abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213247937
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 12:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Die 'onteigening' is het uitkopen van het boerenbedrijf voor luttele miljoenen plus blijft de boer gewoon eigenaar van dat land (mag alleen op die grond niet meer boeren). Hij mag zelfs ergens anders wel gewoon gaan boeren.
Ik begrijp niet wat het verband is de Nederlandse onteigening en de West Bank, of wat dat mij (of Nederland) hypocriet maakt.

Als er in het verleden in Nederland of ergens ter wereld misstanden hebben plaatsgevonden, ik denk dat je dit ook probeert aan te geven, dat zijn die gebeurtenissen niet acceptabel.
Wat jij omschrijft is een minnelijke overeenstemming / overeenkomst. Dat is de eerste stap in een mogelijke omgevingsplan voor de overheid. Als dat niet lukt: zullen ze gaan onteigening.

Een redelijke (en volledige) schadeloosstelling is het vaak evenmin. Vandaar het voorbeeld over de grondbepalingen: bouwgrond versus landbouwgrond versus zandgronden.

Dan het volgende punt over de gedwongen verplaatsingen (want dat zijn het dus h?) in Nederland, genitieerd door de overheid: een boer, in jouw voorbeeld, kan vanwege de nieuwe bepalingen in de Omgevingswet niet per definitie ergens anders "boeren" en hij is zijn familie grond kwijt. Dit maakt geen verschil met de juridische situatie in Cisjordani.

Oorlog maakt het alleen zichtbaar: oftewel het komt in jouw sociale-media feed terecht. Voor de Nederlandse opheffen kun je de Staatscourant raadplegen: genoeg mensen die zich enorm uitzichtloos voelen en in een hele juridische rompslomp terecht komen. Dat deze mensen van de Dorpstraat niet in jouw feed komen, begrijp ik dan ook een beetje uit jouw berichten.

Net zoals in Cisjordani, is deze situatie op mondiaal niveau aan de gang en in Nederland is het leed niet minder.

Dit zijn niet alleen boeren, maar ook mensen die hun familiehuis uit moeten voor onderandere natuurgebied, industrie, hoge woonbouw/wijken en dergelijke.

Dit is alleen de lijst met deze afgelopen week de eerste bepalingen, die ter inzage zijn gegeven door de Rijksoverheid (niet allen zijn dat)

Kijk gerust volgende week weer op deze pagina en zie de toevoegingen
.
pi_213247966
"sure thing, pops. We won't invade haifa"

-israelis

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 18 april 2024 @ 13:21:01 #183
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_213247996
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2024 13:17 schreef egayalS het volgende:
"sure thing, pops. We won't invade haifa"

-israelis

[ x ]
Dat jij je hier nog durft te vertonen.
  donderdag 18 april 2024 @ 13:54:42 #184
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_213248321
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 11:57 schreef VoMy het volgende:

[..]
Maar ze draagt een hoofddoek, dus het maakt niet uit dat Israel haar familie de dood in bombardeert!!

OT: Mooie foto. Tragisch beeld.
Verschrikkelijk beeld natuurlijk maar jou reactie slaat als een slappe lul op een drumstel.
pi_213248434
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 13:14 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Wat jij omschrijft is een minnelijke overeenstemming / overeenkomst. Dat is de eerste stap in een mogelijke omgevingsplan voor de overheid. Als dat niet lukt: zullen ze gaan onteigening.

Een redelijke (en volledige) schadeloosstelling is het vaak evenmin. Vandaar het voorbeeld over de grondbepalingen: bouwgrond versus landbouwgrond versus zandgronden.

Dan het volgende punt over de gedwongen verplaatsingen (want dat zijn het dus h?) in Nederland, genitieerd door de overheid: een boer, in jouw voorbeeld, kan vanwege de nieuwe bepalingen in de Omgevingswet niet per definitie ergens anders "boeren" en hij is zijn familie grond kwijt. Dit maakt geen verschil met de juridische situatie in Cisjordani.

Oorlog maakt het alleen zichtbaar: oftewel het komt in jouw sociale-media feed terecht. Voor de Nederlandse opheffen kun je de Staatscourant raadplegen: genoeg mensen die zich enorm uitzichtloos voelen en in een hele juridische rompslomp terecht komen. Dat deze mensen van de Dorpstraat niet in jouw feed komen, begrijp ik dan ook een beetje uit jouw berichten.

Net zoals in Cisjordani, is deze situatie op mondiaal niveau aan de gang en in Nederland is het leed niet minder.

Dit zijn niet alleen boeren, maar ook mensen die hun familiehuis uit moeten voor onderandere natuurgebied, industrie, hoge woonbouw/wijken en dergelijke.

Dit is alleen de lijst met deze afgelopen week de eerste bepalingen, die ter inzage zijn gegeven door de Rijksoverheid (niet allen zijn dat)

Kijk gerust volgende week weer op deze pagina en zie de toevoegingen
.
Je had het over onteigenen zonder compensatie. Wellicht kan dit theoretisch gebeuren, weet ik niet, over theoretische mogelijkheden die ooit in de toekomst kunnen gaan gebeuren daar kan ik niks mee. En zelfs als dat zo is, dan is dat gewoon schandalig en onrecht. Welke invloed heeft dat op wat er in de West Bank plaatsvindt? Hebben de ene boeren met rood haar minder rechten dan de andere boeren?

Van de zomer vertelde een vriend die bij een grote gemeente werkt hoe dat werkt met het uitkopen van boeren. Dat was ver voor het volgende artikel en is een andere gebeurtenis. In 't artikel wordt beschreven hoe een boer qua bedrijf uitgekocht wordt en daarna gewoon verder kan.
https://nos.nl/regio/brab(...)dere-plek-uitbreiden
pi_213248591
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 14:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Je had het over onteigenen zonder compensatie. Wellicht kan dit theoretisch gebeuren, weet ik niet, over theoretische mogelijkheden die ooit in de toekomst kunnen gaan gebeuren daar kan ik niks mee. En zelfs als dat zo is, dan is dat gewoon schandalig en onrecht. Welke invloed heeft dat op wat er in de West Bank plaatsvindt? Hebben de ene boeren met rood haar minder rechten dan de andere boeren?

Van de zomer vertelde een vriend die bij een grote gemeente werkt hoe dat werkt met het uitkopen van boeren. Dat was ver voor het volgende artikel en is een andere gebeurtenis. In 't artikel wordt beschreven hoe een boer qua bedrijf uitgekocht wordt en daarna gewoon verder kan.
https://nos.nl/regio/brab(...)dere-plek-uitbreiden
Dit is allemaal onder de regeling die de overheid heeft geboden als extra compensatie voor de boeren in Nederland, in een afgesloten tijdslot. Het is allemaal ter bevordering van die minnelijke overeenkomst - de overheid zegt niet te willen onteigenen en bied daarom een andere optie aan. Dat deze varkensboer misbruik maakt van, mijn inziens, slecht doordachte minnelijke bemiddeling (dat ook nog eens miljoenen kost) doet geen afbreuk aan de juridische benadering en keuzes.
Er zijn genoeg voorbeelden van boeren die dit niet willen en daardoor in de onteigeningsprocedure terecht komen.

Nu even los van die boeren (professie, geen uiterlijke discriminatie), even naar de huizen van Jan en alleman: laten we het meer on-topic brengen. Jouw vriend van de gemeente omschreef de regeling die in het leven is geroepen door het kabinet Rutte om de Omgevingswet ruimte te geven. Maar de onteigeningzaken gaan ook over huizen en gedwongen verplaatsingen (de Dorpstraat zoals ik aanhaalde)

Heb je de volledige definitie van onteigening en de procedure gelezen? Die is nogal ruim voor de Titel 2a - ten algemene nut... (Lees: ProRail in dit geval)

De mensen in het voorbeeld van de Dorpstraat te Hoorn (2009) en de mensen die nu voor de PHS-plan Amsterdam (klik gerust de zakelijke bepaling aan en de lijst van onteigende in deze zaak) onteigend worden van grond - hebben geen minnelijke bepaling gehad. 'het is nu eenmaal zo' en de Staatscourant legt vast wie er met bezwaar gekomen is. Dat zijn er meer dan je denkt.

Het zijn in alle gevallen afname van eigen grond en soms zelfs gedwongen verplaatsingen. Het is in mijn ogen selectieve verontwaardiging (van ook de Verenigde Naties) als dat in andere landen nu ook gebeurd maar door oorlog de resoluties de pan uit rijzen in Isral. Nogmaals, ze zullen er wel aan profiteren, hoe anders; is mijn gedachte.

Nu on-topic: als mensen in vrede samen moeten kunnen leven in een land, dat start dat ook in Cisjordani. Dan moeten alle partijen beseffen dat de enige weg is elkaar te ondersteunen in plaats van een speelbal te laten zijn van religieus-/politieke ideologie.

In Isral zijn overigens dus ook onteigeningzaken, want nogmaals - Isral is n van de landen in de wereld met het minste particuliere grondbezit. Dat maakt de zaak van "rechtmatigheid" enorm lastig en vaak gaan er rechtzaken van jaren overheen om de bepaling te maken van wie de grond nu werkelijk bezit.

Voorbeeld: als een persoon overlijdt in bepaalde gebieden in Isral, dan wordt de grond eerst van de Staat. Als zich dan niemand meld met de claim er bezit van te hebben (familie, bedrijf en dergelijke) dan blijft het van de Staat. De rechter bepaald hier over en kijkt naar verschillende overtuigingen van waarom iets bezit zou zijn of niet. Zoals je kan aanvoelen - nogal voor interpretatie vatbaar en werkt discriminatie in de hand! Ook voor Joodse eigenaren. Ook voor Arabische eigenaren - voor iedere Israli dus en in sommige gevallen ook van buiten-komaf..

Nederland doet dit ook: alleen dan met even anders. Zij heeft namelijk een wet gemaakt (<Jan. 2024 Onteigeningswet - >Jan. 2024 Omgevingswet) dat het voor 'het algemeen nut' ook kan worden ingezet - k nadat iemand weigerde tot een minnelijke overeenkomst - zoals die vriend van de gemeente van jou uitgelegd heeft.

Tot zo ver de verschillen in de wetgeving in Isral en Nederland als het gaat om beide het zelfde punt namelijk: samenleving en onteigening (plus gedwongen verplaatsing mt en znder schadeloosstelling)

Op de 'west-oever' is dit dus ook zo ontstaan. Er is gehandeld door de Verenigde Naties in het belang (corresponderende) naar het "algemene nut" en de resoluties hebben overduidelijk niet geholpen. Dat komt omdat het de selectieve procedure van onteigening is die in de juridische zin alleen maar burgerslachtoffers kent van de betrokkenen en niet werkelijk werkt ala een 'algemeen nut'. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Israeli_land_and_property_laws

Zo lees je nog eens de verhalen van 'gekocht land' in Isral - maar veel van die grond is k al niet meer in particulier bezit: wie spreken ze dan aan? De Staat. Maar die heeft een monopolie houding (net als in Nederland) en maakt haar eigen definities. Dit alles is de uitleg van mij van de overeenkomsten tussen Nederland en Isral qua impact op de samenleving en de juridische bepalingen. Onrecht dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door HannahVrede op 18-04-2024 14:47:23 ]
pi_213249847
quote:
Google ontslaat werknemers wegens protest tegen megagroot cloud-deal met Isral
https://nos.nl/collectie/(...)E-container-76911807

Google ontslaat 28 werknemers die deze week protesteerden tegen een grote dataopslag-deal tussen het bedrijf en de Isralische regering. De demonstraties vonden plaats bij Google-kantoren in New York en Californi.

De politie hield negen mensen aan tijdens een demonstratie georganiseerd door No Tech for Apartheid, meldt The Wall Street Journal. Sommige arrestanten hadden zich 10 uur lang gebarricadeerd binnen het kantoor van Google Cloud-topman Thomas Kurian. De demonstranten zeggen tegen de krant dat "Google meer geeft om een contract ter waarde van 1,2 miljard dollar met de genocidale Isralische regering en leger dan om zijn eigen werknemers".

De Google-top reageert in een interne mail aan alle werknemers dat de demonstraties een disruptieve en onveilige sfeer veroorzaken.
quote:
In Marokko is Abdul Rahman Zankad veroordeeld tot een gevangenisstraf van vijf jaar en een boete van 4700 euro, vanwege kritiek op Isral en het besluit van de regering in Rabat de banden met Isral te normaliseren. De aanklacht tegen hem betrof ophitserij en belediging van constitutionele instituten.

Zankad is lid van Al-Adl wa al-Ihsane (‘rechtvaardigheids- en goedertierendheid’). Dat is een verboden, maar stilzwijgend gedoogde islamistische beweging die achter de vele anti-Isralprotesten in Marokko schuilgaat. Demonstreren tegen Isral wordt toegestaan, maar kritiek op het Marokkaanse regeringsbeleid en daarmee op de koning, is een stap te ver.

https://niw.nl/celstraf-voor-israelkritiek/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 18 april 2024 @ 19:25:22 #188
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213251337
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 16:44 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Niet best, dat laatste. Ontslagen worden omdat je je werk niet uitvoert omdat je een niet-werkgerelateerd iets wilt uitdrukken vind ik n ding, het tweede is het onderdrukken van vrijheid van meningsuiting.
pi_213252779
Iedereen zit al maanden af te geven op het ICC dat ze niks van zich laten horen terwijl Israel al maanden wandaden pleegt in Gaza. Zou hilarisch zijn als opeens met deze actie komen _O-

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_213252999
Ik vind het jammer dat de domste van alle Isralische spokespersons ontslagen is ;(

Maar hij is gelukkig wel terug met zijn eigen "persconferentie" waar hij zijn eigen vragen beantwoordt *O*

"Israeli civilians spokespersons office" _O-

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_213253042
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 03:57 schreef sp3c het volgende:

[..]
Beetje onduidelijke rant en je geeft nog steeds niet echt een argument oid
_O- zegt kerel "maar expert!"

Zeg ik: "expert witte huis andere mening"
Dan is de rant onduidelijk dat dit beroep op expert totaal inhoudsloos is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_213253267
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:07 schreef egayalS het volgende:
Ik vind het jammer dat de domste van alle Isralische spokespersons ontslagen is ;(

Maar hij is gelukkig wel terug met zijn eigen "persconferentie" waar hij zijn eigen vragen beantwoordt *O*

"Israeli civilians spokespersons office" _O-
Vraag me altijd af of je deze teksten in de spiegel tegen jezelf aan het roepen bent.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 18 april 2024 @ 21:30:20 #193
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_213253339
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 19:25 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Niet best, dat laatste. Ontslagen worden omdat je je werk niet uitvoert omdat je een niet-werkgerelateerd iets wilt uitdrukken vind ik n ding, het tweede is het onderdrukken van vrijheid van meningsuiting.
Dat laatste is in wel meer landen niet toegestaan. Heb je nu eenmaal mee te dealen als ingezetene

Wel mooi contrast met de in best forse getalen demonstrerende/vlaggen zwaaiende Marokkanen hier in Nederland
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 18 april 2024 @ 21:35:49 #194
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213253435
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:30 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat laatste is in wel meer landen niet toegestaan. Heb je nu eenmaal mee te dealen als ingezetene
Wat het niet okay maakt. Om dat te doorbreken heb je juist meer tegengas nodig. Liever niet van radicale islamisten zoals in dit geval want die hebben op hun beurt ook een broertje dood aan vrijheden behalve die van hen, maar goed.
quote:
Wel mooi contrast met de in best forse getalen demonstrerende/vlaggen zwaaiende Marokkanen hier in Nederland
Ja, de ironie ontgaat mij niet. Ik denk niet dat je in Marokko hoeft te proberen spugend en "je kankermoeder" krijsend de politie tegemoet te treden.
  donderdag 18 april 2024 @ 21:45:16 #195
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_213253574
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Wat het niet okay maakt. Om dat te doorbreken heb je juist meer tegengas nodig. Liever niet van radicale islamisten zoals in dit geval want die hebben op hun beurt ook een broertje dood aan vrijheden behalve die van hen, maar goed.
[..]
Ja, de ironie ontgaat mij niet. Ik denk niet dat je in Marokko hoeft te proberen spugend en "je kankermoeder" krijsend de politie tegemoet te treden.
Ik weet niet of je daar tegengas moet bieden en het moet doorbreken. Het is geen westers land en onze normen en waarden zijn niet die van hen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 18 april 2024 @ 21:58:56 #196
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_213253753
quote:
De VS gebruikt vanavond zijn veto in de VN-Veiligheidsraad, waar gestemd wordt over een Palestijns VN-lidmaatschap. Volgens Washington voldoen de Palestijnse autoriteiten niet aan de criteria voor volwaardig lidmaatschap bij de Verenigde Naties. Dat zegt een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken in Washington.
Zorgwekkend dat hier een veto voor nodig is. Blijkbaar is de rest van de wereld knettergek geworden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 18 april 2024 @ 22:07:26 #197
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213253866
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:45 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik weet niet of je daar tegengas moet bieden en het moet doorbreken. Het is geen westers land en onze normen en waarden zijn niet die van hen
Mja, ik ben niet zo van het cultuurrelativisme
  donderdag 18 april 2024 @ 23:05:45 #198
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213254494
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator vrijdag 19 april 2024 @ 00:09:38 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213254809
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O- zegt kerel "maar expert!"

Zeg ik: "expert witte huis andere mening"
Dan is de rant onduidelijk dat dit beroep op expert totaal inhoudsloos is.
Ja maar

Expert witte huis welke mening?

En hoe maakt het deze niet nader genoemde generaals rijp voor het gesticht?

Wees nu toch eens duidelijk jongen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213254880
twitter

Prima. Demonstreren doe je maar in je eigen tijd.
pi_213255442
Over 100 arrested in Columbia U unrest as NYPD clears ‘Gaza solidarity encampment’
https://www.timesofisrael(...)lidarity-encampment/

twitter

twitter

twitter
pi_213255516
Iran aangevallen met drones
https://www.ad.nl/buitenl(...)ter-aanval~a477f88e/

Iran: "Er is maar een beetje schade. Een we willen benadrukken dat we geen nucleaire wapens aan het ontwikkelen zijn." ;)

-edit- Iran ontkent, ze lopen gewoon te prutsen met hun eigen luchtafweer

https://www.reuters.com/w(...)-reuters-2024-04-19/

[ Bericht 31% gewijzigd door Cuendillar op 19-04-2024 08:13:10 ]
Intolerant voor intolerantie
  vrijdag 19 april 2024 @ 08:13:39 #203
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213255554
twitter

Lijkt me inderdaad een goede zaak dat je weet waaraan je doneert. De organisaties die ik steun heb ik voor zover dat mogelijk is uitgepluisd maar ik vind dat onze regering hier zeker moeite voor mag doen om te transparantie te vergroten en dus geen rapporten moet weg proberen te moffelen omdat "reputatieschade" zwaarder zou wegen.
pi_213255790

[ Bericht 100% gewijzigd door Aether op 19-04-2024 08:38:07 ]
pi_213255880
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 08:13 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

Lijkt me inderdaad een goede zaak dat je weet waaraan je doneert. De organisaties die ik steun heb ik voor zover dat mogelijk is uitgepluisd maar ik vind dat onze regering hier zeker moeite voor mag doen om te transparantie te vergroten en dus geen rapporten moet weg proberen te moffelen omdat "reputatieschade" zwaarder zou wegen.
Drain the swamp. Die NGO spelen een zeer dubieuze rol in dit soort conflicten.
pi_213257993
quote:
Prachtige foto, even de beste jurk en hoofddoek uit de kast getrokken, mooi schoon ook, in het totaal naar vernieling geschoten gaza, een kind van 1m50 wat een 5 jarige moet voorstellen, het hoofd verborgen om de lach voor het maken van propaganda te verbergen. Nee dit is een mooie foto wat precies het beeld weergeeft hoe het gaat in gaza. Liegen, bedreigen en fake news verspreiden, pallywood in n foto gevangen en daarom ook de verdiende winner van de world press photo. Jammer dat we haar gezicht niet zien, dan hadden we snel vernomen dat deze moslimterrorist ook gijzelaars gevangen heeft gehouden in haar woning.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213258234
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 11:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Haal lekker je pro-genocide houding nog verder naar boven :')

Users hier beschuldigen van "pro-genocide" op basis van kritiek op een foto is een persoonlijke aanval en daar staat een ban voor, TR geplaatst.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213258372
Het mag niet schuren.
quote:
Extra maatregelen bij Nationale Herdenking op de Dam dit jaar
https://nos.nl/l/2517319

Bij de Nationale Dodenherdenking op 4 mei op de Dam in Amsterdam is dit jaar minder publiek welkom en alle bezoekers worden gefouilleerd. Dat hebben de burgemeester van Amsterdam en de politie samen besloten.

Aanleiding is de toegenomen spanning in de maatschappij en een grote actiebereidheid, zegt burgemeester Halsema. "Ik ga ervan uit dat het gerespecteerd zal worden. Voor alle Nederlanders is de Nationale Herdenking van grote symbolische betekenis en ik ga ervan uit dat niemand het in zijn hoofd zal halen dat te verstoren."
pi_213258459
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 11:48 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Users hier beschuldigen van "pro-genocide" op basis van kritiek op een foto is een persoonlijke aanval en daar staat een ban voor, TR geplaatst.
Owh en openlijk pro-genocide promoten op FOK! mag zeker wel :')
En alsof openlijk anderen aanvallen hier niet dood normaal is en daar doen mods helemaal niets mee :')

Als je ook maar enigszins niet pro-israel en dus pro-genocide bent dan word je hier constant aangevallen als antisemiet :')
pi_213258485
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 11:30 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Prachtige foto, even de beste jurk en hoofddoek uit de kast getrokken, mooi schoon ook, in het totaal naar vernieling geschoten gaza, een kind van 1m50 wat een 5 jarige moet voorstellen, het hoofd verborgen om de lach voor het maken van propaganda te verbergen. Nee dit is een mooie foto wat precies het beeld weergeeft hoe het gaat in gaza. Liegen, bedreigen en fake news verspreiden, pallywood in n foto gevangen en daarom ook de verdiende winner van de world press photo. Jammer dat we haar gezicht niet zien, dan hadden we snel vernomen dat deze moslimterrorist ook gijzelaars gevangen heeft gehouden in haar woning.
Ach ja joh toon je haat tegen moslims nog maar even meer......

Een kind van 1m50?
Kijk eens naar die foto en de tegels daarachter..... Dat zijn 3 a 4 tegels en dus nooit 1m50.
Daarnaast draagt die vrouw absoluut geen luxe kleding. Die vrouw kwam ook niet vanuit de luchtaanval, en dus is het niet gek dat ze niet overal onder zit. Ze kwam ergens anders vandaan naar die mortuarium....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')