wei![]()
[ afbeelding ]
(Midjourney, TheFreshPrince)
Portret van een koeip
[ afbeelding ]
De AH gaat daar vlees van verkopen
Is wat we 'gewoon' half-om-half noemen ook zo aanstootgevend?quote:Op woensdag 17 april 2024 07:53 schreef Domnivoor het volgende:
De koeippen staan weer in de wei![]()
[ afbeelding ]
(Midjourney, TheFreshPrince)
Portret van een koeip
[ afbeelding ]
De AH gaat daar vlees van verkopen
Bellen is sowieso irritant ja.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:13 schreef mazaru het volgende:
Even bellen naar de huisarts. Ik bel om 8 uur dan krijg ik een bandje dat ze om 8 uur open gaan en ik dan moet bellen
Ik bel om 2 over 8, ik krijg een bandje dat ze om 8 uur open gaan en dan moet bellen.
Ik bel om 5 over 8, ik krijg een bandje dat ze om 8 uur open gaan en dan moet bellen.
Dan eerst maar even naar de wc.
Ik bel om 8 over 8, ik krijg een bandje dat het druk is en ik op een later tijdstip terug moet bellen
Ik haat bellen! En zeker naar de huisarts. Altijd gedoe om er tussen te komen. Online kan ook, maar dan kan ik pas over een week of 2 terecht.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Bellen is sowieso irritant ja.![]()
Laatst de anwb gebeld met pech. Uiteindelijk moest het ik online regelen.
Wat overigens heel soepel ging
Ik vind het altijd vervelend dat de assistente dan gaat vragen wat de klachten zijn. Dat is niet altijd even handig.quote:Op woensdag 17 april 2024 08:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik haat bellen! En zeker naar de huisarts. Altijd gedoe om er tussen te komen. Online kan ook, maar dan kan ik pas over een week of 2 terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |