Ik moet wel bekennen dat ik maandag en gisteren de thermostaat weer wat hoger heb gezetquote:Op woensdag 17 april 2024 13:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is hier eigenlijk de hele week al wel beroerd. Vandaag zou beter zijn maar mijn jas ligt al weer op de kachel om wat te drogen voor vanmiddag. Enige dat net wat beter was was dat het een keertje niet windkracht 5 a 6 was maar daar kregen we de kou voor terug![]()
Ja, de moeite doe ik doe om Marc wat bij te brengen...quote:
Dat is wel liev van jouquote:Op woensdag 17 april 2024 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, de moeite doe ik doe om Marc wat bij te brengen...
Gokje? Neequote:Op woensdag 17 april 2024 13:50 schreef pullup het volgende:
Maar Oma Nijn is wel een goedeZou die daar al eens geweest zijn?
In de Corona periodequote:Op woensdag 17 april 2024 13:53 schreef engine het volgende:
Ik ben er wel eens geweest. Was in de corona periode. Leuk hotel wel
Oma leest nog wel terug dus dat horen we nog welquote:
Dat is mooi!!quote:Op woensdag 17 april 2024 13:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Oma leest nog wel terug dus dat horen we nog wel
Moeder natuur die zegt dat zij bepaalt wanneer het regent. 'Don't mess with me!' Oftewel: لا تعبث معيquote:
Echt tof jaquote:
Whuttt?quote:Op woensdag 17 april 2024 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt tof ja
We hadden het hier vorig jaar al eens over dat de tickets helaas niet binnen mijn bereik liggen qua financiën, tenminste, ik heb er geen 7 to 10 duizend euro voor over
Geen idee, zal wel naar Parijs gaan?quote:
Aha, dan pak ik ook de trein weer naar Utrecht dus ik ga oplettenquote:Op woensdag 17 april 2024 14:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Whuttt?Dat is veel geld idd
![]()
Ik heb ff zitten googelen maar wat een prachtige trein is dat![]()
Ik lees ook dat hij donderdag weer uit A'dam vertrekt
https://www.treinenweb.nl(...)r-amsterdam-toe.htmlquote:Op woensdag 17 april 2024 14:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha, dan pak ik ook de trein weer naar Utrecht dus ik ga opletten
Niet mijn favoriete koers dit, eigenlijk hoef je alleen dat laatste sprintje op de muur te volgenquote:
Daar komt het meestal wel op neer de laatste jaren.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet mijn favoriete koers dit, eigenlijk hoef je alleen dat laatste sprintje op de muur te volgen
Ja vooral gewoon heel vreemd omdat het van kwaad naar erger ging in de twee/drie weken dat ik daar was. In het begin kon je nog naar het winkelcentrum, eten in het restaurant van het hotel maar dat werd allemaal gesloten.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:53 schreef pullup het volgende:
[..]
In de Corona periodeDat was dan wel een heftige reis
Was een rare tijd jaquote:Op woensdag 17 april 2024 14:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vooral gewoon heel vreemd omdat het van kwaad naar erger ging in de twee/drie weken dat ik daar was. In het begin kon je nog naar het winkelcentrum, eten in het restaurant van het hotel maar dat werd allemaal gesloten.
Ook het wegkomen was toen al lastig. Heel veel vluchten werden gecanceld.
Heb je nog Fuuten gespot vandaag?quote:Op woensdag 17 april 2024 17:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Was een rare tijd ja
Voor mij ging toen op de donderdag voor het seizoen zou beginnen alles op slot en was al het winterwerk ongeveer voor niets geweest want er ging geen wedstrijd meer door
Geen futen, die zitten ook voornamelijk op de amstel en we trainen nu op de bosbaan.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je nog Fuuten gespot vandaag?
Stom van mij, ik bedoelde ook de meerkoetenquote:Op woensdag 17 april 2024 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen futen, die zitten ook voornamelijk op de amstel en we trainen nu op de bosbaan.![]()
![]()
![]()
Wel die stomme meerkoeten, zelfs veel op de kant maar het was te veel takkeweer om uitstapjes te maken of de camera tevoorschijn te halen
Moest gewoon op kantoor doorwerken, voor ons was het allemaal niet spannend blijkbaar.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Was een rare tijd ja
Voor mij ging toen op de donderdag voor het seizoen zou beginnen alles op slot en was al het winterwerk ongeveer voor niets geweest want er ging geen wedstrijd meer door
Wonderbaarlijk slecht, graadje of 2/3 in de vroegte en regelmatig buitjesquote:Op woensdag 17 april 2024 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stom van mij, ik bedoelde ook de meerkoeten
Takkeweer weer dus.
Ik had het raam open en moest mn dekbedje toch even over me heen trekken ... was idd wat frisjesquote:Op woensdag 17 april 2024 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk slecht, graadje of 2/3 in de vroegte en regelmatig buitjes
Wat voor kijkers heb je dan nog meer ?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:24 schreef sigme het volgende:
Vrijdag vogelexcursie, vandaag dan eindelijk maar eens een fatsoenlijk kijkertje gekocht:
[ afbeelding ]
Foto'tje van internet
Swarovski?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:24 schreef sigme het volgende:
Vrijdag vogelexcursie, vandaag dan eindelijk maar eens een fatsoenlijk kijkertje gekocht:
[ afbeelding ]
Foto'tje van internet
Oh, we hadden er maar eentje, ook een kleintje. Da's echt een goedkoopje, een Pentax.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor kijkers heb je dan nog meer ?
Ja, dat was eigenlijk niet het plan. Maar we zijn er voor naar een speciaalzaak geweest en tamelijk uitgebreid getest. Deze was voor mij echt veruit het best; zó superklein en dan toch erg goed beeld.quote:
OK alhoewel Pentax vroeger wel bekend stond om kwaliteitquote:Op woensdag 17 april 2024 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, we hadden er maar eentje, ook een kleintje. Da's echt een goedkoopje, een Pentax.
Maar nu hebben we dit kleintje dus gekocht, veel en veel betere kwaliteit dan die pentax.
En ook een monokijker 8x42:
[ afbeelding ]
Om beter naar die torenvalken van ons te kunnen loeren
[..]
Ja, dat was eigenlijk niet het plan. Maar we zijn er voor naar een speciaalzaak geweest en tamelijk uitgebreid getest. Deze was voor mij echt veruit het best; zó superklein en dan toch erg goed beeld.
Die ik zoek is 'iets anders' dan dezequote:Op woensdag 17 april 2024 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom dan nog .. er staat al een plaatje
Ja we kennen ze wel ///quote:Op woensdag 17 april 2024 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ik zoek is 'iets anders' dan deze
Dat is te zien jaquote:Op woensdag 17 april 2024 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zit wat spanning op zeg maar .. winnen is vereist
Wij wonen aan zee, dan is een verrekijker natuurlijk hartstikke leuk. Wij hebben een Russische borderguardkijker op statief en verder nog een Leica 10x42, een handkijker die we eigenlijk alleen maar gebruiken als we met een vriendin van ons meegaan naar de paardenraces.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, we hadden er maar eentje, ook een kleintje. Da's echt een goedkoopje, een Pentax.
Maar nu hebben we dit kleintje dus gekocht, veel en veel betere kwaliteit dan die pentax.
En ook een monokijker 8x42:
[ afbeelding ]
Om beter naar die torenvalken van ons te kunnen loeren
[..]
Ja, dat was eigenlijk niet het plan. Maar we zijn er voor naar een speciaalzaak geweest en tamelijk uitgebreid getest. Deze was voor mij echt veruit het best; zó superklein en dan toch erg goed beeld.
Die hebben vast betere. Deze hebben we al heel lang en kostte destijds 80 gulden. Dat is ook wat ie waard is.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
OK alhoewel Pentax vroeger wel bekend stond om kwaliteit
Die rus is stoer!quote:Op woensdag 17 april 2024 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij wonen aan zee, dan is een verrekijker natuurlijk hartstikke leuk. Wij hebben een Russische borderguardkijker op statief en verder nog een Leica 10x42, een handkijker die we eigenlijk alleen maar gebruiken als we met een vriendin van ons meegaan naar de paardenraces.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kijk nu wat anders, was er wel klaar meequote:
En blij met wat je nu kijkt ?quote:Op woensdag 17 april 2024 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kijk nu wat anders, was er wel klaar mee
Ik kijk ook pas sinds een maand of 2 a 3quote:Op woensdag 17 april 2024 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
volgens mij nooit gezien .... 14 jaar
Dan heb je nog veel te kijken ....quote:Op woensdag 17 april 2024 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kijk ook pas sinds een maand of 2 a 3
Valt mee, volg het op Paramount, dus volg wat zij uitzendenquote:
Ok ja dat kan natuurlijk ook,,, vast uitzendschema ?quote:Op woensdag 17 april 2024 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt mee, volg het op Paramount, dus volg wat zij uitzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |