quote:Op woensdag 17 april 2024 17:33 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Weet je? Ik heb helemaal geen zin om met jou te discussiëren.
Hier zonder paywall:quote:Op woensdag 17 april 2024 17:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]![]()
Ik post een tekst die beschrijft dat er grond geconfisqueerd wordt met de bron. Helaas is de bron premium, ik zou verwachten dat de tekst voldoende zou zijn, maar nee natuurlijk niet dat is helemaal niet goed.
Überhaupt al knap dat je de berichten van vorige maand niet meegekregen hebt, dat was best groot nieuws omdat Blinken iets in Israël heeft afgesproken en hij nog niet eens in de VS geland was of Smotrich kondigt de grootste inname in jaren aan.
Wat had ik moeten doen, vijf sites zoeken die niet premium zijn? En dan ga jij zo verongelijkt doen en de Mandy uithangen. Wtf
Tja, Joden op de Westelijke Jordaanoever. Dat mag natuurlijk niet van sommigen.quote:More than 40 percent of the West Bank is under the control of Israeli settlers, according to the Israel-based rights group B’Tselem, and more than half-a-million Jewish residents now live in the West Bank
Probeer dit soort rare claims eens te onderbouwen. Waarom zou zij een oorlogsmisdadiger zijn?quote:
Vertel wijsneus, je weet zoveel van de Iraanse militaire macht, wat hebben ze allemaal?quote:Op woensdag 17 april 2024 02:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die is niet zo moeilijk, die putten gewoon uit hun kennis
Ze weten wat Iran kon doen en ze weten wat Iran doet en kwamen op de relatief veilige conclusie dat het gelukkig wel meeviel allemaal
De stelling ... wijsneusquote:Op woensdag 17 april 2024 19:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vertel wijsneus, je weet zoveel van de Iraanse militaire macht, wat hebben ze allemaal?
En gedachtes lezen kan ook jij niet.
quote:Bibas's sons, Kfir and Ariel, are among the youngest Israelis still being held hostage by Hamas in Gaza. Kfir is just one year old. His brother is four years old.
Hamas has claimed that Shiri, Kfir, and Ariel have died, although an external party has not confirmed this, and false claims have been made in the past about the status of the hostages.
It is unclear if Yarden is still alive. Hamas published a video of him after they told him his wife and sons were dead. Hamas has made several such videos of hostages reading scripts given to them by Hamas.
https://m.jpost.com/israel-hamas-war/article-797609
Dat is niet het punt, het punt is dat de Westoever dé lont in het kruitvat is van de hele situatie doordat de Israëlische regering zichzelf in toenemende mate heeft verbonden met extremistische partijen die daar als een stel idioten de boel op scherp zetten en dat er daarnaast door de stijgende kosten van het levensonderhoud en woonlasten een groeiende groep Israëli's is die daar gaan wonen uit economische motieven waardoor er vraag is, en dus winst in aanbod creëren.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, Joden op de Westelijke Jordaanoever. Dat mag natuurlijk niet van sommigen.
Zo'n genocide ziet er nog verdomd relaxed uit...quote:Op woensdag 17 april 2024 20:39 schreef Aether het volgende:
Qatar PM says it may drop role as mediator in hostage talks
https://www.timesofisrael(...)or-in-hostage-talks/
[ x ]
Dit moet fake zijn de palies zijn zo lieve mensjesquote:Op woensdag 17 april 2024 20:08 schreef oblo het volgende:
Filmpje van de kidnapping van Yarden Bibas:
[ x ]
Dit is Yarden Bibas met zijn vrouw en kinderen:
[ afbeelding ]
[..]
Moet ik het allemaal op autoriteit gooien?quote:Op woensdag 17 april 2024 20:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
De stelling ... wijsneus
Is dat die generaals er itt jou wel wat vanaf weten dus vertel het ons maar, jij denkt het beter te weten
Beetje onduidelijke rant en je geeft nog steeds niet echt een argument oidquote:Op donderdag 18 april 2024 00:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Moet ik het allemaal op autoriteit gooien?
Dan zeg ik "witte huis"
Moet ik het op boeren verstand gooien?
Dan zeg ik: Tel al die voorwerpen eens op en hoeveel vernietiging potentieel die hebben en hoeveel moeite verscheidene landen niet hebben gedaan om dit conflict niet de moeder te laten escaleren.
Echt, de hersengymnastiek...
Maar als het gaat om een beeeetje zelf nadenken, is het argument "ik beroep me op autoriteiten" een tikje... Tjah.
Hordes mensen op dit forum ook die anderen de maat nemen dat anderen geen autoriteit zijn, zwijg dan zelf ook als je geen expert ben, zegmaar.
Surrealistische beelden.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:39 schreef Aether het volgende:
Qatar PM says it may drop role as mediator in hostage talks
https://www.timesofisrael(...)or-in-hostage-talks/
[ x ]
Wat staat ze daar te doen, protesteren tegen Hamas en beter bestuur eisen?quote:Op donderdag 18 april 2024 07:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Surrealistische beelden.
Hier zien we ze blij, gelukkig en volgewreten in de rij voor het strand staan
[ afbeelding ]
Edit. (dit zouden beelden van paar dagen geleden zijn)
Bibi heeft het daar over dat Israël het gehele gebied moet controleren vanwege het terreur. Dat is dus niet te vergelijken met met een oproep voor de genocide op alle aanwezige Joden, zoals de Palestijnse terroristen en veel van hun aanhangers doen.quote:
Het is een lul maar wel grappig dat hij het nu ook zo gebruikt.quote:
Ik had door dat het flauw (trollerig) van mij was om dat op die manier te posten want de context doet er toe. Die context is er ook als die andere (niet Hamas) die from the river to the sea zeggen of roepen.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bibi heeft het daar over dat Israël het gehele gebied moet controleren vanwege het terreur. Dat is dus niet te vergelijken met met een oproep voor de genocide op alle aanwezige Joden, zoals de Palestijnse terroristen en veel van hun aanhangers doen.
Ze zijn tegen Israel, dat is genoegquote:Op woensdag 17 april 2024 09:35 schreef Loverboii het volgende:
Blijft bespottelijk dat men Moslimregimes serieus neemt. Iran haalt vrouwen van de straat en sluit ze op als hun sluier wat verkeerd hangt.
In politieke bewoordingen maar wel heel duidelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |