Er is alleen een premiumquote:Op zondag 14 april 2024 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel goede![]()
Heb je de premium versie of de basic?
Nee was nog te ziekjes vanmorgen. Volgende week weerquote:Op zondag 14 april 2024 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik nu je sexy zondagochtendfoto gemist?
quote:Op zondag 14 april 2024 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is die van de buren![]()
Nou ik ga weer de tuin in
Premium. Content creators moeten ook eten.quote:Op zondag 14 april 2024 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel goede![]()
Heb je de premium versie of de basic?
das het scheereffect !!!!quote:Op zondag 14 april 2024 09:49 schreef LTVDK het volgende:
Merkte toen ik gisteren in bed ging liggen dat mijn onderbenen wel lekker waren gezandstraald van het hogedrukspuiteren, het dekbed gleed er zo soepeltjes over
Hou toch op. Hij heeft gewoon een andere mening/kijk op dingen en dat is primaquote:Op zondag 14 april 2024 09:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Als die McGrath hier is is de sfeer giftig.
En dat zonder scheren!quote:
Hij mag mensen schaamteloos voor nazi's uitmaken en als je zegt 'da bende zelf" dan mag dat natuurlijk niet, dan is het pesten.quote:Op zondag 14 april 2024 09:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Als die McGrath hier is is de sfeer giftig.
Misschien moet jij ook wel een hogedrukspuit halenquote:
Je bent zelf een.....quote:Op zondag 14 april 2024 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook wel een hogedrukspuit halen
quote:Op zondag 14 april 2024 09:52 schreef datismijnmening het volgende:
Zo nog ever een pa
Ar uurtjes proberen te slapen
Denk dat scheren toch makkelijker isquote:Op zondag 14 april 2024 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook wel een hogedrukspuit halen
Mja misschien wel, hoef je ook niet gelijk je kleren te wassen omdat die onder de modder zittenquote:Op zondag 14 april 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat scheren toch makkelijker is
Met een huis tuin en keuken hogedrukreiniger kun je in ieder geval niet jezelf snijden.quote:Op zondag 14 april 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat scheren toch makkelijker is
nee maar heb hier ook geen ruimte om die te hogedrukspuitenquote:Op zondag 14 april 2024 09:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Met een huis tuin en keuken hogedrukreiniger kun je in ieder geval niet jezelf snijden.
https://www.tiktok.com/@x(...)/6969252888497409285quote:Op zondag 14 april 2024 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja misschien wel, hoef je ook niet gelijk je kleren te wassen omdat die onder de modder zitten
Die straal is anders behoorlijk pijnlijk, zeker met het roterende opzetstukquote:Op zondag 14 april 2024 09:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Met een huis tuin en keuken hogedrukreiniger kun je in ieder geval niet jezelf snijden.
quote:Op zondag 14 april 2024 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n Kärcher K7 Power Home, die richt je op je been en je beentje verdwijnt in een wolk van americain filet.
Ik heb mezelf er nog nooit pijn mee gedaan. Ook nog nooit uitgeprobeerd.quote:Op zondag 14 april 2024 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die straal is anders behoorlijk pijnlijk, zeker met het roterende opzetstuk
Je hebt ze allemaal geprobeerd?quote:Op zondag 14 april 2024 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die straal is anders behoorlijk pijnlijk, zeker met het roterende opzetstuk
oh wat een gemis zal dat wordenquote:Op zondag 14 april 2024 10:04 schreef Karzai het volgende:
Zometeen het laatste publieke optreden van Lee Towers @:bitterbal
Oh kom er achter dat het een vuilfrees heetquote:Op zondag 14 april 2024 10:04 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mezelf er nog nooit pijn mee gedaan. Ook nog nooit uitgeprobeerd.
Def Rhymz vond ze erger denk ik.quote:Op zondag 14 april 2024 10:04 schreef Karzai het volgende:
Zometeen het laatste publieke optreden van Lee Towers @:bitterbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |