Streepje door de naam kan ook hoor - iets langere pauzequote:Op zondag 14 april 2024 00:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
lol te druk met posten
zal zo even een pauze nemen
Stukje tekst ervoor is echter juist erg de-escalerend:quote:
quote:"Iran’s military action was in response to the Zionist regime’s aggression against our diplomatic premises in Damascus. The matter can be deemed concluded.
Bron
Beter voor mijn nachtrust, dat welquote:Op zondag 14 april 2024 00:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Streepje door de naam kan ook hoor - iets langere pauze
Mods bannen nietquote:Op zondag 14 april 2024 00:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Streepje door de naam kan ook hoor - iets langere pauze
Zou Iran ook balen als Israel niet reageert?quote:
Als ze zo makkelijk alles hebben onderschept is het blijkbaar maar een storm in een glas water. Waar zijn die ballistische raketten gebleven?quote:Op zondag 14 april 2024 00:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Goed nieuws. En nu is Israël aan de beurt.
Het echte bloedbad zal op de beurs plaatsvinden maandag.quote:
Ik had bijna een drone op je afgelaten om je te zoeken, man!quote:Op zondag 14 april 2024 00:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
lol te druk met posten
zal zo even een pauze nemen
Ajax nog meer onderuit.quote:Op zondag 14 april 2024 00:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het echte bloedbad zal op de beurs plaatsvinden maandag.
Een bevolking is verantwoordelijk voor haar eigen regime, mij dunktquote:Op zondag 14 april 2024 00:40 schreef fetX het volgende:
Het is eigenlijk allemaal heel zielig voor Iran
morgen een extra op1?quote:Op zondag 14 april 2024 00:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het echte bloedbad zal op de beurs plaatsvinden maandag.
quote:Op zondag 14 april 2024 00:42 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Een bevolking is verantwoordelijk voor haar eigen regime, mij dunkt
Oke oke, even op adem komenquote:Op zondag 14 april 2024 00:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had bijna een drone op je afgelaten om je te zoeken, man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |