quote:Woordvoerder Isralisch leger: "Iran heeft tientallen drones gelanceerd richting Isral"
"Iran heeft tientallen drones gelanceerd richting Isral", dat zegt Daniel Hagari, de woordvoerder van het Isralische leger, in een toespraak op de Isralische televisie. De laatste dagen heeft Iran meermaals gedreigd met wraakacties voor de Isralische aanval op de Iraanse ambassade in Damascus in Syri. Volgens Hagari kan het "uren duren" voor de drones Isral bereiken.
Iraakse veiligheidsdiensten bevestigen aan persagentschap Reuters dat drones vanuit Iran over Irak richting Isral vliegen. Het Iraakse ministerie van Transport kondigt aan dat het luchtruim boven Irak wordt afgesloten voor al het vliegverkeer.
Het Isralische leger heeft de opdracht gekregen om de drones uit de lucht te schieten, zegt Hagari. Volgens de woordvoerder van het Isralische leger kan het "uren duren" voor de drones Isral bereiken. Ook het Isralische luchtruim wordt afgesloten.
Het luchtruim in Jordani was al afgesloten. De Jordaanse veiligheidsdiensten zouden ook gezegd hebben dat ze klaar zijn om "vliegtuigen of drones" die het vliegverbod schenden te onderscheppen of neer te schieten.
Wat vooraf ging:
Op 1 april lanceerde Isral een aanval op de Iraanse ambassade in de Syrische hoofdstad Damascus. Bij die aanval kwamen 16 mensen - onder wie 2 hooggeplaatste commandanten van de Iraanse Revolutionaire Garde - om het leven.
De Iraanse Ayatollah Ali Khamenei reageerde meteen dat Isral "moet en zal worden gestraft". De afgelopen dagen werd de dreiging vanuit Iran steeds groter. Gisteren zei de Amerikaanse president Biden dat een vergelding "eerder vroeger dan later" zou plaatsvinden.
Het Witte Huis bevestigt de aanval en zegt dat het Isral zal steunen en verdedigen tegen elke Iraanse dreiging. President Biden zit deze namiddag (lokale tijd) samen met zijn veiligheidsadviseurs om de situatie te bespreken.
Eerder vandaag had Biden omwille van de oplopende spanningen in het Midden-Oosten zijn weekendplannen in Delaware al geannuleerd. Hij keerde enkele uren geleden terug richting Washington "voor een spoedoverleg".
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/04/13/conflict-iran-israel/
In Paraguay is het nu avond.quote:Op zondag 14 april 2024 00:47 schreef zalkc het volgende:
Waarom is dit gezeik altijd midden in de nacht
Oei.quote:
Heb je al research gedaan naar de Paraguayaanse keuken? Wat kunnen we voor lekkernijen verwachten?quote:
Laat ik het zo zeggen.quote:Op zondag 14 april 2024 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je al research gedaan naar de Paraguayaanse keuken? Wat kunnen we voor lekkernijen verwachten?
Hoezo alle Joden? De mensen die verantwoordelijk zijn voor de oorlogsmisdaden in Gaza kunnen wat mij betreft kapot vallen. Dat zijn inderdaad allemaal Joden toevallig maar hoe je er dan op komt dat ik alle Joden de zee in wens snap ik niet Ik daag je uit n post van mij te citeren waarin ik 'de Joden' aanval. Dat lukt je niet. Ik heb er behoorlijk wat terechte kritiek op de staat Isral, maar dat is heel wat anders.quote:Op zondag 14 april 2024 00:17 schreef Janneke141 het volgende: [..] Zoals gezegd, misschien moet je nog even lezen wat je post. Iedereen snapt wat je bedoelt, je apologien ten spijt. Maar goed, je bent in goed gezelschap. Het schijnt tegenwoordig vrij gebruikelijk te zijn om alle joden de zee in te wensen. Slaap er lekker op.
Link?quote:Op zondag 14 april 2024 00:47 schreef ipa84 het volgende:
Op die livestream die eerdere gepost werd zijn nu in verschillende cams ontploffingen te zien in de lucht in Isral.
Netanyahu is een idioot, dat ziet iedereen. Maar dat is wat anders dan Iran steunen. Dat je het over de joden hebt ipv Isral zegt genoeg. De haat tegen Isral want Joden is groter dan inzien dat de ayatollahs op veel meer dimensies fout zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 00:37 schreef Bezsen het volgende: [..] Korte rokjes doet niemand iemand kwaad mee. Bewust een land inpikken wel. Zo moeilijk is het niet om in te zien dat joden ook wel iets fout kunnen doen.
Nee hoor.quote:Op zondag 14 april 2024 00:48 schreef BlackLining het volgende:
De mensen die verantwoordelijk zijn voor de oorlogsmisdaden in Gaza kunnen wat mij betreft kapot vallen. Dat zijn inderdaad allemaal Joden toevallig
Het zijn toch voornamelijk Joden die post ww2 zijn gaan settlen daar?quote:Op zondag 14 april 2024 00:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat je het over de joden hebt ipv Isral zegt genoeg.
De moslims steunen (vrijwel *disclaimer*) allemaal Iran, wen er maar aan.quote:Op zondag 14 april 2024 00:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Netanyahu is een idioot, dat ziet iedereen. Maar dat is wat anders dan Iran steunen. Dat je het over de joden hebt ipv Isral zegt genoeg. De haat tegen Isral want Joden is groter dan inzien dat de ayatollahs op veel meer dimensies fout zijn.
Ik heb Steve hiervoor alleen gevolgd tijdens de inval in Oekrane, maar het is nog steeds hetzelfde zie ik "Hold on, Hold on!, BREAKING! Hang on! I've got an update!!" en dan een random tweet die voorgelezen wordt.quote:
Dan is ongeveer elke minuut keurig gepland en rond 23u is het wel zo'n beetje klaar allemaal.quote:
Zou zijn doel best voorbij schieten als Iran per ongeluk de Al-Aqsa zou raken nu. Ze moeten behoorlijk zeker zijn van hun technologie...quote:
Wie zijn er hier Moslimquote:Op zondag 14 april 2024 00:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De moslims steunen (vrijwel *disclaimer*) allemaal Iran, wen er maar aan.
quote:Op zondag 14 april 2024 00:50 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik heb Steve hiervoor alleen gevolgd tijdens de inval in Oekrane, maar het is nog steeds hetzelfde zie ik "Hold on, Hold on!, BREAKING! Hang on! I've got an update!!" en dan een random tweet die voorgelezen wordt.
En dan ook op een ideale tijdstip aanvallen hequote:
Je impliceert dat hij moslim is?quote:Op zondag 14 april 2024 00:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Snap niet wat daar rullevant aan is.
There it is , there it is , that's it, that's itquote:Op zondag 14 april 2024 00:50 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik heb Steve hiervoor alleen gevolgd tijdens de inval in Oekrane, maar het is nog steeds hetzelfde zie ik "Hold on, Hold on!, BREAKING! Hang on! I've got an update!!" en dan een random tweet die voorgelezen wordt.
Ja je wil nog even genieten?quote:
Nu kan ik zo'n foute opmerking plaatsen, die wellicht super grappig is maar ook weer zo fout dat mensen uit hun slof schieten. Dus ik ben verstandig als altijd en doe het nietquote:Op zondag 14 april 2024 00:49 schreef Frutsel het volgende:
ik denk trouwens dat Israel zelf drones op zich af vuurt zodat Iran straks de schuld krijgt
@:loveyoulongtime
Doequote:Op zondag 14 april 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu kan ik zo'n foute opmerking plaatsen, die wellicht super grappig is maar ook weer zo fout dat mensen uit hun slof schieten. Dus ik ben verstandig als altijd en doe het niet
Er is ook GPS jamming enzo. Weet niet of ze daar echt vliegen, volgens mij was het aardig leeg.quote:Op zondag 14 april 2024 00:52 schreef einzeinz het volgende:
Jordani, Libanon, Irak hebben hun luchtruim gesloten maar ik zie daar volgens Flightradar nog steeds heel veel vliegtuigen vliegen. Zijn er gevolgen voor die piloten? (zoals ontslag).
Of bepaalde risico's? (Neergeschoten worden).
Doe gewoonquote:Op zondag 14 april 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu kan ik zo'n foute opmerking plaatsen, die wellicht super grappig is maar ook weer zo fout dat mensen uit hun slof schieten. Dus ik ben verstandig als altijd en doe het niet
Heb 'm ook een tijdje gevolgd (vorig jaar oktober in de nasleep van het Hamas-offensief in Isral) maar werd zijn regelmatig getier over trolls in de chat redelijk snel beuquote:Op zondag 14 april 2024 00:50 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat zou een aardige plottwist zijnquote:Op zondag 14 april 2024 00:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zou zijn doel best voorbij schieten als Iran per ongeluk de Al-Aqsa zou raken nu. Ze moeten behoorlijk zeker zijn van hun technologie...
Ja want de jonge honden van de Taliban doen het zo leukquote:Op zondag 14 april 2024 00:52 schreef Vincent_student het volgende:
Is toch niet te geloven. Hebben we de lessen van wereldoorlogen achter ons en dan zijn nog van die oude mannen die een oorlog beginnen. Onbegrijpelijk.
Hij moest patat eten.quote:Op zondag 14 april 2024 00:49 schreef Frutsel het volgende:
ik denk trouwens dat Israel zelf drones op zich af vuurt zodat Iran straks de schuld krijgt
@:loveyoulongtime
Wie zegt dat dit een man was die dit begon? Tegenwoordig kan het van alles zijn...quote:Op zondag 14 april 2024 00:52 schreef Vincent_student het volgende:
Is toch niet te geloven. Hebben we de lessen van wereldoorlogen achter ons en dan zijn nog van die oude mannen die een oorlog beginnen. Onbegrijpelijk.
quote:Op zondag 14 april 2024 00:40 schreef fetX het volgende:
Het is eigenlijk allemaal heel zielig voor Iran
Mag de staat Isral bestaan?quote:Op zondag 14 april 2024 00:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoezo alle Joden? De mensen die verantwoordelijk zijn voor de oorlogsmisdaden in Gaza kunnen wat mij betreft kapot vallen. Dat zijn inderdaad allemaal Joden toevallig maar hoe je er dan op komt dat ik alle Joden de zee in wens snap ik niet Ik daag je uit n post van mij te citeren waarin ik 'de Joden' aanval. Dat lukt je niet. Ik heb er behoorlijk wat terechte kritiek op de staat Isral, maar dat is heel wat anders.
O waar was hijquote:Op zondag 14 april 2024 00:51 schreef superniger het volgende:
BREAK:
Biden heeft zijn vakantie afgebroken.
Op vakantie, dat zegt hij tochquote:
Benjamin is wel een typische mannennaam.quote:Op zondag 14 april 2024 00:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit een man was die dit begon? Tegenwoordig kan het van alles zijn...
Did you just assume his gender?quote:Op zondag 14 april 2024 00:55 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Benjamin is wel een typische mannennaam.
Aluhoedje kan ook.quote:Op zondag 14 april 2024 00:54 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik wil hier ook een iron dome. Je weet maar nooit
We zijn verdoemdquote:Op zondag 14 april 2024 00:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit een man was die dit begon? Tegenwoordig kan het van alles zijn...
Damnquote:Op zondag 14 april 2024 00:56 schreef ACT-F het volgende:
Missile interceptions and marches over Irbid (Jordani) now
[ x ]
Voor ons geeft het een soort buzz. Dus in dat opzicht snap ik het. Voor betrokkenen is het zwaar kut.quote:Op zondag 14 april 2024 00:57 schreef Maharski het volgende:
Ik vind het wel leuk. Lekker oorlog voeren, pang pang pang jonguh!
Je kan er grapjes over maken maar ik ben maar wat blij dat ik in het veilige Nederland ben opgegroeidquote:Op zondag 14 april 2024 00:57 schreef Maharski het volgende:
Ik vind het wel leuk. Lekker oorlog voeren, pang pang pang jonguh!
Ik heb een familielid die moslim is (wel zo gek als een deur, door de religie, dus denk niet dat het je zaak helpt).quote:
Ik ben blij dat mijn kinderen niet opgroeien hierquote:Op zondag 14 april 2024 00:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je kan er grapjes over maken maar ik ben maar wat blij dat ik in het veilige Nederland ben opgegroeid
Wacht maar tot je bij je afhaalchinees staat en je alleen Babi Pang Pang krijgtquote:Op zondag 14 april 2024 00:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je kan er grapjes over maken maar ik ben maar wat blij dat ik in het veilige Nederland ben opgegroeid
Waar groeien ze dan wel op?quote:Op zondag 14 april 2024 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn kinderen niet opgroeien hier
Ik denk dat daar wel meer mensen blij over zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn kinderen niet opgroeien hier
Ja, intercepts. Is al een tijdje op CNN te volgen.quote:
Ja ik ook eigenlijkquote:Op zondag 14 april 2024 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ken meer goeie dan slechte, eerlijk gezegd ken ik geen slechte.
Ik ben een keer opgelicht door een Moslimquote:Op zondag 14 april 2024 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ken meer goeie dan slechte, eerlijk gezegd ken ik geen slechte.
quote:Op zondag 14 april 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou me inderdaad niet verbazen dat ie patat eet.. Rare kwast.
Bwoh ik vaker nog door een Boedhist.quote:Op zondag 14 april 2024 01:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ben een keer opgelicht door een Moslim
Ik ben ooit 3 ton gescammed door de Thaise maffia.quote:Op zondag 14 april 2024 01:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bwoh ik vaker nog door een Boedhist.
Kan je eens ophouden met die steken onder water?quote:Op zondag 14 april 2024 01:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel meer mensen blij over zijn.
Ik ben ooit voor de gek gehouden door een fokker.quote:Op zondag 14 april 2024 01:03 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ben ooit 3 ton gescammed door de Thaise maffia.
Erg matig.
Dan roepen wij PANG PANG naar die drones.quote:Op zondag 14 april 2024 01:01 schreef einzeinz het volgende:
Het lijkt alsof ze al die drones hebben neergehaald?
Hou zou het zijn mochten er honderden drones richting Nederland komen, zouden die ook gelimineerd worden? Of hebben wij te weinig ervaring om het vlak van defensie?
Iran had er beter een nucleaire lading aan gehangen. Nu hebben ze heel veel geld opgebrand aan deze actie zonder resultaat!
Das niks, een Atheist beroofde me ooit van mijn camera.quote:Op zondag 14 april 2024 01:03 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ben ooit 3 ton gescammed door de Thaise maffia.
Erg matig.
Ik reageer defensief. Net als Iran.quote:Op zondag 14 april 2024 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je eens ophouden met die steken onder water?
Ja, stel je voor dat dat drones zijn van 20.000 euro/stuk. Bommetje van 10kg. daar aan.quote:Op zondag 14 april 2024 01:04 schreef TheJanitor het volgende:
toch wel chanant dat na zoveel bombarie alles uit de lucht is gehaald lijkt.
Ja ik doe geen handel met atheisten namelijkquote:Op zondag 14 april 2024 01:04 schreef Aberkullie het volgende:
Vragen jullie iedereen die je iets verkoopt random welke religie ze aanhangen ofzo
Nog niet te vroeg juichenquote:Op zondag 14 april 2024 01:04 schreef TheJanitor het volgende:
toch wel chanant dat na zoveel bombarie alles uit de lucht is gehaald lijkt.
Op Marktplaats is dat wel een pre ja.quote:Op zondag 14 april 2024 01:04 schreef Aberkullie het volgende:
Vragen jullie iedereen die je iets verkoopt random welke religie ze aanhangen ofzo
In 100% van de gevallen kun je het afleiden van de naam!quote:Op zondag 14 april 2024 01:04 schreef Aberkullie het volgende:
Nee, denk meer dat we hier duidelijk maken dat in elk geloof er goeie en slechte mensen zijn en het dus niet uitmaakt waar je vandaan komt. Maar je acties maken je tot een persoon. En die kan goed of slecht zijn. Het individu, dus niet het geloof of whatever.quote:Op zondag 14 april 2024 01:04 schreef Aberkullie het volgende:
Pleurisherrie. Slapen ze daar niet 's nachts?quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 01:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel meer mensen blij over zijn.
Lekker serieusquote:Op zondag 14 april 2024 01:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, denk meer dat we hier duidelijk maken dat in elk geloof er goeie en slechte mensen zijn en het dus niet uitmaakt waar je vandaan komt. Maar je acties maken je tot een persoon. En die kan goed of slecht zijn. Het individu, dus niet het geloof of whatever.
Als er 20 drones over mijn huis vliegen zou ik ook niet slapen. Het ziet er wel naar uit dat ze ze allemaal tijdig kunnen neerhalen. Dat is dan weer een geruststelling als je daar woont. De kans dat er eentje ontploft op een doelwit is nihil.quote:Op zondag 14 april 2024 01:06 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Pleurisherrie. Slapen ze daar niet 's nachts?
Echt heel eng om te zien vanuit n je raam en de media. Dit lijkt zo bijna enger: stom he?! Zo onwerkelijk..quote:
Lekker tussen de vieze straathonden.quote:
Dat is hier wat overbodig. Groetjens vanaf de Noord-Veluwe.quote:Op zondag 14 april 2024 01:04 schreef Aberkullie het volgende:
Daarna ga ik door naar Paraguayquote:Op zondag 14 april 2024 01:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker tussen de vieze straathonden.
Zijn de Russenquote:Op zondag 14 april 2024 01:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen.
Maar dit kan wel eens door Israel komen
Stel geen ingewikkelde vragenquote:
Maar ze mogen ook de kelders nog niet in? Zet dan die sirene ook uit.quote:Op zondag 14 april 2024 01:08 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Als er 20 drones over mijn huis vliegen zou ik ook niet slapen. Het ziet er wel naar uit dat ze ze allemaal tijdig kunnen neerhalen. Dat is dan weer een geruststelling als je daar woont. De kans dat er eentje ontploft op een doelwit is nihil.
Pff ben je daar nu ook.quote:Op zondag 14 april 2024 01:08 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Echt heel eng om te zien vanuit n je raam en de media. Dit lijkt zo bijna enger: stom he?! Zo onwerkelijk..
Gezegende zondag alvastquote:Op zondag 14 april 2024 01:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is hier wat overbodig. Groetjens vanaf de Noord-Veluwe.
Als ik dat morgen boven Rotterdam zie, dan denk ik 'het is oorlog'.quote:Op zondag 14 april 2024 01:08 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Echt heel eng om te zien vanuit n je raam en de media. Dit lijkt zo bijna enger: stom he?! Zo onwerkelijk..
Het doelwit zou doorgaans ook niet je woning zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 01:08 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Als er 20 drones over mijn huis vliegen zou ik ook niet slapen. Het ziet er wel naar uit dat ze ze allemaal tijdig kunnen neerhalen. Dat is dan weer een geruststelling als je daar woont. De kans dat er eentje ontploft op een doelwit is nihil.
Ik denk dan dat Galatasaray kampioen is gewordenquote:Op zondag 14 april 2024 01:10 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Als ik dat morgen boven Rotterdam zie, dan denk ik 'het is oorlog'.
Is toch gewoon zo? Eerlijker kan ik het niet maken. Je hebt goeie lui, en slechte lui. Geloof staat wat mij betreft daar compleet buiten.quote:
Patrolling the Sina almost makes you wish for a nuclear winter.quote:
Dachten ze in Oekrane ook.quote:Op zondag 14 april 2024 01:10 schreef FvanS het volgende:
[..]
Het doelwit zou doorgaans ook niet je woning zijn.
Jij maakt het weer echt even beter te behalen zo, haha.quote:Op zondag 14 april 2024 01:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de FP?quote:Op zondag 14 april 2024 01:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was gaan vegen
Fransozen. Als ze ergens herrie kunnen zoeken zullen ze die kans niet laten liggen.quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 01:11 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Patrolling the Sina almost makes you wish for a nuclear winter.
Rutte is al aan het bellen hoe we belastinggeld naar Israel kunnen sluizen.quote:Op zondag 14 april 2024 01:13 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Heeft Rutte al zijn afschuw gesproken?
Wie is dat? Kaag?quote:Op zondag 14 april 2024 01:13 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
En z'n excuses aangebodenquote:Op zondag 14 april 2024 01:13 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Nee ben geen side hoquote:Op zondag 14 april 2024 01:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga je mee naar Paraguay als mijn buitenvrouw
Ja, ik schreef er al een tijdje over in de daartoe corresponderende topics. Het is echt bizar om te ervaren, die kippat 'barzel/Iron Dome in actie. Wat een ongelofelijk iets blijft het ook - in vergelijking met de jaren '00.quote:
Imminent, heb ik gehoord!quote:
Hopelijk besteld hij ook gelijk een iron dome voor ons.quote:Op zondag 14 april 2024 01:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Rutte is al aan het bellen hoe we belastinggeld naar Israel kunnen sluizen.
Die heeft geen actieve herinnering aan wat zojuist plaatsgevonden heeft.quote:Op zondag 14 april 2024 01:13 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Misschien zou je van NWS-accounts kunnen posten hier?quote:
Dudequote:
Veel plezier in ergens daar in een loopgraaf in Raffa. Jij wilde zo graag gelijkheid. Ik bied dit niet nog een keer aanquote:
Hopelijk sluit US ook aan, want ze hebben Iran duidelijk gewaarschuwd.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Gaan we binnenkort zienquote:
Doe maar niet, dat zou een ramp zijnquote:Op zondag 14 april 2024 01:16 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Hopelijk sluit US ook aan, want ze hebben Iran duidelijk gewaarschuwd.
Is dit echt een vraag die je moet stellen gastquote:Op zondag 14 april 2024 01:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
FF snel. hebben we voor de zomerstop nog F1 races in die regio?
Neequote:Op zondag 14 april 2024 01:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dit is een ongepaste vraag, maar speel deze door naar @ChevyCapricequote:Op zondag 14 april 2024 01:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2024 01:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Rutte is al aan het bellen hoe we belastinggeld naar Israel kunnen sluizen.
Voor Iran ja. US moet wel geloofwaardig blijven en acties aan woorden toevoegen.quote:
Bakuquote:Op zondag 14 april 2024 01:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wel begrijpelijk dat je van Verstappen-boomers in een Red Bull shirt af wilt, maar zoiets moet je denken, niet uitspreken.quote:Op zondag 14 april 2024 01:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
Uhm, ja.quote:Op zondag 14 april 2024 01:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dit echt een vraag die je moet stellen gast
ik las tussen de vieze straatcommando'squote:Op zondag 14 april 2024 01:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
US geloofwaardig blijvenquote:Op zondag 14 april 2024 01:19 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Voor Iran ja. US moet wel geloofwaardig blijven en acties aan woorden toevoegen.
Ramp voor de hele wereld bedoel jequote:Op zondag 14 april 2024 01:19 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Voor Iran ja. US moet wel geloofwaardig blijven en acties aan woorden toevoegen.
My freedom of speech will never be a graveyard.quote:Op zondag 14 april 2024 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk dat je van Verstappen-boomers in een Red Bull shirt af wilt, maar zoiets moet je denken, niet uitspreken.
Het dichtste bij is Bakuquote:Op zondag 14 april 2024 01:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
Absoluut. Ze hebben iedere keer alles goed voorspelt. Ook nu weerquote:Op zondag 14 april 2024 01:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
US geloofwaardig blijven
Zijn ze dat ooit geweest?
Gooi daar 2 voetzoekers en er worden meer mensen vertrappeld dan dat ze sterven door een drone!quote:
Zou een goed begin van de dag zijnquote:Op zondag 14 april 2024 01:25 schreef Zwoerd het volgende:
Ik ga pitten, als er vanacht wat Shahed fabrieken in Iran in vlammen opgaan, wordt ik goed wakker morgen.
Nou, dat gaat niet zo goedquote:Op zondag 14 april 2024 01:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
NOS heeft een livestream van zomaar een plek in Isral
Is dit niet een beetje sensatiejournalistiek
Denk je dat ik daar tijd voor heb?quote:Op zondag 14 april 2024 01:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lees je de comments ook? Zou 6 jaar oud zijn
Nou, daar zullen ze wel naar luisteren hoor...quote:
Ik zag 2 filmpjes met een inslag. Maar geen idee waar het ingeslagen is. Kon evengoed een kliko ofzo zijnquote:Op zondag 14 april 2024 01:25 schreef matthijst het volgende:
Voorlopig is het weinig spannends. Iran. 0. Wereld. 20.
Lol ze heeft met een terreurstaat gebeld.quote:
Stukje behoorlijke overschatting/narcisme of dit is gewoon geweldige satire.quote:
Alsof ze dat niet wisten.quote:Op zondag 14 april 2024 01:28 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik zag 2 filmpjes met een inslag. Maar geen idee waar het ingeslagen is. Kon evengoed een kliko ofzo zijn
Maar het is wel een feit dat Iran zich flink belachelijk maakt met haar drones van enkele duizenden euro's die er vervolgens net geen 3 uur over doen om hun doel te bereiken en nadien gewoon koelbloedig neer worden gehaald.
Een echte Iranir hing aan elke drone 500gr. uranium
Daar zeiden ze 'Hanke wie? Nee, kennen we nie! Daaaag'quote:Op zondag 14 april 2024 01:28 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Lol ze heeft met een terreurstaat gebeld.![]()
"Ja pinkyswear wij gaan niks doen hoor"
Het is 15 minuten geleden gepost en ik zie er verder niks van op twitter, dus zal niet helemaal kloppen.quote:Op zondag 14 april 2024 01:25 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ok, dus toch eentje raak. Iran klopt zich vast op de borst nu
Volgens mij wel. Dat is vanuit Iran ook verklaard.quote:Op zondag 14 april 2024 01:32 schreef FvanS het volgende:
Ik heb eigenlijk niet echt gehoord of er na de eerste batch drones en raketten nog meer onderweg is, was dit het?
quote:Op zondag 14 april 2024 01:30 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Daar zeiden ze 'Hanke wie? Nee, kennen we nie! Daaaag'
Geen idee, maar denk dat Isral zeker wat shit de andere kant op gaat sturen.quote:Op zondag 14 april 2024 01:32 schreef FvanS het volgende:
Ik heb eigenlijk niet echt gehoord of er na de eerste batch drones en raketten nog meer onderweg is, was dit het?
Defensiebudget voor de rest van het jaar is er door. Ze zijn gestopt!quote:Op zondag 14 april 2024 01:32 schreef FvanS het volgende:
en je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 14 april 2024 01:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
naja dan helpt het hier wat fake nws te vermijden
Het is een beetje aftasten.quote:Op zondag 14 april 2024 01:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb niet het idee dat dit heel veel zin heeft allemaal
Welke oorlog wel?quote:Op zondag 14 april 2024 01:34 schreef Tjacka het volgende:
Iran heeft nu in elk geval wel geleerd dat aanvallen met drones niet werkt!quote:Op zondag 14 april 2024 01:34 schreef Tjacka het volgende:
Laten we het vast maar weer Perzi gaan noemen ipv. Iranquote:Op zondag 14 april 2024 01:35 schreef TheJanitor het volgende:
Als dit het was staat Iran nog meer voor lul
Eens een mailtje sturen naar Ebrahim Raisi en zeggen dat je op Ali een drone hebt gekocht en dat je die gecontroleerd kunt laten ontploffen en vraag of je het mag demonstrerenquote:Op zondag 14 april 2024 01:35 schreef TheJanitor het volgende:
Als dit het was staat Iran nog meer voor lul
en die 1% dan? Waar is die neergekomen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |