wat nu terugbetaald is betrof 4 projecten die al minstens 3 maanden geleden geveild zouden zijn en waarvan de gelden een week geleden ontvangen zijn door MCF. Geeft een duidelijk beeld aan wat voor termijnen je moet denken. Staat tegenover dat de opbrengst nog meeviel, de taxaties waren een kleine 10% lager dan wat uiteindelijk terugontvangen is en daar zijn de kosten van de receivers nog vanaf gegaan.quote:Op maandag 22 april 2024 21:55 schreef obligataire het volgende:
[..]
Pfff ik heb nog geen cent terug sinds de ellende begon.
Daar mis je niet heel veel aan. Komen vast betere dan dit.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:02 schreef Zeghomaar het volgende:
Was te laat voor Mister Laminaat.
In 1 minuut vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
Transformatie Maarssenquote:
Nu Emmerich nog!quote:Op woensdag 24 april 2024 14:00 schreef Collin63 het volgende:
[..]
Transformatie Maarssen
De Stichting zal deze week de aflosnota t.b.v. de herfinanciering bij het notariaat aanleveren. De beoogde aflossingsdatum betreft dinsdag 7 mei 2024 en is bevestigd door de initiatiefnemer.
Het gaat eindelijk gebeuren lijkt het na ruim een jaar vertraging.
quote:Je hebt geïnvesteerd in het project Fazantenveld 115 in Cuijk. De hypotheek is op 22 april 2024 vervroegd afgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag hem ook, mooie boeterente en geld komt ook even mooi uit.quote:
Paulianeus handelen.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:41 schreef Bobby100 het volgende:
We zijn toch helemaal gek geworden als we aangifte gaan doen tegen iemand die zijn persoonlijke bezittingen heeft "overgedragen"?
Yes, maar staat dat ook zo in de wet en regelgeving van Groot Brittannië?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op woensdag 24 april 2024 16:44 schreef CaLeX het volgende:
en een linkje in de inbox
Projectontwikkeling Kanaaldijk 30-1 HeerdeDe zoveelste vastgoed cowboy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
Ik laat deze ook gaan. Locatie is voor kleine startersappartementen niet top, een starter zit liever niet in een buitengebied lijkt me. Als de vraag groot zou zijn zou hij ze ook met koop-aanneemovereenkomsten kunnen verkopen ipv al het risico te lopen dat ze niet vlot verkocht raken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2024 18:58 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
De mail is niet opgesteld in de voltooide tijd (lost deze maand af in plaats van is afgelost) maar ik neem aan dat het goed komt. Daarmee is een van mijn eerste investeringen in crowdfunding afgerond, bloemetje voor Buhrmann.nee, dit staat wel goed. Zit hier zelf ook in. Hier staat eigenlijk: deze lening liep tot 22/4/2024, de gelden staan bij de notaris en wij lossen in de komende 6 dagen af bij u als investeerder". Vandaag even gebeld, geld is al bij de notaris.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja afgelopen twee weken niet veel aantrekkelijke projecten bij Collin. Door vervroegde aflossingen stroomt mijn Collin wallet over maar weinig tot geen geschikte projecten om in te investeren.quote:
Bij NLI staan er nu 5, waarvan m.n. 1BOX Frankrijk w.m.b. het interessantst is: https://www.nlinvesteert.nl/investeren-bedrijvenquote:Op woensdag 24 april 2024 19:29 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Tja afgelopen twee weken niet veel aantrekkelijke projecten bij Collin. Door vervroegde aflossingen stroomt mijn Collin wallet over maar weinig tot geen geschikte projecten om in te investeren.
Mooi, hier zit ik ook in. Al had ik er, zeker na het mailtje, wel vertrouwen in dat het ook daadwerkelijk afgelost zou worden.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:26 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
nee, dit staat wel goed. Zit hier zelf ook in. Hier staat eigenlijk: deze lening liep tot 22/4/2024, de gelden staan bij de notaris en wij lossen in de komende 6 dagen af bij u als investeerder". Vandaag even gebeld, geld is al bij de notaris.
Voor mij wordt het de 1070ste, maar evenzogoed ben ik tevreden, want in 2020 en 2021 hadden ze wat hulp nodig, maar dat is allemaal goedgekomen. Geduld is bijna altijd de juiste weg.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:58 schreef Zomaarevenkijken het volgende: Daarmee is een van mijn eerste investeringen in crowdfunding afgerond, bloemetje voor Buhrmann.
Daarom de laatste week 2 geborgde bij HCN meegenomen, dan gaat het hard de andere kant opquote:Op woensdag 24 april 2024 19:29 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Tja afgelopen twee weken niet veel aantrekkelijke projecten bij Collin. Door vervroegde aflossingen stroomt mijn Collin wallet over maar weinig tot geen geschikte projecten om in te investeren.
quote:Op woensdag 24 april 2024 16:44 schreef CaLeX het volgende:
en een linkje in de inbox
Projectontwikkeling Kanaaldijk 30-1 HeerdeBedankt, die pakken we maar effe mee bij gebrek aan beter de afgelopen tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door leolinedance op 24-04-2024 22:13:29 ]
En die hulp viel best mee, de lening is niet met een aantal maanden verlengd zoals wel het geval was bij diverse andere projecten. Oorspronkelijk zou er eens per jaar een bedrag worden afgelost en dat is in 2020 3 maanden later gebeurd dan eerder gepland. Later is dat jaarlijkse aflosbedrag veranderd naar een maandelijks aflosbedrag, de looptijd bleef 60 maanden. .quote:Op woensdag 24 april 2024 21:28 schreef obligataire het volgende:
[..]
Voor mij wordt het de 1070ste, maar evenzogoed ben ik tevreden, want in 2020 en 2021 hadden ze wat hulp nodig, maar dat is allemaal goedgekomen. Geduld is bijna altijd de juiste weg.
Ja Voor de Groei heeft mijn vertrouwen inderdaad nooit echt op de proef gesteld. En dat kan je niet zeggen van een hele trits andere platformen. Ik ben op dit moment alleen nog echt actief bij CCF, HCN en SIG. Van de laatste verwacht ik dat de nieuwe huurwet die op stapel staat het aantal nieuwe projecten ook zal doen afnemen. NLI zal ik binnen kort eens gaan volgen. Maar voorals nog twijfel ik nog om bij dit platform te starten.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:01 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Mooi, hier zit ik ook in. Al had ik er, zeker na het mailtje, wel vertrouwen in dat het ook daadwerkelijk afgelost zou worden.
Is weer een project minder bij Voor de groei, en in juli nog eentje minder wanneer MTE de laatste termijn betaalt. Wel jammer, want ik had liever gehad dat VdG nog projecten had (en de Europese vergunning) dan het suffe Capital Circle waar ze niet weten wat communiceren is.
De rente vind ik in de regel te laag bij deze geborgde projecten. Dan vind ik 1A SIG in de regel interessanter met een betere zekerheid.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:50 schreef obligataire het volgende:
[..]
Daarom de laatste week 2 geborgde bij HCN meegenomen, dan gaat het hard de andere kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |