Precies. Wat is een "priest" nou weer?quote:
Vraag dit aan TS die te lui is om een Nederlandstalige titel te typen.quote:Op maandag 15 april 2024 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Priest is wat te moeilijk voor je? +er en je bent er
Is gewoon irritant lezen.quote:Op maandag 15 april 2024 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Priest is wat te moeilijk voor je? +er en je bent er
Fok! is een Nederlandstalig forum => gebruik de Nederlandse taal. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op maandag 15 april 2024 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Is gewoon irritant lezen.
Volledig Engelse TT's worden hier ook meestal niet echt gewaardeerd.
Net verzoek ingediend om het aan te passenquote:
Je eerste linkje heeft het overigens over een bishop....quote:Op maandag 15 april 2024 12:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Net verzoek ingedient om het aan te passen
Voorlopig is het alleen de Media in Australi die er over berichtquote:Op maandag 15 april 2024 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Is gewoon irritant lezen.
Volledig Engelse TT's worden hier ook meestal niet echt gewaardeerd.
Dan hoeft de TT daar nog niet onder te lijden.quote:Op maandag 15 april 2024 12:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Voorlopig is het alleen de Media in Australi die er over bericht
quote:Op maandag 15 april 2024 13:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Priester stabbed during rechtstreekse stroom
Ja okee.quote:Op maandag 15 april 2024 13:03 schreef Ali_boo het volgende:
Kan het weer over het nieuws gaan, de mods zullen de topic binnenkort aanpassen ffs
Plat hoofd.quote:Op maandag 15 april 2024 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit als ik vragen mag?
Het topic. De TT.quote:Op maandag 15 april 2024 13:03 schreef Ali_boo het volgende:
Kan het weer over het nieuws gaan, de mods zullen de topic binnenkort aanpassen ffs
Laten we maar met verwarde man beginnen.quote:Op maandag 15 april 2024 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee.
Middle eastern appearance. Suggereert een extremistische / terroristische actie, maar we weten natuurlijk nog niets.
Die zullen de identiteit van de dader beschermenquote:Op maandag 15 april 2024 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee.
Middle eastern appearance. Suggereert een extremistische / terroristische actie, maar we weten natuurlijk nog niets.
Dat vond "men" ook vd degene die met een mes om zich heen stak en mensen vermoordde dit weekend...quote:Op maandag 15 april 2024 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee.
Dat doet het niet noodzakelijkerwijs. Want dat er juist in die kerk mensen met zo'n uiterlijk een dienst bijwonen is nou niet direct verrassend te noemen natuurlijkquote:Op maandag 15 april 2024 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee.
Dan heb je dus weer de kans dat het een voormalig koorknaapje was die nog een appeltje te schillen had met deze voorganger.quote:Op maandag 15 april 2024 13:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doet het niet noodzakelijkerwijs. Want dat er juist in die kerk mensen met zo'n uiterlijk een dienst bijwonen is nou niet direct verrassend te noemen natuurlijk
Is ook best lastig als je alleen diagonaal kunt wegvluchten.quote:Op maandag 15 april 2024 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Je eerste linkje heeft het overigens over een bishop....
quote:Op maandag 15 april 2024 13:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is ook best lastig als je alleen diagonaal kunt wegvluchten.
quote:Op maandag 15 april 2024 13:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is ook best lastig als je alleen diagonaal kunt wegvluchten.
Smack my bishopquote:Op maandag 15 april 2024 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Je eerste linkje heeft het overigens over een bishop....
Te veel allochtonen mss ?quote:Op maandag 15 april 2024 13:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Meerdere gewonden. Wat is er aan de hand in Sydney.
Schijnt van wel..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het aan deze mensen ligt, niet lang meer:And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Australi zit er vol mee ja, weinig oorspronkelijke bewoners over.quote:
quote:Op maandag 15 april 2024 13:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Schijnt van wel..Godver, die grijns!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het aan deze mensen ligt, niet lang meer:
[ x ]![]()
Nogal bezeten blik ja.quote:
Logischquote:
Kwestie van tijdquote:
Team Emuquote:
Alleen is het dus een bisschopquote:
Geef het wat tijd, word vanzelf wel gecorrigeerd denk ikquote:
Speculerenquote:Op maandag 15 april 2024 13:24 schreef Bofjijff het volgende:
Het speculeren is weer begonnen zo te lezen
quote:Op maandag 15 april 2024 13:24 schreef Bofjijff het volgende:
Het speculeren wachten op de bevestiging is weer begonnen zo te lezen
Fok topics:quote:Op maandag 15 april 2024 12:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
De routekaart. @:rambodirk
Geen moslim, is de meute alweer verder naar het volgende moslim-bash topic.quote:Op maandag 15 april 2024 14:12 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Fok topics:
Moslim
[ afbeelding ]
Geen moslims
[ afbeelding ]
Dat krijg je ervan als 99 van de 100 keer moslims verantwoordelijk zijn voor dit soort terreur.quote:Op maandag 15 april 2024 14:12 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Fok topics:
Moslim
[ afbeelding ]
Geen moslim
[ afbeelding ]
Als we op deze voet blijven doorgaan, waarbij de echte slachtoffers constant gedemoniseerd worden door de deugers dan is het een kwestie van tijd inderdaad. Wanhopige mensen die niet gehoord worden en constant geconfronteerd worden met geweld terwijl de dader groep steeds op tv mag vertellen hoe zielig ze zelf wel niet zijn.quote:
Ook gewoon een kwestie van statistiek, als een bevolkingsgroep 10% uitmaakt van de totale bevolking maar verantwoordelijk is voor pak em beet 50-60% van de geweldsmisdrijven is het geen onlogische gedachte.quote:Op maandag 15 april 2024 14:19 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als 99 van de 100 keer moslims verantwoordelijk zijn voor dit soort terreur.
Bron voor deze?quote:Op maandag 15 april 2024 14:19 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als 99 van de 100 keer moslims verantwoordelijk zijn voor dit soort terreur.
De 9234645 topics hierover op FOK! alleen al (en dan doel ik op die met nieuwsberichten)quote:
99 van de 100, dan zou de server van Fok constant er uit liggen.quote:Op maandag 15 april 2024 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De 9234645 topics hierover op FOK! alleen al (en dan doel ik op die met nieuwsberichten)
Laten we de gulden middenweg kiezen.quote:Op maandag 15 april 2024 14:21 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Als we op deze voet blijven doorgaan, waarbij de echte slachtoffers constant gedemoniseerd worden door de deugers dan is het een kwestie van tijd inderdaad. Wanhopige mensen die niet gehoord worden en constant geconfronteerd worden met geweld terwijl de dader groep steeds op tv mag vertellen hoe zielig ze zelf wel niet zijn.
Grappig dat je dit blijft herhalen. Ten eerste is dit niet waar, ten tweede ben je in dit NWS / Elke tweede overtreder in Frankfurt is een buitenlander soort topics dan weer niet te vinden dat is ook wel toevallig.quote:Op maandag 15 april 2024 14:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geen moslim, is de meute alweer verder naar het volgende moslim-bash topic.
Ja, toevallig heb ik geen tijd elk topic te lezen of om op te reageren. Zien we weer wie wel een leven heeft.quote:Op maandag 15 april 2024 14:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Grappig dat je dit blijft herhalen. Ten eerste is dit niet waar, ten tweede ben je in dit NWS / Elke tweede overtreder in Frankfurt is een buitenlander soort topics dan weer niet te vinden dat is ook wel toevallig.
Ja dat zal puur toeval zijn.quote:Op maandag 15 april 2024 14:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, toevallig heb ik geen tijd elk topic te lezen of om op te reageren. Zien we weer wie wel een leven heeft.
dit vat het wel samen. Vooraf lekker anoniem op de kolderzamer schreeuwenquote:Op maandag 15 april 2024 14:12 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Fok topics:
Moslim
[ afbeelding ]
Geen moslim
[ afbeelding ]
Ze zijn er allemaal ondersteboven van.quote:
Als moslims nou eens ophouden met willekeurige Westerlingen neersteken, opblazen of overrijden dan zouden die topics er niet zijn.quote:Op maandag 15 april 2024 14:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geen moslim, is de meute alweer verder naar het volgende moslim-bash topic.
Ik heb mijn twijfels over dat z'n vingers er echt af gehakt zijn, zoals in een bericht hier boven beschreven is.quote:Op maandag 15 april 2024 14:49 schreef Stupidisco het volgende:
In gesprek met de verdachte/dader...
[ x ]
Weet er iemand wat daar precies gezegd werd?quote:Op maandag 15 april 2024 14:49 schreef Stupidisco het volgende:
In gesprek met de verdachte/dader...
[ x ]
o.a. een paar keer dat hij een idioot is. en hij is duidelijk niet onder de indruk daarvan.quote:Op maandag 15 april 2024 14:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Weet er iemand wat daar precies gezegd werd?
Zou mooi zijn.quote:Op maandag 15 april 2024 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels over dat z'n vingers er echt af gehakt zijn, zoals in een bericht hier boven beschreven is.
Die glimlach komt rechtstreeks uit een horrorfilm.quote:Op maandag 15 april 2024 15:03 schreef Mutant01 het volgende:
Die kerel lijkt high. Volgens mij wordt hem o.a. gevraagd waar hij vandaan komt.
Ja, iemand die van z'n onzichtbare vriendje ingefluisterd kreeg dat hij dit moest doen om in het hiernamaals beloond te worden.quote:Op maandag 15 april 2024 15:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die glimlach komt rechtstreeks uit een horrorfilm.
Ja, je verwacht immers helemaal niet zo'n uiterlijk in een kerk voor Syrirs....quote:Op maandag 15 april 2024 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee.
Twitter comments spreken over gesproken beledigingen van de profeet door de priester.quote:Op maandag 15 april 2024 14:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Weet er iemand wat daar precies gezegd werd?
Islamisering hebben ze bewust gedaan.quote:Op maandag 15 april 2024 15:28 schreef BMW1993 het volgende:
De gehele Westerse wereld is onveilig geworden door de toestroom van inwoners uit het Midden Oosten en Noord Afrika.
Zelfs Canada is niet meer veilig door de moslims.
Als je deze mensen verspreid over de wereld, zal het geweld ook verspreid worden, want je kan Hassan uit de woestijn halen, maar de woestijn niet uit Hassen.
Hier in Rotterdam Zuidplein, heb je ook kledingwinkel waar ze djalleba's verkopen en van die moslima gewaden, die djelleba's staan gewoon in de vitrine, en er komen veel Marokkanen op af.
Ik kan er wel om huilen, wat is er toch gebeurt met ons land, het had een utopisch paradijs kunnen zijn.
Mijn moeder zegt ook altijd, ik heb liever Afrikanen uit Zwart Afrika... want die kunnen tenminste nog lachen, en zijn lekker relaxed.. Terwijl de moslims altijd zo arrogant zijn uit de hoogte. Ze laten zien dat wij ongelovigen niks waard zijn, loop maar eens de Primark in, en je zal zien dat die hoofddoek meiden met die kinderwagens altijd heel erg arrogant om zich heen kijken ..
Er schijnt een grote Syrische gemeenschap te wonen in de regio Twente, die zijn veelal Syrisch-Orthodox en wonen al sinds de jaren 90 in Nederland, die schijnen bovengemiddeld vaak op de PVV te stemmen, en waren ook tegen de komst van een nieuwe Turkse moskee in Enschede.quote:Op maandag 15 april 2024 15:43 schreef Alarmonoff het volgende:
wtf, ken deze spreker, hoop dat hij het overleeft
bonuskaart jannah blijkt enkeltje hel
quote:Op maandag 15 april 2024 13:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Schijnt van wel..In de bijbel staat toch iets over vergevingsgezind zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het aan deze mensen ligt, niet lang meer:
[ x ]Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Wat moet ik hier zien? Heb je een samenvatting? Ik ga niet 7,5 minuut naar religieuze bullshit luisteren.quote:Op maandag 15 april 2024 14:23 schreef egayalS het volgende:
De beste guy in een eerdere live stream in November
[ x ]
Wie is "ze"?quote:Op maandag 15 april 2024 15:46 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Islamisering hebben ze bewust gedaan.
Ik las het inderdaad...quote:Op maandag 15 april 2024 15:29 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Twitter comments spreken over gesproken beledigingen van de profeet door de priester.
Plausibel maar volgens mij spreekt hij nooit over islam.quote:Op maandag 15 april 2024 15:29 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Twitter comments spreken over gesproken beledigingen van de profeet door de priester.
Wellicht kunnen CDA/D66 meteen ook het beledigen van de profeet toevoegen aan hun plannetje om koranverbrandingen te verbieden.quote:Op maandag 15 april 2024 15:29 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam Amstelplein, heb je ook een Chinees waar ze pekingeend verkopen en van die loempias, die loempias staan gewoon in de vitrine, en er komen veel Chinezen op af.quote:Op maandag 15 april 2024 15:28 schreef BMW1993 het volgende:
De gehele Westerse wereld is onveilig geworden door de toestroom van inwoners uit het Midden Oosten en Noord Afrika.
Als je deze mensen verspreid over de wereld, zal het geweld ook verspreid worden, want je kan Hassan uit de woestijn halen, maar de woestijn niet uit Hassen.
Hier in Rotterdam Zuidplein, heb je ook kledingwinkel waar ze djalleba's verkopen en van die moslima gewaden, die djelleba's staan gewoon in de vitrine, en er komen veel Marokkanen op af.
Ik kan er wel om huilen, wat is er toch gebeurt met ons land, het had een utopisch paradijs kunnen zijn.
Mijn moeder zegt ook altijd, ik heb liever Afrikanen uit Zwart Afrika... want die kunnen tenminste nog lachen, en zijn lekker relaxed.. Terwijl de moslims altijd zo arrogant zijn uit de hoogte. Ze laten zien dat wij ongelovigen niks waard zijn, loop maar eens de Primark in, en je zal zien dat die hoofddoek meiden met die kinderwagens altijd heel erg arrogant om zich heen kijken ..
Dit soort beelden maken mij oprecht blijquote:Op maandag 15 april 2024 16:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben blij dat er nog ergens op de wereld Christenen zijn die het niet accepteren. Nu hier nog.
Schijnt dat hij niet officieel een bisschop is. Maar goed, weet er het fijne niet van en het maakt voor de zaak weinig uit lijkt me.quote:Op maandag 15 april 2024 16:06 schreef Starhopper het volgende:
Volgens de NOS is het een bisschop en geen priester
https://nos.nl/artikel/25(...)-sydney-man-opgepakt
Die winkel heet Manzaram. En daar komen vooral veel Turken op af, want Turkse winkel. En djellaba's worden er amper verkocht. Verder niet gek dat je kledij die je in de winkel verkoopt ook in de vitrage zet.quote:Op maandag 15 april 2024 15:28 schreef BMW1993 het volgende:
En hij had een Snickers moeten eten.quote:Op maandag 15 april 2024 17:18 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik denk een man met psychische problemen. Maar pin me dr niet op vast hoor.
Dat is ook gemeld in FB.quote:Op maandag 15 april 2024 16:06 schreef Starhopper het volgende:
Nu is het ineens religieuze bullshit?quote:Op maandag 15 april 2024 15:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat moet ik hier zien? Heb je een samenvatting? Ik ga niet 7,5 minuut naar religieuze bullshit luisteren.
een bisschop is automatisch priesterquote:Op maandag 15 april 2024 16:06 schreef Starhopper het volgende:
Bron?quote:Op maandag 15 april 2024 18:04 schreef Triggershott het volgende:
Die priester was te gast bij Patrick Bet-David waar hij de isamitische profeet ging beledigen en die gozer riep dat hij hem heeft neergestoken vanwege zijn beledigingen jegens de profeet dus in dit geval is er wel sprake van een moslimaanslag in tegenstelling tot een paar dagen geleden in Sydney.
Hij heeft ook kritiek op de oude Isralieten...quote:
quote:
Effectiever dan een tbs-behandeling.quote:There are quote a few reports that some angered members of the community cut off the assailant's fingers.
Hoor hem echt niets verkeerds zeggenquote:
in love and humility, voor de Waarheid.quote:Op maandag 15 april 2024 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hij heeft ook kritiek op de oude Isralieten...
En op christenen...
En op alle religies... Krishna en Buddha komen ook nog langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
Dit is toch niet beledigend?quote:
Mensen vandaag de dag hebben veel te lange tenenquote:
Er worden wel meer dingen als beledigend ervaren door onzekere religieuze types. Tekeningen, blote benen, eten in het openbaar, jeetje zeggen, vaccineren. Het punt is dat leven en laten leven voor sommige zuilen niet bespreekbaar is.quote:
Dat zou best kunnen. Vraag het ze, dan weten we dat ook weerquote:Op maandag 15 april 2024 20:28 schreef OllieA het volgende:
Waarom werd er met stenen gegooid naar de oproerpolitie? Wilden ze de dader graag persoonlijk lynchen?
Yup.quote:Op maandag 15 april 2024 20:28 schreef OllieA het volgende:
Waarom werd er met stenen gegooid naar de oproerpolitie? Wilden ze de dader graag persoonlijk lynchen?
Hij zei dat de islamitische profeet samen met Boeddha in het hellevuur is en dat hij had gefaald als leider omdat hij dood was in tegenstelling tot zijn man-god Jezus die gekruisigd werd en drie dagen zat te rotten in zijn graf alvorens hij besloot om er toch maar eens uit te gaan.quote:
quote:The father of a murdered New Jersey family was threatened for making anti-Muslim remarks online – and the gruesome quadruple slaying may have been the hateful retaliation, sources told The Post yesterday.
Hossam Armanious, 47, who along with his wife and two daughters was found stabbed to death in his Jersey City home early Friday, would regularly debate religion in a Middle Eastern chat room, one source said.
Armanious, an Egyptian Christian, was well known for expressing his Coptic beliefs and engaging in fiery back-and-forth with Muslims on the Web site paltalk.com.
He “had the reputation for being one of the most outspoken Egyptian Christians,” said the source, who had close ties to the family.
https://nypost.com/2005/0(...)n-j-family-massacre/
Is Boeddha volgens jou in de hel? Christenen? Hindoes?quote:Op maandag 15 april 2024 20:44 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Hij zei dat de islamitische profeet samen met Boeddha in het hellevuur is en dat hij had gefaald als leider omdat hij dood was in tegenstelling tot zijn man-god Jezus die gekruisigd werd en drie dagen zat te rotten in zijn graf alvorens hij besloot om er toch maar eens uit te gaan.
Ik ken die man verder niet, maar zag 1 virale video van hem voorbij komen afgelopen maand over zijn reis naar Palestina/Isral (werd eerder door Slayage gepost in dit topic), had zijn optreden bij Patrick Bet-David gemist terwijl ik regelmatig zijn videos kijk, dus ik weet niet wat die priester verder nog meer heeft gezegd en waardoor die 15-jarige jongen precies getriggerd werd.
Ik weet wel dat er al langer spanningen zijn tussen bepaalde Arabische christenen (vooral kopten) en moslims en dat ze online hevige discussies/debatten (beledigingen over en weer) over religie hebben waar vaak flink wordt gescholden op de profeet i.p.v. argumenten.
Bijna 20 jaar geleden toen er nog geen YT en zo bestond, was ik voornamelijk in het voicechat-programma Paltalk actief, toen hoorde je Arabische christenen en moslim-users ook tekeer gaan tegen elkaar, uiteindelijk werd een christelijke man getraceerd en werd hij en zijn hele familie uitgemoord in New Jersey:
[..]
Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen!quote:Op maandag 15 april 2024 20:28 schreef OllieA het volgende:
ja, logischquote:Op maandag 15 april 2024 20:28 schreef OllieA het volgende:
Ik ben geschokt. Geschokt en gekwetst.quote:Op maandag 15 april 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt alsof het christendom niet overal even vredelievend is.
Oei.quote:Op maandag 15 april 2024 21:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben geschokt. Geschokt en gekwetst.
quote:Op maandag 15 april 2024 16:12 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam Amstelplein, heb je ook een Chinees waar ze pekingeend verkopen en van die loempias, die loempias staan gewoon in de vitrine, en er komen veel Chinezen op af.
[ afbeelding ]
Is het lastig slikken Mutant?quote:Op maandag 15 april 2024 16:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die winkel heet Manzaram. En daar komen vooral veel Turken op af, want Turkse winkel. En djellaba's worden er amper verkocht. Verder niet gek dat je kledij die je in de winkel verkoopt ook in de vitrage zet.
Mooi verhaal. Doen we niets meer mee.
Waar komt je brainwave vandaan? Orgasme gekregen?quote:Op maandag 15 april 2024 22:04 schreef SpaceOddity het volgende:
Voor de zoveelste keer dat er islamitische barbariteit plaats vind, & moslims be like:
[..]
[..]
Is het lastig slikken Mutant?
Waarmee ik bedoel; dat deze ''beledigende'' meneer nu niet dood is?
Ook superkut voor Harverst natuurlijk.
Er zijn weinig Chinezen die andersdenken overhoop steken....quote:Op maandag 15 april 2024 16:12 schreef Jed1Gam het volgende:
Hier in Amsterdam Amstelplein, heb je ook een Chinees waar ze pekingeend verkopen en van die loempias, die loempias staan gewoon in de vitrine, en er komen veel Chinezen op af.
Haha, daar denken Taiwanezen, Oeigoeren en Tibetanen anders over!quote:Op maandag 15 april 2024 22:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er zijn weinig Chinezen die andersdenken overhoop steken....
Gratis heropvoedingskamp zodat ze echte Chinezen kunnen worden.quote:Op maandag 15 april 2024 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Haha, daar denken Taiwanezen, Oeigoeren en Tibetanen anders over!
Zegt de Taiwanees.quote:Op maandag 15 april 2024 22:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er zijn weinig Chinezen die andersdenken overhoop steken....
Oh wow, doen ze dat hier ook????quote:Op maandag 15 april 2024 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt ja.quote:Op maandag 15 april 2024 16:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die winkel heet Manzaram. En daar komen vooral veel Turken op af, want Turkse winkel. En djellaba's worden er amper verkocht. Verder niet gek dat je kledij die je in de winkel verkoopt ook in de vitrage zet.
Mooi verhaal. Doen we niets meer mee.
Oeigoeren zijn toch moslim terroristen?quote:Op maandag 15 april 2024 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er worden hier in Nederland toch verbazingwekkend weinig Taiwanezen doodgestoken door Chinezen. In Australie ook niet.quote:
Captain Jack Sparrow ook.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Oeigoeren zijn toch moslim terroristen?
Jij kent je klassiekers duidelijk niet.quote:
Wikipedia Jack Sparrowquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij kent je klassiekers duidelijk niet.
Wikipedia Jack Ward:quote:According to writer Giles Milton, Jack Sparrow was inspired by the seventeenth-century English pirate Jack Ward.
quote:John Ward or Birdy (c. 1553[1] – 1622), also known as Jack Ward or later as Yusuf Reis, was an English pirate who later became a Corsair for the Ottoman Empire operating out of Tunis during the early 17th century.
According to writer Giles Milton, Jack Ward was an inspiration for Jack Sparrow of the Pirates of the Caribbean film franchise.
oh ben jij hetquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:04 schreef Antideeltje_ het volgende:
[..]
Wikipedia Jack Sparrow
[..]
Wikipedia Jack Ward:
[..]
Jij moet duidelijk niet alles geloven wat je op internet leest.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:04 schreef Antideeltje_ het volgende:
[..]
Wikipedia Jack Sparrow
[..]
Wikipedia Jack Ward:
[..]
Die is gebaseerd op een mengelmoes van geromantiseerde piraten. En een Rolling Stones gitarist.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:04 schreef Antideeltje_ het volgende:
[..]
Wikipedia Jack Sparrow
[..]
Wikipedia Jack Ward:
[..]
In China zelf wel dan? Door de bevolking op straat bedoel ik dan. Is er bij de gemiddelde Chinees berhaupt haat aan Tibetanen, Taiwanezen en Oeigoeren?quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er worden hier in Nederland toch verbazingwekkend weinig Taiwanezen doodgestoken door Chinezen. In Australie ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |