Moet je je vorige post even teruglezen, daar staat niet "geen"quote:Op zondag 14 april 2024 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier hebben we GEEN kleding politie omdat jij naar nederland verwees dat wij hier ook idioten aan de macht hebben
Ik geloof niet dat ik het daar heel erg naar mijn zin ga hebben. Of ben je toe aan "full fles gaan - next level"quote:Op zondag 14 april 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien heeft @:bitterbal tips want daar kan het ook nooit normaal gaan in Thailand.
Altijd hier. Zodra er wat nuance is moet de discussie stoppen bij het witte puntmuts uur.quote:Op zondag 14 april 2024 09:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Volgens mij begon het geneuzel hier over haatbaarden en de 200 raketten van Iran, geen idee, maar het domme gezwets begon niet van mij.
ah dan ben ik die idd vergeten. Uiteraard hebben we geen kleding politie hierquote:Op zondag 14 april 2024 09:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet je je vorige post even teruglezen, daar staat niet "geen"
eigenlijk is vakantie niet zo leukquote:Op zondag 14 april 2024 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een keer m'n kniebanden gescheurd op vakantie. En ik was ook eens de pil vergeten dus dat is ook feest.
En ik zat eens grandioos verstopt want ik kan nooit kakken op vakantie.
Boeit mij niet wie er mee begon, maar met gestrekt been elkaar aanvallen over geopolitiek gemiep is hier niet echt de plaats voorquote:Op zondag 14 april 2024 09:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Volgens mij begon het geneuzel hier over haatbaarden en de 200 raketten van Iran, geen idee, maar het domme gezwets begon niet van mij.
Fles naar Centerparcs, Bitterbal naar Antarctica en McWrath naar Jemen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat de volgende vakanties gewoon door ons geboekt moeten worden.
Soort heilige code dat links-progressieve wokelingen islamitische regimes ondersteunen want zielig.quote:Op zondag 14 april 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
het zijn ook haatbaarden
hoe kan je kleding politie goedpraten. serieus
Wannee denk jij dat dit conflict is begonnen als ik vragen mag?quote:Op zondag 14 april 2024 08:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beetje vreemde reactie aangezien Israel zelf is begonnen met een aanval op Iran.
welke nuance heb je over de haatbaarden in iran dan ce?quote:Op zondag 14 april 2024 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd hier. Zodra er wat nuance is moet de discussie stoppen bij het witte puntmuts uur.
quote:Op zondag 14 april 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dan ben ik die idd vergeten. Uiteraard hebben we geen kleding politie hier
Is een vakantie naar Scandinavie niet iets wat voor je?quote:Op zondag 14 april 2024 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook twee keer een hittegolf gehad op vakantie en ik vind 18 graden warm zat dus moet je nagaan.
Ja die constipatie op vakantie is altijd wel matigquote:Op zondag 14 april 2024 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een keer m'n kniebanden gescheurd op vakantie. En ik was ook eens de pil vergeten dus dat is ook feest.
En ik zat eens grandioos verstopt want ik kan nooit kakken op vakantie.
nou oneindige gerrie derrie raad ik ook niemand aanquote:Op zondag 14 april 2024 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die constipatie op vakantie is altijd wel matig
Zou heel graag naar IJsland willen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is een vakantie naar Scandinavie niet iets wat voor je?
@de_boswachterquote:Op zondag 14 april 2024 09:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Goedemorgen mensen
Ik lig nog naakt in bed
Iemand moet echt de politie sturen, kan zo niet
Nou ik ben blij dat ik maar 10 dagen hier ben. Split is een prima stadje voor een citytrip. Of 2 of 3, want er is echt wel zat te doen hier.quote:
Ik neem de handboeien wel mee.quote:Op zondag 14 april 2024 09:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Goedemorgen mensen
Ik lig nog naakt in bed
Dat zal je (zelfs daar) hartje zomer niet zo snel meer hebben toch?quote:Op zondag 14 april 2024 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou heel graag naar IJsland willen.
Maar ik heb ook slechte ervaringen met ijs op de weg.
Zijn daar geen cursussen voor?quote:Op zondag 14 april 2024 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die constipatie op vakantie is altijd wel matig
Nee dat is zo.quote:Op zondag 14 april 2024 09:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat zal je (zelfs daar) hartje zomer niet zo snel meer hebben toch?
Afgelopen jaar was mijn buikwond na jaren opeens open gegaan, het jaar ervoor had ik een longontsteking, de keer ervoor werd ik met de ambulance afgevoerd uit een bar omdat ik een epileptische aanval hadquote:Op zondag 14 april 2024 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eens een zonnesteek gehad op vakantie en een soort overgevoelige reactie gehad op muggenbeten. Ook eens grandioos verbrand in Florida. En ik was gebeten door een spin ofzo. Was geweldig.
Ik zou een mooie Europese treinreis uitzoeken, leuke hotels erbij en geen gedoetjes.quote:Op zondag 14 april 2024 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles naar Centerparcs, Bitterbal naar Antarctica en McWrath naar Jemen.
Mij ook, maar ik vind het wat creepy met al die uitbarstingen. Ik vraag me af als je nu zal gaan of je dan alles zou kunnen zien.quote:Op zondag 14 april 2024 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat is zo.
Lijkt me wel heel mooi daar.
Op vakantie?quote:Op zondag 14 april 2024 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afgelopen jaar was mijn buikwond na jaren opeens open gegaan, het jaar ervoor had ik een longontsteking, de keer ervoor werd ik met de ambulance afgevoerd uit een bar omdat ik een epileptische aanval had
nou bedbugs is echt mijn horror gedachtequote:Op zondag 14 april 2024 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op vakantie?
Wat stelt Fles zich dan aan.
schande. Ik heb meteen gebeldquote:Op zondag 14 april 2024 09:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Goedemorgen mensen
Ik lig nog naakt in bed
Dat is dan weer het andere uiterstequote:Op zondag 14 april 2024 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou oneindige gerrie derrie raad ik ook niemand aan
Ik heb voorlopig wel even genoeg.quote:Op zondag 14 april 2024 08:51 schreef LTVDK het volgende:
@:Karzai, moet jij niet naar Den Bosch toe trouwens? https://www.brabanthallen(...)-cd-fair-april-2024/
Ergens in de jaren 10-20 toen de zionisten onterecht land toegewezen kregen van de UK waar ze geen recht op haddenquote:Op zondag 14 april 2024 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
Wannee denk jij dat dit conflict is begonnen als ik vragen mag?
Mijn antibiotica kuur is nog goed zijn werk aan het doen daarinquote:Op zondag 14 april 2024 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou oneindige gerrie derrie raad ik ook niemand aan
Misschien kan US nog overbieden. Ik heb alleen klein leed.quote:Op zondag 14 april 2024 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afgelopen jaar was mijn buikwond na jaren opeens open gegaan, het jaar ervoor had ik een longontsteking, de keer ervoor werd ik met de ambulance afgevoerd uit een bar omdat ik een epileptische aanval had
Ik heb tig keer in hostels geslapen maar heb ze gelukkig nooit gehad.quote:Op zondag 14 april 2024 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou bedbugs is echt mijn horror gedachte
Vakantie moet je vieren als tumbling weed en niet als een rotsblok van 50 kilo.quote:Op zondag 14 april 2024 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou een mooie Europese treinreis uitzoeken, leuke hotels erbij en geen gedoetjes.
Deels wel ja, maar ligt ook wel dat je ander voedsel eet dan thuis, daar zijn je darmen gewoon niet aan gewendquote:Op zondag 14 april 2024 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn daar geen cursussen voor?
Is toch gewoon een psychisch dingetje.
VN heeft dat land gewoon aan hun toegezegd, terwijl Taiwan nog steeds officieel een ''afvallige provincie'' van China is, aangezien het nog niet officieel erkend is als onafhankelijk land.quote:Op zondag 14 april 2024 09:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ergens in de jaren 10-20 toen de zionisten onterecht land toegewezen kregen van de UK waar ze geen recht op hadden
Droge krezanten zijn ook vreselijk kut.quote:Op zondag 14 april 2024 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op vakantie?
Ik weeg wel meer dan dat hoor.quote:Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vakantie moet je vieren als tumbling weed en niet als een rotsblok van 50 kilo.
Ja dacht dat we nare ervaringen op vakantie aan het bespreken waren?quote:Op zondag 14 april 2024 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |