SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop nou niet op de Warriors, het zou wel eens een compleet nieuw trauma kunnen opleveren.quote:Op maandag 15 april 2024 23:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Erg benieuwd wat de redenen gaan zijn dat Jokic MVP en Wembanyama ROTY gaan winnen. Wat er dit jaar in OKC is gebeurd is ongekend, om met zo'n jong team de playoffs in te gaan, laat staan het winnen van de conference.
Gezien de verwachtingen en de uitkomst zou een sweep van MVP/ROTY/COTY awards niet misstaan denk ik zo. Nu maar laten zien in de play-offs dat ze het ook daar kunnenPelicans/Warriors/Kings zie ik wel zitten, Lakers een stuk minder.
Alle 4 kun je ook best verliezen, maar de Lakers liggen OKC totaal niet. Dus als ik dan toch zou mogen kiezen..quote:Op dinsdag 16 april 2024 01:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoop nou niet op de Warriors, het zou wel eens een compleet nieuw trauma kunnen opleveren.
Ja, snap ik wel, en Wembanyama is ook heel goed. Maar ik vind het wel een beetje onzin dat iemand die een nagenoeg onveranderd roster naar hetzelfde win percentage leidt als vorig jaar, en constant de bal in z’n handen heeft wat tot meer PPG leidt een ROTY award zou verdienen over iemand die een goed team getransformeerd heeft tot #1 in een krankzinnig sterke western conference.quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:45 schreef Omega het volgende:
ROY heeft toch echt minder met winst% te maken. Wemby meer dan terecht ROY. Chet een zeer goede tweede. COY kan niet anders dan naar OKC gaan al doen Wolves en Magic het ook beter dan verwacht. MVP blijft lastig. SGA zal zeker first team zijn.
Denver heeft hun alltime best record in de regular seizoen gematcht. Dan kan je bijna niet om Jokic heen met die stats.quote:Op maandag 15 april 2024 23:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Erg benieuwd wat de redenen gaan zijn dat Jokic MVP en Wembanyama ROTY gaan winnen. Wat er dit jaar in OKC is gebeurd is ongekend, om met zo'n jong team de playoffs in te gaan, laat staan het winnen van de conference.
Gezien de verwachtingen en de uitkomst zou een sweep van MVP/ROTY/COTY awards niet misstaan denk ik zo. Nu maar laten zien in de play-offs dat ze het ook daar kunnenPelicans/Warriors/Kings zie ik wel zitten, Lakers een stuk minder.
Gaat hem ook makkelijk winnen, en ook een fantastische speler. Voor het seizoen had Vegas Denver op 53 wins en OKC op 45 wins, dan zou je ook kunnen zeggen dat SGA met een supporting cast die lager ingeschat wordt, door de analytici,quote:Op dinsdag 16 april 2024 12:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denver heeft hun alltime best record in de regular seizoen gematcht. Dan kan je bijna niet om Jokic heen met die stats.
Klopt. En Dallas wint inderdaad 50 versus 38 vorig jaar. En dus ook weer playoffs. Normaal werkt dat positief voor de MVP-kansen…quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gaat hem ook makkelijk winnen, en ook een fantastische speler. Voor het seizoen had Vegas Denver op 53 wins en OKC op 45 wins, dan zou je ook kunnen zeggen dat SGA met een supporting cast die lager ingeschat wordt, door de analytici,
dan die van Jokic het toch ook vrij goed gedaan heeft. Ook 3-1 tegen Denver in het reguliere seizoen bijvoorbeeld.
Overigens had de MVP ook makkelijk naar Doncic kunnen gaan, maar ik vind het wel vreemd om te zien dat Jokic zo ver voorligt in de stemmen die openbaar gemaakt zijn. Vind eigenlijk dat Denver met al hun talent zelfs een beetje ondergepresteerd heeft, met als toppunt verliezen van Wemby en de Spurs op het moment dat het er toe doet en je de #1 seed veilig kunt stellen.
Zo effectief was dat, hilarisch.quote:
Die moet gewoon scheids worden , goudmijntje . Helemaal als ze Lakergames krijgen.quote:
Scott Foster genot. Dikke maatjes met Tim Donaghy en nog altijd een scheids in de leaguequote:Op woensdag 17 april 2024 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die moet gewoon scheids worden , goudmijntje . Helemaal als ze Lakergames krijgen.
MCL blessure blijkbaar, die is klaarquote:
Erg jammer. Andere spelers zoals gisteren White voor de Bulls en Batum bij de Sixers kunnen ook een mooie prestatie en entertainment neerzetten opeens maar uiteindelijk wil iedereen uiteraard het liefst de sterkste sterspelers van teams in actie zien en dan bepaald zien worden wie de beste is.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
MCL blessure blijkbaar, die is klaar
Gaat lekker zo, Zion geblesseerd, Butler geblesseerd, Giannis niet fit, KAT net terug, Kawhi niet fit.
The legend of Jimmy Buckets blijft groeienquote:Op vrijdag 19 april 2024 10:39 schreef Hathor het volgende:
Van social media geplukt...
Jimmy Butler and Tyler Herro had to be separated on the Miami Heat team bus after last night's game against the 76ers:
Butler kept saying “9 for 27” and Herro reportedly threw a punch that did not connect. Butler then yelled “9 FOR 28!”
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:39 schreef Hathor het volgende:
Jimmy Butler and Tyler Herro had to be separated on the Miami Heat team bus after last night's game against the 76ers:
Butler kept saying “9 for 27” and Herro reportedly threw a punch that did not connect. Butler then yelled “9 FOR 28!”
![]()
![]()
Butlergod.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:39 schreef Hathor het volgende:
![]()
![]()
Alleen was Jimmy zelf 5/18 dus wie de wedstrijd had gekeken wist dat dit komt uit een dikke duim.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:39 schreef Hathor het volgende:
![]()
![]()
Zal best, maar ik vond het wel grappig.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen was Jimmy zelf 5/18 dus wie de wedstrijd had gekeken wist dat dit komt uit een dikke duim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |