quote:Op zondag 14 april 2024 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met het goede been uit bed gestapt zie ik?
Mag jij van mijquote:
Vind het ook niet helemaal netjes, maar wist niet dat het niet mocht.quote:Op zondag 14 april 2024 09:35 schreef UitStraling het volgende:
Kanker zeggen mag toch helemaal niet?
Beetje typisch wel.quote:Op zondag 14 april 2024 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind het ook niet helemaal netjes, maar wist niet dat het niet mocht.
quote:Op zondag 14 april 2024 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bestaat niet. Net als jouw tt.
Daarvoor heb ik haar OF al.quote:Op zondag 14 april 2024 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik nu je sexy zondagochtendfoto gemist?
Dat is wel goedequote:
Het is hier nog wel zonnig. Maar tien graden kouder dan gisteren als ik het zo zie.quote:Op zondag 14 april 2024 09:43 schreef LTVDK het volgende:
Wel een verschil qua weertje met gisteren trouwens, hoop dat het nog droog blijft vandaag, moet de schoongespoten tegels nog even gaan voorzien van nieuw voegzand
Ja geen korte broekenweer vandaagquote:Op zondag 14 april 2024 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is hier nog wel zonnig. Maar tien graden kouder dan gisteren als ik het zo zie.
Voorspelling zegt wel dat het droog blijft
Neequote:
Die van mij blijft gewoon op hetzelfde niveau schreeuwenquote:Op zondag 14 april 2024 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Tis gewoon droog en met 14 graden prima lenteweer.quote:Op zondag 14 april 2024 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee![]()
Wel prima weer om straks nog even buiten te trainen
Is expres zo, dan ga je het weer waarderen dat het 24 graden isquote:Op zondag 14 april 2024 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is hier nog wel zonnig. Maar tien graden kouder dan gisteren als ik het zo zie.
Voorspelling zegt wel dat het droog blijft
Maar alsnog geen korte broekenweerquote:Op zondag 14 april 2024 09:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Tis gewoon droog en met 14 graden prima lenteweer.
Ja straks eerst maar een rondje lopen, de bouwmarkt is toch nog dichtquote:Op zondag 14 april 2024 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee![]()
Wel prima weer om straks nog even buiten te trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |