Volgens mij lees je niet goed.quote:Op zondag 14 april 2024 00:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee, dat is niet lachwekkend in een situatie waar er duidelijk een duidelijk ethisch juiste is.
Dit.quote:
Die quote gaat meer van; een vraag aan een hoge commandant wat 'ie van dat schip vindt. Eerst vind ie dat een magisch schip. Daarna weet ie tegen wie hij het heeft en geeft hij zijn echte mening.quote:Op zondag 14 april 2024 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of je verkoopt het schip en koopt er dan 1 miljoen.
Mwah, de berichten over raketten zijn toch ook alweer van anderhalf uur geleden ofzo? Die hadden er al zo'n beetje moeten zijn dan nu. Israël dat reageert geloof ik ook wel, maar dat zal ook wel zoiets zijn: over een paar dagen wat dingetjes afschieten en dan weer naar bed.quote:Op zondag 14 april 2024 00:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meeste moet nog aankomen toch en israel gaat nog wel reageren.
Overigens dat iran zegt dat ze stoppen hoeft niet te zeggen dat hun proxies stoppen.
Ja, jammer. Benieuwd hoe de religie van de vrede daar op gaat reageren.quote:Op zondag 14 april 2024 00:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit.
Ik ga pitten. Ze bekijken het allemaal maar.
Morgen lees ik dat er 150 drones zijn neergehaald die de grens met Israël nieteens hebben bereikt. En dat zal het wel zo'n beetje zijn.
Waarom überhaupt partij kiezen. Dit is 180 graden verschil met Ukraine-Rusland conflict bv waar je heel duidelijk een agressor ziet zonder decennia aan complexe geschiedenis.quote:Op zondag 14 april 2024 00:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is vooral lachwekkend dat mensen partij kiezen voor een terroristische organisatie. Al is lachwekkend misschien niet eens de juiste term.
Maar het blijft voor een groot deel ongeciviliseerd, geweldadig kutvolk. Er is dus absoluut niet 1 goede en 1 foute kant aan te wijzen.quote:
Gelukkig doet Iran niet mee met het Songfestival, anders zouden ze dit niet gedurfd hebbenquote:Op zondag 14 april 2024 00:33 schreef superniger het volgende:
Hebben Najib Amhali en Tofik Dibi al een reactie gegeven?
Alleen de een betalen jij en ik aan mee.quote:Op zondag 14 april 2024 00:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar het blijft voor een groot deel ongeciviliseerd, geweldadig kutvolk. Er is dus absoluut niet 1 goede en 1 foute kant aan te wijzen.
Bedreigingen voor de wereldvrede door wereldvreemden:quote:
Rond 18:30 gifje klaar staan.quote:Op zondag 14 april 2024 00:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit.
Ik ga pitten. Ze bekijken het allemaal maar.
Morgen lees ik dat er 150 drones zijn neergehaald die de grens met Israël nieteens hebben bereikt. En dat zal het wel zo'n beetje zijn.
Ballistic missils wel, kruisraketten duren wat langer vgm. Die eerste zijn dan ook niet gestuurd.quote:Op zondag 14 april 2024 00:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, de berichten over raketten zijn toch ook alweer van anderhalf uur geleden ofzo? Die hadden er al zo'n beetje moeten zijn dan nu. Israël dat reageert geloof ik ook wel, maar dat zal ook wel zoiets zijn: over een paar dagen wat dingetjes afschieten en dan weer naar bed.
Voor kruisraketten werd ook een uur of iets dergelijks gegeven, dan hadden die er ook al moeten zijnquote:Op zondag 14 april 2024 00:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ballistic missils wel, kruisraketten duren wat langer vgm. Die eerste zijn dan ook niet gestuurd.
Maar niet één partij is goed en één fout.quote:Op zondag 14 april 2024 00:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Alleen de een betalen jij en ik aan mee.
De andere kan me (relatief) gestolen worden
Je vergeet WEF en Klaas Schwaubquote:Op zondag 14 april 2024 00:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bedreigingen voor de wereldvrede door wereldvreemden:
-Rusland
-Israel
-de VS
-Moslims
-Joden
-VBL
-Jippie
-Duitsers
-Kosovo
-Chinezen
-Immigranten
-Mark Rutte
Blijft niemand meer over
Nee.quote:Op zondag 14 april 2024 00:35 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar niet één partij is goed en één fout.
0²quote:
Proxy's gebruikt iedereen. Zo vermijd je een oorlog. Dat is heel wat anders dan direct een land aanvallen. Je snapt er zoals gewoonlijk weer helemaal geen bal van.quote:Op zondag 14 april 2024 00:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je haalt allerlei dingen door elkaar. Dat Israel de ambassade van iran heeft aangevallen, komt omdat Iran via proxy's als Hezbollah Israel aanvalt.
Dat Israel met bepaalde zaken blijft wegkomen, komt dan weer omdat Israel een bondgenoot is van 'het westen'.
Iran is ook een kutlandquote:Op zondag 14 april 2024 00:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee.
De een is fout, de ander doet wat er van ze verwacht wordt.
Zomaar uit het niks aanvallen, bizar!quote:Op zondag 14 april 2024 00:35 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Iran is hier overduidelijk de aggresor en ze hebben nu zelf de oorlog verklaard.
Het korte rokjes argumentquote:
dat sowiesoquote:Op zondag 14 april 2024 00:35 schreef Fok-it het volgende:
altijd al een goeie genuanceerde mod gevonden
Korte rokjes doet niemand iemand kwaad mee.quote:
Tijd dat we dat ook met Israël doenquote:Op zondag 14 april 2024 00:37 schreef Bezsen het volgende:
[..]
En wordt door de hele westerse wereld geboycot.
Goed nieuws. En nu is Israël aan de beurt.quote:Op zondag 14 april 2024 00:36 schreef skysherrif het volgende:
Via telegram; woordvoerder arabische IDF zegt dat ze alle drones en raketten hebben uitgeschakeld.
Niet die discussie ook al hier!!! Kan in zoveel verschillende topics.quote:Op zondag 14 april 2024 00:37 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Korte rokjes doet niemand iemand kwaad mee.
Bewust een land inpikken wel.
Zo moeilijk is het niet om in te zien dat joden ook wel iets fout kunnen doen.
Ik denk eigenlijk dat je helemaal niks op aarde het beste kunt volgen op FOX News.quote:
Vast zonder reden!quote:Op zondag 14 april 2024 00:37 schreef Bezsen het volgende:
[..]
En wordt door de hele westerse wereld geboycot.
lol te druk met postenquote:Op zondag 14 april 2024 00:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Is @:ali_boo trouwens in een twitter-account gestikt?
Hij is zo stil
US intelligence is gewoon goed. Zie ook toen Rusland de oorlog had verklaard.quote:Op zondag 14 april 2024 00:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zomaar uit het niks aanvallen, bizar!
Staat je broek al strak? Bij hoeveel casualties ben je tevreden?quote:Op zondag 14 april 2024 00:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Goed nieuws. En nu is Israël aan de beurt.
Streepje door de naam kan ook hoor - iets langere pauzequote:Op zondag 14 april 2024 00:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
lol te druk met posten
zal zo even een pauze nemen
Stukje tekst ervoor is echter juist erg de-escalerend:quote:
quote:"Iran’s military action was in response to the Zionist regime’s aggression against our diplomatic premises in Damascus. The matter can be deemed concluded.
Bron
Beter voor mijn nachtrust, dat welquote:Op zondag 14 april 2024 00:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Streepje door de naam kan ook hoor - iets langere pauze
Mods bannen nietquote:Op zondag 14 april 2024 00:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Streepje door de naam kan ook hoor - iets langere pauze
Zou Iran ook balen als Israel niet reageert?quote:
Als ze zo makkelijk alles hebben onderschept is het blijkbaar maar een storm in een glas water. Waar zijn die ballistische raketten gebleven?quote:Op zondag 14 april 2024 00:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Goed nieuws. En nu is Israël aan de beurt.
Het echte bloedbad zal op de beurs plaatsvinden maandag.quote:
Ik had bijna een drone op je afgelaten om je te zoeken, man!quote:Op zondag 14 april 2024 00:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
lol te druk met posten
zal zo even een pauze nemen
Ajax nog meer onderuit.quote:Op zondag 14 april 2024 00:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het echte bloedbad zal op de beurs plaatsvinden maandag.
Een bevolking is verantwoordelijk voor haar eigen regime, mij dunktquote:Op zondag 14 april 2024 00:40 schreef fetX het volgende:
Het is eigenlijk allemaal heel zielig voor Iran
morgen een extra op1?quote:Op zondag 14 april 2024 00:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het echte bloedbad zal op de beurs plaatsvinden maandag.
quote:Op zondag 14 april 2024 00:42 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Een bevolking is verantwoordelijk voor haar eigen regime, mij dunkt
Oke oke, even op adem komenquote:Op zondag 14 april 2024 00:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had bijna een drone op je afgelaten om je te zoeken, man!
Wellicht.quote:
The silence treatmentquote:Op zondag 14 april 2024 00:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
Zou Iran ook balen als Israel niet reageert?
quote:
4 a 5quote:Op zondag 14 april 2024 00:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Hoeveel drones past er in haar hol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |