abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213255442
Over 100 arrested in Columbia U unrest as NYPD clears ‘Gaza solidarity encampment’
https://www.timesofisrael(...)lidarity-encampment/

twitter

twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213255516
Iran aangevallen met drones
https://www.ad.nl/buitenl(...)ter-aanval~a477f88e/

Iran: "Er is maar een beetje schade. Een we willen benadrukken dat we geen nucleaire wapens aan het ontwikkelen zijn." ;)

-edit- Iran ontkent, ze lopen gewoon te prutsen met hun eigen luchtafweer

https://www.reuters.com/w(...)-reuters-2024-04-19/

[ Bericht 31% gewijzigd door Cuendillar op 19-04-2024 08:13:10 ]
Intolerant voor intolerantie
  vrijdag 19 april 2024 @ 08:13:39 #203
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213255554
twitter

Lijkt me inderdaad een goede zaak dat je weet waaraan je doneert. De organisaties die ik steun heb ik voor zover dat mogelijk is uitgepluisd maar ik vind dat onze regering hier zeker moeite voor mag doen om te transparantie te vergroten en dus geen rapporten moet weg proberen te moffelen omdat "reputatieschade" zwaarder zou wegen.
pi_213255790

[ Bericht 100% gewijzigd door Aether op 19-04-2024 08:38:07 ]
pi_213255880
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 08:13 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

Lijkt me inderdaad een goede zaak dat je weet waaraan je doneert. De organisaties die ik steun heb ik voor zover dat mogelijk is uitgepluisd maar ik vind dat onze regering hier zeker moeite voor mag doen om te transparantie te vergroten en dus geen rapporten moet weg proberen te moffelen omdat "reputatieschade" zwaarder zou wegen.
Drain the swamp. Die NGO spelen een zeer dubieuze rol in dit soort conflicten.
pi_213257993
quote:
Prachtige foto, even de beste jurk en hoofddoek uit de kast getrokken, mooi schoon ook, in het totaal naar vernieling geschoten gaza, een kind van 1m50 wat een 5 jarige moet voorstellen, het hoofd verborgen om de lach voor het maken van propaganda te verbergen. Nee dit is een mooie foto wat precies het beeld weergeeft hoe het gaat in gaza. Liegen, bedreigen en fake news verspreiden, pallywood in één foto gevangen en daarom ook de verdiende winner van de world press photo. Jammer dat we haar gezicht niet zien, dan hadden we snel vernomen dat deze moslimterrorist ook gijzelaars gevangen heeft gehouden in haar woning.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213258234
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 11:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Haal lekker je pro-genocide houding nog verder naar boven :')

Users hier beschuldigen van "pro-genocide" op basis van kritiek op een foto is een persoonlijke aanval en daar staat een ban voor, TR geplaatst.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213258372
Het mag niet schuren.
quote:
Extra maatregelen bij Nationale Herdenking op de Dam dit jaar
https://nos.nl/l/2517319

Bij de Nationale Dodenherdenking op 4 mei op de Dam in Amsterdam is dit jaar minder publiek welkom en alle bezoekers worden gefouilleerd. Dat hebben de burgemeester van Amsterdam en de politie samen besloten.

Aanleiding is de toegenomen spanning in de maatschappij en een grote actiebereidheid, zegt burgemeester Halsema. "Ik ga ervan uit dat het gerespecteerd zal worden. Voor alle Nederlanders is de Nationale Herdenking van grote symbolische betekenis en ik ga ervan uit dat niemand het in zijn hoofd zal halen dat te verstoren."
pi_213258459
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 11:48 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Users hier beschuldigen van "pro-genocide" op basis van kritiek op een foto is een persoonlijke aanval en daar staat een ban voor, TR geplaatst.
Owh en openlijk pro-genocide promoten op FOK! mag zeker wel :')
En alsof openlijk anderen aanvallen hier niet dood normaal is en daar doen mods helemaal niets mee :')

Als je ook maar enigszins niet pro-israel en dus pro-genocide bent dan word je hier constant aangevallen als antisemiet :')
pi_213258485
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 11:30 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Prachtige foto, even de beste jurk en hoofddoek uit de kast getrokken, mooi schoon ook, in het totaal naar vernieling geschoten gaza, een kind van 1m50 wat een 5 jarige moet voorstellen, het hoofd verborgen om de lach voor het maken van propaganda te verbergen. Nee dit is een mooie foto wat precies het beeld weergeeft hoe het gaat in gaza. Liegen, bedreigen en fake news verspreiden, pallywood in één foto gevangen en daarom ook de verdiende winner van de world press photo. Jammer dat we haar gezicht niet zien, dan hadden we snel vernomen dat deze moslimterrorist ook gijzelaars gevangen heeft gehouden in haar woning.
Ach ja joh toon je haat tegen moslims nog maar even meer......

Een kind van 1m50?
Kijk eens naar die foto en de tegels daarachter..... Dat zijn 3 a 4 tegels en dus nooit 1m50.
Daarnaast draagt die vrouw absoluut geen luxe kleding. Die vrouw kwam ook niet vanuit de luchtaanval, en dus is het niet gek dat ze niet overal onder zit. Ze kwam ergens anders vandaan naar die mortuarium....
pi_213258531
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 12:09 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Owh en openlijk pro-genocide promoten op FOK! mag zeker wel :')
En alsof openlijk anderen aanvallen hier niet dood normaal is en daar doen mods helemaal niets mee :')

Als je ook maar enigszins niet pro-israel en dus pro-genocide bent dan word je hier constant aangevallen als antisemiet :')
Ik hoef niet beschuldigd te worden als een "pro-genocide" aanhanger omdat ik een foto gemaakt door een Palestijn in Palestina in twijfel trek na jarenlange pathologische leugens vanuit islamitische hoek zodra het gaat om de slachtofferrol.
pi_213258683
quote:

[..]
wtf
pi_213259395
quote:

[..]
Ik denk dat jij met een serieuze bron voor je nogal stevige bewering moet komen.

Tot die tijd beschouw ik je post als ziekelijke haat.
pi_213259441
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2024 12:02 schreef Aether het volgende:
Het mag niet schuren.
[..]

Slim van Halsema om het over alle Nederlanders te hebben :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213259454
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 13:28 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik denk dat jij met een serieuze bron voor je nogal stevige bewering moet komen.

Tot die tijd beschouw ik je post als ziekelijke haat.
Waarom moet ik met een serieuze bron komen, maar wordt een foto door een Palestijn, in een Palestijns gebeid wat bekend staat om hun leugenachtige propaganda voor waar aangenomen? Heb jij een bron die aantoont dat deze "fotograaf" niet betrokken was bij 7 oktober? Deze deze dame op de foto niet gijzelaars heeft vastgehouden? Dat het kind echt dood is? Dat het een kind van 5 is? Dat de vrouw echt de tante is? Dat de vrouw ook echt verdriet heeft? Allemaal zaken waar 0 bewijs voor is. Deze foto is gekozen om andere redenen, door volk wat zich ook in deze samenleving afzet tegen Israël en de Joden.

De ziekelijke haat komt van de mensen die zulke propaganda foto's voor feit aannemen, tevens de reden waarom deze foto "gewonnen" heeft. Nee niet de foto's van geslachte Joden of het leed in Israël, nee niet de foto's die nooit in het nieuws verschijnen van gebroken Europese families nadat ze hun dode kinderen van de straat hebben kunnen schrapen na een islamitische aanslag, nee een foto uit een gebied waar 3 op de 4 mensen een islamitische terroristische organisatie steunt die als enige wapen leugenachtige propaganda heeft en waarvan inmiddels ontelbare voorbeeld zijn getoond dat ze keer op keer gestaged worden, net zoals het vele leed wat Israël zogenaamd zou veroorzaken.

twitter

Er moet toch wel een zeer serieuze bron en bewijs komen voordat ik verhaaltjes uit een pathologische leugenachtige ideologie geloof.
  Forum Admin vrijdag 19 april 2024 @ 13:37:32 #216
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_213259465
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 13:20 schreef egayalS het volgende:
Waren mooie tijden de avond dat Biden zei dat hij beelden had gezien van de onthoofde baby's, dit topic ontplofte, ik kreeg mijn eerste ban omdat ik een video uit de jaren 90 had gedeeld over desinformatie, hoe ze in Amerika de politiek en de publieke opinie over hadden over gehaald voor de eerste golf oorlog, door een gefabriceerd verhaal over Iraakse soldaten die baby's uit couveuses haalden en vermoordden _O-

Net zo gefabriceerd als de 40 onthoofde baby's dat als doel had om de publieke opinie zo ver te krijgen om Israël te steunen voor wat ze van plan waren en wat ze uiteindelijk ook hebben gedaan.

Ook CNN in een reportage heeft de beelden getoond waar deze guy naar verwijst en ik hier maar niet zal delen.

[ x ]
Nee maat, de gehele aanval was voor veel mensen voldoende aanleiding om weg te kijken bij wat Israël van plan was. Dat mandaat hebben ze uitgemolken en is ook wel weer weg.

Ik snap niet zo goed waarom je steeds dit verhaal oprakelt en debunkt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin vrijdag 19 april 2024 @ 13:37:59 #217
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_213259472
quote:

[..]
Ga je schamen vent. Walgelijk.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 19 april 2024 @ 13:46:04 #218
424093 Catalunya.
República Catalana
pi_213259518
Karma pakt @Tekaschi wel weer met zijn schaamteloze haat.

Je moet doodongelukkig zijn in het echte leven wil je dat soort ziekelijke haat “normaal” vinden.
Estat Català | FCB | Visca Catalunya Independent!
pi_213259530
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213259579
als dit een aanvalletje van israel was, dan was het heel netjes en super klein. doen ze toch wat, beetje gericht op nucleaire installaties om te laten zien dat die de aandacht hebben.
misschien is het nu klaar dan.
  Moderator vrijdag 19 april 2024 @ 13:55:49 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213259595
quote:

[..]
You went full retard, man. Never go full retard.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 19 april 2024 @ 14:17:26 #222
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213259751
quote:

[..]
Dit laatste zou natuurlijk kunnen, een aantal Israëlische gijzelaars die zijn vrijgekomen hebben immers aangegeven dat zij bij Palestijnen thuis zijn vast vastgehouden of zelfs verhandeld aan leden van Hamas. Buiten dit om neem ik wel aan dat deze foto in kwestie verder gewoon echt is.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 13:37 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Waarom moet ik met een serieuze bron komen, maar wordt een foto door een Palestijn, in een Palestijns gebeid wat bekend staat om hun leugenachtige propaganda voor waar aangenomen? Heb jij een bron die aantoont dat deze "fotograaf" niet betrokken was bij 7 oktober? Deze deze dame op de foto niet gijzelaars heeft vastgehouden? Dat het kind echt dood is? Dat het een kind van 5 is? Dat de vrouw echt de tante is? Dat de vrouw ook echt verdriet heeft? Allemaal zaken waar 0 bewijs voor is. Deze foto is gekozen om andere redenen, door volk wat zich ook in deze samenleving afzet tegen Israël en de Joden.

De ziekelijke haat komt van de mensen die zulke propaganda foto's voor feit aannemen, tevens de reden waarom deze foto "gewonnen" heeft. Nee niet de foto's van geslachte Joden of het leed in Israël, nee niet de foto's die nooit in het nieuws verschijnen van gebroken Europese families nadat ze hun dode kinderen van de straat hebben kunnen schrapen na een islamitische aanslag, nee een foto uit een gebied waar 3 op de 4 mensen een islamitische terroristische organisatie steunt die als enige wapen leugenachtige propaganda heeft en waarvan inmiddels ontelbare voorbeeld zijn getoond dat ze keer op keer gestaged worden, net zoals het vele leed wat Israël zogenaamd zou veroorzaken.

[ x ]

Er moet toch wel een zeer serieuze bron en bewijs komen voordat ik verhaaltjes uit een pathologische leugenachtige ideologie geloof.
De reden hierachter is dat het in bepaalde Westerse kringen erg veel los weet te maken als men moslims in een vermeende staat van lijden ziet. Dit bevestigt namelijk de eigen vooringenomenheid over deze religieuze groep als een soort van eeuwige slachtoffers. Er vallen hier wel gelijkenissen te trekken met hoe er in deze kringen naar zwarte mensen wordt gekeken.

Joden daarentegen worden op een hele andere manier bekeken, dat zijn binnen het gedachtegoed van deze Westerlingen, min of meer de blanken van het Midden-Oosten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator vrijdag 19 april 2024 @ 14:34:05 #223
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213259872
Zijn jullie met zijn allen van de wagen gevallen of wat?
  vrijdag 19 april 2024 @ 15:10:54 #224
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213260146
Wellicht moet je je post even wat beter onderbouwen. Je komt nu tot twee keer toe met een quasi ad hominem aanzetten, alleen omdat je het klaarblijkelijk niet eens bent met wat er gepost wordt. Dat komt de discussie niet ten goede.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator vrijdag 19 april 2024 @ 15:17:42 #225
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213260177
Ik weet niet echt of ik het er mee eens ben, denk het niet maar het is zo debiel allemaal dat ik er niet eens over na wil denken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')