Zit je in Ter Apel?quote:Op zondag 14 april 2024 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het ontbijt hier. Ik heb zelf nog een banaan van de supermarkt meegenomen. [ link | afbeelding ]
Hoe dan ook, heerlijk zwemweer dus dat ga ik zo eerst weer even doen.
Beter dat alle landen nu Israel onder vuur nemen, misschien hebben ze dan geen tijd meer om voor de lol onschuldige mensen om te leggen in Gaza.quote:
Ze beweren ook niet dat ze ontbijt serveren hoor. En als het nou midden in een hippetentjeswijk was waar je op 50 meter keus uit 7 hebt, of ook maar 2quote:
99% van die speelgoed dingetjes uit de lucht geknaldquote:
Ben jij zwakzinnig of wat?quote:Op zondag 14 april 2024 08:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beetje vreemde reactie aangezien Israel zelf is begonnen met een aanval op Iran.
Dat mag jij vinden, maar misschien moet je dan stoppen met selectief het nieuws lezen en die racistische walnoothersentjes eens aan het werk zetten.quote:
ja das ook zo maar zijn nog steeds achterlijke haatbaardenquote:Op zondag 14 april 2024 08:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beetje vreemde reactie aangezien Israel zelf is begonnen met een aanval op Iran.
Nog steeds een hele vreemde nogal onnodige haatreactie van jou.quote:Op zondag 14 april 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo maar zijn nog steeds achterlijke haatbaarden
Net als Nederlandquote:Op zondag 14 april 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
Iran had zo'n mooi land kunnen zijn maar zitten er van die idioten aan de macht
Ik laat het graag hierbij, ik kan een kanariepietje niet leren metselen.quote:Op zondag 14 april 2024 08:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar misschien moet je dan stoppen met selectief het nieuws lezen en die racistische walnoothersentjes eens aan het werk zetten.
Valt eigenlijk nog mee dat je nog iets te eten erbij krijgtquote:Op zondag 14 april 2024 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja
[..]
Ze beweren ook niet dat ze ontbijt serveren hoor. En als het nou midden in een hippetentjeswijk was waar je op 50 meter keus uit 7 hebt, of ook maar 2maar binnen een kilometer is hier gewoon niets. Ja de koffieautomaat van ziekenhuis. Nou ja een koffieautomaat hadden we al.
Dit kan gewoon niet eigenlijk.
Zie je geen verschil?quote:
Omdat oude mannentjes te geil worden als jonge meiden in een kort rokje rondlopen inderdaadquote:Op zondag 14 april 2024 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier hebben we kleding politie voor vrouwen
Houden ze jou nooit aan?quote:Op zondag 14 april 2024 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier hebben we kleding politie voor vrouwen
Nederland heeft niet echt mooie natuur hoorquote:
misschien moet je dan wat aan die mannetjes doenquote:Op zondag 14 april 2024 08:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat oude mannentjes te geil worden als jonge meiden in een kort rokje rondlopen inderdaad
Jullie nemen het allemaal op voor een regime in het midden-oosten die onschuldige mensen met een lach ombrengt omdat ze denken recht te hebben op grondgebied dat nergens op is gebaseerd en noemen iedereen die tegen hun is antisemitisch terwijl de meest extreme joden ook tegen dat regime zijn. Gaat ergens iets mis he.quote:Op zondag 14 april 2024 08:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zie je geen verschil?
kan niet snappen dat mensen het voor zon regime op kunnen nemen, maar dat zal wel aan mij liggen
Als je perse die suite in wil kan je tot 2029 gaan sparenquote:Op zondag 14 april 2024 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Snap nou ook hoe ze aan die 4 sterren komen. Er zijn 12 kamers en 1 suite met dakterras en Hot tub. Maar alleen voor die ene suite dus. En die is dus ook tot 2028 volgeboekt
Ik moet thuis nog maar eens goed gaan nadenken over hoe ik de rest van mij leven nog op vakantie wil.
Niet dat het hier enorm kut is of zo hoor. Dat niet. Maar er gaan wel dingen mis waarvan ik echt graag wil weten wat ik daar aan had kunnen doen ja. Dat wel.
Vliegticket kopen, paspoort, centjes en een paar extra onderbroeken mee, veel plezier.quote:Op zondag 14 april 2024 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Snap nou ook hoe ze aan die 4 sterren komen. Er zijn 12 kamers en 1 suite met dakterras en Hot tub. Maar alleen voor die ene suite dus. En die is dus ook tot 2028 volgeboekt
Ik moet thuis nog maar eens goed gaan nadenken over hoe ik de rest van mij leven nog op vakantie wil.
Niet dat het hier enorm kut is of zo hoor. Dat niet. Maar er gaan wel dingen mis waarvan ik echt graag wil weten wat ik daar aan had kunnen doen ja. Dat wel.
je hebt toch vaak genoeg ook leuke vakanties flesquote:Op zondag 14 april 2024 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
je weet dat een heleboel pedofielen hier in dit land gewoon wit zijn he?quote:Op zondag 14 april 2024 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien moet je dan wat aan die mannetjes doen
oh dan ken je mij nog niet. Neem het nergens op voor israel. vraag maar aan @UitStralingquote:Op zondag 14 april 2024 09:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jullie nemen het allemaal op voor een regime in het midden-oosten die onschuldige mensen met een lach ombrengt omdat ze denken recht te hebben op grondgebied dat nergens op is gebaseerd en noemen iedereen die tegen hun is antisemitisch terwijl de meest extreme joden ook tegen dat regime zijn. Gaat ergens iets mis he.
Dat is gewoon vakantie Fles, er gaat altijd wat mis en het loopt nooit precies zoals je verwacht, dat is nou juist het mooie er vanquote:Op zondag 14 april 2024 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu gaat het ineens over pedofielen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
je weet dat een heleboel pedofielen hier in dit land gewoon wit zijn he?
Ja het zal allemaal wel, maar kun je dit geneuzel bij voorkeur in NWS/POL houden zodat het hier nog een beetje gezellig blijftquote:Op zondag 14 april 2024 09:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jullie nemen het allemaal op voor een regime in het midden-oosten die onschuldige mensen met een lach ombrengt omdat ze denken recht te hebben op grondgebied dat nergens op is gebaseerd en noemen iedereen die tegen hun is antisemitisch terwijl de meest extreme joden ook tegen dat regime zijn. Gaat ergens iets mis he.
Jij zei "hier hebben we..." en volgens mij woon je nog in Nederland waar mannen klagen dat ze teveel worden afgeleid door schaarsgekleden vrouwen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu gaat het ineens over pedofielen.
had het over de kleding politie in iran
waarop jij zei oude mannetjes en korte rokjes
Misschien heeft @bitterbal tips want daar kan het ook nooit normaal gaan in Thailand.quote:Op zondag 14 april 2024 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Yeps, Arafat fanbabe hier hoorquote:Op zondag 14 april 2024 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dan ken je mij nog niet. Neem het nergens op voor israel. vraag maar aan @:uitstraling
Niet helemaal maar ik snap je punt. Dat is ook wel weer zo idd. Er gaat trouwens ook best genoeg wel goedquote:Op zondag 14 april 2024 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon vakantie Fles, er gaat altijd wat mis en het loopt nooit precies zoals je verwacht, dat is nou juist het mooie er van
Hier hebben we GEEN kleding politie omdat jij naar nederland verwees dat wij hier ook idioten aan de macht hebbenquote:Op zondag 14 april 2024 09:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij zei "hier hebben we..." en volgens mij woon je nog in Nederland waar mannen klagen dat ze teveel worden afgeleid door schaarsgekleden vrouwen.
quote:Op zondag 14 april 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien heeft @:bitterbal tips want daar kan het ook nooit normaal gaan in Thailand.
Volgens mij begon het geneuzel hier over haatbaarden en de 200 raketten van Iran, geen idee, maar het domme gezwets begon niet van mij.quote:Op zondag 14 april 2024 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zal allemaal wel, maar kun je dit geneuzel bij voorkeur in NWS/POL houden zodat het hier nog een beetje gezellig blijft
*doet sjaaltje omquote:Op zondag 14 april 2024 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, Arafat fanbabe hier hoor [ afbeelding ]
Is wel belangrijk, haat aan vormeloze of te bedekkende kleding.quote:Op zondag 14 april 2024 09:03 schreef bitterbal het volgende:
Iraanse politie zet camera's in om kleding van vrouwen strenger te controleren
De Iraanse politie gaat camera’s en andere apparatuur inzetten in een nieuwe poging om vrouwen te dwingen de strikte Iraanse kledingvoorschriften na te leven. Dat heeft de politie vrijdag laten weten.
https://www.volkskrant.nl(...)ps://www.google.com/
je kan met zoveel dingen in het leven bezig houden maar wat doen zij ?
Ja zo gaat dat elke vakantie bij jou, je zit hier de hele tijd te vloeken wat er misgaat maar als je terug bent komt er altijd weer een mooie travelsnack met alle leuke dingenquote:Op zondag 14 april 2024 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet helemaal maar ik snap je punt. Dat is ook wel weer zo idd. Er gaat trouwens ook best genoeg wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |