Het lijkt erop dat in de hogere delen inderdaad sneeuw gaat vallen. Lichte nachtvorst en pas rond 12 uur boven de 3 graden in Bastogne.quote:Op vrijdag 19 april 2024 14:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
In de hogere delen vn de Ardennen in de octend kans op Sneeuw. Neige-Bastogne-Neige
Definitief einde tijdperkquote:Op vrijdag 19 april 2024 22:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overblijfsel van Catalunya of een beginnend probleem?
Ik zal het aan hem doorgeven.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
MvdP moet proberen te winnen, anders in het wiel van Pogacar blijven en winnen bij sprint-a-deux.
Hij moet winnen of anders winnen dus?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
MvdP moet proberen te winnen, anders in het wiel van Pogacar blijven en winnen bij sprint-a-deux.
Vrij wonderlijke redenering welquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:14 schreef Steven184 het volgende:
Het wensdenken op WF is echt fantastisch
“Als je het verhaal terugleest, dan zou je zeggen dat de Sloveen tweederde kans maakt om te winnen en Mathieu eenderde. Het is net iets meer geschikt voor Pogačar dan voor Van der Poel. Maar het is níet ongeschikt voor Mathieu. Daarom vind ik dat ze beiden een even grote kans hebben. En eigenlijk is dat al een heel goede kans voor Mathieu. Ik heb zeker goede hoop!”
quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:14 schreef Steven184 het volgende:
Het wensdenken op WF is echt fantastisch
“Als je het verhaal terugleest, dan zou je zeggen dat de Sloveen tweederde kans maakt om te winnen en Mathieu eenderde. Het is net iets meer geschikt voor Pogačar dan voor Van der Poel. Maar het is níet ongeschikt voor Mathieu. Daarom vind ik dat ze beiden een even grote kans hebben. En eigenlijk is dat al een heel goede kans voor Mathieu. Ik heb zeker goede hoop!”
En als dat niet lukt moet hij proberen te winnen!quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij moet winnen of anders winnen dus?
er is nog een derde optie, stel hij blijft achter Pogacar en iemand anders gaat ervandoor. Dan win je niet.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Leuk verhaal ditquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
er is nog een derde optie, stel hij blijft achter Pogacar en iemand anders gaat ervandoor. Dan win je niet.
Of gewoon wie er ook vandoor gaat, hem gewoon volgen, dan win je wel.
Je kunt ook kiezen om zelf ervandoor te gaan, zoals we hem wel vaker hebben zien doen, maar dat kost veel energie. Stel voor dat diegenen achter hem gaan samenwerken, al zijn ze met zijn drieën, dat win je echt niet, ook al ben je de beste op dat moment.
Eigenlijk stel je dus voor dat winnen toch wel het beste is wat ie kan doen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
er is nog een derde optie, stel hij blijft achter Pogacar en iemand anders gaat ervandoor. Dan win je niet.
Of gewoon wie er ook vandoor gaat, hem gewoon volgen, dan win je wel.
Je kunt ook kiezen om zelf ervandoor te gaan, zoals we hem wel vaker hebben zien doen, maar dat kost veel energie. Stel voor dat diegenen achter hem gaan samenwerken, al zijn ze met zijn drieën, dat win je echt niet, ook al ben je de beste op dat moment.
U23 ging er ook overheen dus dat zal wel loslopen lijkt me.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
De weg tussen Vielsalm en Grand Halleux is vanaf vorig week afgesloten voor herstelwerkzaamheden van schade door hoogwater (hoogwater van 2021)
Daarom nemen de renners (net als vorig jaar) de Mont le Soie
Nu zie ik op google maps al enkele dagen dat het dorp aan de voet van die klim ook afgesloten is.
Zou me niks verbazen als (Walen kennende) men straks tot de ontdekking komt dat die klim helemaal niet beklommen zou kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |