Het kan snel een plaag zijn. Parijs zit er nu ook mee en daar net voor de spelen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb tig keer in hostels geslapen maar heb ze gelukkig nooit gehad.
Is de mod zijn schuld, die heeft me nog geen ontbijt gegevenquote:
Dat kan niet iedereen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vakantie moet je vieren als tumbling weed en niet als een rotsblok van 50 kilo.
Ik begin als bejaarde ook steeds minder flexibel te worden.quote:Op zondag 14 april 2024 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan niet iedereen.
Vroeger liet ik ook alles zijn beloop. Maar tegenwoordig zijn er soms iets meer redenen om dingen te plannen.
ja slaat toch nergens op vergeleken met iran?quote:
Ik heb in Egypte eens een wat zwakker vrouwtje bij gehad die kotste en poepte de hele Gele Dolfijn van kapitein Mahmoud onder, tot zijn grote plezier.quote:Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kan US nog overbieden. Ik heb alleen klein leed.
het eerste wat ik doe is de kamer checkenquote:Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mja, die ervaringen zelf zijn op vakantie vervelend, maar als je achteraf terugkijkt op zo'n vakantie zijn dat slechts futiliteiten en herinner je je vooral de mooie momentenquote:Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kan US nog overbieden. Ik heb alleen klein leed.
Ik probeer iets flexibeler te zijn, maar iedereen en zijn moeder gaat op vakantie vandaag de dag dus als je niet reserveert dan krijg je een hoop nee te horenquote:Op zondag 14 april 2024 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan niet iedereen.
Vroeger liet ik ook alles zijn beloop. Maar tegenwoordig zijn er soms iets meer redenen om dingen te plannen.
Zal ik dat eens even lekker komen brengen dan.quote:Op zondag 14 april 2024 09:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is de mod zijn schuld, die heeft me nog geen ontbijt gegeven
-> NWS / Israël - Hamas - #262 gaat Iran de voedselvoorziening verstoquote:Op zondag 14 april 2024 09:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ergens in de jaren 10-20 toen de zionisten onterecht land toegewezen kregen van de UK waar ze geen recht op hadden
Ik ben altijd bang dat in mijn hotel brand uitbreektquote:Op zondag 14 april 2024 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook een keer brand gehad in het hostel maar dat bleef beperkt tot de keuken.
Werden we geëvacueerd.
Gaat het nu ineens over de PVV?quote:Op zondag 14 april 2024 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja slaat toch nergens op vergeleken met iran?
Maar goed, ieder zijn voorkeur he. Ik wil graag dat mensen hun leven kunnen leiden in vrijheid, waar zij niet vervolgd worden voor hun politieke of seksuele voorkeur en dat zij zelf kunnen bepalen wat voor kleding zij dragen en hun haarkapsel bepalen.
En dat ieder die daar een probleem mee heeft dat lekker voor zichzelf houdt en zich bemoeit met zijn eigen leven.
quote:Op zondag 14 april 2024 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het eerste wat ik doe is de kamer checken
Je weet dat dat een probleem is van alle landen waar religie nog een belangrijke rol speelt? Niet alleen in moslimlanden.quote:Op zondag 14 april 2024 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar goed, ieder zijn voorkeur he. Ik wil graag dat mensen hun leven kunnen leiden in vrijheid, waar zij niet vervolgd worden voor hun politieke of seksuele voorkeur en dat zij zelf kunnen bepalen wat voor kleding zij dragen en hun haarkapsel bepalen.
En dat ieder die daar een probleem mee heeft dat lekker voor zichzelf houdt en zich bemoeit met zijn eigen leven.
Hahahahahahahahahahahahaha, jij denkt nog serieus dat het begon op 7 oktober? grapjasquote:Op zondag 14 april 2024 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
-> NWS / Israël - Hamas - #262 gaat Iran de voedselvoorziening versto
ja zeker, religie is ook kutquote:Op zondag 14 april 2024 09:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je weet dat dat een probleem is van alle landen waar religie nog een belangrijke rol speelt? Niet alleen in moslimlanden.
Dit kan in Gaza niet zo heel erg best hè?quote:Op zondag 14 april 2024 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat kloptquote:Op zondag 14 april 2024 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit kan in Gaza niet zo heel erg best hè?
Ik ben al ontbijt aan het maken voor haarquote:Op zondag 14 april 2024 09:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Zal ik dat eens even lekker komen brengen dan.
Kijk zo doe je dat @:dud0r
Heb wel een keer gehad in een hotel in Zuid-Frankrijk, lag ik 's avonds rustig in bed een filmpje te kijken en voel ik opeens wat kriebelen in mijn nek, was het een kakkerlakquote:Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is het ook inderdaad. Aantal jaar geleden kon je in de Alpen nog gewoon binnenlopen bij een hut om te slapen. Nu moet je ze allemaal vastleggen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik probeer iets flexibeler te zijn, maar iedereen en zijn moeder gaat op vakantie vandaag de dag dus als je niet reserveert dan krijg je een hoop nee te horen
vanwege 1 kakkerlakje?quote:Op zondag 14 april 2024 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb wel een keer gehad in een hotel in Zuid-Frankrijk, lag ik 's avonds rustig in bed een filmpje te kijken en voel ik opeens wat kriebelen in mijn nek, was het een kakkerlakGelijk naar de receptie om voor een andere kamer te vragen, kom ik die nieuwe kamer in en zit er al een hele familie kakkerlakken op het bed op me te wachten
Maar in de auto gestapt en een ander hotel gezocht
Dit conflict is begonnen voor Christus hè.quote:Op zondag 14 april 2024 09:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ergens in de jaren 10-20 toen de zionisten onterecht land toegewezen kregen van de UK waar ze geen recht op hadden
Ik ga hier mee stoppen, je toevoegingen zijn echt totaal nutteloos en laat zien elk punt dat ik ook maak dat je niet af kan wijken van Iranquote:Op zondag 14 april 2024 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker, religie is ook kut
maar iran is echt extra kut.
Maar ik heb nog geen ontbijtquote:Op zondag 14 april 2024 09:17 schreef dud0r het volgende:
Als jullie nou eens in POL of NWS gaan janken over de Israël situatie. Dan kunnen we het hier gewoon over eten enzo hebben
Nee ik probeer je er op te wijzen dat je heel dit gejank beter daar kunt postenquote:Op zondag 14 april 2024 09:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahaha, jij denkt nog serieus dat het begon op 7 oktober? grapjas
ik heb wel trek jaquote:Op zondag 14 april 2024 09:17 schreef dud0r het volgende:
Als jullie nou eens in POL of NWS gaan janken over de Israël situatie. Dan kunnen we het hier gewoon over eten enzo hebben
Hier mag ook af en toe wel wat inhoud zitten. Gaat straks toch weer over bitterbal die een flap gaat eten.quote:Op zondag 14 april 2024 09:17 schreef dud0r het volgende:
Dus vernietigen die terroristen en haatbaarden, kunnen de overlevenden een leuk leven opbouwen in alle vrijheid, in Duitsland hebben de inwoners het ook best naar de zin gehad nadat ze de wedstrijd verloren, nou ja tot aan de massa immigraties dan.quote:
iran is kutquote:Op zondag 14 april 2024 09:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ga hier mee stoppen, je toevoegingen zijn echt totaal nutteloos en laat zien elk punt dat ik ook maak dat je niet af kan wijken van Iran
Dan moet je degene naast je eens lief aankijkenquote:
Wat wil jij ontbijten danquote:
Als die achter je kussen zitten en in je nek gaan lopen kriebelen ben je snel weg hoorquote:
quote:Op zondag 14 april 2024 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb wel een keer gehad in een hotel in Zuid-Frankrijk, lag ik 's avonds rustig in bed een filmpje te kijken en voel ik opeens wat kriebelen in mijn nek, was het een kakkerlakGelijk naar de receptie om voor een andere kamer te vragen, kom ik die nieuwe kamer in en zit er al een hele familie kakkerlakken op het bed op me te wachten
Maar in de auto gestapt en een ander hotel gezocht
ja hamas is ook kut. Al die islamtische haatbaarden zijn gewoon kutquote:Op zondag 14 april 2024 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus vernietigen die terroristen en haatbaarden, kunnen de overlevenden een leuk leven opbouwen in alle vrijheid, in Duitsland hebben de inwoners het ook best naar de zin gehad nadat ze de wedstrijd verloren, nou ja tot aan de massa immigraties dan.
Ik heb nog een gevulde koekquote:Op zondag 14 april 2024 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier mag ook af en toe wel wat inhoud zitten. Gaat straks toch weer over bitterbal die een flap gaat eten.
quote:Op zondag 14 april 2024 09:18 schreef dud0r het volgende:
Dan moet je degene naast je eens lief aankijken
Hmmm....quote:
Zag er net nog een Iran verdedigen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]Zie in Europa zelden kakkerlakken. Alleen in Rome.
ik ben inmiddels wel wat gewendquote:Op zondag 14 april 2024 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die achter je kussen zitten en in je nek gaan lopen kriebelen ben je snel weg hoor
But what about second breakfastquote:Op zondag 14 april 2024 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben al ontbijt aan het maken voor haar
Het was geloof ik in Marseillequote:Op zondag 14 april 2024 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]Zie in Europa zelden kakkerlakken. Alleen in Rome.
Je kan heel gemakkelijk een schuldige aanwijzen en dat zijn de zionisten. Los van de joodse religie aangezien volgens het jodendom het land daar niet geclaimd mag worden tot de Messias terugkeert. De orthodoxe joden houden zich daarom ook buiten het conflict en willen niet deelnemen aan de dienstplicht van Israel omdat ze het er niet mee eens zijn wat de overheid doet. De zionisten zijn machtsbelust en die aanval van 7 oktober is een reactie van een land dat al lange periode in een hoekje verdreven wordt (kat in het nauw maakt rare sprongen)quote:Op zondag 14 april 2024 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
Dit conflict is begonnen voor Christus hè.
Ik denk niet dat je hier nog een schuldige aan kan wijzen. Niemand daar weet beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |