Het is hier nog wel zonnig. Maar tien graden kouder dan gisteren als ik het zo zie.quote:Op zondag 14 april 2024 09:43 schreef LTVDK het volgende:
Wel een verschil qua weertje met gisteren trouwens, hoop dat het nog droog blijft vandaag, moet de schoongespoten tegels nog even gaan voorzien van nieuw voegzand
Ja geen korte broekenweer vandaagquote:Op zondag 14 april 2024 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is hier nog wel zonnig. Maar tien graden kouder dan gisteren als ik het zo zie.
Voorspelling zegt wel dat het droog blijft
Neequote:
Die van mij blijft gewoon op hetzelfde niveau schreeuwenquote:Op zondag 14 april 2024 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Tis gewoon droog en met 14 graden prima lenteweer.quote:Op zondag 14 april 2024 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee![]()
Wel prima weer om straks nog even buiten te trainen
Is expres zo, dan ga je het weer waarderen dat het 24 graden isquote:Op zondag 14 april 2024 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is hier nog wel zonnig. Maar tien graden kouder dan gisteren als ik het zo zie.
Voorspelling zegt wel dat het droog blijft
Maar alsnog geen korte broekenweerquote:Op zondag 14 april 2024 09:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Tis gewoon droog en met 14 graden prima lenteweer.
Ja straks eerst maar een rondje lopen, de bouwmarkt is toch nog dichtquote:Op zondag 14 april 2024 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee![]()
Wel prima weer om straks nog even buiten te trainen
Er is alleen een premiumquote:Op zondag 14 april 2024 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel goede![]()
Heb je de premium versie of de basic?
Nee was nog te ziekjes vanmorgen. Volgende week weerquote:Op zondag 14 april 2024 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik nu je sexy zondagochtendfoto gemist?
quote:Op zondag 14 april 2024 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is die van de buren![]()
Nou ik ga weer de tuin in
Premium. Content creators moeten ook eten.quote:Op zondag 14 april 2024 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel goede![]()
Heb je de premium versie of de basic?
das het scheereffect !!!!quote:Op zondag 14 april 2024 09:49 schreef LTVDK het volgende:
Merkte toen ik gisteren in bed ging liggen dat mijn onderbenen wel lekker waren gezandstraald van het hogedrukspuiteren, het dekbed gleed er zo soepeltjes over
Hou toch op. Hij heeft gewoon een andere mening/kijk op dingen en dat is primaquote:Op zondag 14 april 2024 09:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Als die McGrath hier is is de sfeer giftig.
En dat zonder scheren!quote:
Hij mag mensen schaamteloos voor nazi's uitmaken en als je zegt 'da bende zelf" dan mag dat natuurlijk niet, dan is het pesten.quote:Op zondag 14 april 2024 09:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Als die McGrath hier is is de sfeer giftig.
Misschien moet jij ook wel een hogedrukspuit halenquote:
Je bent zelf een.....quote:Op zondag 14 april 2024 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook wel een hogedrukspuit halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |