Jordan 2god maar totaal geen finesse .quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:50 schreef Hathor het volgende:
Dat wat die Edwards daar op het veld stond te doen zegt mij dat die gast een enorme asshole is. Prima speler verder, maar een vreselijke graflul.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:22 schreef Hathor het volgende:
De Suns hebben volgens mij al hun picks voor de komende 5 jaar opgegeven om dit team samen te stellen. Daar ben je dan lekker mee als je er straks in de eerste ronde meteen uitligt. Gaat nooit wat worden daar.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ x ]
En het mooiste is : Je kan hem niet meer traden want het staat in zijn contract lol
Edwards is een verschrikkelijk arrogant en vervelend mannetje. De NBA moet echt hopen dat hij niet ineens de beste speler van de league gaat worden, want dat talent heeft die denk ik, want hem moet je echt niet willen als gezicht van je merk.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:50 schreef Hathor het volgende:
Dat wat die Edwards daar op het veld stond te doen zegt mij dat die gast een enorme asshole is. Prima speler verder, maar een vreselijke graflul.
Alles beter dan die KKK Grand Wizard / bootwerker Jokic met z'n lelijke spel dat niet om aan te gluren is en het basketball en de NBA schaadt, in mijn optiekquote:Op zaterdag 27 april 2024 18:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Edwards is een verschrikkelijk arrogant en vervelend mannetje. De NBA moet echt hopen dat hij niet ineens de beste speler van de league gaat worden, want dat talent heeft die denk ik, want hem moet je echt niet willen als gezicht van je merk.
Nou nou nou, dan had Giannis wel gespeeld denk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Lame Time gaat van een organisatie met slechte medische staf naar een organisatie zelfs hun moeder van een brug gooit voor een marginale kans op een ringetje.
Zit jij hier nu Jokic voor racist uit te maken? Kun je dat even nader toelichten?quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles beter dan die KKK Grand Wizard / bootwerker Jokic met z'n lelijke spel dat niet om aan te gluren is en het basketball en de NBA schaadt, in mijn optiek
Franz heeft er zin in.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
25-5 run. Magic hebben zichzelf wat meer gevonden
Denk niet dat hij veel verschil kan maken tussen deze twee teams.quote:
Zoals hij de laatste tijd speelde zeker wel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Denk niet dat hij veel verschil kan maken tussen deze twee teams.
Als een plakvlieg op Ingram, kan nog net ademen die kerel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:51 schreef GotenSSJ het volgende:
De Dorture Chamber is weer in volle gang vannacht, die speelt echt een wereldpot tot nu toe.
Gaat met hem mee naar de WC en slaapt in hetzelfde bed vannacht denk ikquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als een plakvlieg op Ingram, kan nog net ademen die kerel.
Heeft nauwelijks punten vandaag maar z'n defensieve rol is vandaag des te belangrijker.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Chet is zo taffes goed, en maar blijven proberen te dunken over hem
Is wel vaker de 2de helft van het seizoen, denk dat die een beetje moe is eerlijk gezegd. Kan het niet echt meer opbrengen om aan allebei de kanten voluit te gaan, dan heb je er meer aan als hij 100% defensief geeft. SGA/JDub nemen de offensieve taken wel over.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft nauwelijks punten vandaag maar z'n defensieve rol is vandaag des te belangrijker.
Is vaak zo bij Miami. Is druk qua verkeer om bij dat stadion te komen en ook velen die bij de horeca blijven hangen, die niet zozeer die-hard basketbal fans zijn.quote:
Nummer 3 uiteindelijk, ze vonden drietje van Middleton en een floater van Haliburton indrukwekkender kennelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2024 04:19 schreef 3rr0r het volgende:
George iets te overmoedigDie komt op 1 in de top 5 plays.
Eensquote:Op zondag 28 april 2024 00:36 schreef 3rr0r het volgende:
Geil dansje van de Heat dancers. Compenseert een beetje voor het spel van Miami tot nu toe.
Opzich niet zo vreemd in de eerste ronde en er bij teams sterspelers missen. Tussen een nummer 4 en 5 verwacht je het dan weer niet zo maar zagen we het wel bij Cavs Magic en Mavs Clips..quote:Op zondag 28 april 2024 01:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Weer geen spannend potje he, lijken wel erg veel blow-outs tussen te zitten dit jaar.
Ja, opvallend veel. Had het deze match toch niet verwacht door de vorige pot (game 2 dus). Maar de Celtics zijn natuurlijk veel beter, ook al had Butler meegedaan.quote:Op zondag 28 april 2024 01:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Weer geen spannend potje he, lijken wel erg veel blow-outs tussen te zitten dit jaar.
Klopt, maar 24 punten oid achter bij half-time is ook weer zoiets..quote:Op zondag 28 april 2024 01:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, opvallend veel. Had het deze match toch niet verwacht door de vorige pot (game 2 dus). Maar de Celtics zijn natuurlijk veel beter, ook al had Butler meegedaan.
Er viel ook bijna niets goed bij de Heat. En bij de Celtics weer wel. Maar het blijft wel belachelijk veel.quote:Op zondag 28 april 2024 02:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, maar 24 punten oid achter bij half-time is ook weer zoiets..
Echt storend ja. Die Russell zou van een coach met een beetje verstand natuurlijk nooit een startpositie krijgen.quote:Op zondag 28 april 2024 03:07 schreef 3rr0r het volgende:
Nonchalante domme turnovers maken de Lakers
10 van de 10 teams vinden het wel best verder als ze 0-3 achterstaan .quote:Op zondag 28 april 2024 03:07 schreef 3rr0r het volgende:
Nonchalante domme turnovers maken de Lakers
Nee er is altijd zo iets als eer, want niemand wil belachelijk gemaakt worden met 'sweep'. Alleen als het geloof weg is, is het extra moeilijk natuurlijk. Voorlopig houden ze hun voorsprong deze keer in het 3e kwart.quote:Op zondag 28 april 2024 03:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
10 van de 10 teams vinden het wel best verder als ze 0-3 achterstaan .
En dan heb je nog deze guitige kerel als coach :
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |