Zit je in Ter Apel?quote:Op zondag 14 april 2024 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het ontbijt hier. Ik heb zelf nog een banaan van de supermarkt meegenomen. [ link | afbeelding ]
Hoe dan ook, heerlijk zwemweer dus dat ga ik zo eerst weer even doen.
Beter dat alle landen nu Israel onder vuur nemen, misschien hebben ze dan geen tijd meer om voor de lol onschuldige mensen om te leggen in Gaza.quote:
Ze beweren ook niet dat ze ontbijt serveren hoor. En als het nou midden in een hippetentjeswijk was waar je op 50 meter keus uit 7 hebt, of ook maar 2quote:
99% van die speelgoed dingetjes uit de lucht geknaldquote:
Ben jij zwakzinnig of wat?quote:Op zondag 14 april 2024 08:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beetje vreemde reactie aangezien Israel zelf is begonnen met een aanval op Iran.
Dat mag jij vinden, maar misschien moet je dan stoppen met selectief het nieuws lezen en die racistische walnoothersentjes eens aan het werk zetten.quote:
ja das ook zo maar zijn nog steeds achterlijke haatbaardenquote:Op zondag 14 april 2024 08:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beetje vreemde reactie aangezien Israel zelf is begonnen met een aanval op Iran.
Nog steeds een hele vreemde nogal onnodige haatreactie van jou.quote:Op zondag 14 april 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo maar zijn nog steeds achterlijke haatbaarden
Net als Nederlandquote:Op zondag 14 april 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
Iran had zo'n mooi land kunnen zijn maar zitten er van die idioten aan de macht
Ik laat het graag hierbij, ik kan een kanariepietje niet leren metselen.quote:Op zondag 14 april 2024 08:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar misschien moet je dan stoppen met selectief het nieuws lezen en die racistische walnoothersentjes eens aan het werk zetten.
Valt eigenlijk nog mee dat je nog iets te eten erbij krijgtquote:Op zondag 14 april 2024 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja
[..]
Ze beweren ook niet dat ze ontbijt serveren hoor. En als het nou midden in een hippetentjeswijk was waar je op 50 meter keus uit 7 hebt, of ook maar 2maar binnen een kilometer is hier gewoon niets. Ja de koffieautomaat van ziekenhuis. Nou ja een koffieautomaat hadden we al.
Dit kan gewoon niet eigenlijk.
Zie je geen verschil?quote:
Omdat oude mannentjes te geil worden als jonge meiden in een kort rokje rondlopen inderdaadquote:Op zondag 14 april 2024 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier hebben we kleding politie voor vrouwen
Houden ze jou nooit aan?quote:Op zondag 14 april 2024 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier hebben we kleding politie voor vrouwen
Nederland heeft niet echt mooie natuur hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |