SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
De big 3 van de Suns hebben niet kunnen winnen van de Nets.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:01 schreef 3rr0r het volgende:
Sixers winnen met 45 verschil van de Wizards..ouch
Wanneer gaat die Beal eens spelen, bijna vergeten dat hij er is en een mooie aanwinst voor de Clippers had moeten zijn.
Bij de Nets zullen er de nodige zijn die een extra stap doen als ze Durant een hak kunnen zetten.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
De big 3 van de Suns hebben niet kunnen winnen van de Nets.
quote:
quote:"Voordat hij weer mag spelen, moet hij eerst aan een aantal voorwaarden voldoen", stelt de NBA in een verklaring.
Green krijgt een boete van 141.000 euro voor elke wedstrijd die hij mist. Duurt zijn schorsing langer dan twintig duels, dan wordt dat bedrag zelfs 186.000 euro, dit om hem te motiveren om aan zichzelf te gaan werken.
De algemeen manager van Golden State, Mike Dunleavy, en de zaakwaarnemer van Green, Rich Paul, komen naar verwachting vandaag bij elkaar om een behandelplan te bespreken voor de recidivist.
lolquote:
quote:Na afloop van het NBA-duel tussen Milwaukee Bucks en Indiana Pacers kregen beide clubs ruzie over de wedstrijdbal. De Bucks meenden daar recht op te hebben, omdat hun sterspeler Giannis Antetokounmpo 64 punten had gescoord in de met 140-126 gewonnen wedstrijd, een nieuw clubrecord. Zijn oude record stond op 54.
Maar bij Indiana had Oscar Tshiebwe zijn eerste punt in de NBA gescoord, vandaar dat de Pacers de bal naar hun kleedkamer hadden meegenomen. Het leidde tot een opstootje, waarbij de algemeen manager van de Pacers een elleboogstoot in zijn ribben kreeg. Nadat gemoederen waren bedaard mocht Antetokounmpo, die 20 op 28 schoot en 24 van zijn 32 vrije worpen verzilverde, de bal mee naar huis nemen.
Qua defensieve statistieken steekt ie wel boven het maaiveld uit, dat rebounden van hem benaderd Rodman zelfs. Maar goed, is ook niet zo vreemd met die lengte en spanwijdte.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:15 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen speelt Wembanyama sinds 3 games als C.
Ik zeg traden. Zal Curry niet leuk vinden, maar zo kan het echt niet meer.quote:
Jokic ook geschorst?quote:Op donderdag 14 december 2023 13:47 schreef 3rr0r het volgende:
Warriors Nuggets met kerst zal dus ook wel tegen gaan vallen zo.
quote:
Nee, maar zonder Green moet Curry dan op kerst wel een errug goede game gaan spelen wil het wat worden.quote:
Beetje jammer dat de rest van het team gewoon slecht is.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:15 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen speelt Wembanyama sinds 3 games als C.
quote:Op donderdag 14 december 2023 15:51 schreef 3rr0r het volgende:
Giannis denkt dat hij niet de game ball heeft gekregen, voelt niet als de game ball
quote:Op donderdag 14 december 2023 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Volgende keer zal die hunnie kleedkamer niet bestormen denk ik.
quote:The Indiana Pacers forward is known for his toughness and grit. On the court, he's physical and never backs down from a challenge. Off the court, he's a kick boxer and MMA fighter with a black belt. His family excels at karate.
That's why it's no surprise that when The Athletic surveyed 90 NBA players and asked "Who in the league would you least like to fight?", Johnson received 41.1% of the votes, roughly 37 of the players. He received the most votes. The poll was anonymous so that players could speak more freely.
Goed aan elkaar gewaagd als ik het scoreverloop zie. Had Thunder's Joe maar beter z'n best moeten doenquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Erg leuk weer tegen de Kings. Weer zo'n totale nobuddie die ineens niet kan missen tegen OKC. Vorige keer Huerter, nu ene Keon Ellis (wie kent hem niet) die er 5 van z'n 7 3'tjes inschiet terwijl die normaal een punt of 3 scoort in de hele wedstrijd.
Vooral JDub eerlijk gezegd, 2/14quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Goed aan elkaar gewaagd als ik het scoreverloop zie. Had Thunder's Joe maar beter z'n best moeten doen
Vrij treurig dat teams als de Pistons en de Spurs al een aantal jaar super slecht zijn, een nummer 1 pick hebben, en daarnaast ook nog eens meerdere lottery picks om een 18 en 22 losing streak oid te hebben. Spurs ook nog eens 1 van de beste coaches ooit, nou hebben die nog wel een slag om de arm dat hun #1 pick dit jaar was.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
Pistons hebben nu een 22 game losing streakToen ik ze ergens begin van het seizoen zag dacht ik nog, oh wel team met allemaal atletische spelers, maar kennelijk kunnen ze verder niet zo goed basketballen.
Die zal zich itt andere coaches wat minder zorgen maken om eruit geflikkerd te worden. Als je zo vaak achter elkaar verliest kan je je eigenlijk haast niet verschuilen achter dat alle spelers veel te kut zijn in dat team.quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vrij treurig dat teams als de Pistons en de Spurs al een aantal jaar super slecht zijn, een nummer 1 pick hebben, en daarnaast ook nog eens meerdere lottery picks om een 18 en 22 losing streak oid te hebben. Spurs ook nog eens 1 van de beste coaches ooit, nou hebben die nog wel een slag om de arm dat hun #1 pick dit jaar was.
Beal was na een paar minuten alweer kapotquote:Op zaterdag 16 december 2023 12:50 schreef 3rr0r het volgende:
Brunsongod laat met 50 PT de zon ondergaan. 17/23 FG, 9/9 3PT, 7/9 FTDurant, Beal en Booker waren er alle drie bij.
Spurs hun losing streak ten einde. Tegen de Cup winnaars nog wel. Wel zonder Davis en Russell. Lebron krijgt geen rust.
Oh haquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Beal was na een paar minuten alweer kapot
LeBron kreeg de wedstrijd ervoor, ook tegen de spurs, rust.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:50 schreef 3rr0r het volgende:
Brunsongod laat met 50 PT de zon ondergaan. 17/23 FG, 9/9 3PT, 7/9 FTDurant, Beal en Booker waren er alle drie bij.
Spurs hun losing streak ten einde. Tegen de Cup winnaars nog wel. Wel zonder Davis en Russell. Lebron krijgt geen rust.
Record zal nog wel even blijven staan denk ik.quote:Op maandag 18 december 2023 08:16 schreef franklop het volgende:
Curry voor het eerst sinds 268 wedstrijden geen driepunter gemaakt
Hoeveel seizoenen ?quote:Op maandag 18 december 2023 08:16 schreef franklop het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2023 08:16 schreef franklop het volgende:
3,2 seizoenen, aannemende dat hij alle 82 wedstrijden speelt.quote:
Zouden ze eens wat vaker mogen doen, tot nu toe is Curry de enige die zijn normale niveau haalt.quote:Op maandag 18 december 2023 13:57 schreef 3rr0r het volgende:
Wel aardig van Klay en Andrew, spelen eens op niveau op een avond dat Curry een 2/12 FG , 0/8 3PT heeft.
Er was ook nog iets met corona…quote:Op maandag 18 december 2023 12:51 schreef franklop het volgende:
[..]
3,2 seizoenen, aannemende dat hij alle 82 wedstrijden speelt.
1 December 2018 was laatste keer blijkbaar, dus nogal wat wedstrijdjes gemist tussendoor
Gevaarlijk, zag het laatst ook gebeuren met iemand bij de middencirkel, weet niet meer welke partij. Je vraagt je af wie daar zo onwijs zweet, of er moet net een jumpball geweest zijn. Hoewel, zijn wel meer situaties natuurlijk waarbij iemand daarzo stil kan staan en flink zweten op 1 plek, zoals een guard tijdens free throws.quote:
Zo'n grap kostte Curry eigenlijk de titel in 2016 ( Eerste ronde Rockets-uit toen die door zweet een blessure kreeg waar een normale speler 2 tot 3 maanden van moet herstellen)quote:Op maandag 18 december 2023 19:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gevaarlijk, zag het laatst ook gebeuren met iemand bij de middencirkel, weet niet meer welke partij. Je vraagt je af wie daar zo onwijs zweet, of er moet net een jumpball geweest zijn. Hoewel, zijn wel meer situaties natuurlijk waarbij iemand daarzo stil kan staan en flink zweten op 1 plek, zoals een guard tijdens free throws.
Vraag me af of hij dat in zijn eentje nog kan gaan omdraaien daar, want het is niet veel dit seizoen.quote:Op maandag 18 december 2023 21:03 schreef 3rr0r het volgende:
Nog 1 nachtje slapen tot Ja terugkomt!![]()
[ afbeelding ]
Zal wel niet, daar is het westen te sterk voor. Ook al heb je met de play-ins al makkelijker kans om toch net aan te haken.quote:Op maandag 18 december 2023 21:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vraag me af of hij dat in zijn eentje nog kan gaan omdraaien daar, want het is niet veel dit seizoen.
Ja en dan komt er weer stress op en doet die weer wat doms . Krijg je er niet meer uit op zijn leeftijdquote:Op maandag 18 december 2023 23:19 schreef Hathor het volgende:
Grizzlies waiven trouwens Kenneth Lofton, gast is pas 21 jaar, maar ziet eruit alsof hij elke dag de KFC helemaal leegvreet. Zal wel iets met conditie te maken hebben.![]()
Green trouwens in een soort van therapie en zal minstens 3 weken weg blijven nog. Zonder pay overigens, en van wat ik begrepen heb kost dit geintje hem gewoon enkele miljoenen.
Die speler was hilarisch inderdaad, heb er hier wel eens opmerkingen over gemaakt eerder. Kon met z'n gewicht en lengte in college geheid wat beuken maar in de NBA kan zo'n postuur echt niet.quote:Op maandag 18 december 2023 23:19 schreef Hathor het volgende:
Grizzlies waiven trouwens Kenneth Lofton, gast is pas 21 jaar, maar ziet eruit alsof hij elke dag de KFC helemaal leegvreet. Zal wel iets met conditie te maken hebben.![]()
Green trouwens in een soort van therapie en zal minstens 3 weken weg blijven nog. Zonder pay overigens, en van wat ik begrepen heb kost dit geintje hem gewoon enkele miljoenen.
quote:- Charlotte Hornets forward Miles Bridges was denied entrance to Canada due to his past legal problems, sources told ESPN's Adrian Wojnarowski, and missed Monday night's 114-99 loss to the Toronto Raptors.
Bridges, who pleaded no contest to a felony charge of injuring a child's parent, was denied access to the country Sunday. The Hornets ruled him out around an hour before tipoff, saying he was "not with the team."
Wekelijks getest op drugs, lolquote:Bridges is currently serving three years of probation after pleading no contest in exchange for no jail time in the June 2022 domestic violence case involving the mother of his two children, who accused Bridges of assaulting her in front of the children. He must adhere to a 10-year criminal protection order for the woman, weekly narcotics and marijuana testing, and restitution, according to the Los Angeles County district attorney's office.
Bridges most recently turned himself in on Oct. 13 after an arrest warrant was issued for an alleged protection order violation.
Alsof je in 3 weken ook daadwerkelijk dit soort trekken er uit zou kunnen krijgen. Daar gaan maanden overheen joh.quote:Op maandag 18 december 2023 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en dan komt er weer stress op en doet die weer wat doms . Krijg je er niet meer uit op zijn leeftijd
Met of zonder, plee offs halen ze toch niet .quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alsof je in 3 weken ook daadwerkelijk dit soort trekken er uit zou kunnen krijgen. Daar gaan maanden overheen joh.
Mwah, sluit niet uit dat de Pelicans en Rockets bijv nog wegvallen en dat GSW in de play-in gewoon wint van bijv. de Lakers of Clippers.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met of zonder, plee offs halen ze toch niet .
Gezien hun gebrek aan lengte zijn beide LA teams het laatste waar GSW tegen wil ballen .quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, sluit niet uit dat de Pelicans en Rockets bijv nog wegvallen en dat GSW in de play-in gewoon wint van bijv. de Lakers of Clippers.
Gaat wel lastig worden ja.
Embiid is wel een beest ja, maar het grote verschil dit jaar zit em in de ontwikkeling die Maxey heeft doorgemaakt. Dat gaat een hele grote meneer worden.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:41 schreef 3rr0r het volgende:
Goede game van de Celtics, tegen de Kings zo nog wel. Embiid kan er ook wel wat van, 51 puntjes.
Herro bij de Heat speelt direct weer als voor zijn blessure. Lijkt erop dat hij nu toch een above average rol gaat vervullen.
Hoorde net een geinige. Heat speelden tegen de Magic en die hadden net hun arena naam veranderd naar KIA center. Magic schoten erg slecht. Zegt de Heat commentator: They changed their arena name to KIA center but with all the bricks they're throwing they could have also built a new one
Thunder gaan er vannacht op los @GotenSSJquote:Op donderdag 21 december 2023 08:30 schreef Hathor het volgende:
Winningstreak van 9 nu voor de Clippers. Het gaat daar veel te goed, het kan dus bijna niet anders dan dat er binnenkort een paar sleutelspelers zware blessures oplopen.
Komt goed, SGAgod klaart dat klusje wel. Denk je nou ook echt dat Chet niet een stuk of 10 blocks op Kahwi en Harden heeft vannacht? Easy.quote:Op donderdag 21 december 2023 16:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Thunder gaan er vannacht op los @:GotenSSJ
Alleyoop van Holmgren naar zichzelf was wel lachen.quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2023 08:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alleyoop van Holmgren naar zichzelf was wel lachen.
Hoe open waren die drietjes ?quote:Op zondag 24 december 2023 14:03 schreef GotenSSJ het volgende:
De matige Lakers die ineens niet kunnen missen van 3.
Raymond van Barneveld heeft hier een ontzettend pittige mening over.
Viel opzich wel mee, wat ik me herinner, gewoon een normale verdeling. Paar compleet open, maar er het was niet alsof ze collectief niet stonden te verdedigen.quote:Op zondag 24 december 2023 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe open waren die drietjes ?
Stephen A zelfde punt als waar ik mij over verbaasde bij Klay met z'n schieten. Lijkt nu weer een flow te pakken in ieder geval.quote:
Scheelt wel , spelen zonder iemand die zelfs open lay-ups mist + als de 57ste pick speelt ipv Looney die 50+ is .quote:Op maandag 25 december 2023 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stephen A zelfde punt als waar ik mij over verbaasde bij Klay met z'n schieten. Lijkt nu weer een flow te pakken in ieder geval.
Perkins zegt dat Klay door Kuminga die wel naar de basket gaat meer open komt. Ik heb de Warriors niet kunnen kijken de laatste tijd dus weet niet of het zo is. Ik zag hem eerder toen Kuminga minder/geen minuten kreeg ook open schoten missen dus dat is het niet zozeer per se lijkt me. Meer een psychologisch dingetje.quote:Op maandag 25 december 2023 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Scheelt wel , spelen zonder iemand die zelfs open lay-ups mist + als de 57ste pick speelt ipv Looney die 50+ is .
Neemt nog steeds belachelijke schoten die er nu ingaan maar hij krijgt wel veel meer ruimte nu omdat Kuminga alles beter begint te snappen . Vooral in het beslissingen nemen is die vooruit gegaan wanneer die moet passen of juist niet.quote:Op maandag 25 december 2023 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Perkins zegt dat Klay door Kuminga die wel naar de basket gaat meer open komt. Ik heb de Warriors niet kunnen kijken de laatste tijd dus weet niet of het zo is. Ik zag hem eerder toen Kuminga minder/geen minuten kreeg ook open schoten missen dus dat is het niet zozeer per se lijkt me. Meer een psychologisch dingetje.
Ben benieuwd of ze Jokic wat kunnen afstoppen zometeenquote:Op maandag 25 december 2023 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Neemt nog steeds belachelijke schoten die er nu ingaan maar hij krijgt wel veel meer ruimte nu omdat Kuminga alles beter begint te snappen . Vooral in het beslissingen nemen is die vooruit gegaan wanneer die moet passen of juist niet.
Beter laten ze Jokic maar 60+ krijgen ofzo , als de rest maar niet ''heet'' wordt omdat ze Jokic steeds dubbelteamen.quote:Op maandag 25 december 2023 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze Jokic wat kunnen afstoppen zometeen
Laatste 3 punter van ‘m was wel prettigquote:Op maandag 25 december 2023 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Normaal komt Curry nog wel op stoom later in de wedstrijd maar vandaag was het kut met peren.
Het is net 20 graden daar, dat valt toch wel mee.quote:Op maandag 25 december 2023 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Kerst en LA. Parodie met die vieze hitte.
De Suns werden er helemaal gek van.quote:Op dinsdag 26 december 2023 07:41 schreef Hathor het volgende:
Ik dacht dat de NBA iets aan het floppen zou gaan doen, maar Jokic mag zich gewoon ongestoord naar 18 vrije worpen clownen. Defense is kennelijk een scheldwoord tegenwoordig.
Heeft Booker en een hele rits aan uitstekende onderbetaalde rolspelers + een licht schema qua moeilijkheidsgraad en het gaat nog niet . Ook humor dat bijv Gordon meer balletjes in de hand wil hebben dus het zijn ook types die er wel heel erg in zijn gaan geloven.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Heerlijk dat het weer eens niet lekker loopt bij een team waar Durant weer even een titel dacht op te gaan halen, met z’n superteam.
Wel sneu voor die Cunningham, aan hem ligt het echt niet, er staat gewoon pure bagger om hem heen.quote:Op woensdag 27 december 2023 03:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Diens gezicht staat echt op onweer de hele tijd. Daar heb je wel mee te doen. Terwijl een teammaat 5 seconden na binnenhengelen 27 verlies op rij alweer breed staat te lachen.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel sneu voor die Cunningham, aan hem ligt het echt niet, er staat gewoon pure bagger om hem heen.
Volgens mij kun je Smart wel zien als de vervanger van Brooks, verdedigend gezien zijn het wel een beetje dezelfde types, en daarnaast kan Smart ook beter ballen.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:17 schreef 3rr0r het volgende:
Morant pakt weer winst, tegen de Pelicans nu. Die krijgen flink vertrouwen. Niet zo vreemd natuurlijk met zo'n ster erbij. Smart hebben ze ook nog herinner ik me nu. Weet niet wie Brooks z'n bijdrage vervangt.
Alleen is de ene een point guard en de ander een forward en is Smart geen starting five want dat zijn Morant en Bane meen ik. Maar qua puntjes die ze scoren misschien wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens mij kun je Smart wel zien als de vervanger van Brooks, verdedigend gezien zijn het wel een beetje dezelfde types, en daarnaast kan Smart ook beter ballen.
Mijn god, arme fans.quote:Op woensdag 27 december 2023 03:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Moeten ze wel Monty mokertje veel afkoopsommen betalen . 80 miljoen genot.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mijn god, arme fans.![]()
Ook heel matig draften, niemand heeft een schot daar buiten Cade misschien. Scoren veel en veel te weinig, en hebben een stuk of 4 a 5 top 5 picks in het team zitten. Weaver en Monty OUT lijkt mij.
Schijnt dat die hont alles vreet wat ie tegenkomt en dat ie Zion heet.quote:
Ik denk dat het Draymond Green was.quote:Op donderdag 28 december 2023 13:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor hond... Pitbullachtige?
Die is meer van de klappen. Jij bedoelt Luis Suarezquote:Op donderdag 28 december 2023 14:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat het Draymond Green was.
Ik googlede net even op 'nuggets gordon bitten by dog' en kreeg oa dit resultaat te zienquote:Op donderdag 28 december 2023 14:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat het Draymond Green was.
LOLquote:Op donderdag 28 december 2023 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik googlede net even op 'nuggets gordon bitten by dog' en kreeg oa dit resultaat te zien![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me ook wel lastig zulke roosters maken. Gister hadden ze in ieder geval een Mavs zonder Luka.quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Lees net op Reddit dat de Wolves dit seizoen al 10x tegen een tegenstander hebben gespeeld op een 2de avond van een B2B. Wolves zijn 9-1 in deze potjes. Tegen tegenstanders met een beetje rust zijn ze dus 14-6, dat is nogal een verschil zeg.
Moet lekker zijn, zoveel voordeel uit je speelschema kunnen halen. Toevallig is deze periode ook tegen veel goede teams.
Is volgens mij ook een hele taak, zeker nu met dat in-season tournament erbij.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel lastig zulke roosters maken. Gister hadden ze in ieder geval een Mavs zonder Luka.
Ja en schuiven naar wat tv zenders willen uitzenden. TNT en ESPN willen natuurlijk de teams uitzenden die het nu goed doen, dat weet je niet precies voor het seizoen begint. Of eerst wil men graag Spurs met Wemby uitzenden maar nu die dermate ruk zijn is dat nieuwigheidje er ook wel af. Maar weet niet hoe ze dat allemaal in elkaar flansen, dat speelschema voor teams.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is volgens mij ook een hele taak, zeker nu met dat in-season tournament erbij.
Maar 10x tegen iemand op een b2b spelen in 30 potjes is ook weer zoiets
Dat label is zo'n beetje het ergste wat je kan hebben. En makkelijke prooi zo voor de hoon. Wat zal die zich voor z'n kop slaan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:02 schreef Hathor het volgende:
Giddey is wel de gebeten hond tegenwoordig zeg, bij elk balcontact zit zo'n hele arena luidkeels te joelen.![]()
Verder wel een prima W voor OKC bij Denver.
Het lijkt niet zo'n makkelijke zaak te zijn, want er is volgens mij nog altijd niets concreets bewezen zo'n 1-1,5 maand later. Zou wel lekker zijn als ze daar een beetje haast mee kunnen maken want het boe roepen begint onderhand sneue vormen aan te nemen. Fans mogen zich onderhand ook wel een beetje drukker gaan maken dat hun MVP kandidaten alle hoeken van het veld krijgen te zien door een paar rookies/2de jaars + Shai, in plaats van boe te roepen naar Giddey. Mooiste is ook nog eens dat het totaal niets lijkt te doen, want hij speelt net zo matig als dat die in de thuiswedstrijden doetquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat label is zo'n beetje het ergste wat je kan hebben. En makkelijke prooi zo voor de hoon. Wat zal die zich voor z'n kop slaan.
Thunder zijn goed bezig inderdaad. Shai en Chet lead the way.
Hawks geven thuis een 23 punten voorsprong op de Kings toch nog weg.
Zolang die meid en/of haar familie er geen zaak van maken valt er weinig te doen denk ik, tenzij er opeens een sexvideo is.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het lijkt niet zo'n makkelijke zaak te zijn, want er is volgens mij nog altijd niets concreets bewezen zo'n 1-1,5 maand later. Zou wel lekker zijn als ze daar een beetje haast mee kunnen maken want het boe roepen begint onderhand sneue vormen aan te nemen. Fans mogen zich onderhand ook wel een beetje drukker gaan maken dat hun MVP kandidaten alle hoeken van het veld krijgen te zien door een paar rookies/2de jaars + Shai, in plaats van boe te roepen naar Giddey. Mooiste is ook nog eens dat het totaal niets lijkt te doen, want hij speelt net zo matig als dat die in de thuiswedstrijden doet![]()
Echter moet die natuurlijk gewoon wieberen als blijkt dat die als 19 jarige willens en wetens met 14 of 15 jarige meisjes heeft lopen vozen. Maar het hele innocent until proven guilty waar ze in Amerika zo fier op zijn gaat weer eens niet op in ieder geval.
Voorlopig gaat het dit seizoen als een treinBuiten de 2010-2013 periode denk ik niet dat ik OKC ooit zo goed heb zien spelen als nu. Zelfs in 2016 niet. Mooiste is ook nog dat dit niet af lijkt te hangen van een 'your turn, my turn' van 2 supersterren, maar echt team basketball is
Ja hij kan rookie of the year worden dit seizoen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:58 schreef Hathor het volgende:
Kan Holmgren trouwens in aanmerking komen voor rookie of the year? Ik weet dat het zijn tweede jaar is, maar zijn eerste heeft hij volledig gemist, dan zou dit toch officieel zijn rookie jaar moeten zijn?
Het lijkt me sowieso heel sterk dat die Wemby uberhaupt in the picture is voor ROTY, Spurs zijn bijna van hetzelfde niveau als Detroit.
Ja, en zou hem unaniem moeten winnen ook. Bizar hoeveel impact die heeft zowel defensief als offensief.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:58 schreef Hathor het volgende:
Kan Holmgren trouwens in aanmerking komen voor rookie of the year? Ik weet dat het zijn tweede jaar is, maar zijn eerste heeft hij volledig gemist, dan zou dit toch officieel zijn rookie jaar moeten zijn?
Het lijkt me sowieso heel sterk dat die Wemby uberhaupt in the picture is voor ROTY, Spurs zijn bijna van hetzelfde niveau als Detroit.
Er zijn natuurlijk wel fotos en die meid is allang gedoxxed. Maar volgens mij is er nog altijd geen uitsluitsel wanneer dit plaats gevonden zou hebben, en ik neem aan dat Giddey ook geen bewijs gaat leveren en die familie doet er ook niets mee, dus uiteindelijk zal er wel niets van terecht komen. Ben wel benieuwd hoe lang dat uitfluiten door gaat, voor OKC is het prima, eigenlijk fluiten ze enkel de slechtste speler van de starting 5 uit en de andere 4 doen lekker waar ze goed in zijnquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zolang die meid en/of haar familie er geen zaak van maken valt er weinig te doen denk ik, tenzij er opeens een sexvideo is.
Ben Simmons werd het ook in zijn 2e jaar. Toen was er ook flinke discussie omdat hij geen echte rookie zou zijn. Hij had immers een jaar meegelopen en getraind bij een NBA team. Donovan Mitchel werd daardoor ROTY door de neus geboord.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:58 schreef Hathor het volgende:
Wacht maar tot de playoffs als het extra nasty wordt. Hoewel, meer dan wat intenser gejoel zal het niet kunnen worden want in Amerika word je zo afgevoerd als je grofgebekt gaat doen in het publiek.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, en zou hem unaniem moeten winnen ook. Bizar hoeveel impact die heeft zowel defensief als offensief.
Wembanyama heeft (af en toe) leuke stats, maar ondertussen spelen de Spurs een stuk slechter dan vorig jaar en hebben ze een dramatisch record. Dat is ROTY onwaardig, helemaal voor iemand die het grootste talent ooit zou moeten zijn.
[..]
Er zijn natuurlijk wel fotos en die meid is allang gedoxxed. Maar volgens mij is er nog altijd geen uitsluitsel wanneer dit plaats gevonden zou hebben, en ik neem aan dat Giddey ook geen bewijs gaat leveren en die familie doet er ook niets mee, dus uiteindelijk zal er wel niets van terecht komen. Ben wel benieuwd hoe lang dat uitfluiten door gaat, voor OKC is het prima, eigenlijk fluiten ze enkel de slechtste speler van de starting 5 uit en de andere 4 doen lekker waar ze goed in zijn
Vorig jaar 26,8% van de potten gewonnen, staan nu met Wembanyama op een mooie 16,1%. Zoveel mutaties hebben er verder niet plaats gevonden volgens mij?quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben Simmons werd het ook in zijn 2e jaar. Toen was er ook flinke discussie omdat hij geen echte rookie zou zijn. Hij had immers een jaar meegelopen en getraind bij een NBA team. Donovan Mitchel werd daardoor ROTY door de neus geboord.
Toen lag het wel een stuk dichterbij elkaar dan nu. Holmgren begint wel aardig uit te lopen. Wemby heeft pech dat die Spurs verder echt verschrikkelijk slecht zijn.
Volgens mij echt een goede speler, maar meer een 'missing piece' dan een 'key player' als je het zo leest. Opzich hebben de Knicks met Brunson en Randle wel al 2 hele goede spelers, maar of OG ze nou contender maakt weet ik niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is die zoveel beter dan Barrett dan?
Raptors die de laatste 1,5 min volle intensiteit a la game 7 in the finals spelen om niet te verliezenquote:Op zondag 31 december 2023 02:36 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Pistons winnen!!!!!!!!!!!!!!! <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja niemand wil eigenlijk degene zijn waartegen ze die streak ten einde brengen. Zoals je al zei, Raptors hadden door die trade wat spelers niet. Maar alsnog gewoon 'goed gedaan' door de Pistons. Ze wisselen vaak prima dingen af met geklungel.quote:Op zondag 31 december 2023 10:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Raptors die de laatste 1,5 min volle intensiteit a la game 7 in the finals spelen om niet te verliezen20 punten gescoord in de laatste 1.03 minuten blijkbaar
Hij wordt ook woest als hij de call een keer niet mee krijgt.quote:Op zondag 31 december 2023 12:50 schreef 3rr0r het volgende:
Lebron moet wel eens hopeloos worden als naast Davis niet iemand anders op een consequente basis goed bijdraagt.
Hij blijft fanatiek. Hij was ook jarig, speelde ondanks dat hij zich ziekjes voelde, tegen West nr1 Wolves dus dan wil je winnen ookquote:Op zondag 31 december 2023 13:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij wordt ook woest als hij de call een keer niet mee krijgt.
[ twitter ]
Dan grijpt die naar de spuit en twitter , dan wordt zijn hoofd nog kaler en krijgt die meer acne.quote:Op zondag 31 december 2023 12:50 schreef 3rr0r het volgende:
Lebron moet wel eens hopeloos worden als naast Davis niet iemand anders op een consequente basis goed bijdraagt.
Vannacht tegen Zion Ingram weer een kansquote:Op zondag 31 december 2023 16:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan grijpt die naar de spuit en twitter , dan wordt zijn hoofd nog kaler en krijgt die meer acne.
Je verwacht het nietquote:Op zondag 31 december 2023 17:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vannacht tegen Zion Ingram weer een kans
Hij doet denk ik wel mee hoor, bedoel meer dat Ingram het team meer draagt dan Zion de afgelopen keren.quote:
quote:Op zondag 31 december 2023 18:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij doet denk ik wel mee hoor, bedoel meer dat Ingram het team meer draagt dan Zion de afgelopen keren.
Ga je voor de oudejaarsconference of Hawks Wizards?quote:Op zondag 31 december 2023 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste waarschuwing.
quote:Op zondag 31 december 2023 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste waarschuwing.
quote:Op zondag 31 december 2023 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ga je voor de oudejaarsconference of Hawks Wizards?
Trae liet zich weer eens van z'n beste kant zien, maar goed, fucking Wizards..quote:Op zondag 31 december 2023 23:29 schreef Zipportal het volgende:
Hawks potje van ook niks aan. Hup Pelicans.
Ik zie hem nog wel regelmatig juist terugsprinten om van achter iemand te blocken. Men verwacht ook wel iets teveel misschien van een speler op zijn leeftijd die zoveel minuten speelt ook nog.quote:Op maandag 1 januari 2024 09:36 schreef Hathor het volgende:
Lebron twee keer van de bal gestript, opvallend hoe hij er nog geen seconde over peinst om de achtervolging in te zetten. Ik snap echt niet dat er nog mensen zijn die hem de GOAT vinden. Er ontbreekt daar echt een stukje mentaliteit.
Als de leeftijd een rol gaat spelen zouden anderen misschien wat meer speeltijd moeten krijgen, want in de situaties zoals ik beschreef sta je dus wel steeds met een man minder te verdedigen.quote:Op maandag 1 januari 2024 12:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zie hem nog wel regelmatig juist terugsprinten om van achter iemand te blocken. Men verwacht ook wel iets teveel misschien van een speler op zijn leeftijd die zoveel minuten speelt ook nog.
Voorlopig draagt hij de Lakers alsnog en laten anderen niet zien dat ze beter te leveren hebben dan hem. Die moeten dat afdwingen met hun prestaties als ze erin staan.quote:Op maandag 1 januari 2024 12:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als de leeftijd een rol gaat spelen zouden anderen misschien wat meer speeltijd moeten krijgen, want in de situaties zoals ik beschreef sta je dus wel steeds met een man minder te verdedigen.
Volgens mij is AD de echte drijvende kracht bij LA, bij het in season tournament was hij ook degene met de hoogste scores. Zodra hij wegvalt met een blessure, wat in zijn geval niet geheel ondenkbaar is, is het met de Lakers meteen gedaan en zijn ze niet eens meer playoff waardig. Lebron doet veel, en op zijn leeftijd is dat echt een topprestatie, maar hij kan ze echt niet alleen dragen.quote:Op maandag 1 januari 2024 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voorlopig draagt hij de Lakers alsnog en laten anderen niet zien dat ze beter te leveren hebben dan hem. Die moeten dat afdwingen met hun prestaties als ze erin staan.
Hij doet het best aardig de laatste tijd. Als big man kan je in het spel wat eerder het verschil maken. Hij moet eerst laten zien dat hij het niet weer vaak laat afweten, qua lichaam en ook z'n spel om de naam te hebben de pilaar te zijn waar de Lakers op steunen. Er zijn is ook een kwaliteit.quote:Op maandag 1 januari 2024 13:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens mij is AD de echte drijvende kracht bij LA, bij het in season tournament was hij ook degene met de hoogste scores. Zodra hij wegvalt met een blessure, wat in zijn geval niet geheel ondenkbaar is, is het met de Lakers meteen gedaan en zijn ze niet eens meer playoff waardig. Lebron doet veel, en op zijn leeftijd is dat echt een topprestatie, maar hij kan ze echt niet alleen dragen.
De linkse moet gelijk door een ruit gegooid worden . Emotioneel wrak.quote:Op maandag 1 januari 2024 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
We hebben een naam. @:powerloungen bommen erop.
Nep gedoe met zuurstofgebrek.quote:Op maandag 1 januari 2024 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De linkse moet gelijk door een ruit gegooid worden . Emotioneel wrak.
Dan nog liever hoertje Van Dam.quote:Op maandag 1 januari 2024 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Domme fout hoor''
''Eh ja eh ehe eh '' Dat mag niet van ESPN
AD zijn veelzijdigheid verdedigend is waardevol en belangrijk willen de Lakers iets betekenen in de play-offs.quote:Op maandag 1 januari 2024 13:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens mij is AD de echte drijvende kracht bij LA, bij het in season tournament was hij ook degene met de hoogste scores. Zodra hij wegvalt met een blessure, wat in zijn geval niet geheel ondenkbaar is, is het met de Lakers meteen gedaan en zijn ze niet eens meer playoff waardig. Lebron doet veel, en op zijn leeftijd is dat echt een topprestatie, maar hij kan ze echt niet alleen dragen.
Gewoon rust is al mooi meegenomenquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Hij mag meetrainen maar hij is nog altijd niet gezien . Klinkt alsof ze woedend zijn op hem.
Hij was gezien op Lebron's verjaardag, social media was ziedend.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Hij mag meetrainen maar hij is nog altijd niet gezien . Klinkt alsof ze woedend zijn op hem.
Lekker op zijn lul rijden net als deze gek op een Utah Spelert :quote:Op donderdag 4 januari 2024 01:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij was gezien op Lebron's verjaardag, social media was ziedend.
quote:Op donderdag 4 januari 2024 05:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker op zijn lul rijden net als deze gek op een Utah Spelert :
[ twitter ]
WWNBEquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:04 schreef Hathor het volgende:
Van alle gespeelde wedstrijden van afgelopen nacht zijn er 10 teams die 130 punten of meer gescoord hebben.
Defense bestaat niet meer.
In de lange geschiedenis van de NBAquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:04 schreef Hathor het volgende:
Van alle gespeelde wedstrijden van afgelopen nacht zijn er 10 teams die 130 punten of meer gescoord hebben.
Raar om de ring los te laten zodat je zo'n smakkerd kan gaan makenquote:Op donderdag 4 januari 2024 05:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker op zijn lul rijden net als deze gek op een Utah Spelert :
[ twitter ]
Wel 2 wedstrijden met OT's, eentje double zelfs. En een Cavs Wizards waarbij de kans al groot was dat de Wizards flink ten onder gaan.quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:04 schreef Hathor het volgende:
Heeft toch ook (deels) te maken met de toename van het aantal 3-punters en dat het spel veel sneller gaat en er dus veel meer possessions zijn?quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:04 schreef Hathor het volgende:
Ja, maar dat is nu ook net precies waarom ik het huidige NBA basketbal minder aantrekkelijk vind dan 15-20 jaar geleden. Alles en iedereen loopt maar van afstand te knallen, er zit helemaal geen idee meer achter. Het begint een beetje op korfbal te lijken. Echt elke aanval begint met het idee een vrije man te vinden voor een driepunter, maakt niet uit of ze nou 5 keer op rij missen, ze blijven gewoon doorgaan. Zag jij vroeger een center ooit een driepunter schieten? Volgens mij hebben Robinson, Ewing of Olajuwon dat niet eens geprobeerd. Embiid staat ze er net zo makkelijk in te knallen als een guard.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heeft toch ook (deels) te maken met de toename van het aantal 3-punters en dat het spel veel sneller gaat en er dus veel meer possessions zijn?
Zodat Dreemunt de redder kan spelen daarna? MiSSiNg LinKquote:Op vrijdag 5 januari 2024 06:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Hopelijk verkrachten de Pistons vandaag/morgen dit tyfusteam nog even verder.
Filmpje ?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 06:28 schreef H.Vviv het volgende:
Warriors verspelen in het laatste kwart even een voorsprong van achttien punten en verliezen van de Nuggets. Jokic met een prachtige buzzerbeater![]()
Dank je. Ook hij was lekker bezig ......quote:
Spurs onverwachts een echte wedstrijd ervan gemaakt tegen de Bucksquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Ook hij was lekker bezig ......
[ afbeelding ]
Ja net gekeken. En hij is echt extraordinair goed. Met fucking 2.24 zo veelzijdig, technisch en atletisch. Dat gaat genieten worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Spurs onverwachts een echte wedstrijd ervan gemaakt tegen de Bucks
Dat extraordinair goed valt wel mee voor nu. Hoewel hij in een team met betere spelers om zich heen misschien ook nu al beter uit de verf zou komen. Potentie uiteraard zeker.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja net gekeken. En hij is echt extraordinair goed. Met fucking 2.24 zo veelzijdig, technisch en atletisch. Dat gaat genieten worden.
Wat is van gisteren zag vond ik indrukwekkend tegen niet de minste en minsten.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat extraordinair goed valt wel mee voor nu. Hoewel hij in een team met betere spelers om zich heen misschien ook nu al beter uit de verf zou komen. Potentie uiteraard zeker.
Ja, alleen hebben ze in hun laatste 30 wedstrijden er iets van 28 verloren.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is van gisteren zag vond ik indrukwekkend tegen niet de minste en minsten.
Hato speelt als 17jarig wereldtalent in het slechtste Ajax ooit. Is zelfs aanvoerder geweest.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, alleen hebben ze in hun laatste 30 wedstrijden er iets van 28 verloren.
Bietje die witte Brandin een dreun voor de harses geven om Sleepy Steve wakker te schuddenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zodat Dreemunt de redder kan spelen daarna? MiSSiNg LinK
Hoe doet CP3 het? Zie weinig punten, veel assists over het algemeen? Voldoet die een beetje?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bietje die witte Brandin een dreun voor de harses geven om Sleepy Steve wakker te schudden
Johquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat extraordinair goed valt wel mee voor nu. Hoewel hij in een team met betere spelers om zich heen misschien ook nu al beter uit de verf zou komen. Potentie uiteraard zeker.
Aan de bal kan die nog makkelijk mee en veel assists ja . Maar verdedigend is die gewoon kleine Isaiah Thomas met zijn kapotte heup die niet meer kan lopen . Is eigenlijk nu al overbodig omdat die rookie beter is .quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe doet CP3 het? Zie weinig punten, veel assists over het algemeen? Voldoet die een beetje?
Holmgren zit er maar net achter met z'n stats. Het is de vraag of het van hem knapper is dat hij met allemaal andere goede spelers alsnog zulke stats neerzet of dat het ook vooral dankzij die spelers is dat hij ze kan neerzetten. Je zult het nooit echt weten.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:18 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Johhij is een piepjonge rookie van 2 meter 24, die pieken doorgaans niet heel vroeg. En zelfs nu leidt hij alle rookies in punten, rebounds, blocks en steals en je ziet al flashes van geweldig talent. Ik denk niet dat we iets meer hadden mogen verwachten. Tuurlijk, Holmgren is ook fantastisch en speelt in een goed team en draagt echt bij. Die heeft wel een jaartje extra NBA training en krachttraining gehad natuurlijk. Maar wat een genot, twee van die talenten.
Zeker! Ik wilde ook alleen maar de scepsis van een post hierboven weerleggen. Daar werd gesuggereerd dat Wemby zo bijzonder niet is.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Holmgren zit er maar net achter met z'n stats. Het is de vraag of het van hem knapper is dat hij met allemaal andere goede spelers alsnog zulke stats neerzet of dat het ook vooral dankzij die spelers is dat hij ze kan neerzetten. Je zult het nooit echt weten.
Zaten gisteren wel wat highlights in ja (wel weer verloren)quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:18 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Johhij is een piepjonge rookie van 2 meter 24, die pieken doorgaans niet heel vroeg. En zelfs nu leidt hij alle rookies in punten, rebounds, blocks en steals en je ziet al flashes van geweldig talent. Ik denk niet dat we iets meer hadden mogen verwachten. Tuurlijk, Holmgren is ook fantastisch en speelt in een goed team en draagt echt bij. Die heeft wel een jaartje extra NBA training en krachttraining gehad natuurlijk. Maar wat een genot, twee van die talenten.
Dat beweerde ik niet. Ik zei: 'Dat extraordinair goed valt wel mee voor nu'. En dat klopt ook gewoon.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:08 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Zeker! Ik wilde ook alleen maar de scepsis van een post hierboven weerleggen. Daar werd gesuggereerd dat Wemby zo bijzonder niet is.
Idee van de tweede heeft hij afgekeken van Holmgren onlangsquote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zaten gisteren wel wat highlights in ja (wel weer verloren)![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Geeft de voorkeur aan Saric nu ofzo?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Kerr :'' Hadden penetratie nodig '' En steeds maar weer laat je die jongen wegkwijnen op de bank hahahahaha
Saric , Looney , Paul aan het einde van de wedstrijd . Gisteren speelde die 18 minuten nagenoeg perfect , liet Murray naar 4 overtredingen gaan en nog steeds stelt die hem niet op als het er echt om gaat want Wiggins speelde een paar minuten goed.quote:
Voor een generationeel talent brengt hij imo niet genoeg, deze gozer is de meest gehypte speler ooit na LeBron en komt hiermee aan:quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat beweerde ik niet. Ik zei: 'Dat extraordinair goed valt wel mee voor nu'. En dat klopt ook gewoon.
Het is niet alsof andere #1 picks niet een stel miskleunen om zich heen hadden staan natuurlijk. Ja, gaat een hele hele goede speler worden als hij blessure vrij blijft, maar hij is niet eens de beste rookie dit jaar.quote:The Spurs are currently 5-28 (0.152) which is the 10th lowest single-season winning percentage in NBA history. The 1998-1999 Clippers have the next worst record for a #1 pick recipient at 9-41 (.180). They drafted Michael Olowokandi with the #1 pick that season.
Was toch altijd een vrij goede verdediger voor zijn positie, maar ja, met 38 jaar oud houdt het ooit eens op. Zonde, het wel verwacht dat die het wat beter zou doen als 6th man.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aan de bal kan die nog makkelijk mee en veel assists ja . Maar verdedigend is die gewoon kleine Isaiah Thomas met zijn kapotte heup die niet meer kan lopen . Is eigenlijk nu al overbodig omdat die rookie beter is .
Je zou zeggen dat z'n assistent dat ook wel eens duidelijk maakt op zo'n moment, dat er op z'n minst discussie over is. Als hij daarna met penetration uitspraak komt is hij wel heel raar bezig.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Saric , Looney , Paul aan het einde van de wedstrijd . Gisteren speelde die 18 minuten nagenoeg perfect , liet Murray naar 4 overtredingen gaan en nog steeds stelt die hem niet op als het er echt om gaat want Wiggins speelde een paar minuten goed.
En zo gaat het steeds .
Alles bijelkaar heeft die nog steeds het hoogste +/- van het team met de bank samen maar hij is te oud inderdaad. Vooral met 3tjes van de tegenstander in een hoek , daar kan die niet meer eens aankomen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was toch altijd een vrij goede verdediger voor zijn positie, maar ja, met 38 jaar oud houdt het ooit eens op. Zonde, het wel verwacht dat die het wat beter zou doen als 6th man.
Wat je nog voor hem kan laten spreken is dat z'n minuten wat beperkt werden gehouden of niet. Holmgren speelt niet zoveel meer minuten voor m'n gevoel. Zou het moeten opzoeken.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voor een generationeel talent brengt hij imo niet genoeg, deze gozer is de meest gehypte speler ooit na LeBron en komt hiermee aan:
[..]
Het is niet alsof andere #1 picks niet een stel miskleunen om zich heen hadden staan natuurlijk. Ja, gaat een hele hele goede speler worden als hij blessure vrij blijft, maar hij is niet eens de beste rookie dit jaar.
Die zit stiekem te loeren op zijn baantje als Kerr stopt na dit jaar. dus daarom zal die er niks tegen zeggen. Heeft nog altijd geen verlenging .quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat z'n assistent dat ook wel eens duidelijk maakt op zo'n moment, dat er op z'n minst discussie over is. Als hij daarna met penetration uitspraak komt is hij wel heel raar bezig.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zit stiekem te loeren op zijn baantje als Kerr stopt na dit jaar. dus daarom zal die er niks tegen zeggen. Heeft nog altijd geen verlenging .
29.8 mpg (Holmgren) vs 29.3 mpg (Wembanyama), valt reuze mee dus.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat je nog voor hem kan laten spreken is dat z'n minuten wat beperkt werden gehouden of niet. Holmgren speelt niet zoveel meer minuten voor m'n gevoel. Zou het moeten opzoeken.
2de helft was prima, geen idee wat ze de eerste helft aan het doen waren.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 02:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
47-75 Nets at halftime. Kijken of ik een comeback trigger.
10e verlies in laatste 13 wedstrijden is wel erg slecht opeensquote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:04 schreef Zipportal het volgende:
Lakers de oven in. Hup Clippers zondag.
Zolang Curry maar heel blijftquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:08 schreef Hathor het volgende:
Chris Paul heeft weer eens een gebroken hand.
Even leek het erop alsof ze de Wolves voorbij zouden gaan en terecht het Westen leiden maar het breekt ze blijkbaar inderdaad op dat schema.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
2de helft was prima, geen idee wat ze de eerste helft aan het doen waren.
Wel vrij vervelend dit, 2de keer 3 wedstrijden in 4 dagen in 2 weken tijd. Lekkere scheduling weer.
Niet enkel het schema, zowel tegen Atlanta als Brooklyn leek er ook wel een beetje teveel zelfvertrouwen te zijn. Zo van, dit klaren we ook wel even. Tegen beide teams een giga achterstand (21 en 32 oid uit m'n hoofd) om vervolgens te eindigen met 3 en 9 punten achterstand, 2de helft kunnen ze het blijkbaar ineens wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Even leek het erop alsof ze de Wolves voorbij zouden gaan en terecht het Westen leiden maar het breekt ze blijkbaar inderdaad op dat schema.
Darvin Hamas en Steve Kerroristquote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
10e verlies in laatste 13 wedstrijden is wel erg slecht opeens
Steve heeft zoveel credit dat niemand hem echt prikkelende vragen stelt heb ik het idee. Of zolang er bepalende spelers afwezig zijn wordt de coach ontzien.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Darvin Hamas en Steve Kerrorist![]()
Als ze wel die vragen gaan stellen zijn ze niet meer welkom denk ik. Journalisten daar hebben het sowieso moeilijk sinds Donkey Green Poole een dreun gaf .quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Steve heeft zoveel credit dat niemand hem echt prikkelende vragen stelt heb ik het idee. Of zolang er bepalende spelers afwezig zijn wordt de coach ontzien.
Steve geeft alleen nog journalisten antwoord die geen wapens in huus hebben.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als ze wel die vragen gaan stellen zijn ze niet meer welkom denk ik. Journalisten daar hebben het sowieso moeilijk sinds Donkey Green Poole een dreun gaf .
De pluskant is dat Podziemski nu waarschijnlijk meer speeltijd krijgt, en dat ventje bevalt me wel, is een echt lefgozertje.quote:
Woensdag krijgt Zion klappenquote:Op zondag 7 januari 2024 13:22 schreef DeeBee het volgende:
NBA-veteraan Green mag na 12 duels schorsing voor klap terugkeren bij Warriors - https://nos.nl/l/2504040
@:PowerLoungen kan de komende wedstrijden weer genieten!
Weekje nodig om fit te worden . En wat toevallig , hij gaat op maandag pistolen Ja een beuk in de rug geven als die op hem dunkt.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:22 schreef DeeBee het volgende:
NBA-veteraan Green mag na 12 duels schorsing voor klap terugkeren bij Warriors - https://nos.nl/l/2504040
@:PowerLoungen kan de komende wedstrijden weer genieten!
Lekker tanken.quote:Op zondag 7 januari 2024 21:08 schreef 3rr0r het volgende:
Spurs houden het wel regelmatig een helft of driekwart wedstrijd vol door bij te blijven of zelfs voor te staan maar daarna zakt het weg en verliezen ze alsnog.
Nr 1 pick Wiggins 3pt zelfmoordgevoelige fans killer.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:09 schreef 3rr0r het volgende:
Barrett nr 3 pick Warrior killer
Doncic & Irving Wolves killer duo
Dat is wel erg weinig bijdrage maar hij heeft ook maar beperkte minuten gemaakt zie ik. Wat was er met Curry? 2/14 FG, 0/9 3PT. Is z'n vrouw weer moeilijk aan het doen?quote:Op maandag 8 januari 2024 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nr 1 pick Wiggins 3pt zelfmoordgevoelige fans killer.
Tegen Detroit ook maar 3 dus hij is kut . Raptors liepen al snel over GSW heen dus Curry vond het prima verder en begon rotzooi in de lucht te gooien.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig bijdrage maar hij heeft ook maar beperkte minuten gemaakt zie ik. Wat was er met Curry? 2/14 FG, 0/9 3PT. Is z'n vrouw weer moeilijk aan het doen?
Wordt een flinke kluif woensdag tegen de Pelicans, die draaien wel ok en gaven de Kings gister een pak slaag.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen Detroit ook maar 3 dus hij is kut . Raptors liepen al snel over GSW heen dus Curry vond het prima verder en begon rotzooi in de lucht te gooien.
Hij heeft geheid het gevoel dat men de pik op hem heeft, niet echt schuldbewust dus. Wel een tactiek die men vaker gebruikt. Please don't go!quote:Op maandag 8 januari 2024 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Silver :'' Val geen mensen aan!!!
Green :'' Als dat niet meer mag stop ik ermee
GSW is doodziek dat ze die idioot nog toelaten en dat zie je ook terug op het veld.
Lachwekkendquote:Op maandag 8 januari 2024 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Silver :'' Val geen mensen aan!!!
Green :'' Als dat niet meer mag stop ik ermee
GSW is doodziek dat ze die idioot nog toelaten en dat zie je ook terug op het veld.
quote:Op maandag 8 januari 2024 18:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij heeft geheid het gevoel dat men de pik op hem heeft, niet echt schuldbewust dus. Wel een tactiek die men vaker gebruikt. Please don't go!
(Heb het artikel nog niet gelezen)
Stukje herhalingsgevaar .quote:Op maandag 8 januari 2024 18:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
LachwekkendDray, je mag mensen niet in een chokehold nemen.. AAAAAAHHHHH DIT IS TEVEEL!!!!
![]()
Wat een clown
Ik denk dat de NBA dat na een stuk of 4 a 5 vergrijpen in zo'n half jaar tijd ook wel in ziet. Daar helpt 4 weken therapie niet tegen vrees ik.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 18:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
LachwekkendDray, je mag mensen niet in een chokehold nemen.. AAAAAAHHHHH DIT IS TEVEEL!!!!
![]()
Wat een clown
Ik vrees dat die amper therapie heeft gehad gezien zijn bizarre slachtofferrol-uitspraken.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk dat de NBA dat na een stuk of 4 a 5 vergrijpen in zo'n half jaar tijd ook wel in ziet. Daar helpt 4 weken therapie niet tegen vrees ik.
Zoom calls van Assen.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vrees dat die amper therapie heeft gehad gezien zijn bizarre slachtofferrol-uitspraken.
Klopt ook wel weer inderdaadquote:Op maandag 8 januari 2024 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vrees dat die amper therapie heeft gehad gezien zijn bizarre slachtofferrol-uitspraken.
Dat is wel jammer. Een flapdrol met dat gedrag, maar is een fantastische atleet en basketballen kan hij. Het liep zoveel beter met hem erbij inderdaad.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:56 schreef Hathor het volgende:
Morant out for the season met een schouderblessure. Grizzlies begonnen net een beetje beter te draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |