En de minder bekende broer van Sytze.quote:Op zondag 21 april 2024 11:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ach Loïc Vliegen. De man van de domme ontsnappingen.
quote:Op zondag 21 april 2024 12:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Boogie hoefde voor hoogtestages niet naar het buitenland, gewoon even met de fiets naar de apotheek zijn broer.
Wie weet. Al liet hij woensdag zien dat hij toch iets meer in zijn mars heeft dan alleen plaatsnemen in de kansloze ontsnapping.quote:Op zondag 21 april 2024 13:04 schreef Halcon het volgende:
Leijnse heeft een contractje gekregen voor dit soort ontsnappingen?
Mooi zo'n extra klassieker buiten Parijs tegen Nicequote:
Ja, Waalse Pijl goed gereden inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2024 13:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wie weet. Al liet hij woensdag zien dat hij toch iets meer in zijn mars heeft dan alleen plaatsnemen in de kansloze ontsnapping.
Dat was echt een smerige aankomst waar je compleet naar de klote kon gaan.quote:Op zondag 21 april 2024 13:14 schreef AllesKaputt het volgende:
Sinds de finish niet meer in het aartslelijke Ans ligt, vind ik er niet veel meer aan.
Als een Vlamingquote:Op zondag 21 april 2024 13:19 schreef Chiappucci het volgende:
Bijzonder dat MVDP na al die jaren nog steeds de naam van zijn maatje Pogacar zo raar uitspreekt.
Het lijkt er niet op dat ze er veel aan gaan doen.quote:
Vond dat ook meer karakter hebben ja, maar qua wedstrijd is het op zich niet slechter geworden. Wat mij betreft een veel acceptabeler verandering dan die van de Ronde van Vlaanderen in de Ronde van Oudenaarde.quote:Op zondag 21 april 2024 13:14 schreef AllesKaputt het volgende:
Sinds de finish niet meer in het aartslelijke Ans ligt, vind ik er niet veel meer aan.
Ik heb daarbij ook nog eens een waardeloos geluid.quote:Op zondag 21 april 2024 13:27 schreef Funzel het volgende:
Wanneer gaan ze bij NOS eens snappen dat werkelijk niemand zit te wachten op een uitgebreide voorbeschouwing als de koers allang bezig is.
Ik hoor een robot.quote:Op zondag 21 april 2024 13:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb daarbij ook nog eens een waardeloos geluid.
Is dat via de tv ook zo?
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Boogerd drinkt niet, dus is hij een geheelonthouder.quote:Op zondag 21 april 2024 13:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel mooi dat Boogerd zich zo'n beetje elke koers uit zijn carriere nog kan herinneren.
Driemaal scheepsrechtquote:Op zondag 21 april 2024 14:09 schreef Toby56 het volgende:
Tweede valpartij en MvdP kan zijn hart ophalen... dat wordt jakkeren.
Israel ookquote:Op zondag 21 april 2024 14:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Bahrein trekt de gashendel open. Kindermepper heeft een probleem.
Oorzaak begon zo te zien wel bij die motor.quote:Op zondag 21 april 2024 14:10 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Nee, begon links aan de andere kant van de motor
Had er weinig mee van doen zo te zienquote:
Gewone voortzetting van alle andere grote koersen dus.quote:Op zondag 21 april 2024 14:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel een anti-climax als er überhaupt geen poging tot een duel gaat komen.
Verschil loopt ook wel wat terug.quote:Op zondag 21 april 2024 14:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bergop komen de auto's wel in zicht, misschien helpt dat straks nog een beetje
Ontzettend onhandig om achterin rond te blijven hangenquote:
Gat naar de kop was echt uit het niks gedicht andersquote:Op zondag 21 april 2024 14:16 schreef H.Vviv het volgende:
Israel en UAE waren wel al bezig met op kop aan het rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |