SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op zondag 14 april 2024 09:21 schreef McGrath het volgende: [..] Het is natuurlijk alleen gejank als je het er niet mee eens bent
![]()
ja 1 keer via sunweb en 1 keer via tui dacht ik? Ging super makkelijk. Bij aankomst op het vliegveld wordt je opgewacht door een reisleider , die verteld je welke bus je moet hebben. En die bus , zo'n touringcar rijdt dan lamngs verschillende hotels om je daar af te zetten. Op de dag van vertrek halen ze je ook weer op.quote:Op zondag 14 april 2024 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat tweede is wel perfect. Had je gewoon bij een organisatie geboekt?
Beestjes? Die zijn toch zo groot als m'n handquote:Op zondag 14 april 2024 09:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wat ik ook altijd van de wat meer irritante beestjes vind, zijn die vliegende hertjes.
Ja sorry, nu hebben we een stomme TTquote:
Katten en cavia's zijn een stuk groter nog.quote:Op zondag 14 april 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beestjes? Die zijn toch zo groot als m'n hand
Croissantjesquote:Op zondag 14 april 2024 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind croissantjes wat overrated. Liever een kakelvers hard broodje met boter en jam
Vliegend hertjequote:Op zondag 14 april 2024 09:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wat ik ook altijd van de wat meer irritante beestjes vind, zijn die vliegende hertjes.
Die passen ook niet op m'n hand.quote:Op zondag 14 april 2024 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Katten en cavia's zijn een stuk groter nog.
Je hand is 1/16e van je lichaam ofzoquote:Op zondag 14 april 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beestjes? Die zijn toch zo groot als m'n hand
Ik vind het grote beesten.quote:Op zondag 14 april 2024 09:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hand is 1/16e van je lichaam ofzo
Oké papa.quote:Op zondag 14 april 2024 09:34 schreef dud0r het volgende:
En nu klaar met die hele grafdiscussie. Dat ga je maar in nws doen
Ik had er eentje met de Boniquote:
Wat voor megahanden heb jijquote:Op zondag 14 april 2024 09:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hand is 1/16e van je lichaam ofzo
Maak jij er eens wat moois van danquote:
quote:Op zondag 14 april 2024 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met het goede been uit bed gestapt zie ik?
Mag jij van mijquote:
Vind het ook niet helemaal netjes, maar wist niet dat het niet mocht.quote:Op zondag 14 april 2024 09:35 schreef UitStraling het volgende:
Kanker zeggen mag toch helemaal niet?
Beetje typisch wel.quote:Op zondag 14 april 2024 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind het ook niet helemaal netjes, maar wist niet dat het niet mocht.
quote:Op zondag 14 april 2024 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bestaat niet. Net als jouw tt.
Daarvoor heb ik haar OF al.quote:Op zondag 14 april 2024 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik nu je sexy zondagochtendfoto gemist?
Dat is wel goedequote:
Het is hier nog wel zonnig. Maar tien graden kouder dan gisteren als ik het zo zie.quote:Op zondag 14 april 2024 09:43 schreef LTVDK het volgende:
Wel een verschil qua weertje met gisteren trouwens, hoop dat het nog droog blijft vandaag, moet de schoongespoten tegels nog even gaan voorzien van nieuw voegzand
Ja geen korte broekenweer vandaagquote:Op zondag 14 april 2024 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is hier nog wel zonnig. Maar tien graden kouder dan gisteren als ik het zo zie.
Voorspelling zegt wel dat het droog blijft
Neequote:
Die van mij blijft gewoon op hetzelfde niveau schreeuwenquote:Op zondag 14 april 2024 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Tis gewoon droog en met 14 graden prima lenteweer.quote:Op zondag 14 april 2024 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee![]()
Wel prima weer om straks nog even buiten te trainen
Is expres zo, dan ga je het weer waarderen dat het 24 graden isquote:Op zondag 14 april 2024 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is hier nog wel zonnig. Maar tien graden kouder dan gisteren als ik het zo zie.
Voorspelling zegt wel dat het droog blijft
Maar alsnog geen korte broekenweerquote:Op zondag 14 april 2024 09:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Tis gewoon droog en met 14 graden prima lenteweer.
Ja straks eerst maar een rondje lopen, de bouwmarkt is toch nog dichtquote:Op zondag 14 april 2024 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee![]()
Wel prima weer om straks nog even buiten te trainen
Er is alleen een premiumquote:Op zondag 14 april 2024 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel goede![]()
Heb je de premium versie of de basic?
Nee was nog te ziekjes vanmorgen. Volgende week weerquote:Op zondag 14 april 2024 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik nu je sexy zondagochtendfoto gemist?
quote:Op zondag 14 april 2024 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is die van de buren![]()
Nou ik ga weer de tuin in
Premium. Content creators moeten ook eten.quote:Op zondag 14 april 2024 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel goede![]()
Heb je de premium versie of de basic?
das het scheereffect !!!!quote:Op zondag 14 april 2024 09:49 schreef LTVDK het volgende:
Merkte toen ik gisteren in bed ging liggen dat mijn onderbenen wel lekker waren gezandstraald van het hogedrukspuiteren, het dekbed gleed er zo soepeltjes over
Hou toch op. Hij heeft gewoon een andere mening/kijk op dingen en dat is primaquote:Op zondag 14 april 2024 09:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Als die McGrath hier is is de sfeer giftig.
En dat zonder scheren!quote:
Hij mag mensen schaamteloos voor nazi's uitmaken en als je zegt 'da bende zelf" dan mag dat natuurlijk niet, dan is het pesten.quote:Op zondag 14 april 2024 09:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Als die McGrath hier is is de sfeer giftig.
Misschien moet jij ook wel een hogedrukspuit halenquote:
Je bent zelf een.....quote:Op zondag 14 april 2024 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook wel een hogedrukspuit halen
quote:Op zondag 14 april 2024 09:52 schreef datismijnmening het volgende:
Zo nog ever een pa
Ar uurtjes proberen te slapen
Denk dat scheren toch makkelijker isquote:Op zondag 14 april 2024 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook wel een hogedrukspuit halen
Mja misschien wel, hoef je ook niet gelijk je kleren te wassen omdat die onder de modder zittenquote:Op zondag 14 april 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat scheren toch makkelijker is
Met een huis tuin en keuken hogedrukreiniger kun je in ieder geval niet jezelf snijden.quote:Op zondag 14 april 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat scheren toch makkelijker is
nee maar heb hier ook geen ruimte om die te hogedrukspuitenquote:Op zondag 14 april 2024 09:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Met een huis tuin en keuken hogedrukreiniger kun je in ieder geval niet jezelf snijden.
https://www.tiktok.com/@x(...)/6969252888497409285quote:Op zondag 14 april 2024 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja misschien wel, hoef je ook niet gelijk je kleren te wassen omdat die onder de modder zitten
Die straal is anders behoorlijk pijnlijk, zeker met het roterende opzetstukquote:Op zondag 14 april 2024 09:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Met een huis tuin en keuken hogedrukreiniger kun je in ieder geval niet jezelf snijden.
quote:Op zondag 14 april 2024 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n Kärcher K7 Power Home, die richt je op je been en je beentje verdwijnt in een wolk van americain filet.
Ik heb mezelf er nog nooit pijn mee gedaan. Ook nog nooit uitgeprobeerd.quote:Op zondag 14 april 2024 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die straal is anders behoorlijk pijnlijk, zeker met het roterende opzetstuk
Je hebt ze allemaal geprobeerd?quote:Op zondag 14 april 2024 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die straal is anders behoorlijk pijnlijk, zeker met het roterende opzetstuk
oh wat een gemis zal dat wordenquote:Op zondag 14 april 2024 10:04 schreef Karzai het volgende:
Zometeen het laatste publieke optreden van Lee Towers @:bitterbal
Oh kom er achter dat het een vuilfrees heetquote:Op zondag 14 april 2024 10:04 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mezelf er nog nooit pijn mee gedaan. Ook nog nooit uitgeprobeerd.
Def Rhymz vond ze erger denk ik.quote:Op zondag 14 april 2024 10:04 schreef Karzai het volgende:
Zometeen het laatste publieke optreden van Lee Towers @:bitterbal
Ik heb wel altijd dichte schoenen aan.quote:Op zondag 14 april 2024 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh kom er achter dat het een vuilfrees heethttps://www.praxis.nl/tui(...)lfrees-db145/5599247
Ik heb met er wel een pijn mee gedaan, maar ik gebruik dat ding dan ook terwijl ik slippers aan heb
Tuinieren doe ik ook vaak op slippersquote:
Nou koop er eentje, voor je tuin is zo eentje prima https://www.hornbach.nl/p(...)ntrol-home/10365694/quote:Op zondag 14 april 2024 10:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil ook zo'n ding
Ik kan precies zien waar mijn parasolvoet de hele zomer heeft gestaan, terwijl ie al sinds september op een andere plek staat.
Een tuin hebben in deze economiequote:Op zondag 14 april 2024 10:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil ook zo'n ding
Ik kan precies zien waar mijn parasolvoet de hele zomer heeft gestaan, terwijl ie al sinds september op een andere plek staat.
Ik vind tuinwerk ook niet leuk, heb alleen niemand die het wel leuk vindt om te doenquote:Op zondag 14 april 2024 10:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Knetter doet t meeste in de tuin. Dat is meer haar ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |