quote:Op zondag 14 april 2024 09:52 schreef datismijnmening het volgende:
Zo nog ever een pa
Ar uurtjes proberen te slapen
Denk dat scheren toch makkelijker isquote:Op zondag 14 april 2024 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook wel een hogedrukspuit halen
Mja misschien wel, hoef je ook niet gelijk je kleren te wassen omdat die onder de modder zittenquote:Op zondag 14 april 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat scheren toch makkelijker is
Met een huis tuin en keuken hogedrukreiniger kun je in ieder geval niet jezelf snijden.quote:Op zondag 14 april 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat scheren toch makkelijker is
nee maar heb hier ook geen ruimte om die te hogedrukspuitenquote:Op zondag 14 april 2024 09:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Met een huis tuin en keuken hogedrukreiniger kun je in ieder geval niet jezelf snijden.
https://www.tiktok.com/@x(...)/6969252888497409285quote:Op zondag 14 april 2024 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja misschien wel, hoef je ook niet gelijk je kleren te wassen omdat die onder de modder zitten
Die straal is anders behoorlijk pijnlijk, zeker met het roterende opzetstukquote:Op zondag 14 april 2024 09:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Met een huis tuin en keuken hogedrukreiniger kun je in ieder geval niet jezelf snijden.
quote:Op zondag 14 april 2024 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n Kärcher K7 Power Home, die richt je op je been en je beentje verdwijnt in een wolk van americain filet.
Ik heb mezelf er nog nooit pijn mee gedaan. Ook nog nooit uitgeprobeerd.quote:Op zondag 14 april 2024 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die straal is anders behoorlijk pijnlijk, zeker met het roterende opzetstuk
Je hebt ze allemaal geprobeerd?quote:Op zondag 14 april 2024 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die straal is anders behoorlijk pijnlijk, zeker met het roterende opzetstuk
oh wat een gemis zal dat wordenquote:Op zondag 14 april 2024 10:04 schreef Karzai het volgende:
Zometeen het laatste publieke optreden van Lee Towers @:bitterbal
Oh kom er achter dat het een vuilfrees heetquote:Op zondag 14 april 2024 10:04 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mezelf er nog nooit pijn mee gedaan. Ook nog nooit uitgeprobeerd.
Def Rhymz vond ze erger denk ik.quote:Op zondag 14 april 2024 10:04 schreef Karzai het volgende:
Zometeen het laatste publieke optreden van Lee Towers @:bitterbal
Ik heb wel altijd dichte schoenen aan.quote:Op zondag 14 april 2024 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh kom er achter dat het een vuilfrees heethttps://www.praxis.nl/tui(...)lfrees-db145/5599247
Ik heb met er wel een pijn mee gedaan, maar ik gebruik dat ding dan ook terwijl ik slippers aan heb
Tuinieren doe ik ook vaak op slippersquote:
Nou koop er eentje, voor je tuin is zo eentje prima https://www.hornbach.nl/p(...)ntrol-home/10365694/quote:Op zondag 14 april 2024 10:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil ook zo'n ding
Ik kan precies zien waar mijn parasolvoet de hele zomer heeft gestaan, terwijl ie al sinds september op een andere plek staat.
Een tuin hebben in deze economiequote:Op zondag 14 april 2024 10:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil ook zo'n ding
Ik kan precies zien waar mijn parasolvoet de hele zomer heeft gestaan, terwijl ie al sinds september op een andere plek staat.
Ik vind tuinwerk ook niet leuk, heb alleen niemand die het wel leuk vindt om te doenquote:Op zondag 14 april 2024 10:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Knetter doet t meeste in de tuin. Dat is meer haar ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |