SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op zondag 14 april 2024 09:21 schreef McGrath het volgende: [..] Het is natuurlijk alleen gejank als je het er niet mee eens bent
![]()
ja 1 keer via sunweb en 1 keer via tui dacht ik? Ging super makkelijk. Bij aankomst op het vliegveld wordt je opgewacht door een reisleider , die verteld je welke bus je moet hebben. En die bus , zo'n touringcar rijdt dan lamngs verschillende hotels om je daar af te zetten. Op de dag van vertrek halen ze je ook weer op.quote:Op zondag 14 april 2024 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat tweede is wel perfect. Had je gewoon bij een organisatie geboekt?
Beestjes? Die zijn toch zo groot als m'n handquote:Op zondag 14 april 2024 09:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wat ik ook altijd van de wat meer irritante beestjes vind, zijn die vliegende hertjes.
Ja sorry, nu hebben we een stomme TTquote:
Katten en cavia's zijn een stuk groter nog.quote:Op zondag 14 april 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beestjes? Die zijn toch zo groot als m'n hand
Croissantjesquote:Op zondag 14 april 2024 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind croissantjes wat overrated. Liever een kakelvers hard broodje met boter en jam
Vliegend hertjequote:Op zondag 14 april 2024 09:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wat ik ook altijd van de wat meer irritante beestjes vind, zijn die vliegende hertjes.
Die passen ook niet op m'n hand.quote:Op zondag 14 april 2024 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Katten en cavia's zijn een stuk groter nog.
Je hand is 1/16e van je lichaam ofzoquote:Op zondag 14 april 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beestjes? Die zijn toch zo groot als m'n hand
Ik vind het grote beesten.quote:Op zondag 14 april 2024 09:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hand is 1/16e van je lichaam ofzo
Oké papa.quote:Op zondag 14 april 2024 09:34 schreef dud0r het volgende:
En nu klaar met die hele grafdiscussie. Dat ga je maar in nws doen
Ik had er eentje met de Boniquote:
Wat voor megahanden heb jijquote:Op zondag 14 april 2024 09:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hand is 1/16e van je lichaam ofzo
Maak jij er eens wat moois van danquote:
quote:Op zondag 14 april 2024 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met het goede been uit bed gestapt zie ik?
Mag jij van mijquote:
Vind het ook niet helemaal netjes, maar wist niet dat het niet mocht.quote:Op zondag 14 april 2024 09:35 schreef UitStraling het volgende:
Kanker zeggen mag toch helemaal niet?
Beetje typisch wel.quote:Op zondag 14 april 2024 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind het ook niet helemaal netjes, maar wist niet dat het niet mocht.
quote:Op zondag 14 april 2024 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bestaat niet. Net als jouw tt.
Daarvoor heb ik haar OF al.quote:Op zondag 14 april 2024 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik nu je sexy zondagochtendfoto gemist?
Dat is wel goedequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |