Lekker duo hoorquote:
Chet had een mooie block en Shai met een smooth operator score erna toen ik dat zei.quote:Op maandag 22 april 2024 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lekker duo hoorJDub was de beste vannacht denk ik, ondanks dat Shai er weer 28 ingooit.
Pittig potje wel, 3-bal viel voor geen meter.
Ja die play was geweldig. Dat was het moment dat de wedstrijd won, mooie voortzetting van het reguliere seizoen.quote:Op maandag 22 april 2024 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Chet had een mooie block en Shai met een smooth operator score erna toen ik dat zei.
De belangrijkste 3 die niet viel was die van de tegenpartij op het eind![]()
Chet zal wel wat bont en blauw zijn straks door dat gebeuk van Valanciunas steeds in z'n borstkas.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 03:16 schreef Hathor het volgende:
Di Vincenzo is een grote meneer aan het worden in NYC.
Knap van Murray dat hij zich in het 4e kwart nog wist te herpakken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:33 schreef 3rr0r het volgende:
Wow, dit is zelfs zielig voor de Lakers na zo'n pot zo verliezen alsnog
quote:
Lag de misser ook nog aan de refs?quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]Onzin natuurlijk, was meer in-out the rim dan een brick van Lebron, die laatste poging 3punter. Veel beter had hij met die 14 sec. op de klok naar rechts gepasst of zelf de paint ingegaan. Maar ja..
Had het ze (Lakers) en hem (Lebron) wel gegund (en was terecht geweest), want leuke gasten. Jammert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |