we kunnen verder slapenquote:Op zondag 14 april 2024 01:08 schreef UitStraling het volgende:
Aaaah nee dus, was eventjes een beetje stoer doen tegen Israël, verder niets
Nee, dit was puur om internationaal maar vooral nationaal geen gezichtsverlies te lijden na Damascus, werd ook al anderhalve week aan een stuk aangekondigd en "America stay out of this" is slechts bangigheid en angst.quote:Op zondag 14 april 2024 01:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee vanavond niet.
Maar we zijn weer een stapje verder.
Moet zeggen het hangt wel steeds meer in de lucht.
Jawel. Dit wel ja.quote:Op zondag 14 april 2024 01:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, dit was puur om internationaal maar vooral nationaal geen gezichtsverlies te lijden na Damascus, werd ook al anderhalve week aan een stuk aangekondigd en "America stay out of this" is slechts bangigheid en angst.
Nee. Om te zitten. Of vooral om je kleren op te gooien. Je wilt te graag dat dit iets geil is Losquote:
Lekker hoor.quote:Op zondag 14 april 2024 05:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel even de bergen in voor een wandelingetje. Verder nog tuinierenBen je alweer beter?
Maar waarom os de stoel altijd op het bed gericht?quote:Op zondag 14 april 2024 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Om te zitten. Of vooral om je kleren op te gooien. Je wilt te graag dat dit iets geil is Los
Naar de muur staat zo gekquote:Op zondag 14 april 2024 05:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar waarom os de stoel altijd op het bed gericht?
Is de stoel naar het bed gericht of richting de kamer?quote:Op zondag 14 april 2024 05:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar waarom os de stoel altijd op het bed gericht?
Ja, dan zou het een strafstoeltje zijn.quote:
Was je uit?quote:Op zondag 14 april 2024 07:12 schreef mschol het volgende:
zie dat ik niks gemist heb vannacht, dan ga ik zo maar weer naar bed
Hoe is het in Am*dam? Van de week ff buurten bij nicht Sandra en tante Anneke. Zaten op de eerste rij bij de uitvaart van mijn vader.quote:
Zo vroeg?quote:Op zondag 14 april 2024 07:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was er even uit om een boodschap af te leveren ja
ja, gelukkig hoefde ik huis er niet voor uit om hem af te leverenquote:
quote:Op zondag 14 april 2024 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, gelukkig hoefde ik huis er niet voor uit om hem af te leveren
Is ie al vol dan?quote:Op zondag 14 april 2024 07:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Parasols bij het zwembad vandaag. Toe maar!
Klinkt als een vrij zware straf. Geen idee wat ze gedaan had, maar dit klinkt wat excessief.quote:Op zondag 14 april 2024 08:19 schreef Karzai het volgende:
200 raketten nodig om een 7 jarig meisje zwaar te verwonden
ze is een meisje dat buiten liep, dat heeft ze gedaanquote:Op zondag 14 april 2024 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als een vrij zware straf. Geen idee wat ze gedaan had, maar dit klinkt wat excessief.
Er hebben er ook nog een paar hun enkel verstuiktquote:Op zondag 14 april 2024 08:19 schreef Karzai het volgende:
200 raketten nodig om een 7 jarig meisje zwaar te verwonden
quote:Ambulancedienst MDA meldde in de loop van de nacht dat er 31 mensen waren behandeld, vooral lichtgewonden. Het ging met name om mensen die last hadden van paniekaanvallen of die zichzelf in de haast om naar een schuilkelder te komen hadden bezeerd.
Is er nergens in de buurt een bakker?quote:Op zondag 14 april 2024 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het ontbijt hier. Ik heb zelf nog een banaan van de supermarkt meegenomen. [ link | afbeelding ]
Hoe dan ook, heerlijk zwemweer dus dat ga ik zo eerst weer even doen.
Nee. Dit hotel staat letterlijk in het hoekje van het parkeerterrein van het ziekenhuis.quote:Op zondag 14 april 2024 08:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is er nergens in de buurt een bakker?
Dat klinkt vrij treurig wel, maar hopelijk heb je het wel naar je zinquote:Op zondag 14 april 2024 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Dit hotel staat letterlijk in het hoekje van het parkeerterrein van het ziekenhuis.
quote:Op zondag 14 april 2024 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het ontbijt hier. Ik heb zelf nog een banaan van de supermarkt meegenomen. [ link | afbeelding ]
Zuinig ontbijtje welquote:Op zondag 14 april 2024 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |