Als ze straks in de serie eens niet zo lekker schieten van 3 gaat het anders zijn, net zoals toen Boston eruit gewipt werd vorige keer. Maar ja, met de lengte van Porzingis, Tatum en moeten double teamen blijven de wide open drietjes er wel zijn. Hebben ze Horford ook nog. Wordt geen sweep iig denk ik.quote:Op zondag 21 april 2024 20:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Heat fans die lekker enthousiast 'WE WANT BOSTON' liepen te schreeuwen.
89-57
Nu gaat het zonder Butler sowieso een lastig karwei worden, maar ik vond het wel grappig na die chants. Snap opzich wel dat ze het roepen, maar dat het dan direct in pot 1 zo backfired is ook weer zoietsquote:Op zondag 21 april 2024 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ze straks in de serie eens niet zo lekker schieten van 3 gaat het anders zijn, net zoals toen Boston eruit gewipt werd vorige keer. Maar ja, met de lengte van Porzingis, Tatum en moeten double teamen blijven de wide open drietjes er wel zijn. Hebben ze Horford ook nog. Wordt geen sweep iig denk ik.
Het is echt wel heel slecht.quote:
Voor een Clippers zonder Kawhi verwachtte ik het niet zo nee. Misschien gaat Kyrie nog los straks in het 4e kwart.quote:Op zondag 21 april 2024 22:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is echt wel heel slecht.
Wat blijft die Harden trouwens een vuile speler met zijn trucjes
Tegenwoordig heb ik vaak het idee dat ze de bal maar aan een (ster)speler geven en ' succes ermee, doe maar wat'. Geen geoefende play zodat iemand goed/redelijk vrij komt voor een schot maar leunen op een geniale actie van de sterspeler.quote:
Veel coaches tegenwoordig spelen niet eens echt een uitgedacht systeem zoals vroeger maar zijn nu meer motivators zoals Willie Green gisteren niet wetende dat Urkel zoiets niet aankan . De enige die nog echt iets kan bedenken is een hele oude man die al een jaar of 4 expres loopt te tanken.quote:Op maandag 22 april 2024 16:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik vaak het idee dat ze de bal maar aan een (ster)speler geven en ' succes ermee, doe maar wat'. Geen geoefende play zodat iemand goed/redelijk vrij komt voor een schot maar leunen op een geniale actie van de sterspeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |