Het moet ook uit he, jasje is nog wel te doen, maar zn beenstukken zijn miraculeus verdwenen sinds hij vooraan en achteraan zatquote:Op zondag 21 april 2024 14:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Voor kleding wegbrengen heb je normaal gesproken knechten.
Ik verwacht een duel tussen Pogi en Steveyquote:Op zondag 21 april 2024 14:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Moet zeggen dat ik mij verbaas hoeveel lieden echt een duel hadden verwacht tussen MvdP en Pogi.
Beenstukken midden in het peloton uitdoen valt niet zo mee inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2024 14:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het moet ook uit he, jasje is nog wel te doen, maar zn beenstukken zijn miraculeus verdwenen sinds hij vooraan en achteraan zat
Hij deed het ook via z'n knechten.quote:Op zondag 21 april 2024 14:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Voor kleding wegbrengen heb je normaal gesproken knechten.
Overgenomen van Mathieu van paar weken geledenquote:
Pogi zou wel gek zijn om deze dikke minuut nog prijs te (laten) geven. Wat-ie gelijk heeft.quote:
Of een gebroken pols.quote:Op zondag 21 april 2024 14:28 schreef Dutch_view het volgende:
Alleen een vat olijfolie vanaf een viaduct kan UAE nog afremmen
Voorlopig is het leuker dan normaal in LBL. Maar grote kans dat we weer naar een solo van 38 km gaan kijken.quote:Op zondag 21 april 2024 14:28 schreef Devolder het volgende:
In Tour of the Alps heb ik leukere koers gezien dan in de voorjaarsklassiekers
Te laat, dat hadden ze meteen moeten doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |