Als het weer net zo slecht is als vandaag, en dat zou zomaar kunnen, wint hij met een kwartier voorsprong.quote:
Dit kan écht niet. Hoe kun je in hemelsnaam gemist hebben dat Pogacar alleen maar harder gaat rijden des te natter het is?quote:Dit jaar ziet Bakelants een andere stoorzender voor het scenario-Pogacar.
"Als het weer zo blijft, dan stijgen voor mij wel de kansen voor de echte klassieke renners, zoals een Van der Poel. Die halen voordeel uit de mindere weersomstandigheden. Die echte lichtgewichten - klimmers zoals Pogacar - die zien af bij 8 graden en regen."
En Matje zijn grootste fail kwam in slecht weer in Harrogate en zelfs dit jaar in de RvV kreeg hij nog een hongerklop(je)quote:Op woensdag 17 april 2024 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit kan écht niet. Hoe kun je in hemelsnaam gemist hebben dat Pogacar alleen maar harder gaat rijden des te natter het is?
Het zal lastig naar de koers kijken zijn in de reet van Wout.
Wat te denken van die ene rit in de Tirreno waar Mathieu na een lange solo aan het eind helemaal stilvalt en Pogacar in de laatste 10 kilometer een minuut of twee dichtrijdt terwijl hij ondertussen Van Aert en co overboord gooit in de stromende regen.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En Matje zijn grootste fail kwam in slecht weer in Harrogate en zelfs dit jaar in de RvV kreeg hij nog een hongerklop(je)
Mathieu won die rit nog wel toch? Verder eens.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat te denken van die ene rit in de Tirreno waar Mathieu na een lange solo aan het eind helemaal stilvalt en Pogacar in de laatste 10 kilometer een minuut of twee dichtrijdt terwijl hij ondertussen Van Aert en co overboord gooit in de stromende regen.
Die rit moet Jan als woordvoerder van Wout toch wel hebben gezien, zou je denken.
Wel echt flink koud inderdaad, heb deze zelf een keer gefietst met vergelijkbare temperaturen en 15% hits differently met koude benenquote:Op woensdag 17 april 2024 14:44 schreef Idisrom het volgende:
Temperaturen zakken. Een editie zoals in 1980 met Bernard Hinault en Hennie Kuiper lonkt.
Haha, chill.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:58 schreef Fretwork het volgende:
Op zich goed voor van der Poel dat Lidl zich geroepen voelt te rijden dan...
Wel heel chill voor Skjelmose dat ie er geen last meer van heeft.
Wat bedoel je met een tweede groep? Anticipatie-clubje? Of juist terugkeren van achteruit?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:04 schreef Fretwork het volgende:
Mathieu maakt alleen kans vanuit een tweede groep. Pogacar is 99/100 keer de sterkste op dit parcours.
Terugkomen van achteruit in een groepje, maar dat is Pogacar nog nooit overkomen geloof ik.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een tweede groep? Anticipatie-clubje? Of juist terugkeren van achteruit?
Zodra Pogchamp aan zijn escapade begint is Skjelmose ook direct de enige Lidl die nog in beeld te zien zal zijn. Waarbij ik niet geheel uitsluit dat zij van de Emiraten nóg slechter gelost zullen zijn in het geval van kou en regen.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:58 schreef Fretwork het volgende:
Op zich goed voor van der Poel dat Lidl zich geroepen voelt te rijden dan...
Wel heel chill voor Skjelmose dat ie er geen last meer van heeft.
Dat eerste ja, dat tweede niet al kun je best gelijk hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:51 schreef Blik het volgende:
Pogi gaat dit makkelijk winnen, ik verwacht MvdP niet eens op podium
Liege-Neige-Liege dan!quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
In de hogere delen vn de Ardennen in de octend kans op Sneeuw. Neige-Bastogne-Neige
Het lijkt erop dat in de hogere delen inderdaad sneeuw gaat vallen. Lichte nachtvorst en pas rond 12 uur boven de 3 graden in Bastogne.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
In de hogere delen vn de Ardennen in de octend kans op Sneeuw. Neige-Bastogne-Neige
Definitief einde tijdperkquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overblijfsel van Catalunya of een beginnend probleem?
Ik zal het aan hem doorgeven.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
MvdP moet proberen te winnen, anders in het wiel van Pogacar blijven en winnen bij sprint-a-deux.
Hij moet winnen of anders winnen dus?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
MvdP moet proberen te winnen, anders in het wiel van Pogacar blijven en winnen bij sprint-a-deux.
Vrij wonderlijke redenering welquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:14 schreef Steven184 het volgende:
Het wensdenken op WF is echt fantastisch
“Als je het verhaal terugleest, dan zou je zeggen dat de Sloveen tweederde kans maakt om te winnen en Mathieu eenderde. Het is net iets meer geschikt voor Pogačar dan voor Van der Poel. Maar het is níet ongeschikt voor Mathieu. Daarom vind ik dat ze beiden een even grote kans hebben. En eigenlijk is dat al een heel goede kans voor Mathieu. Ik heb zeker goede hoop!”
quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:14 schreef Steven184 het volgende:
Het wensdenken op WF is echt fantastisch
“Als je het verhaal terugleest, dan zou je zeggen dat de Sloveen tweederde kans maakt om te winnen en Mathieu eenderde. Het is net iets meer geschikt voor Pogačar dan voor Van der Poel. Maar het is níet ongeschikt voor Mathieu. Daarom vind ik dat ze beiden een even grote kans hebben. En eigenlijk is dat al een heel goede kans voor Mathieu. Ik heb zeker goede hoop!”
En als dat niet lukt moet hij proberen te winnen!quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij moet winnen of anders winnen dus?
er is nog een derde optie, stel hij blijft achter Pogacar en iemand anders gaat ervandoor. Dan win je niet.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Leuk verhaal ditquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
er is nog een derde optie, stel hij blijft achter Pogacar en iemand anders gaat ervandoor. Dan win je niet.
Of gewoon wie er ook vandoor gaat, hem gewoon volgen, dan win je wel.
Je kunt ook kiezen om zelf ervandoor te gaan, zoals we hem wel vaker hebben zien doen, maar dat kost veel energie. Stel voor dat diegenen achter hem gaan samenwerken, al zijn ze met zijn drieën, dat win je echt niet, ook al ben je de beste op dat moment.
Eigenlijk stel je dus voor dat winnen toch wel het beste is wat ie kan doen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
er is nog een derde optie, stel hij blijft achter Pogacar en iemand anders gaat ervandoor. Dan win je niet.
Of gewoon wie er ook vandoor gaat, hem gewoon volgen, dan win je wel.
Je kunt ook kiezen om zelf ervandoor te gaan, zoals we hem wel vaker hebben zien doen, maar dat kost veel energie. Stel voor dat diegenen achter hem gaan samenwerken, al zijn ze met zijn drieën, dat win je echt niet, ook al ben je de beste op dat moment.
U23 ging er ook overheen dus dat zal wel loslopen lijkt me.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
De weg tussen Vielsalm en Grand Halleux is vanaf vorig week afgesloten voor herstelwerkzaamheden van schade door hoogwater (hoogwater van 2021)
Daarom nemen de renners (net als vorig jaar) de Mont le Soie
Nu zie ik op google maps al enkele dagen dat het dorp aan de voet van die klim ook afgesloten is.
Zou me niks verbazen als (Walen kennende) men straks tot de ontdekking komt dat die klim helemaal niet beklommen zou kunnen worden
Jammer dat je niet zo'n overzicht hebt met alle odds, zoals bij het Songfestivalquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:57 schreef Steven184 het volgende:
Matje heeft echt 2% kans om te winnen ofzo.
Ach, we kunnen het zelf redelijk uitrekenen toch?quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jammer dat je niet zo'n overzicht hebt met alle odds, zoals bij het Songfestival
Ik kan verder nergens beelden als dit zo vinden van de Ardennen vandaag, enkel van natte sneeuw die niet bleef liggen.quote:
De Mont-Rigi camera van de KMI toonde nog sneeuw vanmiddag. Zal op de hogere stukken wel het een en ander liggen morgen, maar zolang het niet sneeuwt tijdens de race moet het te doen zijn voor de coureurs.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kan verder nergens beelden als dit zo vinden van de Ardennen vandaag, enkel van natte sneeuw die niet bleef liggen.
Mont rigi is dan weer stukje van parcours af. Kun je beter zoeken op webcam van Baraque fraiture of circuit van Spaquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
De Mont-Rigi camera van de KMI toonde nog sneeuw vanmiddag. Zal op de hogere stukken wel het een en ander liggen morgen, maar zolang het niet sneeuwt tijdens de race moet het te doen zijn voor de coureurs.
Lijkt mij geen actuele beelden van later op de. Net even diversen webcams in België bekeken (Verviers, Baraque Fraiture,sankt Vith) nergens op dit moment sneeuw te zien. Wel van vroeg in de ochtendquote:
Discussie gaat meer over hoe winnen, niet of ie gaat winnen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eigenlijk stel je dus voor dat winnen toch wel het beste is wat ie kan doen?
Dus tijdens zijn eerste plaspauze?quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Zal met een half schuin oog kijken, moment dat Pogacar ook maar een meter voorsprong heeft gaat de tv UIT.
Pogacar is inderdaad dramatisch in eendagswedstrijden. Die rijdt zich altijd 3 dagen compleet naar de kloten voor een monument.quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Discussie gaat meer over hoe winnen, niet of ie gaat winnen.
Pogacar kan makkelijk winnen ja, als het de derde bergrit zou zijn in 4 dagen tijd.
Ik heb nog een 4de optie, maar ben het vergeten te onthouden. Waarschijnlijk na de race pas ga ik het herinneren.
Ik denk dat je het anders moet zien, want over het algemeen is men fan van Pogi.quote:Op zondag 21 april 2024 08:40 schreef TAmaru het volgende:
Jammer dat mensen Pogi nu al beginnen te haten. We kijken naar een van de grootste wielrenners uit de geschiedenis. Dat mogen we ons af en toe best realiseren. Velen van ons hebben Merckx, Coppi en andere groten niet zien rijden en zouden er een nier voor geven om die eens live te mogen zien. Pogi is bovendien ook nog eens een heel aimabel en prettig mens.
Persoonlijk geniet ik erg van dominantie in sport. Ik zou het persoonlijk fantastisch vinden als hij drie monumenten, de OS, het WK, de Giro en de Tour in één jaar wint.
Voor de Giro gaat de televisie hier niet eens aan.quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Zal met een half schuin oog kijken, moment dat Pogacar ook maar een meter voorsprong heeft gaat de tv UIT.
Maar Pogacar gaat ook goed in de kouquote:Op zondag 21 april 2024 08:45 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Pogacar gaat in 'Luik' niet ontsnappen aan Waalse kou en regen.
mvdp gaat juist hard wanneer het koud is.
Pogi gaat wel de ronde van Italië winnen. Vooruit.
Bizar om te zien hoe fraud Merckx altijd genoemd wordt….. Die man hebben ze 3 (?) keer betrapt op doping en nog adoreren ze hem alsof het een god is.quote:Op zondag 21 april 2024 08:40 schreef TAmaru het volgende:
Jammer dat mensen Pogi nu al beginnen te haten. We kijken naar een van de grootste wielrenners uit de geschiedenis. Dat mogen we ons af en toe best realiseren. Velen van ons hebben Merckx, Coppi en andere groten niet zien rijden en zouden er een nier voor geven om die eens live te mogen zien. Pogi is bovendien ook nog eens een heel aimabel en prettig mens.
Persoonlijk geniet ik erg van dominantie in sport. Ik zou het persoonlijk fantastisch vinden als hij drie monumenten, de OS, het WK, de Giro en de Tour in één jaar wint.
Ach in die tijd gebruikten ze toch allemaal? Of hij nou meer gebruikte dan anderen, dat durf ik zo niet te zeggen. Ik zou Armstrong ook nog wel in het rijtje der groten durven zetten. Want hij won 7 keer met overmacht de Tour (ok, 6 keer met overmacht en 1 keer met moeite) in een tijd dat ze allemaal gebruikten. Dat hij gebruikt heeft, doet daar niets aan af, want dan kun je niemand van voor 2010 nog vereren. Hinault, Anquetil, Indurain, Contador, ... ze waren toch allemaal even erg.quote:Op zondag 21 april 2024 09:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bizar om te zien hoe fraud Merckx altijd genoemd wordt….. Die man hebben ze 3 (?) keer betrapt op doping en nog adoreren ze hem alsof het een god is.
Ze waren dan in ieder geval niet zo stupide om zo vaak gepakt te worden als de Belgische knuffelbeer Eddie. Walgelijke man is het.quote:Op zondag 21 april 2024 09:06 schreef TAmaru het volgende:
Ach in die tijd gebruikten ze toch allemaal?
Ruben vanuit z’n hotelkamer. Op de achtergrond hoor je Ine nog de tissues uit de doos trekken.quote:
En de situatie aan de andere kant van z’n camera? Ine?quote:
Precies datquote:Op zondag 21 april 2024 09:06 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ach in die tijd gebruikten ze toch allemaal? Of hij nou meer gebruikte dan anderen, dat durf ik zo niet te zeggen. Ik zou Armstrong ook nog wel in het rijtje der groten durven zetten. Want hij won 7 keer met overmacht de Tour (ok, 6 keer met overmacht en 1 keer met moeite) in een tijd dat ze allemaal gebruikten. Dat hij gebruikt heeft, doet daar niets aan af, want dan kun je niemand van voor 2010 nog vereren. Hinault, Anquetil, Indurain, Contador, ... ze waren toch allemaal even erg.
De rest zal toen ook wel aan allerlei rotzooi hebben gezeten.quote:Op zondag 21 april 2024 09:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bizar om te zien hoe fraud Merckx altijd genoemd wordt….. Die man hebben ze 3 (?) keer betrapt op doping en nog adoreren ze hem alsof het een god is.
Ondertussenquote:Op zondag 21 april 2024 10:23 schreef Steven184 het volgende:
GELDERS Gil (Soudal Quick-Step)
ROCHAS Rémy (Groupama - FDJ)
CALMEJANE Lilian (Intermarché - Wanty)
OURSELIN Paul (TotalEnergies)
vooruit
GELDERS Gilquote:Op zondag 21 april 2024 10:23 schreef Steven184 het volgende:
GELDERS Gil (Soudal Quick-Step)
ROCHAS Rémy (Groupama - FDJ)
CALMEJANE Lilian (Intermarché - Wanty)
OURSELIN Paul (TotalEnergies)
vooruit
Waarschijnlijk is dat dan wel de talkshow toch? Met Orla enzo?quote:Op zondag 21 april 2024 11:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eurosport heeft 12:30 staan als start van de uitzending
Waarom dan niet al op de Stockeu?quote:Op zondag 21 april 2024 12:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Stelling: Pogacar opent de debatten op Rosier.
Iedereen blijft zo lang mogelijk in het warme peloton.quote:Op zondag 21 april 2024 12:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Stelling: Pogacar opent de debatten op Rosier.
En de minder bekende broer van Sytze.quote:Op zondag 21 april 2024 11:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ach Loïc Vliegen. De man van de domme ontsnappingen.
quote:Op zondag 21 april 2024 12:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Boogie hoefde voor hoogtestages niet naar het buitenland, gewoon even met de fiets naar de apotheek zijn broer.
Wie weet. Al liet hij woensdag zien dat hij toch iets meer in zijn mars heeft dan alleen plaatsnemen in de kansloze ontsnapping.quote:Op zondag 21 april 2024 13:04 schreef Halcon het volgende:
Leijnse heeft een contractje gekregen voor dit soort ontsnappingen?
Mooi zo'n extra klassieker buiten Parijs tegen Nicequote:
Ja, Waalse Pijl goed gereden inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2024 13:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wie weet. Al liet hij woensdag zien dat hij toch iets meer in zijn mars heeft dan alleen plaatsnemen in de kansloze ontsnapping.
Dat was echt een smerige aankomst waar je compleet naar de klote kon gaan.quote:Op zondag 21 april 2024 13:14 schreef AllesKaputt het volgende:
Sinds de finish niet meer in het aartslelijke Ans ligt, vind ik er niet veel meer aan.
Als een Vlamingquote:Op zondag 21 april 2024 13:19 schreef Chiappucci het volgende:
Bijzonder dat MVDP na al die jaren nog steeds de naam van zijn maatje Pogacar zo raar uitspreekt.
Het lijkt er niet op dat ze er veel aan gaan doen.quote:
Vond dat ook meer karakter hebben ja, maar qua wedstrijd is het op zich niet slechter geworden. Wat mij betreft een veel acceptabeler verandering dan die van de Ronde van Vlaanderen in de Ronde van Oudenaarde.quote:Op zondag 21 april 2024 13:14 schreef AllesKaputt het volgende:
Sinds de finish niet meer in het aartslelijke Ans ligt, vind ik er niet veel meer aan.
Ik heb daarbij ook nog eens een waardeloos geluid.quote:Op zondag 21 april 2024 13:27 schreef Funzel het volgende:
Wanneer gaan ze bij NOS eens snappen dat werkelijk niemand zit te wachten op een uitgebreide voorbeschouwing als de koers allang bezig is.
Ik hoor een robot.quote:Op zondag 21 april 2024 13:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb daarbij ook nog eens een waardeloos geluid.
Is dat via de tv ook zo?
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Boogerd drinkt niet, dus is hij een geheelonthouder.quote:Op zondag 21 april 2024 13:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel mooi dat Boogerd zich zo'n beetje elke koers uit zijn carriere nog kan herinneren.
Driemaal scheepsrechtquote:Op zondag 21 april 2024 14:09 schreef Toby56 het volgende:
Tweede valpartij en MvdP kan zijn hart ophalen... dat wordt jakkeren.
Israel ookquote:Op zondag 21 april 2024 14:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Bahrein trekt de gashendel open. Kindermepper heeft een probleem.
Oorzaak begon zo te zien wel bij die motor.quote:Op zondag 21 april 2024 14:10 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Nee, begon links aan de andere kant van de motor
Had er weinig mee van doen zo te zienquote:
Gewone voortzetting van alle andere grote koersen dus.quote:Op zondag 21 april 2024 14:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel een anti-climax als er überhaupt geen poging tot een duel gaat komen.
Verschil loopt ook wel wat terug.quote:Op zondag 21 april 2024 14:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bergop komen de auto's wel in zicht, misschien helpt dat straks nog een beetje
Ontzettend onhandig om achterin rond te blijven hangenquote:
Gat naar de kop was echt uit het niks gedicht andersquote:Op zondag 21 april 2024 14:16 schreef H.Vviv het volgende:
Israel en UAE waren wel al bezig met op kop aan het rijden.
Neequote:Op zondag 21 april 2024 14:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oorzaak begon zo te zien wel bij die motor.
Joden en Moslims eensgezind tegen Mathieu, stuur hem naar de gazastrook en binnen een week is de oorlog enkel tegen Mathieu.quote:Op zondag 21 april 2024 14:16 schreef H.Vviv het volgende:
Israel en UAE waren wel al bezig met op kop aan het rijden.
Was al op korte tijd van 3 minuten naar 1 minuut teruggebracht. Ook zonder val hadden ze dat gedicht.quote:Op zondag 21 april 2024 14:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gat naar de kop was echt uit het niks gedicht anders
Kleding net weggedaan hè, daarna achter twee valpartijen. Verder echt goed op zn plek de hele tijd.quote:Op zondag 21 april 2024 14:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hou toch op, had hij maar vooraan moeten zitten ipv achteraan te gaan zitten lummelen.
Tuurlijk, eigen schuld dat je het risico neemtquote:Op zondag 21 april 2024 14:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hou toch op, had hij maar vooraan moeten zitten ipv achteraan te gaan zitten lummelen.
Dan doe we inderdaad gewoon alsof Israël niet vol aan koersen is sinds die valquote:Op zondag 21 april 2024 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Was al op korte tijd van 3 minuten naar 1 minuut teruggebracht. Ook zonder val hadden ze dat gedicht.
Nee, dat was gewoon de blindheid van Karrel die Bahrain in Israel zag. En net als UAE reed Israel al op kop voordat de opstopping plaatsvond.quote:
Knecht kan ook kleding wegbrengenquote:Op zondag 21 april 2024 14:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kleding net weggedaan hè, daarna achter twee valpartijen. Verder echt goed op zn plek de hele tijd.
Er wordt niet en masse in de remmen geknepen wanneer de publiekslieveling achterop raakt. Grof schandaal.quote:
Ja dat wel, maar heb je ooit beenstukken uit getrokken midden in het peloton?quote:
Voor kleding wegbrengen heb je normaal gesproken knechten.quote:Op zondag 21 april 2024 14:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kleding net weggedaan hè, daarna achter twee valpartijen. Verder echt goed op zn plek de hele tijd.
Of gooi je langs de kant aan een verzorger.quote:Op zondag 21 april 2024 14:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Voor kleding wegbrengen heb je normaal gesproken knechten.
Het moet ook uit he, jasje is nog wel te doen, maar zn beenstukken zijn miraculeus verdwenen sinds hij vooraan en achteraan zatquote:Op zondag 21 april 2024 14:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik verwacht een duel tussen Pogi en Steveyquote:Op zondag 21 april 2024 14:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Moet zeggen dat ik mij verbaas hoeveel lieden echt een duel hadden verwacht tussen MvdP en Pogi.
Beenstukken midden in het peloton uitdoen valt niet zo mee inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2024 14:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het moet ook uit he, jasje is nog wel te doen, maar zn beenstukken zijn miraculeus verdwenen sinds hij vooraan en achteraan zat
Hij deed het ook via z'n knechten.quote:Op zondag 21 april 2024 14:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Overgenomen van Mathieu van paar weken geledenquote:
Pogi zou wel gek zijn om deze dikke minuut nog prijs te (laten) geven. Wat-ie gelijk heeft.quote:
Of een gebroken pols.quote:Op zondag 21 april 2024 14:28 schreef Dutch_view het volgende:
Alleen een vat olijfolie vanaf een viaduct kan UAE nog afremmen
Voorlopig is het leuker dan normaal in LBL. Maar grote kans dat we weer naar een solo van 38 km gaan kijken.quote:Op zondag 21 april 2024 14:28 schreef Devolder het volgende:
In Tour of the Alps heb ik leukere koers gezien dan in de voorjaarsklassiekers
Te laat, dat hadden ze meteen moeten doen.quote:
Milaan - San Remo was zoals wel vaker.quote:Op zondag 21 april 2024 14:28 schreef Devolder het volgende:
Draak van een voorjaar. Alleen Dwars door Vlaanderen en Brabantse Pijl leverden zoals altijd. Gent - Wevelgem en De Amstel waren spannend tot op de streep, maar verre van een topshow.quote:Op zondag 21 april 2024 14:28 schreef Devolder het volgende:
Überhaupt, als je gebaat bent bij een harde koers kun je vanaf nu ook niet meer wachten. Het was vooral Israël dat net na de val ineens volle bak tempo ging maken.quote:Op zondag 21 april 2024 14:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Pogi zou wel gek zijn om deze dikke minuut nog prijs te (laten) geven. Wat-ie gelijk heeft.
Pidlul zit er pas net weer bij, waarom zou Ineos hem op grote achterstand gaan rijden?quote:Op zondag 21 april 2024 14:32 schreef Steven184 het volgende:
Ineos, Bora en Groupama ook niet slim. Die hadden natuurlijk gelijk mee moeten rijden.
Die moest van fiets wisselen, daarvoor zat hij al in de groep van Matje.quote:Op zondag 21 april 2024 14:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pidlul zit er pas net weer bij, waarom zou Ineos hem op grote achterstand gaan rijden?
INEOS heeft echter ook een Tourwinnaar in de eerste groep zitten.quote:Op zondag 21 april 2024 14:32 schreef Steven184 het volgende:
Ineos, Bora en Groupama ook niet slim. Die hadden natuurlijk gelijk mee moeten rijden.
Meer dan in Wollongong iigquote:
Ze zijn voor het donker wel binnen hoor.quote:Op zondag 21 april 2024 14:37 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hier m'n hele avond voor opgeofferd
Wat een anticlimax
Zekerquote:Op zondag 21 april 2024 14:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
INEOS heeft echter ook een Tourwinnaar in de eerste groep zitten.
Ploegleiding mag daar ook wel een rol in gaan spelen.quote:Op zondag 21 april 2024 14:38 schreef wimderon het volgende:
Fraudcock heeft het buskruit ook niet uitgevonden.
Ik woon in een andere tijdzone en ze komen binnen als ik ga slapen. Had anders wel wat leuks buiten de deur gedaanquote:Op zondag 21 april 2024 14:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze zijn voor het donker wel binnen hoor.
Devolder actie in de Nuyens editiequote:Op zondag 21 april 2024 14:40 schreef Fretwork het volgende:
Bij LSRF gehoord dat Pidcock een kutkind was op school, maar zo te zien was dat vooral vanwege beperkt intellect
Draaien in de groep, want hier verspillen ze enorm veel energie mee.quote:Op zondag 21 april 2024 14:42 schreef Funzel het volgende:
Iedereen kan hier wel Mauri en Pidcock uitlachen, maar wat wil je nou dan? Als ze niks proberen lukt het sowieso niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |