abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213233000
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 22:51 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wie weet hoeveel slachtoffers van een Iraans kernwapen ze zo hebben bespaard..
Of misschien was hij wel ontploft bij het proefje in het gezicht van Khomeini.
Groot fan van User Wotte
pi_213233028
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 22:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
De terreurproxies zouden geen bestaansrecht hebben als er niet aan landjepik en stelselmatige vernedering werd gedaan.
Dat is niet de reden van de terreur (-proxies).

Het "landjepik" (gebeurt niet; je bedoel de settlements) en stelselmatige vernedering zijn het gevolg van de echte oorzaak: jodenhaat.
quote:
De laatste berichten van de West Bank meegekregen? Beelden van lachende kolonisten die Palestijnse woningen en auto's in de fik steken. Terreurproxies van Israel in dit geval.
De kolonisten zijn een probleem; maar ook zij zijn het gevolg van jodenhaat.

(Ze moeten nog steeds oprotten uit de Westelijke Jordaanoever.)
Intolerant voor intolerantie
pi_213233267
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 22:59 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Dat is niet de reden van de terreur (-proxies).

Het "landjepik" (gebeurt niet; je bedoel de settlements) en stelselmatige vernedering zijn het gevolg van de echte oorzaak: jodenhaat.
Wanneer denk jij dat die kolonisten begonnen zijn?

Daarnaast. Landjepik gebeurt wel degelijk. Je kan die berichten de laatste maanden toch echt niet allemaal gemist hebben. Je haalt een Howardje uit

Vorige maand
Israel's far-right finance minister, Bezalel Smotrich, announced the seizure of 10 square kilometers (3.8 square miles) of Palestinian territory
https://www.washingtonpos(...)ement-blinken-visit/

Je kan zeggen dat de west bank sinds 1967 van Isral is dus er kan van de oorspronkelijke bewoners niks afgepakt worden, dat is een ander en helder statement dan dat 'landjepik bestaat niet' gelul
  Moderator woensdag 17 april 2024 @ 00:21:21 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213233415
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 22:51 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wie weet hoeveel slachtoffers van een Iraans kernwapen ze zo hebben bespaard..
Feitelijk niemand

Nu weten we niet 100% zeker Isral daar achter zit maar de link tussen Iran en Hamas is ook niet 100% duidelijk

Die actie bij het consulaat was echter duidelijk met open vizier Isral vs Iran en dat is dan idd duidelijk een escalatie van de vijandighededen en Iran is doe ladder dus logischerwijs wat verder opgeklommen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213233425
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 17:41 schreef sp3c het volgende:

[..]
Niets

Die hebben er gewoon verstand van
_O-
Mijn hemel, ze zouden een studie moeten doen naar waar men hun gedachtes vandaan tovert.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_213233432
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 22:41 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Precies. Daarom veroordeel ik de ingang van Rusland in Oekrane en ook die van Amerika in Irak. Dit is een stuk complexer. Aangezien Isral ook duidelijk buiten de lijntjes heeft gekleurd.
tegen iran? geen enkele reden, behalve islam.
  Moderator woensdag 17 april 2024 @ 02:22:09 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213233569
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 00:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O-
Mijn hemel, ze zouden een studie moeten doen naar waar men hun gedachtes vandaan tovert.
Die is niet zo moeilijk, die putten gewoon uit hun kennis

Ze weten wat Iran kon doen en ze weten wat Iran doet en kwamen op de relatief veilige conclusie dat het gelukkig wel meeviel allemaal
pi_213233726
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 23:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Daarnaast. Landjepik gebeurt wel degelijk. Je kan die berichten de laatste maanden toch echt niet allemaal gemist hebben. Je haalt een Howardje uit
Goeie belediging wel. :Y

Ik kan HowardRoark eigenlijk zelden op iets fouts betrappen.
quote:
Vorige maand
Israel's far-right finance minister, Bezalel Smotrich, announced the seizure of 10 square kilometers (3.8 square miles) of Palestinian territory

Je kan zeggen dat de west bank sinds 1967 van Isral is dus er kan van de oorspronkelijke bewoners niks afgepakt worden, dat is een ander en helder statement dan dat 'landjepik bestaat niet' gelul
Dat is een paywall-artikel, helaas. Heb je een andere bron?

Overigens is de Westoever niet van Isral en ben ik gewoon tegenstander van het kolonisatiebeleid.
pi_213233865
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 06:36 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Goeie belediging wel. :Y

Ik kan HowardRoark eigenlijk zelden op iets fouts betrappen.
[..]
Dat is een paywall-artikel, helaas. Heb je een andere bron?

Overigens is de Westoever niet van Isral en ben ik gewoon tegenstander van het kolonisatiebeleid.
Die vingers in de oren en doen alsof je het niet hoort is een bijzonder nare tactiek.
Hier tig bronnen, een Google zoekopdracht, het was tijdens het bezoek van Blinken en als je niet weet wie dat is dan die informatie gewoon parkeren

Vraag. Wanneer zijn volgens jou kolonisten begonnen?
  Moderator woensdag 17 april 2024 @ 07:34:20 #110
138438 crew  Pizzakoppo
pi_213233887
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 13:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik noem het zoals ik wil. Of krijg je nu kosher-tranen?
Laat dit soort opmerkingen aub achterwege in het vervolg.
  woensdag 17 april 2024 @ 08:57:33 #111
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213234433
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 22:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Hun mensen in Syrie opblazen.

Als Iran ergens in Nederland een Israelisch instituut opblaast, dan is een actie vanuit Israel richting Iran evengoed gerechtvaardigd.

Wat maakt dat Israel een soeverein land als Syrie aanvalt?
Iran & Co. blaast al jaren dingen van Isral in het buitenland op. In Zuid-Amerika lopen een aantal rellen wat dat betreft.
pi_213234687
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 08:57 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Iran & Co. blaast al jaren dingen van Isral in het buitenland op. In Zuid-Amerika lopen een aantal rellen wat dat betreft.
In die zin niets anders dan het vernielen van de West Bank bijvoorbeeld. Nogmaals: de kolonisten zijn de terreurproxies van Isral.
Allah Al Watan Al Malik
pi_213234711
Blijft bespottelijk dat men Moslimregimes serieus neemt. Iran haalt vrouwen van de straat en sluit ze op als hun sluier wat verkeerd hangt.
pi_213234737
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 09:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
In die zin niets anders dan het vernielen van de West Bank bijvoorbeeld. Nogmaals: de kolonisten zijn de terreurproxies van Isral.
Dit is geen goede vergelijking want Iran heeft niks met de west bank te maken.
pi_213234746
Opmerkelijk dat je altijd de term far right hoort over bepaalde politici in Isral.

Hoe typeren ze dan de politici in Palestina en Iran? Dat moet dan wel mega ultra far right zijn.
pi_213237645
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 09:42 schreef Homey het volgende:
Opmerkelijk dat je altijd de term far right hoort over bepaalde politici in Isral.

Hoe typeren ze dan de politici in Palestina en Iran? Dat moet dan wel mega ultra far right zijn.
Nee hoor, ze verschillen weinig van elkaar. Alleen de religie is anders. Als ze van precies dezelfde religie waren geweest waren het dikke maten geweest. Een kleine afwijking qua religie (bijv. Sunni vs Shia) kan figuren met in essentie dezelfde denkbeelden al tegen elkaar opzetten.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_213237898
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 14:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Nee hoor, ze verschillen weinig van elkaar. Alleen de religie is anders. Als ze van precies dezelfde religie waren geweest waren het dikke maten geweest. Een kleine afwijking qua religie (bijv. Sunni vs Shia) kan figuren met in essentie dezelfde denkbeelden al tegen elkaar opzetten.
Als dat zo is, waarom lees je nooit typeringen als nationalistisch of extreem-rechts als het gaat om Iraanse of Palestijnse politici?

Want feitelijk zijn ze ultra-nationalistisch en extreem-rechts.
  woensdag 17 april 2024 @ 15:04:15 #118
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213238044
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 23:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Vorige maand

De Westelijke Jordaanoever is sinds 1967 betwist grondgebied. Daarom is het ook raar om over 'landjepik' te spreken. Zoals bekend was dit gebied lange tijd in het bezit van Jordani, dit is toen eigenlijk nooit geproblematiseerd.

Dat doet de vraag opwekken wat er na 1967 is veranderd, dat het wel ineens als een groot vermeend probleem wordt gezien dat Isral nu zeggenschap heeft over delen van de Westelijke Jordaanoever.
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 07:29 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Die vingers in de oren en doen alsof je het niet hoort is een bijzonder nare tactiek.
Hier tig bronnen, een Google zoekopdracht, het was tijdens het bezoek van Blinken en als je niet weet wie dat is dan die informatie gewoon parkeren

Als je de aanwezigheid van Joden op de Westelijke Jordaanoever als 'kolonisatie' zou willen omschrijven dan is dat al eeuwen aan de gang. Er zijn namelijk al heel lang Joodse nederzettingen daar. Gush Etzion bijvoorbeeld, daar woonden in de jaren 20 van de vorige eeuw al Jemenitische Joden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213238176
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2024 15:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De Westelijke Jordaanoever is sinds 1967 betwist grondgebied. Daarom is het ook raar om over 'landjepik' te spreken. Zoals bekend was dit gebied lange tijd in het bezit van Jordani, dit is toen eigenlijk nooit geproblematiseerd.

Dat doet de vraag opwekken wat er na 1967 is veranderd, dat het wel ineens als een groot vermeend probleem wordt gezien dat Isral nu zeggenschap heeft over delen van de Westelijke Jordaanoever.
Als de Palestijnse Autoriteit stukjes grond van gebied C confisqueert dan is dat toch gewoon landjepik?

Edit: je reageerde op mijn vraag aan cuendillar. Ik heb jouw inhoudelijk reactie op mijn vraag weggehaald want cuendillar geeft aan dat het koloniseren een gevolg van Jodenhaat is en dat lijkt me niet te kloppen verdediging.

[ Bericht 5% gewijzigd door opgebaarde op 17-04-2024 15:32:03 ]
  woensdag 17 april 2024 @ 15:35:22 #120
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213238346
Nee, de hele Westelijke Jordaanoever is betwist gebied, dus ook gebied C.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213238555
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 14:53 schreef Homey het volgende:

[..]
Als dat zo is, waarom lees je nooit typeringen als nationalistisch of extreem-rechts als het gaat om Iraanse of Palestijnse politici?

Want feitelijk zijn ze ultra-nationalistisch en extreem-rechts.
Fundamentalistisch wordt vaak gebruikt want dat omschrijft het religieuze aspect wat beter. Ultra-nationalistisch en extreemrechts hebben niet per se dat religieuze aspect.

De machthebbers in Iran en Gaza hebben meer weg van een SGP (maar dan met alle macht in handen), dan dat ze weg hebben van de PVV. De SGP is dan ook beter te omschrijven als fundamentalistisch en de PVV meer als ultra-nationalistisch en extreemrechts (op papier, als men alle macht in handen zou hebben).
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_213238850
Hamas leader Haniyeh to visit Turkey for talks with Erdogan
https://www.timesofisrael(...)-talks-with-erdogan/

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 17 april 2024 @ 16:38:06 #123
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213239106
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 15:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Fundamentalistisch wordt vaak gebruikt want dat omschrijft het religieuze aspect wat beter. Ultra-nationalistisch en extreemrechts hebben niet per se dat religieuze aspect.

De machthebbers in Iran en Gaza hebben meer weg van een SGP (maar dan met alle macht in handen), dan dat ze weg hebben van de PVV. De SGP is dan ook beter te omschrijven als fundamentalistisch en de PVV meer als ultra-nationalistisch en extreemrechts (op papier, als men alle macht in handen zou hebben).
Het lijkt mij niet dat als de SGP hier alle macht in handen zou hebben, vrouwen gestenigd zouden worden, homo's van daken worden gegooid en politieke tegenstanders aan hun haren achter een motorfiets door de straten gesleept. Wat er zich in Iran en Gaza afspeelt (en trouwens in veel meer Islamtische landen) is dus op geen enkele manier te vergelijken met een SGP.

En tevens klopt ook je verder redenering niet. Voornamelijk in Gaza, maar ook in Iran, zijn de machtshebbers zowel religieus fundamentalistisch als zeer nationalistisch. Zo speelt Palestijns nationalisme een grote rol in de ideologie van Hamas.
pi_213239738
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 07:29 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Weet je? Ik heb helemaal geen zin om met jou te discussiren. :W
  woensdag 17 april 2024 @ 17:43:38 #125
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213239851
Het blijft vooral opmerkelijk dat mensen zo snel zijn gevallen voor die narratieven over het 'koloniseren' van gebieden.
pi_213239962
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 17:33 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Weet je? Ik heb helemaal geen zin om met jou te discussiren. :W
:')
Ik post een tekst die beschrijft dat er grond geconfisqueerd wordt met de bron. Helaas is de bron premium, ik zou verwachten dat de tekst voldoende zou zijn, maar nee natuurlijk niet dat is helemaal niet goed.

berhaupt al knap dat je de berichten van vorige maand niet meegekregen hebt, dat was best groot nieuws omdat Blinken iets in Isral heeft afgesproken en hij nog niet eens in de VS geland was of Smotrich kondigt de grootste inname in jaren aan.

Wat had ik moeten doen, vijf sites zoeken die niet premium zijn? En dan ga jij zo verongelijkt doen en de Mandy uithangen. Wtf :')
pi_213240169
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 17:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik post een tekst die beschrijft dat er grond geconfisqueerd wordt met de bron. Helaas is de bron premium, ik zou verwachten dat de tekst voldoende zou zijn, maar nee natuurlijk niet dat is helemaal niet goed.

berhaupt al knap dat je de berichten van vorige maand niet meegekregen hebt, dat was best groot nieuws omdat Blinken iets in Isral heeft afgesproken en hij nog niet eens in de VS geland was of Smotrich kondigt de grootste inname in jaren aan.

Wat had ik moeten doen, vijf sites zoeken die niet premium zijn? En dan ga jij zo verongelijkt doen en de Mandy uithangen. Wtf :')
Hier zonder paywall:

Israel announces largest West Bank land seizure since 1993 during Blinken visit
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 17 april 2024 @ 18:23:25 #128
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213240296
quote:
More than 40 percent of the West Bank is under the control of Israeli settlers, according to the Israel-based rights group B’Tselem, and more than half-a-million Jewish residents now live in the West Bank
Tja, Joden op de Westelijke Jordaanoever. Dat mag natuurlijk niet van sommigen.
pi_213240359
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 17 april 2024 @ 18:34:38 #130
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213240386
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2024 18:30 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Probeer dit soort rare claims eens te onderbouwen. Waarom zou zij een oorlogsmisdadiger zijn?
pi_213240389
Iemand vroeg naar bronnen over zionisten die landje pik plegen.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_213241313
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 02:22 schreef sp3c het volgende:

[..]
Die is niet zo moeilijk, die putten gewoon uit hun kennis

Ze weten wat Iran kon doen en ze weten wat Iran doet en kwamen op de relatief veilige conclusie dat het gelukkig wel meeviel allemaal
Vertel wijsneus, je weet zoveel van de Iraanse militaire macht, wat hebben ze allemaal?

En gedachtes lezen kan ook jij niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator woensdag 17 april 2024 @ 20:06:20 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213241587
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 19:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vertel wijsneus, je weet zoveel van de Iraanse militaire macht, wat hebben ze allemaal?

En gedachtes lezen kan ook jij niet.
De stelling ... wijsneus

Is dat die generaals er itt jou wel wat vanaf weten dus vertel het ons maar, jij denkt het beter te weten
pi_213241612
Filmpje van de kidnapping van Yarden Bibas:
twitter

Dit is Yarden Bibas met zijn vrouw en kinderen:

quote:
Bibas's sons, Kfir and Ariel, are among the youngest Israelis still being held hostage by Hamas in Gaza. Kfir is just one year old. His brother is four years old.

Hamas has claimed that Shiri, Kfir, and Ariel have died, although an external party has not confirmed this, and false claims have been made in the past about the status of the hostages.

It is unclear if Yarden is still alive. Hamas published a video of him after they told him his wife and sons were dead. Hamas has made several such videos of hostages reading scripts given to them by Hamas.
https://m.jpost.com/israel-hamas-war/article-797609

[ Bericht 55% gewijzigd door oblo op 17-04-2024 20:28:40 ]
pi_213242017
Qatar PM says it may drop role as mediator in hostage talks
https://www.timesofisrael(...)or-in-hostage-talks/
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 17 april 2024 @ 21:42:46 #136
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213242912
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2024 18:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, Joden op de Westelijke Jordaanoever. Dat mag natuurlijk niet van sommigen.
Dat is niet het punt, het punt is dat de Westoever d lont in het kruitvat is van de hele situatie doordat de Isralische regering zichzelf in toenemende mate heeft verbonden met extremistische partijen die daar als een stel idioten de boel op scherp zetten en dat er daarnaast door de stijgende kosten van het levensonderhoud en woonlasten een groeiende groep Israli's is die daar gaan wonen uit economische motieven waardoor er vraag is, en dus winst in aanbod creren.

De Palestijnse bewoners -de allergrootste groep want er wonen wel joden oorspronkelijk maar echt in heel beperkte mate in verhouding- zien zo hun leefgebied en levensonderhoud onder hun kont weggesloopt worden stukje bij beetje op oneerlijke wijze. Zelfs al zouden ze eerder geen probleem hebben gehad met joden, dan hadden ze dat vanzelf wel gekregen door deze praktijken.
  woensdag 17 april 2024 @ 21:43:44 #137
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213242925
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 20:39 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Zo'n genocide ziet er nog verdomd relaxed uit... :o
(Even ervan uitgaand dat dit inderdaad beelden van daar zijn en niet van de Costa del Sol ofzo).
  woensdag 17 april 2024 @ 22:09:04 #138
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_213243245
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 20:08 schreef oblo het volgende:
Filmpje van de kidnapping van Yarden Bibas:
[ x ]

Dit is Yarden Bibas met zijn vrouw en kinderen:
[ afbeelding ]
[..]

Dit moet fake zijn de palies zijn zo lieve mensjes
pi_213244484
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 20:06 schreef sp3c het volgende:

[..]
De stelling ... wijsneus

Is dat die generaals er itt jou wel wat vanaf weten dus vertel het ons maar, jij denkt het beter te weten
Moet ik het allemaal op autoriteit gooien?
Dan zeg ik "witte huis"

Moet ik het op boeren verstand gooien?
Dan zeg ik: Tel al die voorwerpen eens op en hoeveel vernietiging potentieel die hebben en hoeveel moeite verscheidene landen niet hebben gedaan om dit conflict niet de moeder te laten escaleren.

Echt, de hersengymnastiek...

Maar als het gaat om een beeeetje zelf nadenken, is het argument "ik beroep me op autoriteiten" een tikje... Tjah.
Hordes mensen op dit forum ook die anderen de maat nemen dat anderen geen autoriteit zijn, zwijg dan zelf ook als je geen expert ben, zegmaar.
  Moderator donderdag 18 april 2024 @ 03:57:48 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213244686
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 00:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Moet ik het allemaal op autoriteit gooien?
Dan zeg ik "witte huis"

Moet ik het op boeren verstand gooien?
Dan zeg ik: Tel al die voorwerpen eens op en hoeveel vernietiging potentieel die hebben en hoeveel moeite verscheidene landen niet hebben gedaan om dit conflict niet de moeder te laten escaleren.

Echt, de hersengymnastiek...

Maar als het gaat om een beeeetje zelf nadenken, is het argument "ik beroep me op autoriteiten" een tikje... Tjah.
Hordes mensen op dit forum ook die anderen de maat nemen dat anderen geen autoriteit zijn, zwijg dan zelf ook als je geen expert ben, zegmaar.
Beetje onduidelijke rant en je geeft nog steeds niet echt een argument oid
pi_213244995
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 20:39 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Surrealistische beelden.

Hier zien we ze blij, gelukkig en volgewreten in de rij voor het strand staan

Edit. (dit zouden beelden van paar dagen geleden zijn)

[ Bericht 2% gewijzigd door opgebaarde op 18-04-2024 07:38:15 ]
  donderdag 18 april 2024 @ 07:44:18 #142
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213245120
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 07:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Surrealistische beelden.

Hier zien we ze blij, gelukkig en volgewreten in de rij voor het strand staan
[ afbeelding ]
Edit. (dit zouden beelden van paar dagen geleden zijn)
Wat staat ze daar te doen, protesteren tegen Hamas en beter bestuur eisen?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 18 april 2024 @ 08:21:19 #143
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_213245293
Volgens mij hoeven we niet echt jaloers te zijn op of zo te 'spreken' over het menselijk leed daar :{
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 18 april 2024 @ 08:21:34 #144
131800 Tarado
cap de fusca
pi_213245294
twitter
pi_213245345
^^

twitter

twitter

[ Bericht 37% gewijzigd door opgebaarde op 18-04-2024 08:44:48 ]
  donderdag 18 april 2024 @ 09:28:16 #146
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213245824
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 08:34 schreef opgebaarde het volgende:
^^

[ x ]

[ x ]
Bibi heeft het daar over dat Isral het gehele gebied moet controleren vanwege het terreur. Dat is dus niet te vergelijken met met een oproep voor de genocide op alle aanwezige Joden, zoals de Palestijnse terroristen en veel van hun aanhangers doen.
pi_213245839
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 08:34 schreef opgebaarde het volgende:
^^

[ x ]

[ x ]
Het is een lul maar wel grappig dat hij het nu ook zo gebruikt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_213246136
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2024 09:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bibi heeft het daar over dat Isral het gehele gebied moet controleren vanwege het terreur. Dat is dus niet te vergelijken met met een oproep voor de genocide op alle aanwezige Joden, zoals de Palestijnse terroristen en veel van hun aanhangers doen.
Ik had door dat het flauw (trollerig) van mij was om dat op die manier te posten want de context doet er toe. Die context is er ook als die andere (niet Hamas) die from the river to the sea zeggen of roepen.

Onder Sharon en later Netanyahu is het politiek beleid om zoveel mogelijk land toe te voegen aan het territorium van voor 67. Er is een systematische campagne om het normale leven voor de Palestijn in de West Bank (en Gaza) onmogelijk te maken. Er is altijd een reden en vooral onder de noemer 'veiligheid'. De wens van Netanyahu om de West Bank en Gaza onder volledige controle van Isral te plaatsen (en dus doorgaan op de huidige weg met het omgaan van de Arabische bevolking daar) maakt zijn uitspraak 'from the river to the sea' bijzonder controversieel

[ Bericht 4% gewijzigd door opgebaarde op 18-04-2024 10:16:10 ]
  donderdag 18 april 2024 @ 10:14:44 #149
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213246186
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 09:35 schreef Loverboii het volgende:
Blijft bespottelijk dat men Moslimregimes serieus neemt. Iran haalt vrouwen van de straat en sluit ze op als hun sluier wat verkeerd hangt.
Ze zijn tegen Israel, dat is genoeg

'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 18 april 2024 @ 10:22:04 #150
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213246241
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 08:21 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
In politieke bewoordingen maar wel heel duidelijk.
Er is geen plek voor een zionistische staat want dat willen ze niet zien. Weg met de Joden uit Israel dus.

Geen streven naar vrede vanuit de palestijnen. Alleen streven naar de volledige inname van alle vermeende grondgebieden, dus vernietiging van de staat Israel.

Wie is hier nu slecht? Wie streeft hier nu vernietiging en genocide na?

Niet Israel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')