Tuurlijk lukt dit... Dat weet ik ook wel maar zijn daar gevolgen aan verbonden? Wordt een piloot ontslagen na zijn vlucht? Krijgt hij nu keihard op zijn donder van de verkeersleiding?quote:Op zondag 14 april 2024 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je vliegt zo bonk tegen de grens aan alsof het een onzichtbare aquariumwand is.
Je hebt ook gewoon gelijk!quote:Op zondag 14 april 2024 00:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn gelijk krijgen, omdat dat zo is
Okeequote:Op zondag 14 april 2024 00:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon gelijk!
Maar ik zei alleen dat ze een stel waren. Want ze zaten bij ons ergens aan de bar. Nou ja meestal Ruud.
man man manquote:Op zondag 14 april 2024 00:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze jutten de boel wel op op dat X die meme-makers.![]()
https://x.com/mattwallace(...)6dQb4EaXVgAMDVd0zU5w
KAMPIOENUH!!!quote:Op zondag 14 april 2024 00:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar slapen of althans proberen te doen
ik verwacht het niet hoorquote:Op zondag 14 april 2024 00:47 schreef einzeinz het volgende:
Kan dit escaleren tot een wereldwijde oorlog? Of gaat het zo'n haast niet lopen en blijft het lokaal?
quote:Op zondag 14 april 2024 00:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Raketten gelanceerd![]()
https://x.com/joslovioaqu(...)6dQb4EaXVgAMDVd0zU5w
we kunnen verder slapenquote:Op zondag 14 april 2024 01:08 schreef UitStraling het volgende:
Aaaah nee dus, was eventjes een beetje stoer doen tegen Israël, verder niets
Nee, dit was puur om internationaal maar vooral nationaal geen gezichtsverlies te lijden na Damascus, werd ook al anderhalve week aan een stuk aangekondigd en "America stay out of this" is slechts bangigheid en angst.quote:Op zondag 14 april 2024 01:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee vanavond niet.
Maar we zijn weer een stapje verder.
Moet zeggen het hangt wel steeds meer in de lucht.
Jawel. Dit wel ja.quote:Op zondag 14 april 2024 01:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, dit was puur om internationaal maar vooral nationaal geen gezichtsverlies te lijden na Damascus, werd ook al anderhalve week aan een stuk aangekondigd en "America stay out of this" is slechts bangigheid en angst.
Nee. Om te zitten. Of vooral om je kleren op te gooien. Je wilt te graag dat dit iets geil is Losquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |