Ik zie alleen maar schildpaddenquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
Wie kan de verscholen schildpad vinden?
[ afbeelding ]
Pacman's zijn er genoeg jaquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En hoeveel Pacman's zie je?
Hallucinerend die foto! Komt vast door de Lotusbloem
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lastig... ik heb hem, maar hij is nog erg jong
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
We hebben een winnaar!quote:
Heftigquote:Op dinsdag 16 april 2024 16:58 schreef Troel het volgende:
Zo, eindelijk thuis na een enerverend dagje ziekenhuis. Gelukkig is alles goed gekomen, maar het is toch raar om ineens op de OK in een blauw pak te staan omdat je kind onder het mes moet.
Daar geloof ik weinig vanquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu geef ik helemaal niets om voetbal....
Maar we gaan die Rotterdammers de zee in spoelen
Ik ben voorquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu geef ik helemaal niets om voetbal....
Maar we gaan die Rotterdammers de zee in spoelen
Het eerste geloof ik wel, maar dat Feyenoord dit gaat verliezen geloof ik niet zo veel van. We gaan het zien zondagquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van het eerste of het tweede?
NEC heeft nog NOOIT iets gewonnenquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het eerste geloof ik wel, maar dat Feyenoord dit gaat verliezen geloof ik niet zo veel van. We gaan het zien zondag
7-0 lijkt me wel een goede uitslagquote:
Huh? Wie boeit dat?quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:01 schreef chufi het volgende:
Moet Feyenoord verliezen dan is het om Ajax buiten Europees voetbal te houden ....
genoeg volgens mij ....quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh? Wie boeit dat?
Als F verliest is het omdat Nijmegen ze de Moeder Bolkt!
ja respectquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik begrijp het wel
Mar denk dat jij mijn mood ook wel begrijpt
quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Beetje grofgebekt wel ...
Terwijl ze er heerlijk uitziet
LOL... knulletje gaat huilliequote:Op dinsdag 16 april 2024 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze knul is er beroemd door geworden![]()
[ afbeelding ]
Dat is all inclusieve.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inclusief exclusieve invalshoeken
quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL... knulletje gaat huillie
Maz! Dat is lang geledenquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze knul is er beroemd door geworden![]()
[ afbeelding ]
Oude liefde roest nietquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maz! Dat is lang geleden![]()
En wat een grote jongen is dat geworden.
Veeleisendquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh Yeah! Voor minder doe ik het niet!
Leuk je weer te zienquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oude liefde roest niet![]()
Ja he? Het is ook alweer meer dan 20 jaar geleden. Die foto is genomen toen fans van Borussia Dortmund de minuut stilte ter nagedachtenis aan Pim Fortuyn verstoorden. Hij werd toen boos omdat iedereen boos werd vertelt hij.
Ik wist het ook niet hoor. Ik zat het net hier te lezen: https://www.hartvannederl(...)eldberoemd-door-zijnquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk je weer te zien![]()
Is die foto alweer 20 jaar?Natuurlijk ken ik de foto, maar het verhaal erachter kende ik niet.
Owquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet hoor. Ik zat het net hier te lezen: https://www.hartvannederl(...)eldberoemd-door-zijn
Ik schrik vooral van de tijdquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet hoor. Ik zat het net hier te lezen: https://www.hartvannederl(...)eldberoemd-door-zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |