Hij was letterlijk 'wide open', en had zelfs nog even de tijd om diep adem te halen. Als je dan als zelfbenoemde GOAT zo'n cruciaal schot mist, dan ben je gewoon af.quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]Onzin natuurlijk, was meer in-out the rim dan een brick van Lebron, die laatste poging 3punter. Veel beter had hij met die 14 sec. op de klok naar rechts gepasst of zelf de paint ingegaan. Maar ja..
Had het ze (Lakers) en hem (Lebron) wel gegund (en was terecht geweest), want leuke gasten. Jammert
Ik kan er eigenlijk wel van genieten. Als je ziet wat de Lakers allemaal mee hebben gekregen in het reguliere seizoen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er binnen de NBA smerige spelletjes worden gespeeld. Het aantal keren dat ze naar de vrije worplijn mochten bv stinkt aan alle kanten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:33 schreef 3rr0r het volgende:
Wow, dit is zelfs zielig voor de Lakers na zo'n pot zo verliezen alsnog
Wat een king is het ook als zelfs de scheidsen en roids hem niet kunnen reddenquote:
Ja net hij die zo slecht aan het schieten was inderdaad. Hij zei zelf al nadien dat z'n teammates hem aanmoedigden te blijven schieten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Knap van Murray dat hij zich in het 4e kwart nog wist te herpakken.
Die laatste driepuntspoging van Lebron was inderdaad een beetje dom en overmoedig. Wilde te graag de Curry dagger doen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]Onzin natuurlijk, was meer in-out the rim dan een brick van Lebron, die laatste poging 3punter. Veel beter had hij met die 14 sec. op de klok naar rechts gepasst of zelf de paint ingegaan. Maar ja..
Had het ze (Lakers) en hem (Lebron) wel gegund (en was terecht geweest), want leuke gasten. Jammert
Haha, gewoon een vuistslag in die man z'n gezicht. Aard van het beestje alleen is het ook dat het een beetje in z'n bol is gaan zitten met zo'n broer, dat hij denkt dat hij dat soort dingen daar kan flikken.quote:
Laatst een goede analyse over die vrije worpen gezien op The Ringer en er blijkt eigenlijk niks abnormaal aan de hand te zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk wel van genieten. Als je ziet wat de Lakers allemaal mee hebben gekregen in het reguliere seizoen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er binnen de NBA smerige spelletjes worden gespeeld. Het aantal keren dat ze naar de vrije worplijn mochten bv stinkt aan alle kanten.
Tijd voor een stadionverbodje voor die 2. Zoveelste keer dat ze ergens bij betrokken zijn.quote:
Aard van het beestje.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha, gewoon een vuistslag in die man z'n gezicht. Aard van het beestje alleen is het ook dat het een beetje in z'n bol is gaan zitten met zo'n broer, dat hij denkt dat hij dat soort dingen daar kan flikken.
Haha, "dan ben je gewoon af".quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij was letterlijk 'wide open', en had zelfs nog even de tijd om diep adem te halen. Als je dan als zelfbenoemde GOAT zo'n cruciaal schot mist, dan ben je gewoon af.
quote:Op woensdag 24 april 2024 22:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, "dan ben je gewoon af".![]()
Nooit begrepen, die wat simpele mensen die een hekel hebben aan James terwijl er geen enkele reden kan zijn, behalve afgunst.
Een uiterst sociale en vriendelijke kerel, zelden gemeen gespeeld, beste speler ever i.m.o. En een goed voorbeeld als het gaat om altrusme.
Ik weet verder niet wie je bent, maar vanaf dit moment ben je dood voor me.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, "dan ben je gewoon af".![]()
Nooit begrepen, die wat simpele mensen die een hekel hebben aan James terwijl er geen enkele reden kan zijn, behalve afgunst.
Een uiterst sociale en vriendelijke kerel, zelden gemeen gespeeld, beste speler ever i.m.o. En een goed voorbeeld als het gaat om altrusme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |