Neequote:Op zondag 21 april 2024 14:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oorzaak begon zo te zien wel bij die motor.
Joden en Moslims eensgezind tegen Mathieu, stuur hem naar de gazastrook en binnen een week is de oorlog enkel tegen Mathieu.quote:Op zondag 21 april 2024 14:16 schreef H.Vviv het volgende:
Israel en UAE waren wel al bezig met op kop aan het rijden.
Was al op korte tijd van 3 minuten naar 1 minuut teruggebracht. Ook zonder val hadden ze dat gedicht.quote:Op zondag 21 april 2024 14:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gat naar de kop was echt uit het niks gedicht anders
Kleding net weggedaan hè, daarna achter twee valpartijen. Verder echt goed op zn plek de hele tijd.quote:Op zondag 21 april 2024 14:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hou toch op, had hij maar vooraan moeten zitten ipv achteraan te gaan zitten lummelen.
Tuurlijk, eigen schuld dat je het risico neemtquote:Op zondag 21 april 2024 14:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hou toch op, had hij maar vooraan moeten zitten ipv achteraan te gaan zitten lummelen.
Dan doe we inderdaad gewoon alsof Israël niet vol aan koersen is sinds die valquote:Op zondag 21 april 2024 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Was al op korte tijd van 3 minuten naar 1 minuut teruggebracht. Ook zonder val hadden ze dat gedicht.
Nee, dat was gewoon de blindheid van Karrel die Bahrain in Israel zag. En net als UAE reed Israel al op kop voordat de opstopping plaatsvond.quote:
Knecht kan ook kleding wegbrengenquote:Op zondag 21 april 2024 14:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kleding net weggedaan hè, daarna achter twee valpartijen. Verder echt goed op zn plek de hele tijd.
Er wordt niet en masse in de remmen geknepen wanneer de publiekslieveling achterop raakt. Grof schandaal.quote:
Ja dat wel, maar heb je ooit beenstukken uit getrokken midden in het peloton?quote:
Voor kleding wegbrengen heb je normaal gesproken knechten.quote:Op zondag 21 april 2024 14:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kleding net weggedaan hè, daarna achter twee valpartijen. Verder echt goed op zn plek de hele tijd.
Of gooi je langs de kant aan een verzorger.quote:Op zondag 21 april 2024 14:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Voor kleding wegbrengen heb je normaal gesproken knechten.
Het moet ook uit he, jasje is nog wel te doen, maar zn beenstukken zijn miraculeus verdwenen sinds hij vooraan en achteraan zatquote:Op zondag 21 april 2024 14:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik verwacht een duel tussen Pogi en Steveyquote:Op zondag 21 april 2024 14:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Moet zeggen dat ik mij verbaas hoeveel lieden echt een duel hadden verwacht tussen MvdP en Pogi.
Beenstukken midden in het peloton uitdoen valt niet zo mee inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2024 14:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het moet ook uit he, jasje is nog wel te doen, maar zn beenstukken zijn miraculeus verdwenen sinds hij vooraan en achteraan zat
Hij deed het ook via z'n knechten.quote:Op zondag 21 april 2024 14:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Overgenomen van Mathieu van paar weken geledenquote:
Pogi zou wel gek zijn om deze dikke minuut nog prijs te (laten) geven. Wat-ie gelijk heeft.quote:
Of een gebroken pols.quote:Op zondag 21 april 2024 14:28 schreef Dutch_view het volgende:
Alleen een vat olijfolie vanaf een viaduct kan UAE nog afremmen
Voorlopig is het leuker dan normaal in LBL. Maar grote kans dat we weer naar een solo van 38 km gaan kijken.quote:Op zondag 21 april 2024 14:28 schreef Devolder het volgende:
In Tour of the Alps heb ik leukere koers gezien dan in de voorjaarsklassiekers
Te laat, dat hadden ze meteen moeten doen.quote:
Milaan - San Remo was zoals wel vaker.quote:Op zondag 21 april 2024 14:28 schreef Devolder het volgende:
Draak van een voorjaar. Alleen Dwars door Vlaanderen en Brabantse Pijl leverden zoals altijd. Gent - Wevelgem en De Amstel waren spannend tot op de streep, maar verre van een topshow.quote:Op zondag 21 april 2024 14:28 schreef Devolder het volgende:
Überhaupt, als je gebaat bent bij een harde koers kun je vanaf nu ook niet meer wachten. Het was vooral Israël dat net na de val ineens volle bak tempo ging maken.quote:Op zondag 21 april 2024 14:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Pogi zou wel gek zijn om deze dikke minuut nog prijs te (laten) geven. Wat-ie gelijk heeft.
Pidlul zit er pas net weer bij, waarom zou Ineos hem op grote achterstand gaan rijden?quote:Op zondag 21 april 2024 14:32 schreef Steven184 het volgende:
Ineos, Bora en Groupama ook niet slim. Die hadden natuurlijk gelijk mee moeten rijden.
Die moest van fiets wisselen, daarvoor zat hij al in de groep van Matje.quote:Op zondag 21 april 2024 14:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pidlul zit er pas net weer bij, waarom zou Ineos hem op grote achterstand gaan rijden?
INEOS heeft echter ook een Tourwinnaar in de eerste groep zitten.quote:Op zondag 21 april 2024 14:32 schreef Steven184 het volgende:
Ineos, Bora en Groupama ook niet slim. Die hadden natuurlijk gelijk mee moeten rijden.
Meer dan in Wollongong iigquote:
Ze zijn voor het donker wel binnen hoor.quote:Op zondag 21 april 2024 14:37 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hier m'n hele avond voor opgeofferd
Wat een anticlimax
Zekerquote:Op zondag 21 april 2024 14:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
INEOS heeft echter ook een Tourwinnaar in de eerste groep zitten.
Ploegleiding mag daar ook wel een rol in gaan spelen.quote:Op zondag 21 april 2024 14:38 schreef wimderon het volgende:
Fraudcock heeft het buskruit ook niet uitgevonden.
Ik woon in een andere tijdzone en ze komen binnen als ik ga slapen. Had anders wel wat leuks buiten de deur gedaanquote:Op zondag 21 april 2024 14:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze zijn voor het donker wel binnen hoor.
Devolder actie in de Nuyens editiequote:Op zondag 21 april 2024 14:40 schreef Fretwork het volgende:
Bij LSRF gehoord dat Pidcock een kutkind was op school, maar zo te zien was dat vooral vanwege beperkt intellect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |