SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop nou niet op de Warriors, het zou wel eens een compleet nieuw trauma kunnen opleveren.quote:Op maandag 15 april 2024 23:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Erg benieuwd wat de redenen gaan zijn dat Jokic MVP en Wembanyama ROTY gaan winnen. Wat er dit jaar in OKC is gebeurd is ongekend, om met zo'n jong team de playoffs in te gaan, laat staan het winnen van de conference.
Gezien de verwachtingen en de uitkomst zou een sweep van MVP/ROTY/COTY awards niet misstaan denk ik zo. Nu maar laten zien in de play-offs dat ze het ook daar kunnenPelicans/Warriors/Kings zie ik wel zitten, Lakers een stuk minder.
Alle 4 kun je ook best verliezen, maar de Lakers liggen OKC totaal niet. Dus als ik dan toch zou mogen kiezen..quote:Op dinsdag 16 april 2024 01:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoop nou niet op de Warriors, het zou wel eens een compleet nieuw trauma kunnen opleveren.
Ja, snap ik wel, en Wembanyama is ook heel goed. Maar ik vind het wel een beetje onzin dat iemand die een nagenoeg onveranderd roster naar hetzelfde win percentage leidt als vorig jaar, en constant de bal in z’n handen heeft wat tot meer PPG leidt een ROTY award zou verdienen over iemand die een goed team getransformeerd heeft tot #1 in een krankzinnig sterke western conference.quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:45 schreef Omega het volgende:
ROY heeft toch echt minder met winst% te maken. Wemby meer dan terecht ROY. Chet een zeer goede tweede. COY kan niet anders dan naar OKC gaan al doen Wolves en Magic het ook beter dan verwacht. MVP blijft lastig. SGA zal zeker first team zijn.
Denver heeft hun alltime best record in de regular seizoen gematcht. Dan kan je bijna niet om Jokic heen met die stats.quote:Op maandag 15 april 2024 23:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Erg benieuwd wat de redenen gaan zijn dat Jokic MVP en Wembanyama ROTY gaan winnen. Wat er dit jaar in OKC is gebeurd is ongekend, om met zo'n jong team de playoffs in te gaan, laat staan het winnen van de conference.
Gezien de verwachtingen en de uitkomst zou een sweep van MVP/ROTY/COTY awards niet misstaan denk ik zo. Nu maar laten zien in de play-offs dat ze het ook daar kunnenPelicans/Warriors/Kings zie ik wel zitten, Lakers een stuk minder.
Gaat hem ook makkelijk winnen, en ook een fantastische speler. Voor het seizoen had Vegas Denver op 53 wins en OKC op 45 wins, dan zou je ook kunnen zeggen dat SGA met een supporting cast die lager ingeschat wordt, door de analytici,quote:Op dinsdag 16 april 2024 12:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denver heeft hun alltime best record in de regular seizoen gematcht. Dan kan je bijna niet om Jokic heen met die stats.
Klopt. En Dallas wint inderdaad 50 versus 38 vorig jaar. En dus ook weer playoffs. Normaal werkt dat positief voor de MVP-kansen…quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gaat hem ook makkelijk winnen, en ook een fantastische speler. Voor het seizoen had Vegas Denver op 53 wins en OKC op 45 wins, dan zou je ook kunnen zeggen dat SGA met een supporting cast die lager ingeschat wordt, door de analytici,
dan die van Jokic het toch ook vrij goed gedaan heeft. Ook 3-1 tegen Denver in het reguliere seizoen bijvoorbeeld.
Overigens had de MVP ook makkelijk naar Doncic kunnen gaan, maar ik vind het wel vreemd om te zien dat Jokic zo ver voorligt in de stemmen die openbaar gemaakt zijn. Vind eigenlijk dat Denver met al hun talent zelfs een beetje ondergepresteerd heeft, met als toppunt verliezen van Wemby en de Spurs op het moment dat het er toe doet en je de #1 seed veilig kunt stellen.
Zo effectief was dat, hilarisch.quote:
Die moet gewoon scheids worden , goudmijntje . Helemaal als ze Lakergames krijgen.quote:
Scott Foster genot. Dikke maatjes met Tim Donaghy en nog altijd een scheids in de leaguequote:Op woensdag 17 april 2024 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die moet gewoon scheids worden , goudmijntje . Helemaal als ze Lakergames krijgen.
MCL blessure blijkbaar, die is klaarquote:
Erg jammer. Andere spelers zoals gisteren White voor de Bulls en Batum bij de Sixers kunnen ook een mooie prestatie en entertainment neerzetten opeens maar uiteindelijk wil iedereen uiteraard het liefst de sterkste sterspelers van teams in actie zien en dan bepaald zien worden wie de beste is.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
MCL blessure blijkbaar, die is klaar
Gaat lekker zo, Zion geblesseerd, Butler geblesseerd, Giannis niet fit, KAT net terug, Kawhi niet fit.
The legend of Jimmy Buckets blijft groeienquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:39 schreef Hathor het volgende:
Van social media geplukt...
Jimmy Butler and Tyler Herro had to be separated on the Miami Heat team bus after last night's game against the 76ers:
Butler kept saying “9 for 27” and Herro reportedly threw a punch that did not connect. Butler then yelled “9 FOR 28!”
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:39 schreef Hathor het volgende:
Jimmy Butler and Tyler Herro had to be separated on the Miami Heat team bus after last night's game against the 76ers:
Butler kept saying “9 for 27” and Herro reportedly threw a punch that did not connect. Butler then yelled “9 FOR 28!”
![]()
![]()
Butlergod.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:39 schreef Hathor het volgende:
![]()
![]()
Alleen was Jimmy zelf 5/18 dus wie de wedstrijd had gekeken wist dat dit komt uit een dikke duim.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:39 schreef Hathor het volgende:
![]()
![]()
Zal best, maar ik vond het wel grappig.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen was Jimmy zelf 5/18 dus wie de wedstrijd had gekeken wist dat dit komt uit een dikke duim.
Veelzeggend dat GSW daar een pak slaag kreeg terwijl ze het moesten doen zonder Monk en Huerter.quote:Op zaterdag 20 april 2024 05:58 schreef 3rr0r het volgende:
Kings hadden beter de Warriors maar laten winnen
Die zijn blijkbaar nog slechterquote:Op zaterdag 20 april 2024 05:58 schreef 3rr0r het volgende:
Kings hadden beter de Warriors maar laten winnen
quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Veelzeggend dat GSW daar een pak slaag kreeg terwijl ze het moesten doen zonder Monk en Huerter.
Tegen de Warriors schoten de Kings iets van 50% van 3PT. Tegen de Pelicans slechts 25% ofzo, dat hakt erin bij de hoeveelheid schoten die men tegenwoordig neemt van 3PT. Nu kan je zeggen dat het missen komt door goede defense, maar meestal met de drietjes is het voornamelijk een kwestie van wel of geen off-night.quote:
Tegen de Warriors was het vooral dat ze Murray lekker warm-up 3tjes gaven waardoor die erna niet meer kon missen . Pelicans hebben bijvoorbeeld Jones en andere lange jongens die elk 3tje goed kunnen verdedigen terwijl de Warriors inderdaad een lamme Klay hebben , slapzak Wiggins (Bijelkaar 70 miljoen salarisgenot) en Curry die gewoon op was .quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Tegen de Warriors schoten de Kings iets van 50% van 3PT. Tegen de Pelicans slechts 25% ofzo, dat hakt erin bij de hoeveelheid schoten die men tegenwoordig neemt van 3PT. Nu kan je zeggen dat het missen komt door goede defense, maar meestal met de drietjes is het voornamelijk een kwestie van wel of geen off-night.
Afwezigheid Monk kan je wegstrepen tegen een Klay die er wel is maar niks bijdraagt. Huerter kan je wegstrepen tegen Wiggins die als een natte krant speelt.
Maar goed, het is me meer te doen om dat je niet wat langer kan genieten van bizarre Curry schoten in de play-ins/offs dit jaar.
Emotionele dwazen als commentaar doordrenkt met ESPN-sprookjespropaganda.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:54 schreef Zipportal het volgende:
Laatste twee nachtpotten zendt ESPN NIET uit. Turken zender.
Vaak zat er dan origineel commentaar onder.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Emotionele dwazen als commentaar doordrenkt met ESPN-sprookjespropaganda.
''WOOOOOOOOO''quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vaak zat er dan origineel commentaar onder.
Ja, mwah, dat heb ik totaal niet. Irritant figuur.quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Tegen de Warriors schoten de Kings iets van 50% van 3PT. Tegen de Pelicans slechts 25% ofzo, dat hakt erin bij de hoeveelheid schoten die men tegenwoordig neemt van 3PT. Nu kan je zeggen dat het missen komt door goede defense, maar meestal met de drietjes is het voornamelijk een kwestie van wel of geen off-night.
Afwezigheid Monk kan je wegstrepen tegen een Klay die er wel is maar niks bijdraagt. Huerter kan je wegstrepen tegen Wiggins die als een natte krant speelt.
Maar goed, het is me meer te doen om dat je niet wat langer kan genieten van bizarre Curry schoten in de play-ins/offs dit jaar.
Die andere is nog veel erger.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
OOOOOOOHHH OOOHHHH HATSAAAAA OOOH WAT LEKKER OOOH
Ook. Maar bedoelde eigenlijk die Luuk die af en toe zit.quote:
Eerste blunder alweer gehoord . Daniels is een PF met KAT en Gobert op het veldquote:
Die drollenvanger kan beter bij Viaplay blijven.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerste blunder alweer gehoord . Daniels is een PF met KAT en Gobert op het veld
Aids
Als ze straks in de serie eens niet zo lekker schieten van 3 gaat het anders zijn, net zoals toen Boston eruit gewipt werd vorige keer. Maar ja, met de lengte van Porzingis, Tatum en moeten double teamen blijven de wide open drietjes er wel zijn. Hebben ze Horford ook nog. Wordt geen sweep iig denk ik.quote:Op zondag 21 april 2024 20:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Heat fans die lekker enthousiast 'WE WANT BOSTON' liepen te schreeuwen.
89-57
Nu gaat het zonder Butler sowieso een lastig karwei worden, maar ik vond het wel grappig na die chants. Snap opzich wel dat ze het roepen, maar dat het dan direct in pot 1 zo backfired is ook weer zoietsquote:Op zondag 21 april 2024 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ze straks in de serie eens niet zo lekker schieten van 3 gaat het anders zijn, net zoals toen Boston eruit gewipt werd vorige keer. Maar ja, met de lengte van Porzingis, Tatum en moeten double teamen blijven de wide open drietjes er wel zijn. Hebben ze Horford ook nog. Wordt geen sweep iig denk ik.
Het is echt wel heel slecht.quote:
Voor een Clippers zonder Kawhi verwachtte ik het niet zo nee. Misschien gaat Kyrie nog los straks in het 4e kwart.quote:Op zondag 21 april 2024 22:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is echt wel heel slecht.
Wat blijft die Harden trouwens een vuile speler met zijn trucjes
Tegenwoordig heb ik vaak het idee dat ze de bal maar aan een (ster)speler geven en ' succes ermee, doe maar wat'. Geen geoefende play zodat iemand goed/redelijk vrij komt voor een schot maar leunen op een geniale actie van de sterspeler.quote:
Veel coaches tegenwoordig spelen niet eens echt een uitgedacht systeem zoals vroeger maar zijn nu meer motivators zoals Willie Green gisteren niet wetende dat Urkel zoiets niet aankan . De enige die nog echt iets kan bedenken is een hele oude man die al een jaar of 4 expres loopt te tanken.quote:Op maandag 22 april 2024 16:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik vaak het idee dat ze de bal maar aan een (ster)speler geven en ' succes ermee, doe maar wat'. Geen geoefende play zodat iemand goed/redelijk vrij komt voor een schot maar leunen op een geniale actie van de sterspeler.
Lekker duo hoorquote:
Chet had een mooie block en Shai met een smooth operator score erna toen ik dat zei.quote:Op maandag 22 april 2024 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lekker duo hoorJDub was de beste vannacht denk ik, ondanks dat Shai er weer 28 ingooit.
Pittig potje wel, 3-bal viel voor geen meter.
Ja die play was geweldig. Dat was het moment dat de wedstrijd won, mooie voortzetting van het reguliere seizoen.quote:Op maandag 22 april 2024 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Chet had een mooie block en Shai met een smooth operator score erna toen ik dat zei.
De belangrijkste 3 die niet viel was die van de tegenpartij op het eind![]()
Chet zal wel wat bont en blauw zijn straks door dat gebeuk van Valanciunas steeds in z'n borstkas.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 03:16 schreef Hathor het volgende:
Di Vincenzo is een grote meneer aan het worden in NYC.
Knap van Murray dat hij zich in het 4e kwart nog wist te herpakken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:33 schreef 3rr0r het volgende:
Wow, dit is zelfs zielig voor de Lakers na zo'n pot zo verliezen alsnog
quote:
Lag de misser ook nog aan de refs?quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]Onzin natuurlijk, was meer in-out the rim dan een brick van Lebron, die laatste poging 3punter. Veel beter had hij met die 14 sec. op de klok naar rechts gepasst of zelf de paint ingegaan. Maar ja..
Had het ze (Lakers) en hem (Lebron) wel gegund (en was terecht geweest), want leuke gasten. Jammert
Hij was letterlijk 'wide open', en had zelfs nog even de tijd om diep adem te halen. Als je dan als zelfbenoemde GOAT zo'n cruciaal schot mist, dan ben je gewoon af.quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]Onzin natuurlijk, was meer in-out the rim dan een brick van Lebron, die laatste poging 3punter. Veel beter had hij met die 14 sec. op de klok naar rechts gepasst of zelf de paint ingegaan. Maar ja..
Had het ze (Lakers) en hem (Lebron) wel gegund (en was terecht geweest), want leuke gasten. Jammert
Ik kan er eigenlijk wel van genieten. Als je ziet wat de Lakers allemaal mee hebben gekregen in het reguliere seizoen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er binnen de NBA smerige spelletjes worden gespeeld. Het aantal keren dat ze naar de vrije worplijn mochten bv stinkt aan alle kanten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:33 schreef 3rr0r het volgende:
Wow, dit is zelfs zielig voor de Lakers na zo'n pot zo verliezen alsnog
Wat een king is het ook als zelfs de scheidsen en roids hem niet kunnen reddenquote:
Ja net hij die zo slecht aan het schieten was inderdaad. Hij zei zelf al nadien dat z'n teammates hem aanmoedigden te blijven schieten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Knap van Murray dat hij zich in het 4e kwart nog wist te herpakken.
Die laatste driepuntspoging van Lebron was inderdaad een beetje dom en overmoedig. Wilde te graag de Curry dagger doen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:49 schreef sly-nl het volgende:
Haha, gewoon een vuistslag in die man z'n gezicht. Aard van het beestje alleen is het ook dat het een beetje in z'n bol is gaan zitten met zo'n broer, dat hij denkt dat hij dat soort dingen daar kan flikken.quote:
Laatst een goede analyse over die vrije worpen gezien op The Ringer en er blijkt eigenlijk niks abnormaal aan de hand te zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk wel van genieten. Als je ziet wat de Lakers allemaal mee hebben gekregen in het reguliere seizoen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er binnen de NBA smerige spelletjes worden gespeeld. Het aantal keren dat ze naar de vrije worplijn mochten bv stinkt aan alle kanten.
Tijd voor een stadionverbodje voor die 2. Zoveelste keer dat ze ergens bij betrokken zijn.quote:
Aard van het beestje.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha, gewoon een vuistslag in die man z'n gezicht. Aard van het beestje alleen is het ook dat het een beetje in z'n bol is gaan zitten met zo'n broer, dat hij denkt dat hij dat soort dingen daar kan flikken.
Haha, "dan ben je gewoon af".quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij was letterlijk 'wide open', en had zelfs nog even de tijd om diep adem te halen. Als je dan als zelfbenoemde GOAT zo'n cruciaal schot mist, dan ben je gewoon af.
quote:Op woensdag 24 april 2024 22:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, "dan ben je gewoon af".![]()
Nooit begrepen, die wat simpele mensen die een hekel hebben aan James terwijl er geen enkele reden kan zijn, behalve afgunst.
Een uiterst sociale en vriendelijke kerel, zelden gemeen gespeeld, beste speler ever i.m.o. En een goed voorbeeld als het gaat om altruïsme.
Ik weet verder niet wie je bent, maar vanaf dit moment ben je dood voor me.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nooit begrepen, die wat simpele mensen die een hekel hebben aan James terwijl er geen enkele reden kan zijn, behalve afgunst.
Een uiterst sociale en vriendelijke kerel, zelden gemeen gespeeld, beste speler ever i.m.o. En een goed voorbeeld als het gaat om altruïsme.
Een uiterst sociale en vriendelijke kerel, en dat kan jij beamen omdat je hem regelmatig ontmoet?quote:Op woensdag 24 april 2024 22:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
zijn ook allemaal nichten en neven van elkaar.quote:Op donderdag 25 april 2024 04:03 schreef 3rr0r het volgende:
Word je eruit gegooid als je dat witte t-shirt niet aandoet in het publiek in Oklahoma?
quote:Op donderdag 25 april 2024 00:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik weet verder niet wie je bent, maar vanaf dit moment ben je dood voor me.
Ze nemen je wel in beeld op de jumbotron, tot je hem aan doetquote:Op donderdag 25 april 2024 04:03 schreef 3rr0r het volgende:
Word je eruit gegooid als je dat witte t-shirt niet aandoet in het publiek in Oklahoma?
Schijnt ook weer behoorlijk smerig gespeeld te hebben? Robinson neer gehaald door aan z’n enkel te trekken lees ik? Tot niemands verbazing natuurlijk, blijft een vies en achterbaks mannetje.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:51 schreef 3rr0r het volgende:
Refs moeten Embiid & co kennelijk helpen vanavond. Aantal opvallend slechte calls in voordeel van de Sixers.
Ja het valt steeds zo op bij free throws, freaky.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:05 schreef Zwansen het volgende:
Embiid heeft dus Bell’s palsy, daarom zag z’n oog er zo gek uit.
Hij kan er wel 50 mee scoren.
Idioterie gewoon. Zo beschermd en geholpen, 50 punten knap hoor maar wel met een flinke * erachter. Green zal thuis ook wel denken, hmmm... some are more equal than others.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Schijnt ook weer behoorlijk smerig gespeeld te hebben? Robinson neer gehaald door aan z’n enkel te trekken lees ik? Tot niemands verbazing natuurlijk, blijft een vies en achterbaks mannetje.
Edit: net de beelden gezien, schorsen die vent. Hoe kun je hier in godsnaam niet voor het veld uitgestuurd worden. Als je ooit bewijs nodig hebt voor het beschermen van sterspelers heb je enkel dit voorbeeld nodig.
Dat de NBA zo'n laatste 2 minuten rapport uitbrengt en daarbij zegt dat iets een foul had moeten zijn, zegt natuurlijk niks over hoe er de rest van de wedstrijd is gefloten en wie daar eventueel de meeste gemiste of slechte calls had te verduren. En die overige 46 minuten bepalen net zo goed wie wint.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:55 schreef Omega het volgende:
Als er een team is dat is geholpen om een wedstrijd te winnen dan zijn het de Knicks wel. Zelfs de NBA heeft het toegegeven na afloop van game 2. Die foul toen Embiid op de grond lag, was wel erg smerig. Geluk dat het een flagrant 1 was, maar werd wel min of meer uitgelegd door die ref, maar had zeker een flagrant 2 kunnen misschien wel moeten zijn. Maar play offs zijn nog niet heel spannend dus wel beter dat de sixers hebben gewonnen
Ja...geen Giannis.quote:
In een jaar je beste verdediger wegdoen en Doc Rivers erbij halen. Vraag je er stiekem wel een beetje om.quote:
Zelfs zonder Giannis zou je hier een team van moeten kunnen maken die de Pacers verslaat imo.quote:
Ontslaan van de coach was echt lachwekkend, die deed het prima, maar als je hem dan weg doet haal dan in godsnaam geen Doc Rivers inderdaadquote:Op zaterdag 27 april 2024 00:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In een jaar je beste verdediger wegdoen en Doc Rivers erbij halen. Vraag je er stiekem wel een beetje om.
Jordan 2god maar totaal geen finesse .quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:50 schreef Hathor het volgende:
Dat wat die Edwards daar op het veld stond te doen zegt mij dat die gast een enorme asshole is. Prima speler verder, maar een vreselijke graflul.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:22 schreef Hathor het volgende:
De Suns hebben volgens mij al hun picks voor de komende 5 jaar opgegeven om dit team samen te stellen. Daar ben je dan lekker mee als je er straks in de eerste ronde meteen uitligt. Gaat nooit wat worden daar.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ x ]
En het mooiste is : Je kan hem niet meer traden want het staat in zijn contract lol
Edwards is een verschrikkelijk arrogant en vervelend mannetje. De NBA moet echt hopen dat hij niet ineens de beste speler van de league gaat worden, want dat talent heeft die denk ik, want hem moet je echt niet willen als gezicht van je merk.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:50 schreef Hathor het volgende:
Dat wat die Edwards daar op het veld stond te doen zegt mij dat die gast een enorme asshole is. Prima speler verder, maar een vreselijke graflul.
Alles beter dan die KKK Grand Wizard / bootwerker Jokic met z'n lelijke spel dat niet om aan te gluren is en het basketball en de NBA schaadt, in mijn optiekquote:Op zaterdag 27 april 2024 18:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Edwards is een verschrikkelijk arrogant en vervelend mannetje. De NBA moet echt hopen dat hij niet ineens de beste speler van de league gaat worden, want dat talent heeft die denk ik, want hem moet je echt niet willen als gezicht van je merk.
Nou nou nou, dan had Giannis wel gespeeld denk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Lame Time gaat van een organisatie met slechte medische staf naar een organisatie zelfs hun moeder van een brug gooit voor een marginale kans op een ringetje.
Zit jij hier nu Jokic voor racist uit te maken? Kun je dat even nader toelichten?quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles beter dan die KKK Grand Wizard / bootwerker Jokic met z'n lelijke spel dat niet om aan te gluren is en het basketball en de NBA schaadt, in mijn optiek
Franz heeft er zin in.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
25-5 run. Magic hebben zichzelf wat meer gevonden
Denk niet dat hij veel verschil kan maken tussen deze twee teams.quote:
Zoals hij de laatste tijd speelde zeker wel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Denk niet dat hij veel verschil kan maken tussen deze twee teams.
Als een plakvlieg op Ingram, kan nog net ademen die kerel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:51 schreef GotenSSJ het volgende:
De Dorture Chamber is weer in volle gang vannacht, die speelt echt een wereldpot tot nu toe.
Gaat met hem mee naar de WC en slaapt in hetzelfde bed vannacht denk ikquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als een plakvlieg op Ingram, kan nog net ademen die kerel.
Heeft nauwelijks punten vandaag maar z'n defensieve rol is vandaag des te belangrijker.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Chet is zo taffes goed, en maar blijven proberen te dunken over hem
Is wel vaker de 2de helft van het seizoen, denk dat die een beetje moe is eerlijk gezegd. Kan het niet echt meer opbrengen om aan allebei de kanten voluit te gaan, dan heb je er meer aan als hij 100% defensief geeft. SGA/JDub nemen de offensieve taken wel over.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft nauwelijks punten vandaag maar z'n defensieve rol is vandaag des te belangrijker.
Is vaak zo bij Miami. Is druk qua verkeer om bij dat stadion te komen en ook velen die bij de horeca blijven hangen, die niet zozeer die-hard basketbal fans zijn.quote:
Nummer 3 uiteindelijk, ze vonden drietje van Middleton en een floater van Haliburton indrukwekkender kennelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2024 04:19 schreef 3rr0r het volgende:
George iets te overmoedigDie komt op 1 in de top 5 plays.
Eensquote:Op zondag 28 april 2024 00:36 schreef 3rr0r het volgende:
Geil dansje van de Heat dancers. Compenseert een beetje voor het spel van Miami tot nu toe.
Opzich niet zo vreemd in de eerste ronde en er bij teams sterspelers missen. Tussen een nummer 4 en 5 verwacht je het dan weer niet zo maar zagen we het wel bij Cavs Magic en Mavs Clips..quote:Op zondag 28 april 2024 01:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Weer geen spannend potje he, lijken wel erg veel blow-outs tussen te zitten dit jaar.
Ja, opvallend veel. Had het deze match toch niet verwacht door de vorige pot (game 2 dus). Maar de Celtics zijn natuurlijk veel beter, ook al had Butler meegedaan.quote:Op zondag 28 april 2024 01:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Weer geen spannend potje he, lijken wel erg veel blow-outs tussen te zitten dit jaar.
Klopt, maar 24 punten oid achter bij half-time is ook weer zoiets..quote:Op zondag 28 april 2024 01:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, opvallend veel. Had het deze match toch niet verwacht door de vorige pot (game 2 dus). Maar de Celtics zijn natuurlijk veel beter, ook al had Butler meegedaan.
Er viel ook bijna niets goed bij de Heat. En bij de Celtics weer wel. Maar het blijft wel belachelijk veel.quote:Op zondag 28 april 2024 02:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, maar 24 punten oid achter bij half-time is ook weer zoiets..
Echt storend ja. Die Russell zou van een coach met een beetje verstand natuurlijk nooit een startpositie krijgen.quote:Op zondag 28 april 2024 03:07 schreef 3rr0r het volgende:
Nonchalante domme turnovers maken de Lakers
10 van de 10 teams vinden het wel best verder als ze 0-3 achterstaan .quote:Op zondag 28 april 2024 03:07 schreef 3rr0r het volgende:
Nonchalante domme turnovers maken de Lakers
Nee er is altijd zo iets als eer, want niemand wil belachelijk gemaakt worden met 'sweep'. Alleen als het geloof weg is, is het extra moeilijk natuurlijk. Voorlopig houden ze hun voorsprong deze keer in het 3e kwart.quote:Op zondag 28 april 2024 03:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
10 van de 10 teams vinden het wel best verder als ze 0-3 achterstaan .
En dan heb je nog deze guitige kerel als coach :
[ x ]
Nagenoeg onmogelijk, bij OKC lieten zien dat teams die 3-0 voorstonden 151-0 zijn in het winnen van series. Dan moet het wel echt heel bizar gaan lopen, en dan heeft de tegenstander ook nog Jokic.quote:Op zondag 28 april 2024 09:19 schreef Hathor het volgende:
Als de Lakers er nog een kunnen pakken, zou deze serie wel eens een hele bizarre wending kunnen krijgen.
Er had ook nog nooit een team de finals verloren nadat ze op 3-1 voor kwamen, weet je nog?quote:Op zondag 28 april 2024 12:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nagenoeg onmogelijk, bij OKC lieten zien dat teams die 3-0 voorstonden 151-0 zijn in het winnen van series. Dan moet het wel echt heel bizar gaan lopen, en dan heeft de tegenstander ook nog Jokic.
Gewoon thuis de oven inschuiven.quote:Op zondag 28 april 2024 09:19 schreef Hathor het volgende:
Als de Lakers er nog een kunnen pakken, zou deze serie wel eens een hele bizarre wending kunnen krijgen.
Tuurlijk, alles kanquote:Op zondag 28 april 2024 13:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er had ook nog nooit een team de finals verloren nadat ze op 3-1 voor kwamen, weet je nog?![]()
Een keer moet de eerste keer zijn.
Denk dat dan eerst Jokic en Murray tegen elkaar moeten botsen en voor de rest van de serie eruit liggen met een hersenschudding.quote:Op zondag 28 april 2024 09:19 schreef Hathor het volgende:
Middleton en Portis to the rescuequote:Op zondag 28 april 2024 19:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen Giannis en geen Lillard voor de Bucks. Die hebben een probleem.
Ik heb niet zo oplettend gekeken dat ik weet hoe ze tot stand kwamen, maar Embiid krijgt zo makkelijk fouls mee dat het niet zo heel vreemd is opzich. Hoewel 5 in 1 kwart alsnog veel is natuurlijk.quote:Op zondag 28 april 2024 20:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Hartenstein met 5 fouls in 1 kwart, ook knap.
Zit met een half oog te kijken, maar deze leken me niet erg discutabel.quote:Op zondag 28 april 2024 21:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb niet zo oplettend gekeken dat ik weet hoe ze tot stand kwamen, maar Embiid krijgt zo makkelijk fouls mee dat het niet zo heel vreemd is opzich. Hoewel 5 in 1 kwart alsnog veel is natuurlijk.
Deze was iets te duidelijk, als het Hartenstein was die 1 cm dichterbij stond dan wel.quote:Op zondag 28 april 2024 21:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Viel me mee dat Embiid geen FTs kreeg.
Ook geen idee wat er met het Philly publiek aan de hand is, maar ik heb het idee dat de helft van de arena voor de Knicks isquote:Op zondag 28 april 2024 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deze was iets te duidelijk, als het Hartenstein was die 1 cm dichterbij stond dan wel.
Mensen met geld uit NY, die kopen flink wat kaartjes dichtbij het veld. En de producer brengt de plukjes regelmatig in beeld.quote:Op zondag 28 april 2024 21:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook geen idee wat er met het Philly publiek aan de hand is, maar ik heb het idee dat de helft van de arena voor de Knicks is
Morgen wel weer een aankondiging dat zijn meniscus weer verrot is en dat die een half jaar moet revalideren.quote:Op zondag 28 april 2024 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
Moet Kawhi nog weer bijkomen van de halve wedstrijd die hij vorige keer speelde?
Oh, OUT TODAY staat er nu, knee
Wel een steal gepakt waar Mann te weinig mee deed.quote:Op zondag 28 april 2024 22:52 schreef 3rr0r het volgende:
Westbrook kwam even 5 dingen achter elkaar verkeerd doen
Oke jammer geen streakquote:Op zondag 28 april 2024 22:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wel een steal gepakt waar Mann te weinig mee deed.
Ging ook vaak genoeg mis in OKC hoor, maar toen was die nog sneller en had die minder verdedigers om zich heen.quote:Op zondag 28 april 2024 23:06 schreef sly-nl het volgende:
Grootste probleem van Westbrook was/is, sinds het echt minder gaat, dat hij te snel de paint in sprint om z'n lay-up onder controle te houden en af te ronden. Toch apart want bij OKC deed hij niet anders.
Rare snuiter natuurlijk, nog steeds goed, maar stronteigenwijs. Ik heb wel met 'm te doen als het tegenzit
Klopt ("was sneller"), maar denk dat er nu mede meer mentale zaken spelen, zoals acceptatie dat het niet meer om hem draait / ouder worden, waardoor het o.a. nog slechter gaat met z'n lay-ups:)quote:Op zondag 28 april 2024 23:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ging ook vaak genoeg mis in OKC hoor, maar toen was die nog sneller en had die minder verdedigers om zich heen.
Echt exact waar die regel voor aangepast werd. Slechte beslissingquote:Op zondag 28 april 2024 23:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Doncic met de overduidelijke reach, geen foulZo vermoeiend dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |