begrijp ook oprecht niet dat je zo'n beperkt leven wil hebben met al die regeltjesquote:Op zondag 14 april 2024 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus vernietigen die terroristen en haatbaarden, kunnen de overlevenden een leuk leven opbouwen in alle vrijheid, in Duitsland hebben de inwoners het ook best naar de zin gehad nadat ze de wedstrijd verloren, nou ja tot aan de massa immigraties dan.
Ja maar jij gaat ook op vakantie naar een land waar ze alle nare beestjes in XXL-formaat hebbenquote:
Het is natuurlijk alleen gejank als je het er niet mee eens bentquote:Op zondag 14 april 2024 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik probeer je er op te wijzen dat je heel dit gejank beter daar kunt posten
jaquote:Op zondag 14 april 2024 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat ook op vakantie naar een land waar ze alle nare beestjes in XXL-formaat hebben
Je zet jezelf voor lul hier. Daar is NWS al voor.quote:Op zondag 14 april 2024 09:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je kan heel gemakkelijk een schuldige aanwijzen en dat zijn de zionisten. Los van de joodse religie aangezien volgens het jodendom het land daar niet geclaimd mag worden tot de Messias terugkeert. De orthodoxe joden houden zich daarom ook buiten het conflict en willen niet deelnemen aan de dienstplicht van Israel omdat ze het er niet mee eens zijn wat de overheid doet. De zionisten zijn machtsbelust en die aanval van 7 oktober is een reactie van een land dat al lange periode in een hoekje verdreven wordt (kat in het nauw maakt rare sprongen)
Op Cyprus heb je ook veel kakkerlakken, dus neem aan dat ook Griekenland en andere warme landen er last van hebben.quote:Op zondag 14 april 2024 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]Zie in Europa zelden kakkerlakken. Alleen in Rome.
Gisteren had ik pain au Chocolatquote:Op zondag 14 april 2024 09:20 schreef bitterbal het volgende:
ik heb crackers gewoon met hagelslag natuurlijk
Nee, jullie kunnen wel een weerwoord gebruiken voor dit de bakermat is van de nieuwe NSDAPquote:Op zondag 14 april 2024 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zet jezelf voor lul hier. Daar is NWS al voor.
Moet haast welquote:Op zondag 14 april 2024 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op Cyprus heb je ook veel kakkerlakken, dus neem aan dat ook Griekenland en andere warme landen er last van hebben.
Dat had ik in New Orleansquote:Op zondag 14 april 2024 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Meeste kakkerlakken kwam ik toch wel tegen in China, leek wel of de muren leefden daar van elk hotel, restaurant en huis, wen je wel aan.
Misschien hier voor een jaartje invoeren om de linkse juffertjes te laten voelen hoe kut het leven is in een knettergekke criminele theocratie.quote:Op zondag 14 april 2024 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
begrijp ook oprecht niet dat je zo'n beperkt leven wil hebben met al die regeltjes
quote:Op zondag 14 april 2024 09:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, jullie kunnen wel een weerwoord gebruiken voor dit de bakermat is van de nieuwe NSDAP
Daar kom ik niet want warmquote:Op zondag 14 april 2024 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op Cyprus heb je ook veel kakkerlakken, dus neem aan dat ook Griekenland en andere warme landen er last van hebben.
Griekenland ook wel inderdaad. Kan me nog herinneren dat ik daar bij de eerste hulp zat en er eentje voorbij kwam lopen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pain au chocolat is vrijwel altijd een teleurstelling omdat er te weinig chocolade in zit jaquote:Op zondag 14 april 2024 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gisteren had ik pain au Chocolat
Maar omdat dat altijd te weinig zoiets is had ik er nog Nutella op gesmeerd
Zolang het over eten gaat zijn ze hier best aardig.quote:Op zondag 14 april 2024 09:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, jullie kunnen wel een weerwoord gebruiken voor dit de bakermat is van de nieuwe NSDAP
Beetje zoals de muizen van Utrecht.quote:Op zondag 14 april 2024 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Griekenland ook wel inderdaad. Kan me nog herinneren dat ik daar bij de eerste hulp zat en er eentje voorbij kwam lopen.
De NSDAP moest ook etenquote:Op zondag 14 april 2024 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang het over eten gaat zijn ze hier best aardig.
Ze hadden bij de boni laatst goede croissantjes met chocola en room. Maar dat was blijkbaar iets tijdelijks.quote:Op zondag 14 april 2024 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pain au chocolat is vrijwel altijd een teleurstelling omdat er te weinig chocolade in zit ja
ik vond griekenland die 2 vakanties echt leuk. Super vriendelijke bediening overal. relaxte sfeer op straat. Mooie architectuur daar in die badplaatsjes. Lekker eten. Goede prijs ook.quote:
Als het aan mij lag kwam ik ook niet in warme landen, maar ja heb een wederhelft die juist graag in zee dobbert en op het strand ligt, dus tsja.quote:
NSDAPSC bekt niet echt lekker, verzin eens wat betersquote:Op zondag 14 april 2024 09:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |